Patomorfolodzy: co najmniej jedna osoba przeżyła zderzenie Tupolewa z ziemią

Obrazek użytkownika Polska444
Notka

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100726&typ=po&id=po13.txt

Brak głosów

Komentarze

 parę razy media powtarzały o przynajmniej trzech rannych. Co się później działo zarejestrował ten Rosjanin telefonem ! Oczywiście nie było przy tym polskich lekarzy, to można wpisać jaki się chce bezpośredni powód śmierci.

pzdr 

Vote up!
0
Vote down!
0
#406702

Nasz Dziennik,poniedzialek 26 lipca 2010

a o ktorej godzinie zatrzymał się zegarek Generała?

mowiła o tym Jego Zona ........

Dariuszu6322

masz RACJE,wracamy do początku

i do filmu Rosjanina,ktory

chyba juz nie żyje,,,,,,,,,,,

dycha zegarowa

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#406703

Z kim bym nie rozmawiała każdemu powtarzam, że to nie kwestia sensacji (zamach) ale czysta logika nakazuje mi brać pod uwagę opcję zamachu. Raz, że pojawia się mnóstwo informacji sprzecznych a dwa - kwestia podstawowa, już na samym początku odrzucono jako jedną z przyczyn zamach.
Niech udowodnią, że to zamach nie był!

Vote up!
0
Vote down!
0
#406704

podajdalej11
Od. podajdalej11
Prosze przeczytajcie i podajcie dalej,chyba ze sie boicie
grac w szachy to nie.
Prosze zauwazyc ze gdy pilot samolotu Boeing 767 podaje 50,40,20,10, to widac ze ma swiatla pod samolotem.i laduja szczesliwie bo swiatla nie sa ustawione zdradziecko.
Click here: YouTube - Boeing 767 KORD Approach
Ciesze sie ze Nasi piloci obecnie uwazaja i wzieli moje
uwagi do serca (co widac na filmie) i przyciagaja swiatla pozycyjne lotniska by sie upewnic ze nie sa ustawione
zdradziecko.
Att. kontakt@tvn24.pl,widzowie@tvn.pl
Jak narazie SRODKI MASOWEGO OGLUPIANIA milcza na temat informacii.od Jana Tarwida
-----------------------------------------------------------
Od . Mr. Jan Tarwid, USA Do. Pana. Jan Tarwid, Poland Data Kwiecien 11/2010
Dotyczy:Tragicznego ladowania prezydenckiego samolotu w Smolensku 2010
Jak piloci podchodzili do ladowania we mgle to widzieli swiatla ustawione na lotnisku
Tak, ze maja ladowac np. na drugim albo trzecim swietle lokacyjnym.
Przez moment przy podchodzeniu do ostatecznego ladowania, nie moga widziec swiatel
lotniska bo maja swiatla w ogonie.
Wtedy wkracza grupa dokonujaca zmylenia pilota.
Zadanie grupy jest:
1) Wlaczenie dodatkowych swiatel nawigacyjnych miedzy drzewami zachowujac proporconalny rozstaw, tak aby piloci i nawigator byli przekonani ze swiatla , ktore widza sa tymi samymi , ktore widzieli uprzednio. a) Z racji tej ze jest mgla zaloga nie wie ze swiatla poczatkowe sa ustawione w drzewach, ustwiaja trajektorje ladowania i przy ladowaniu zawadzaja o przeszkody co doprowadzilo do katastrofy. Oni wszyscy mogli sie spalic, ale pilot wlaczyl gasnice gdy zauwazyl, ze zostali wprowadzeni w blad i nieuchronnie dojdzie do katastrofy. Celem mojej informacji jest to by nie dopuscic do mozliwosci zastosowania takiej dywersji w przyszlosci. Jako zolnierz rezerwy Lotnictwa Polskiego czuje sie zobowiazany do tego raportu i potraktowania go, jako RAPORT O PRZESLANCE DO WYPADKU. Pragne zaproponowac do rozpatrzenia, by w przyszlosci na ziemi zawsze byl dodatkowy pilot z tej samej jednostki i mial bezposrednia lacznosc z kabina pilotow, by mogli widziec sie nawzajem i w razie potrzeby uprzedzic o dywersji. .P.S. Z racji tej, ze moga ten list czytac niepozadane osoby unikam dokladnego opisu i w razie potrzeby wyrazam zgode na rozmowy uzupelniajace z osobami do tego upowaznionymi. . Dodatkowo na pamiatke tej tragicznej katastrofy ulozylem zagadke szachowa Nazwa: ‘’Crash Landing 2010’’ – Wszelkie prawa autorskie zastrzezone.
Czarne:
p-e4; p-e5; p-e6; N-f3; p-f4; p-f5; p-f6; N-f7; R-g3; p-g4; B-g5; p-g6; R-g7; K-h4; B-h5; Q-h6
Biale:
K-a1; p-a4; p-a6; R-a8; B-b1; p-b4; p-b6; R-b8; B-c3; p-c4; p-c6; N-c8; p-d4; p-d6; N-d8; Q-e1
Zalanczam diagram,ktory pomoze mi wytlumaczyc jak mozna przeprowadzic to co wyzej opisalem .
Mr. Jan Tarwid Kapr. Rez. Lotnictwa Polskiego absolwent T.S.W.

