nowy produkt

Obrazek użytkownika krzysztofjaw
Kraj

 

Ten tekst jest o sukcesie firmy III RP, czyli o zbudowaniu negatywnego image konkurencji i jej produktów, negatywnego mimo wszystko, negatywnego absurdalnie i bez podstaw, ale zawsze negatywnego oraz o sukcesie pewnej strategii marketingowej wprowadzenia na rynek Nowego Produktu w postaci Prezydenta B. Komorowskiego a także o... realnie abstrakcyjno-intencjonalnej kreacji umiejętności...

0
Brak głosów
Obrazek użytkownika krzysztofjaw
Kraj

Witam

Na rynku politycznym mamy obecnie do czynienia z realizacją niewiarygodnego wprost przedsięwzięcia:

wprowadzenia na rynek Nowego Produktu w miejsce ugruntowanej pozytywnie w świadomości Polaków marki  z kategorii tzw. "dojnych krów" (terminologia używana przez Ph. Kotlera - guru od marketingu w USA), czyli produktu (w sensie rozszerzonym) nazywanego Donald Tusk. Ten Nowy Produkt to ...

0
Brak głosów