Chcą zniszczyć symbolikę Grobu Nieznanego Żołnierza !

Obrazek użytkownika iop09iop
Idee

Warszawski GNŻ podobnie jak PKiN wpisał się już w architekturę Warszawy. Pełni rolę symboliki UPAMIĘTNIENIA. Zniszczenie tej symboliki byłoby nie do przyjęcia dla większości mieszkańców tego miasta. Stanowi także przestrogę przed wojną ! Jak to w Wielkiej Brytanii, Niemczech i innych krajach stoją takie przestrogi w formie pomnika, a w Polsce ma być inaczej !? https://www.facebook.com/SaskiBruehla2018 Saski, Brühla itd 2018

Brak głosów

Komentarze

Ale co ma być tym zniszczeniem symboliki? Linkowana akcja, czy sama chęć odbudowy Pałacu Saskiego?

Przecież Grób mieścił się w Pałacu (całym!) już przed wojną. Saski i Bruehla powinny zostać odbudowane zdecydowanie! Zwłaszcza ten pierwszy był symbolem "przedwojennej" Warszawy – jej rangi. Ten pałac po prostu musi wrócić w to miejsce, kwestie urbanistyczne mają również znaczenie. Plac Piłsudskiego wcale nie jest dziś żadnym miejscem narodowej kontemplacji, to po prostu pustynia, na którą przychodzi się tylko pooglądać zmianę warty.
Mnie osobiście obraża i zmiana warty i defilada na Dzień Niepodległości "odprawiana" pod tym pomnikiem naszej klęski! Wystarczająco wiele jest śladów zniszczeń wojennych i naszych przegranych w tym mieście.

Natomiast, co do zalinkowanej akcji, to po prostu ręce opadają! Była sobie od dawna inicjatywa na FB zbierająca sympatyków odbudowy Saskiego i Bruehla (tylko tych dwóch obiektów!) na stulecie odzyskania niepodległości. Nagle ktoś stworzył nową (oczywiście konkurencyjną, przecież my Polacy byśmy się chyba zesr... gdybyśmy zrobili coś wspólnie) i dowalił jeszcze sobór do odbudowy! Krecia robota. Proszę się na to nie nabierać!

Vote up!
0
Vote down!
0
#319402

Nie jest prawdą, że my utrudniamy odbudowę kamienicy Skwarcowa, ale wy utrudniacie ( wygraną) inicjatywę wykorzeniającą odniesienie" symbol zaborów" wobec cerkwi tzn postawienie właściwej tablicy symbolicznej pojednania z prawosławiem na Placu Saskim, ponieważ chcecie odbudować kamienicę Skwarcowa, która ma pełnić tylko rolę dekoracji dla bękarckich parad Wojska Polskiego w miejscu po soborze. Parady te upamiętniają znienawidzone musztry Konstantego i stanowiły kiepską wymówkę do jego rozbiórki. Ponadto Janowi Pawłowi II nie chodziło o okres od 1926 tzn kiedy dokończono jego rozbiórki i zaczęła się faszysto-sanacja( wraz z tymi defiladami) tylko właśnie 1918-1920 kiedy ludzie chętnie robili zdjęcia warszawskiej Notre- Dame, nie było jeszcze warszawskiego GNŻ, panowała demokracja i prawosławni( takż wspólnie z Polakami odpierali napaść bolszewicką

Vote up!
0
Vote down!
0
#319412

Mam wielki resentyment do Gazeta.pl Wrszawa, ponieważ nie dając nam zasięgu doprowadza do niedomówień szkodliwych dla większości społeczeństwa

Vote up!
0
Vote down!
0
#319415

"Mnie osobiście obraża i zmiana warty i defilada na Dzień Niepodległości "odprawiana" pod tym pomnikiem naszej klęski! "

Klęski ???

contessa

_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart

"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com

Vote up!
0
Vote down!
0

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#319419

Chcą zniszczyć jedyny swego rodzaju symbol upamiętnienia w Polsce! Obecny symbol jest symbolem zwycięstwa nad złem, tak samo jak krucyfiks. Poza tym nawet Kaczyński zostawiając paskudne prześwity osłabiłby jego symbolikę https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/602684_185044491637118_52371661_n.jpg http://roody102.pl/2008/10/paac-saski-mizerny-efekt.html

Vote up!
0
Vote down!
0
#319420

ponieważ to jest w interesie narodowy

Vote up!
0
Vote down!
0
#319424

Zniszczenie całego miasta przez wroga uważam za klęskę. Sytuację, w której dla tak ważnego święta mającego chwalić zwycięstwo naszego narodu i odrodzenie się Polski, tłem jest ruina/ogryzek uważam za upokarzającą. To jest kwestia symboliki oczywiśćie, ale przecież to też jest b. ważne. Ważna jest również urbanistyka - domknięcie pewnej częsci miasta. Zresztą L. Kaczyński to świetnie rozumiał - rewitalizacja Krakowskiego Przedmieścia jest tego kolejnym przykładem.

Vote up!
0
Vote down!
0
#319430

Cytat:
"dla bękarckich parad Wojska Polskiego"

"zaczęła się faszysto-sanacja(wraz z tymi defiladami)"
______________________________________________________

Uhum - bardzo zajmujące... Po pierwszych akapitach chciałem napisać, że niewiele rozumiem z tego co pan piszę, ale potem już wszystko stało się jasne. Zdrówka życzę!

Vote up!
0
Vote down!
0
#319427

???

Vote up!
0
Vote down!
0
#319428

Nie jestem jakimś członkiem "Saski 2018", natomiast pan, czy też wy ("wy" w liczbie mnogiej bądź pojedynczej), ze swoją propagandą, wpierniczacie się na fora poświęcone Warszawie, czy też jej architekturze, i wprost szkalujecie pomysł odbudowy Saskiego, czego zresztą daliście popis i tutaj.

