Co ma Lasek do gen.Błasika

Obrazek użytkownika contessa
Notka

(...) "Zadaniem Komisji Millera było jedynie ustalenie przyczyn katastrofy" to zdanie Lasek często łączy z kolejnym
"Ze względu na cel przyjęty przez Komisję uznała ona, że jej praca nie wymaga badania miejsca katastrofy, ani badania wraku".
Skoro więc zadaniem było ustalenie przyczyn katastrofy to zajrzyjmy do raportu jakie działania podjęła komisja dla jego realizacji, już wiemy czego nie zrobiono.

"Przyczyną wypadku było zejście poniżej minimalnej wysokości zniżania, przy
nadmiernej prędkości opadania, w warunkach atmosferycznych uniemożliwiających
wzrokowy kontakt z ziemią i spóźnione rozpoczęcie procedury odejścia na drugi krąg.
"

Jaki jest związek tego wykazanego "gapiostwa" pilota, który nie zachował wysokości z rzekomą obecnością gen. Błasika w kokpicie, a w przypadku raportu MAK jaki jest związek rzekomego alkoholu we krwi rzekomo obecnego w kabinie generała z poprawą bezpieczeństwa ruchu lotniczego?.
Patrząc na rozdział zatytułowany "Analiza procesu organizacji wizyt w dniach 7 i 10.04.2010 r. i jego zgodności z zapisami dokumentów normatywnych" dodam kolejne pytanie: Czy TU-154M to TIR, w którym trzeba liczyć czas pracy i przerwy kierowcy?.
W jakim celu marnuje się cenne miejsce na kartach raportu, przy jednoczesnym nie wykonaniu większości podstawowych prac badawczych. Gdy spojrzy się na zalecenia profilaktyczne to mamy odpowiedź na pytanie czym zajmowała się KBWLLP przez te kilkanaście miesięcy prac. Tak dokładnie czytano sterty dokumentów, prześwietlając ofiary do trzeciego pokolenia wstecz, że starczyło go tylko na wstępie do przeprowadzenia oględzin wraku i na wykonanie 1500 zdjęć, które okazały się być gorszej jakości niż publikowane przez amatorów w Internecie. Jaki wpływ na poprawę bezpieczeństwa ruchu lotniczego, co jest celem podstawowym takiej komisji, ma zalecenie Ministrowi ON 
 
"Rozważyć wniesienie do „Instrukcji organizacji lotów statków powietrznych o statusie
HEAD” poprawki umożliwiającej rezygnację z wykonywania oblotów komisyjnych na statkach
powietrznych wyposażonych w nowoczesne rejestratory pokładowe
"

Cale strony biurokratycznych zapisów, zdumiewających gdy spojrzy się na 6 punktów określonych jako "Czynniki mające wpływ na zdarzenie lotnicze", wśród których są również takie dwa związane z rosyjskim lotniskiem:

(...)

5
Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (2 głosy)

Komentarze

otumanily pilotow ze nie zauwazyli lecacej na nich pancernej brzozy ktora najpierw stracila stateczni by pozniej pogonic za samolotem i odrabac mu kawalek skrzydla.

Ciekawy jestem kto jest glownym bosem komisji Millera i tego kundla Laska kto im pisze scenariusz zeby sie zgadzal z MAKiem.

Vote up!
1
Vote down!
0
#421117