"Statek żeglugi śródlądowej jest mocny, bezpieczny i wydajny. Motorowe statki towarowe o nośności 3000 ton mogą zastąpić nawet 150 ciężarówek. To ogromny potencjał, który można jeszcze lepiej wykorzystać. W tym celu stworzono generalny plan żeglugi śródlądowej. Tylko jeśli zmodernizujemy żeglugę śródlądową i sprowadzimy więcej towarów na drogi wodne, możemy zapewnić, że w Niemczech będzie emitowanych mniej CO2, mniej NOx i mniej cząstek stałych. (...) Dzięki inwestycjom w miliardy zapewniamy wystarczające możliwości finansowe, strukturalne i kadrowe w obszarze dróg wodnych. (..) Tworzymy żeglugę śródlądową 4.0 - tworzenie sieci portów, digitalizacja śluz i statków, automatyzacja punktów przeładunkowych. (...) Naszym celem jest zwiększenie udziału wydajności transportu śródlądowego w podziale modalnym do 12 procent. Szczególną uwagę zwracamy na przeniesienie ciężkich towarów i transportów na dużą skalę do barki w celu odciążenia naszych dróg.
Więcej specjalistów: Wspieramy stowarzyszenia w przyciąganiu młodych talentów oraz w ogólnokrajowej ofensywie na targach pracy i promujemy szkolenia jako żegluga śródlądowa i żeglarze portowi."
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Komentarze
Tusk i jego ekipa zwijają Polskę
26 Lipca, 2024 - 08:10
Tymczasem Niemcy:
"Statek żeglugi śródlądowej jest mocny, bezpieczny i wydajny. Motorowe statki towarowe o nośności 3000 ton mogą zastąpić nawet 150 ciężarówek. To ogromny potencjał, który można jeszcze lepiej wykorzystać. W tym celu stworzono generalny plan żeglugi śródlądowej. Tylko jeśli zmodernizujemy żeglugę śródlądową i sprowadzimy więcej towarów na drogi wodne, możemy zapewnić, że w Niemczech będzie emitowanych mniej CO2, mniej NOx i mniej cząstek stałych. (...) Dzięki inwestycjom w miliardy zapewniamy wystarczające możliwości finansowe, strukturalne i kadrowe w obszarze dróg wodnych. (..) Tworzymy żeglugę śródlądową 4.0 - tworzenie sieci portów, digitalizacja śluz i statków, automatyzacja punktów przeładunkowych. (...) Naszym celem jest zwiększenie udziału wydajności transportu śródlądowego w podziale modalnym do 12 procent. Szczególną uwagę zwracamy na przeniesienie ciężkich towarów i transportów na dużą skalę do barki w celu odciążenia naszych dróg.
Więcej specjalistów: Wspieramy stowarzyszenia w przyciąganiu młodych talentów oraz w ogólnokrajowej ofensywie na targach pracy i promujemy szkolenia jako żegluga śródlądowa i żeglarze portowi."
To cytat z przyjętego przez niemieckie ministerstwo masterplanu dla ich żeglugi:
]]>https://bmdv.bund.de/SharedDocs/DE/Artikel/WS/masterplan-binnenschifffah...]]>
Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.
Pustogłowie to mało
26 Lipca, 2024 - 22:12
Pustogłowie to mało powiedziane, głupia do kwadratu
Gawrion!, ona nie kłamie, albowiem , taka jej glupawkowata
27 Lipca, 2024 - 17:47
konstrukcja.
pzdr
antysalon