Cholera - nawet się "wam" nie chce nauczyć polskiego!

To by nawet było zabawne, gdyby nie fakt, że swoim bełkotem zagłuszacie i ośmieszacie ważną i oddolną inicjatywę społeczną - coś co wyszło od ludzi, którym los i wygląd tego miasta naprawdę leżą na sercu!

P.S. Bardzo przepraszam wszystkich rodaków! W pierwszym komentarzu napisałem coś w stylu, że "Polak, Polakowi zawsze wilkiem", tymczasem pochodzenie autora nie jest już tak bardzo jednoznaczne...

Vote up!
0
Vote down!
0
#319481

Czy mógłbyś napisać jasno, o co Ci chodzi?
Pytam, choć lektura wpisu i Twoich pod nim komentarzy, tudzież wizyta na Twoim blogu na Salonie24, każą mi wątpić czy jesteś w stanie to zrobić.

Vote up!
0
Vote down!
0
#319429

Idea odbudowy najważniejszego domu Chopina została już tak opluta, że pozostały tylko polityczne argumenty. Ale są pewne skuteczne haki i wystawki polityczne w zanadrzu. Tu jest moja propozycja http://iop09iop.salon24.pl/466723,palac-saski-2018 . Ale tego pisiora tylko to rozśmieszy

Vote up!
0
Vote down!
0
#319433

[quote]Ale tego pisiora tylko to rozśmieszy [/quote]

Tu żadnych nowych turystów łonowych nie potrzebujemy, przynajmniej piszącemu te słowa.

Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319435

Otrzymał Pan przywilej blogera na okres próbny. Proszę się powstrzymać od inwektyw typu: "pisior", w innym wypadku będziemy się musieli z Panem pożegnać.
Pozdrawiam
Administrator portalu.
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".

Vote up!
0
Vote down!
0

Pozdrawiam
**********
Niepoprawni: "pro publico bono".

#319461

a dużo jeszcze tego okresu próbnego zostało? Bo nie wiem, czy jest sens narażać naszych czytelników na obcowanie z tek niezrozumiałą treścią...

Vote up!
0
Vote down!
0
#319607

, a jak są jakieś pytania typu To co dalej będzie? Trzeba spytać się mnie. A nie tylko "Nie bo Nie "

Vote up!
0
Vote down!
0
#319610

..

Vote up!
0
Vote down!
0
#319611

Mówią, że kto pyta o drogę ten nie błądzi?

Ale chyba nie w tym wypadku, bo tu akurat mam chyba uzasadnione wątpliwości, że ten delikwent nie potrafi nawet po narysowanych na ziemi znakach trafić sam do wyjścia.
Tak więc trza mu pomóc, bo oskarży Nas jeszcze, że na Niepoprawnych nie udziela się pomocy niepełnosprawnym o widocznej ich dysfunkcji.

Pozdrawiam,
Obibok na własny koszt

PS
Treść rzeczywiście niezrozumiała lecz jak się domyślam jest to agitator za odbudową moskiewskiej prawosławnej cerkwi Putina i Cyryla w Warszawie.
Onwk.

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319613

Prosiłem o jakiś normalny język. Ty posługujesz się jakimiś niezrozumiałymi skrótami "myślowymi".
Byłem ostatnio w Warszawie chyba trzy lata temu, a i to przejazdem. Pod Grobem Nieznanego Żołnierza byłem może 30 lat temu, a może jeszcze dawniej.
Nie wiem o czym piszesz i na czym polega twój problem. Nie wiem nawet jakiego pisiora i co ma rozśmieszać.

Vote up!
0
Vote down!
0
#319475

 patamu, szto wsio bałtajesz i bałtajesz, tawariszcz.

Vote up!
0
Vote down!
0
#319587

 To oczywiście było do ciebie, iop.

Vote up!
0
Vote down!
0
#319589

Warszawa wierzchołkiem symboliki w tym kraju. Już kumasz? Np jak jakaś świątynia była nazwana tu symbolem rusyfikacji, to to nazwanie mogło rozprzestrzenić się po kraju. Żeby ten symboliczny efekt zatamować trzeba odważnych ruchów jeśli trzeba....

Vote up!
0
Vote down!
0
#319592

w jej powojennej historii w architekturę nawet sakralną, a jednak nie ostały, prawda?

Ogólnie to jakiś ogromny bełkot, który dla mnie, mieszkańca innego miasta polskiego jest całkowicie niezrozumiały.

Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319432

Propozycja nawet dla moherowych beretów. Bolszewizm, komunizm to wspólni wrogowie prawosławia. Ale tu na Pl. Saskim doszło do precedensu w skali świata, który SZKODZI narodowi polskiemu

Vote up!
0
Vote down!
0
#319436

Bolszewizm, komunizm, stalinizm, putinizm, cyrylizm i dzisiejszy prawosławizm to jest jedno i to samo.
Wiesz tu nie poprawny politycznie oNiet, ani jakiś fejs czy saŁon, a Niepoprawni.pl.
Tak więc ze swoja pisownią w dyskusji jak "moherowych beretów" czy "pisior" na początek ciebie dyskwalifikuje.

EOT

Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319439

Nie pasuje do opcji PIS- owskiej dekoracja do (bękarckich, dlatego, że były kiepską wymówką do rozbiórki soboru http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,10223561,Byly_w_calym_miescie__ale_znikly__Zburzone__przerobione.html i upamiętniają znienawidzone musztry księcia Konstantego) parad WP ? Najmniej krytyczny stosunek wobec II RP nie ma PIS ? Chodziło mi, że rozśmieszyć oponenta w tym ringu

Vote up!
0
Vote down!
0
#319443

do więzienia pójdziesz z urzędu. Ale nie jestem kabel

Vote up!
0
Vote down!
0
#319446

Paszoł WON wedle jego Znaków!

Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319468

Czy ty naprawdę nie potrafisz sensownie sklecić choć jednego tekstu?

Vote up!
0
Vote down!
0
#319447

inicjatywa postawienia tej b ważnej dla interesu narodowego tablicy symbolicznej na Pl. Saskim ma kilkaset zwolenników. Ale gdy będzie przeforsowana, wyeliminuje ona kompletnie sens odbudowy kamienicy Skwarcowa, która miałaby pełnić rolę dekoracji pod te bękarckie parady WP w owym miejscu

Vote up!
0
Vote down!
0
#319449

ze na parade Wojska Polskiego piszesz "bekarcie" parady?

Palac Skwarcowa?
A co to za Moskwicin Skawarcow, ktory w XIXw kupil Palac w Warszawie, ktora byla wtedy pod rosyjskim butem/zaborem...?

Wiesz w Krakowie/Przegorzalach Hans Frank sobie zrobil siedzibe - NIKT tego Zamczyska/Palacu nie nazywa Palacem Hansa Franka !
Na Wawelu w XIX w byly urzadzone austriackie koszary ale nikt w Krakowie Wawelu nie zwie koszarami austriackimi !

Wiec jesli w podbitej Polsce paradowaly np zastepy Hitlera
to wg twego zrytego beretu Polskie Wojsko nigdy nie ma prawa paradowac?
We wlasnym Kraju?

Dziwna jest twoja moskiewsko-prawoslawna mentalnosc skoro Armia Czerwona paraduje po placu czerwonym po bytnosci tam Stefana Czarnieckiego oraz Napoleonskich wojsk !

PS.
"pisiora" to masz w spodniach wiec nie ublizaj ludziom !
Wiec nie wkurzaj ani nie probuj obrazac ludzi.

Vote up!
0
Vote down!
0
#319543

Bękarci to taki o " niewłaściwym" pochodzeniu, który nie powinien istnieć. NASZA INICJATYWA ZMIERZA DO WYKORZENIENIA NAZYWANIA JAKIEJKOLWIEK ŚWIĄTYNI SYMBOLEM ZABORÓW. Jest szerokie poparcie dla inicjatywy...

Vote up!
0
Vote down!
0
#319578

I nie wskazywałem na nikogo tu obecnego, tylko wyraźnie chciałem porady jak tu bronić słusznej sprawy, gdy twardziel z PIS-u stanie nam na drodze. Sorry, jak ktoś mnie źle zrozumiał

Vote up!
0
Vote down!
0
#319580

mi tylko chodziło o te niewłaściwe parady, a nie ogólnie. Ja tobie dziękuję za taki ton dyskusji

Vote up!
0
Vote down!
0
#319583

... kto Cie uczył polskiego w szkole, ale jeśli żyje to lepiej żeby Twoich wypocin nie czytał, bo ze wstydu spłonie, a jeśli już umarł to w grobie się przewraca! Żadnego sensu, żadnej logiki w wypowiedziach. Przeczytałeś Ty choć jedną ze swoich wypowiedzi zanim ją opublikowałeś? Facet - wstydź się!

Vote up!
0
Vote down!
0
#319456

Takich " Wildsteiników" jak ja są tysiące

Vote up!
0
Vote down!
0
#319489

http://blog.rp.pl/wildstein/2010/12/06/odbudowac-cerkwie-w-warszawie/

Vote up!
0
Vote down!
0
#319490

[quote]Odbudować cerkwie w Warszawie

Okazuje się, że wystarczyło trochę dobrej woli z naszej strony, aby przyjaźń polsko-rosyjska zakwitła jak piękny kwiat.

Ale to, że osiągnęliśmy tak wiele, nie znaczy, że nie możemy osiągnąć więcej. W tym celu powinniśmy jednak się przyznać i zadośćuczynić za barbarzyńskie akty naszych przodków.

W latach 20. minionego wieku w Warszawie zniszczonych zostało jako symbole rosyjskiej władzy kilka prawosławnych świątyń, m.in. cerkiew św. Michała Archanioła Archistratega i sobór św. Aleksandra Newskiego. Trudno dziś wyobrazić sobie podobne zdziczenie, a jednak…

Gdyby podczas I wojny światowej Polacy zamiast pobrzękiwać szabelką usiedli z Rosjanami do okrągłego stołu, to nie tylko żadnych cerkwi nie zburzylibyśmy, ale zbudowali nowe, a namiestnik rosyjski zostałby wybrany na polskiego prezydenta i nie byłoby żadnych waśni między naszymi narodami. Oszołom Piłsudski mógłby gardłować do woli, zresztą i tak pozostawałaby mu wyłącznie bibuła.

Wprawdzie historii nie da się zawrócić, ale trzeba się starać naprawić co można. Odbudujmy przynajmniej te dwie wielkie i piękne świątynie. Europa patrzyła z dezaprobatą na przejawy polskiej nietolerancji, jakimi było ich niszczenie. Ponowne postawienie ich w Warszawie zostałoby więc docenione zarówno na Wschodzie, jak i na Zachodzie, a ich symboliczny sens nie budziłby wątpliwości.

Dlatego apeluję do prezydenta Komorowskiego, który tyle uczynił dla pogodzenia Polaków, aby wykonał kolejny gest w celu pojednania naszego narodu z Rosjanami. Odbudowa carskich świątyń w Warszawie miałaby podobny wydźwięk, co zaproszenie w poczet jego doradców Wojciecha Jaruzelskiego. Przecież jak są rodacy dobrze wspominający sowieckiego namiestnika, tak istnieli Polacy doskonale czujący się w rosyjskim imperium.