"-----------------------------------------------------------------------------
From: Mr. Jan Tarwid, U.S.A. To. Mr. Jan Tarwid, Poland Date. April 11 / 2010
In regard to the tragic landing of the Presidential plane in Smolensk in 2010. When the pilots approached for landing in the fog, they saw the lights positioned at the airport. Thus, they recognized that they had to land, for instance: at the second or third light location. For a moment, at the approach for the final landing, they were unable to see the airport lights since the plane was facing the other way. It is then that the group who misleads the pilots enters the scene. The task of the group is: switching on the additional navigation lights among the trees, keeping the proportional interim distance in order that the pilots and the navigator would be convinced that the lights they are seeing are the same that they saw before.
Due to fog, the crew does not realize that the initial lights are placed in the trees. They establish the trajectory of the landing and during the landing they scrape at the hindrances, causing the disaster.
They could all be incinerated but the pilot switches on the fire extinguisher when he realizes that they have been mislead and the accident is unavoidable.

The aim of my information is to prevent a possible recreation of such a diversion in the future. As a soldier of the Reserve of the Polish Air Force, I feel obligated to make this report and consider it a prerequisite to an accident.

I would like to propose for consideration that in the future there should always be present an additional pilot on the ground of the same unit. This pilot would be directly in-touch with the pilots in the cockpit so that they could see each other and, if necessary, forewarn them of a diversion.
Since this letter might be read by undesirable persons, I withhold a detailed description and, if required, I declare my agreement to supplementary conversations with authorized persons.
Additionally, in memory of this tragic accident, I created a chess quiz.
Name: Crash Landing 2010. All copyrights reserved.
Black:
p-e4; p-e5; p-e6; N-f3; p-f4; p-f5; p-f6; N-f7;
R-g3; p-g4; B-g5; p-g6; R-g7; K-h4; B-h5; Q-h6
White:
K-a1; p-a4; p-a6; R-a8; B-b1; p-b4; p-b6; R-b8;
B-c3; p-c4; p-c6; N-c8; p-d4; p-d6; N-d8; Q-e1
This diagram will help me to explain how to realize all that I’ve described above.
Corporal of the reserve of the Polish Air Force. Graduate of T.S.W.L.

Vote up!
0
Vote down!
0

podajdalej11

#406711

Kilka min. przed godz.10 dostałam tel. z Polski - szybko włącz TV, spadł samolot, prezydent i prezydentowa nie żyją, nie ma już Polski!!
Chryste! Nogi mi się ugięły ale trafiłam w pilota, i za chwilę TVPolonia podała, że samolot wiozący na uroczystości katyńskie prezydenta... itd., itp. Oczywiście, że najpierw 70 kilka ofiar, za chwilę, że 100 kilka i nagle... I iskra nadziei - 3 osoby ocalały!!! Zostały odtransportowane do szpitala!!! I piersza myśl - Boże, może to prezydent ocalał?...
Potem nawet dementacji nie było, tylko info - wszyscy zginęli.
Jakiś czas potem zadzwoniła z pracy córka - mamo, usiądź i... musisz to wiedzieć! Samolot rządowy, Katyń........... 105 osób nie żyje, mam telebim w zasięgu wzroku. Mamo... mamooooo????

contessa

Vote up!
0
Vote down!
0

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#406712