Dziś, gdy Putin ochrzcił komunizm i pogodził cara z jego zabójcami, można by tradycyjne symbole prawosławia w odbudowanych cerkwiach uzupełnić sierpem i młotem, a wśród świętych umieścić co najmniej Lenina. O kolejnych pomyślimy później.[/quote]

Coś z komentarzy pod:

[quote]mariusz z żoliborza pisze:
06 gru 2010 o 23:36

” można by tradycyjne symbole prawosławia w odbudowanych cerkwiach uzupełnić sierpem i młotem, a wśród świętych umieścić co najmniej Lenina. O kolejnych pomyślimy później.”

——————–

Panie redaktorze, lista nowych świętych jest już przecież przygotowywana przez przełożonych Bronisława Komorowskiego.

Ale sam Bronisław Komorowski zaproponował przełożonym aby zaraz za Leninem, ale taż nad wejściem do odbudowanej cerkwi, umieścić płaskorzeźbę posłanki Blidy, nowej męczennicy
(…) [/quote]

[quote] Andrzej pisze:
06 gru 2010 o 22:42

Ogladalem relacje z przyjazdu Miedwiediewa do Polski. Czulem niesmak a czasami obrzydzenie, szczegolnie relacja w TVN, choc „obiektywni” dziennikarze TVP tez wypelnili powierzone im zadanie na piatke. Podniecony redaktor Durczok momenatami mial problemy ze skladnym czteniem tekstu, a jego koledzy rozeslani po swiecie, probowali wmowic Polakom, ze dzieje sie cud na naszych oczach – Apostol Pokoju i Kultury Wyzszej zstapil z niebios Kremla i nawiedzil Ziemie Nadwislanskie. Razem z nim nawiedzilo te ziemie blisko dwustu rosyjskich ochroniarzy z bronia, ktorej nikt nie probowal im jej odebrac przy przekraczaniu granicy naszego panstwa. Za nasze pieniadze postawiono na nogi cala ABW i policje, zamknieto spory kawal miasta, uruchomiono wszystkie warszawskie policyjne helikoptery i obsadzono je snajperami… Apostola z Kremla chronil nawet zmobilizowany BOR, ktory do ochrony w l a s n e g o prezydenta, podczas wizyty we wrazym kraju, wyslal (pomijajac mlodziez w samolocie) dwoch golodupcow, ktorzy pozwolili Ruskom odebrac sobie bron!!! Dwoch!!! Do ochrony prezydenta Rosji postawiono zas w stan gotowosci tysiace polskich funkcjonariuszy… Rowniez czlowiek wybrany na prezydenta mojego kraju prezyl sie na bacznosc… Pewnie musial… Obrzydliwosc… On i Tusk…
Przez dwadziescia lat mieszkania za granica mialem tylko polski paszport – uwazalem, ze tak nalezy, bo choc Jaruzelski wyslal mnie z Polski, nie zrobila tego Polska. Teraz nie wiem…Wstydze sie za wybory moich rodakow cierpiacych na Syndrom Sztokholmski… Wstydze sie za to, ze wola wybrac na prezydenta miasta faceta z zarzutami korupcyjnymi, niz wysilic intelekt i znalezc na to miejsce kogos uczciwego… A moze wstyd jest jeszcze wiekszy, moze to hanba – moze takiej osoby w Sopocie nie ma…
Wstydze sie za to, ze rodacy nadal wybieraja i popieraja partie majaca powiazania z mafia gospodarczo-ubecka, partia majaca aspiracje przynajmniej takie, jak kiedys PZPR…
Byc moze czas zrewidowac swoje poglady, moze nadszedl czas na oddanie polskiego paszportu, ktory zaczyna jakby ciazyc w kieszeni glupota ludzi legitymujacych sie takim samym dokumentem.
Pozdrawiam[/quote]

Jak będzie taka potrzeba to przeliteruję i napiszę ten tekst bardzo dużymi literami oraz z dużą spacją pomiędzy literami.

PS
Ten cytat z dyskusji pod notką najbardziej pasuje na komentarz, który z miła chęcią zapożyczam.

[quote]Przykro mi, że nie posiadam odpowiednich kwalifikacji do poprawnej interpretacji inteligentnych tekstów.[/quote]

Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319545

Tzn. ten cały iopiop przylazł tutaj, żeby agitować za odbudową cerkwii?

Ponieważ, w odróżnieniu od wielu kolegów, do zgłoszenia naruszenia wystarczy w moim przypadku abym o kimś napisał, że głupek lub bałwan, nie napiszę co o tym koledze myślę.

Pozdrawiam i dobrej nocy życzę,

Vote up!
0
Vote down!
0
#319553

I dobrze zrobiłeś, bo mnie się właśnie nie chciało kliknąć, a teraz przeczytałam.

No to pięknie.
Dziwi mnie tylko, że oddelegowany na NP propagator tej tak przecież wzniosłej;-) idei jest jakiś taki... Chyba że "tylko" po prochach... i sprawę położył.

Vote up!
0
Vote down!
0
#319554

[quote]Re: Takich " Wildsteinów" w Polsce są setki
http://blog.rp.pl/wildstein/2010/12/06/odbudowac...[/quote]

A takie trudne słowo jak sarkazm znasz ?
Czy translator, z którego tu się wypróżniasz, nie ma zbyt rozbudowanego słownika ?

O co ciebie w ogóle chodzi ?
Żelazową Wolę chcesz przenieść na plac, plac na jeziorko Skaryszewskie, a J&S gdzie ?
Co ty jesteś, dyrektor z zawodu dyrektor co poszedł w urbanistykę ("a te tutaj to co ?" Poszukiwany, poszukiwana) ?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart

Vote up!
0
Vote down!
0

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart

#319616

http://blog.rp.pl/wildstein/2010/12/06/odbudowac-cerkwie-w-warszawie/

Vote up!
0
Vote down!
0
#319491

jakbyś był na jakiś prochach albo jakbyś był patentowanym idiotą.

Vote up!
0
Vote down!
0
#319496

skoro poleca tekst, którego w ogóle nie rozumie.
Za trudny jak widać dla wykształconych inaczej.

Pozdrawiam,
Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319499

popierają mój post zmierzający do symbolicznego wykorzenienie nawyku nazywania jakiejkolwiek świątyni " symbolem obcej dominacji"

Vote up!
0
Vote down!
0
#319525

popierają mój post zmierzający do symbolicznego wykorzenienie nawyku nazywania jakiejkolwiek świątyni " symbolem obcej dominacji"

Vote up!
0
Vote down!
0
#319526

A co mówi twój lekarz?
Przyznałeś mu się, że wyrzuciłeś tabletki?

Vote up!
0
Vote down!
0
#319528

Re: Widzisz Danz, 5 stycznia, 2013 - 19:33

Otrzymał Pan przywilej blogera na okres próbny. Proszę się powstrzymać od inwektyw typu: "pisior", w innym wypadku będziemy się musieli z Panem pożegnać.

Pozdrawiam

Administrator portalu.

********** Niepoprawni: "pro publico bono".

 

Chyba w tym przypadku obdarowanie autora "przywilejem blogera" było działaniem pochopnym... ;-). I nie chodzi mi bynajmniej tylko o "inwektywy".

Pozdrawiam

Vote up!
0
Vote down!
0
#319557

Popieram:-)

Vote up!
0
Vote down!
0
#319574

 że ktoś, kto ma konto od 2 tygodni dostaje rangę blogera?

Vote up!
0
Vote down!
0
#319591

Masz rację TŁ. Przeczytałem wpis iop09iop oraz jego komentarze. Jakoś nam nie po drodze z prorosyjskim blogerem o nicku iop09iop, choć właściwszym nickiem byłby chyba "tawarszczjełop".

Pozdrawiam, Satyr 
________________________ 
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta".  
(ks.J.Popiełuszko)

Vote up!
0
Vote down!
0
#319800

nie potrzebna jest taka symbolika, w końcu po co zaśmiecać pamięć o bohaterskich Niemcach broniących biednych żydów przed wściekłymi polakami z miejscowości Franka Kaliny!!

--------------------------------------------------------------------- "I jak nasi przodkowie, kiedy chwytał ich człowiek, wyrywamy swe łapy z potrzasków"

Vote up!
0
Vote down!
0

----------------------------------------------------------
"I jak nasi przodkowie, kiedy chwytał ich człowiek, wyrywamy swe łapy z potrzasków"

#319579

Warszawa wierzchołkiem symboliki w tym kraju. Już kumasz? Np jak jakaś świątynia była nazwana tu symbolem rusyfikacji, to to nazwanie mogło rozprzestrzenić się po kraju. Żeby ten symboliczny efekt zatamować trzeba odważnych ruchów jeśli trzeba....I sprawa tej symbolicznej tablicy na pl. Saskim będzie wyyyyyyyyyyyyyyyygrana

Vote up!
0
Vote down!
0
#319593

szpicy podarowanej dla takich jak ty budowli czyli pałac kultury i nauki i na nią się swoim otworem odbytniczym nadział.

Będziesz niechybnie najlepszą atrakcją twojej, lecz nie mojej Stolicy, którą jest dla mnie Moje umęczone przez okupantów i z zachodu i ze wschodu Miasto Warszawa, a nie jakaś twoja sowiecka wieś z bolszewicką cerkwią po środku, którą możesz sobie postroit za pożyczkę choćby i L. Millera, lecz nie w Mojej Warszawie.

Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319603

Lipiec 44' Niemcy w popłochu uciekają z Warszawy https://www.facebook.com/photo.php?fbid=180268435448057&set=pb.132954730179428.-2207520000.1357432582&type=3&theater Historia uczy, że Warszawą powinna rządzić surowa i racjonalna ręka z zewnątrz

Vote up!
0
Vote down!
0
#319606

........

Vote up!
0
Vote down!
0
#319609

Przestaniecie nazywać tą w sposób bezprecedensowy, najbardziej symboliczny, najwymowniejszy rozebraną świątynie " symbolem zaborów" ?? Jeśli przestaniecie, ta symboliczna tablica na Pl. Saskim jest zbędna. Jeśli nie, dyskusja będzie się toczyć...

Vote up!
0
Vote down!
0
#319614

To groźba ?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart

Vote up!
0
Vote down!
0

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart

#319617

to jest przestroga przed totalnym bałaganem, zamętem spowodowanym przez tą rozbiórkę i może nadal mieć negatywne skutki

Vote up!
0
Vote down!
0
#319625

stąd pogonił i to na stałe za te "intelekta", które napisałeś pod tym jednym swoim wpisem.
Totalny zamęt i bałagan to se łonny idź i rób na oNiet lub swoje kało-saŁony.
Uważam, że Admini NP winni ciebie właśnie powiadomić o negatywnych skutkach twojej rozróby na NP i wywalić na stałe na zbity pysk.
Taka jest moja ostateczna opinią o tym cóś z fetorem GW.

Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319627

Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319618

 Jesteś aktywny pod tym tekstem od wczoraj godz.16.52 do teraz, czyli do godz. 02.08. To ponad 9 godzin. Co ty brałeś!? Idźże wreszcie spać, bo w kółko coś bełkoczesz bez sensu.

Vote up!
0
Vote down!
0
#319619

..

Vote up!
0
Vote down!
0
#319622

każda świątynia mogła być wzięta za symbol obcej dominacji i szkodzi interesom Polaków także za granicą

Vote up!
0
Vote down!
0
#319623

Россия – священная наша д ержава
Россия - любимая наша страна!
Могучая воля, великая слава -
Твое д остоянье на все времена.

Припев:
Славься, Отечество наше свобод ное v
Братских народ ов союз вековой,
Пред ками д анная муд рость народ ная,
Славься страна! Мы горд имся тобой!

От южных морей д о полярного края
Раскинулись наши леса и поля.
Од на ты на свете! Од на ты такая!
Хранимая Богом род ная земля.

Припев.

Широкий простор д ля мечты и д ля жизни,
Гряд ущее нам открывают год а.
Нам силу д ает наша верность Отчизне.
Так было, так есть и так буд ет всегд а!

Припев.

 

Гимн Советского Союза

Союз нерушимый республик свобод ных
Сплотила навеки Великая Русь.
Да зд равствует созд анный волей народ ов
Ед иный, могучий Советский Союз!

Славься, Отечество наше свобод ное,
Дружбы народ ов над ёжный оплот!
Знамя советское, знамя народ ное
Пусть от побед ы к побед е вед ёт!

Сквозь грозы сияло нам солнце свобод ы,
И Ленин великий нам путь озарил:
Нас вырастил Сталин - на верность народ у,
На труд и на под виги нас вд охновил!

Славься, Отечество наше свобод ное,
Счастья народ ов над ёжный оплот!
Знамя советское, знамя народ ное
Пусть от побед ы к побед е вед ёт!

Мы армию нашу растили в сраженьях.
Захватчиков под лых с д ороги сметём!
Мы в битвах решаем суд ьбу поколений,
Мы к славе Отчизну свою повед ём!

Славься, Отечество наше свобод ное,
Славы народ ов над ёжный оплот!
Знамя советское, знамя народ ное
Пусть от побед ы к побед е вед ёт!

No, a Międzynarodówkę (tytuł oryginału francuskiego: L'Internationale)zapewne już znasz i śpiewasz nawet na baczność przez sen, prawda?

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319629

BĘDZIECIE PSUĆ STOSUNKI Z PRAWOSŁAWIEM PRZEZ NAZYWANIE OWEJ SZCZEGÓLNEJ ŚWIĄTYNI SYMBOLEM RUSYFIKACJI? Jeśli nie, symboliczna tablica pojednania na Pl. Saskim będzie zbędna..

Vote up!
0
Vote down!
0
#319630

Znaczy - tablica będzie ?
To przeze mnie ?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart

Vote up!
0
Vote down!
0

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a magyart

#319633

ale Polacy spoza Wawy są zgodni, że dalej tak nie powinno być i nasza strona szykuje projekt symbolicznej tablicy pojednania na Pl. Saskim

Vote up!
0
Vote down!
0
#319635

twoje NIET :
>> treścią jest NIET dla zniszczenia powojennej symboliki.
iop09iop, 6 stycznia, 2013 - 01:48

, a jak są jakieś pytania typu To co dalej będzie? Trzeba spytać się mnie. A nie tylko "Nie bo Nie "<<

wiele o tobie mowi.

Wiec posluchaj: pod Kluszynem dostaliscie w żopu
i potem Polskie Wojsko spacerowalo dwa lata po Moskwie.
Tu sobie mozesz poczytac
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ho%C5%82d_Szujskich
jak Car Moskwy
klanial sie Polskiemu Krolowi w Warszawie i skladal Hold.
Obejrzec obraz HOLD RUSKI....
Gdybysie wtedy skrycie Szujskich nie zamordowali i dotrzymali tego Holdu moze mielibyscie juz 400 lat temu Unie z Rzeczypospolita i wasza azjatycko-mordercza metoda sprawowania wladzy bylaby zlagodzona.
Od czasu Holdu Ruskiego mieliscie WIECZYSCIE wyrzec sie zagresji w stosunku do Polski, Litwy, Rzeczypospolitej.
ZWYCZAJNIE NIE DOTRZYMALISCIE SLOWA - po rosyjsku !
Dume, ktora zlozyli carowie dopiero 100 lat temu mielibyscie juz na poczatku XVII w. wiec od okolo 400 lat - twoj kraj bylby wtedy bardziej cywilizowany !
Bo zamiast samodzierzawia mielibyscie demokracje szlachecko-bojarska !
Zachapalisci potezny kawal swiata - ale przyjdzie czas ,ze Chiny od strony Syberii napadna na was i zlupia wam żopy
jak Mongolowie w XIII i wtedy bedziecie biedni.
Wasi zapijaczeni faceci beda zastapieni jurnymi chinczykami
a wtedy poczujecie co to napady i gwalty.
Przypomniecie sobie historie sprzed 800 lat !
Chiny sie zbroja - wiec lepiej zacznij uwazac na wasza poludniow-wschodnia granice na Amurze a przestan zajmowac sie jakas cerkwia, ktora zostala usunieta z Warszawy.

Ile Polskich Kosciolow wy, czerwoni towarzysze Lenina i Stalina zburzyliscie?
Ile kosciolow Katolickich zamieniliscie na magazyny?
We Lwowie byl piekny Kosciol zamieniony
na ...."Mawzliej Ateizma" i ty czegos probujesz sie tu domagac?
Paszol , odbuduj setki kosciolow, dworkow, ktore twoi bolszewicy zrownali z ziemia.Zniszczyli do fundamentow.
Siedzieliscie w Rzeczypospolitej od 1772 - 1918 oraz 1944-90
czyli razem 192 lata - to Putinowi i tobie jeszcze malo?
Wynocha, paszol do Moskwy.

Polskie Wojsko defilowalo w Warszawie:
https://www.youtube.com/watch?v=BLHqPDBxXOk

Zwierzchnik Polskiego Wojska , Nasz Prezydent dziwnym zbiegiem zginal pod Smolenskiem razem z 95-cioma innymi osobami - moze nm powiesz
- KTO JEWO TAM UBIL?KTO UBIL POLSKICH GIENIERALOW?
PACZIEMU?

Moze spowodujesz,ze Putin z Miedwiediewem odda wszystkie ksiazki, obrazy i inne dziela sztuki, ktore cesarskie rosyjskie wojska zagrabily w Rzeczypospolitej podczas wszelkich napadow i zaborow?
Po II Wojnie Swiatowej siedzialy wasze Krasne Otdiely 46 lat.
Czy wiesz,ze czesc waszych Bomb Atomowych zawieraja produkty Uranu, ktory
UKRADLISCIE W POLSCE W KOWARACH PO 45'?!
Oddajcie nam nasze bomby atomowe !
Czy wiesz ,ze sowiecka ,rosyjska armia palila miasta w obecnej Polsce po ich zdobyciu, nie mowiac o gwalconych kobietach?
czy oddacie czesc tym zgwalconym?
CZy wiesz ,ze sowiecko-rosyjska swolocz narzucila Polsce po 44' znienawidzony komunizm?
I ty masz czelnosc pytac o jakas jedna zburzona cerkiew,
ktora nie zostala postawiona w Warszawie z woli Ludu Warszawy tylko z woli jakiegos rosyjskiego satrapy?
POLACY W MOSKWIE BYLI DAWNO TEMU i tylko dwa lata =2.
Rosyjskie wojska siedzily w Polsce ok 200 lat.
Widzisz jak jest nierownowaga krzywd?
Czy wiesz ,ze Rosjanie wysylali Polskich Patriotow ok 200 lat na zsylki na Syberie?
Czy wiesz ilu Polakow i Polek tam polozylo swoje kosci przez Rosje?
Wyrownajcie nam Nasze Krzywdy a potem mozna mowic o pojednaniu.

Vote up!
0
Vote down!
0
#319677

!!!

Vote up!
0
Vote down!
0
#319770

może być ruska

Vote up!
0
Vote down!
0

Bóg - Honor - Ojczyzna!

#319772

https://www.facebook.com/132954730179428/posts/189453617861155

Vote up!
0
Vote down!
0
#319789

 twoju ... :-)

Vote up!
0
Vote down!
0
#319792

Też dobre :-)

Vote up!
0
Vote down!
0
#319850

Dobre :-)

Vote up!
0
Vote down!
0
#319849

należy odseparować mentalność warszawską od Polaków spoza tego miasta

Vote up!
0
Vote down!
0
#319791

a także autonomię dla Grodna !!!

Vote up!
0
Vote down!
0
#319797

TA WARSZAWKA POLEGŁA OD CIOSÓW MOICH ARGUMENTÓW. ŻE BYŁ POZOSTAŁOŚCIĄ TO SIĘ ZGODZĘ, ALE NIE SYMBOLEM OBCEJ DOMINACJI

Vote up!
0
Vote down!
0
#319837

Uznajesz siebie za wytrawnego internautę, a nie wiesz, że nie piszemy całego tekstu wielką literą???
Pisanie wielką literą oznacza krzyk! Nikt, ale to absolutnie nikt z twoich adwersarzy na tym blogu nie życzy sobie, abyś do nich (na nich) pokrzykiwał.
Pisanie wielką literą (bądź pogrubioną czcionką) jest dopuszczalne, wszakże pod warunkiem, że będzie to pojedyncze słowo lub kilka dla podkreślenia jego znaczenia w tekście.
Napisałeś, cyt.: "W programie mamy granicę..." 
Pytam retorycznie: kto ma? W czyim imieniu pisałeś? Kogo (czego) jesteś rzecznikiem? Nie odpowiadaj.

Poza tym, już przeczytałeś, że nie jesteś tu mile widziany ze swoimi rusofilskimi poglądami i... inwektywami. Odnoszę wrażenie, że chcesz dostać "bana".
No to go dostaniesz. 

Satyr 

P.S. End off topic! 
________________________ 
"I złe to czasy, gdy prawda i sprawiedliwość nabiera wody w usta".  
(ks.J.Popiełuszko)

Vote up!
0
Vote down!
0
#319844

[quote]Re: NIET dla wrednej rosyjskoj politiki
iop09iop, 6 stycznia, 2013 - 18:36

należy odseparować mentalność warszawską od Polaków spoza tego miasta[/quote]

[quote]W programie mamy granicę od Szczecina po Nysę
iop09iop, 6 stycznia, 2013 - 18:43

a także autonomię dla Grodna !!![/quote]

[quote]Re: W programie mamy granicę od Szczecina po Nysę
iop09iop, 6 stycznia, 2013 - 20:36

TA WARSZAWKA POLEGŁA OD CIOSÓW MOICH ARGUMENTÓW. ŻE BYŁ POZOSTAŁOŚCIĄ TO SIĘ ZGODZĘ, ALE NIE SYMBOLEM OBCEJ DOMINACJI[/quote]

[quote]Re: Re: W programie mamy granicę od Szczecina po Nysę
iop09iop, 6 stycznia, 2013 - 21:29

podsumowanie
[/quote]

na niektóre wcześniejsze niedorzeczności reagowałem lecz szkoda na to coś mego czasu.

Uważam, że po tych wcześniejszych "pisiorach" "moherach" itp. radosnej twórczości tego rosyjskiego agitatora najwyższy czas by Administracja Niepoprawnych nie ciągnęła tego w nieskończoność i stanęła na wysokości zadania jako admini polskiego portalu, a i polskich powinności oraz polskich obowiązków i go raz na zawsze zabanowała tak na AMEN!

Niech ten prawosławny konsmolec i krasnoarmiejec odbudowuje sobie sobory i cerkwie prawosławne choćby i na Placu Czerwonym obok Kremla w Moskwie, by mieć sobór i KC KPZR, i Łubiankę, i rosyjska cerkiew Cyryla & Putina w jednym miejscy, tm gdzie świętują i komunistycznego 1 maja, i pobiędę nad przyjacielem Stalina Hitlerem i bolszewicką rewolucję październikową, a i jakąś mordownię własną, bo ta w czerwonej Hajnówce się nie przyjęła i też padła.
No i jeszcze jedno.
Niech w końcu zabiorą tę swoją tu przywiezioną jemiołę, a będą mieli cały rok czerwono i zielono na ulicach, parkach i przy drogach do wiecznego komunizmy prawosławnego, bo taki ustanowili wspólnym dekretem KGBiści Cyryl i Putin.
Ten turysta albo pisze ze stepów Azji albo z jakiejś być może tutejszej meliny GRU lub FSB pod przykrywą pracy rzekomo dyplomatycznej.

Pozdrawiam,
Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319861

podsumowanie

Vote up!
0
Vote down!
0
#319857

Jestem przekonany, że moja negatywna opinia podsumowująca bytność tego osobnika jest zbieżna z przytłaczająca większość z Czytelników i Komentatorów Niepoprawnych.
Mam też taką nadzieję, że zgodzą się też z moja opinią, iż dany czas dla tego "blogera na próbę" właśnie się definitywnie zakończyła z oceną negatywną.
Tak więc i czas próby okazał się dla jego całkowici nieudaną próbą i powinien wrócić na bardzie odpowiednie fora jak choćby oNiet czy jakieś przyschłe czy też świeże kupy z GW.
Moskiewskie Nowości też byłyby właściwym miejsce, prawda?
Tak więc bywaj turysto łonowy bądź turystą lub gościem lecz innych łon.

ŁON!

Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319871

Jestem w szoku !

contessa

_______________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być".
Lech Kaczyński
_______________
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten aldd meg a Magyart

"Urodziłem się w Polsce" - Złe Psy :
http://www.youtube.com

Vote up!
0
Vote down!
0

contessa

___________

"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński

 

 

#319874

 Ja również jestem za zbanowaniem tego typa z NP. Pozdrawiam serdecznie.

Vote up!
0
Vote down!
0
#319883

Zgłaszam użytkownika za całokształt bolszewickiej antypolskiej i rosyjskiej propagandy, która jest zawarta w samym wpisie jaki i jego licznych komentarzach.
Komentowanie tego mija się z celem, a więc proponuję się z tymi bredniami zapoznać osobiście się w całości oraz wydać opinię w przedmiocie mego zgłoszenia też.

EOT

Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319878

O dobre imię Niepoprawnych niech teraz zatroszczą się sami Admini i Dział Naruszeń, bo Pierwszy Obibok na własny koszt w Wirtualnej Najjaśniejszej Rzeczpospolitej Polskiej właśnie w temacie tego z próbówki skończył definitywnie.

ONWK.

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319879

Dołączam się do zdania wyżej wyrażonego i również oczekuję reakcji Administracji wobec blogera iop09iop.

Satyr   

Vote up!
0
Vote down!
0
#319882

że mojego zgłoszenia maszyna nie przyjęła, bo po powrocie na stronę tego wpisu nie wyświetliła się na czerwono informacja o zgłoszeniu za całokształt.
Próbowałem teraz jak jest taka informacja wyświetlana na czerwono i niestety nie udało się wejść a więc i nie można wysłać kolejnego zgłoszenia.
Dlatego treść mojego zgłoszenia zamieszczam w brzmieniu oryginalnym także i TU:

[quote]Witam.

Zgłaszam użytkownika za całokształt bolszewickiej antypolskiej i rosyjskiej propagandy, która jest zawarta w samym wpisie jaki i jego licznych komentarzach. Komentowanie tego mija się z celem, a więc proponuję się z tymi bredniami zapoznać się w całości.

http://niepoprawni.pl/blog/7165/chca-zniszczyc-s...

Z poważaniem,

Onwk.[/quote]

Pozdrawiam,
Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319887

Nie wiem kto zgłosił ten komentarz, lecz jeśli zgłosił go ktoś inny niż autor to ten ktoś zgłosił ten komentarz niepotrzebnie, bo może być skasowany razem z NIK każdy podczepiony po tą radosną twórczość komentarze go krytykujące. Tak więc nie każde zgłoszenie może działać na szkodę autora wszelakich bzdur, które chcemy usunąć.

[quote] Re: Re: W programie mamy granicę od Szczecina po Nysę
iop09iop, 6 stycznia, 2013 - 21:29

podsumowanie[/quote]

Przecież warto mieć taki kwiatek jak nowe granice polskiej lub ruskiej autonomii od Szczecina po Nysę i aż po Grodno, prawda?

Pozdrawiam,
Obibok na własny koszt

Vote up!
0
Vote down!
0

Obibok na własny koszt

#319889

 Słyszałem kiedyś w oryginale jednego z Bund der Vertriebenen, który wrzeszczał: "Wann kehrt unser Land vom Stettin bis Oppeln samt Ostpreussen wieder an die Heimat zuruck?!" To było zaledwie kilka lat temu, a teraz jakiś jop powtarza to samo...

Vote up!
0
Vote down!
0
#319903

Wy z działu dywersji elektronicznej?
Chodziły słuchy o powstaniu takiego nowego działu
na łubiance, ale nie sądziłem, że pobór zrobią
w moskiewskich kanałach.

Vote up!
0
Vote down!
0

Tylko ta myśl ma wartość, która przekona kogoś jeszcze

#319893

Przecież na milę czuć że to wrzutka,palant świruje pawiana,i się z nas nabija jak się podniecamy,imbecyl tak się nie zachowuje,toż to zwykły troll śmierdziuch, robi se ubaw

Tylko dlaczego ten śmierdziuch tak szynko dostał status
blogera,niech administracja się wypowie

Vote up!
0
Vote down!
0
#319902