Czy Kaczor jest taki straszny jak go malują ?
Schizofrenia centrum władzy, które znajduje się w Warszawie przy Alejach Ujazdowskich 1/3, przy wydatnej pomocy czersko-wiertniczego ścieku od lat sieje w Polsce panikę, że gdy tylko PiS dojdzie do władzy to zły Kaczor na obiad będzie sobie kazał podawać szaszłyki z lemingów, na kolację panierowany mózg jakiegoś ex ministra z ex gabinetu pana Donalda Tuska, w nocy gwałcił panie ex ministry, a na śniadanie konsumował jajka na twardo głównego kaczora partii miłości czyli samca alfa. Do tego powsadza do kicia genproka, jego cywilno-wojskową ferajnę i kupę luda (sam osobiście w telewizorni genprok tak mówił), zamknie ciepłą wodę w kranie, a benzyna będzie po całe pińć zeta za litr. I pensja, emerytura,renta też.... Przyglądając się jednak zagranicznym opiniom to z ludzi PO świat się śmieje, a o PiS i J.Kaczyńskim właściwie cisza. No, może poza Berlinem, który podziela schizofrenię i alergię tuską ale o ile chorobliwy wstręt pana premiera do opozycji jest co najmniej dziwny, zakrawający na patologię, to obawy Berlina są całkiem całkiem uzasadnione – odsunięcie D.Tuska od władzy będzie dla pani kanclery ciężkim ciosem. Takim samym jak zabranie maluchowi plasteliny...
Przy okazji wypada jeszcze wspomnieć o byłych europosłach PO i jej satelitach, i o europosłach PiS. O tych ostatnich nie nosiły się żadne słuchy, w odróżnieniu od europosłów PO, którzy podpisywali listę obecności lub płac i natychmiast się ulatniali w sobie tylko nieznanym kierunku albo rozrabiali jak pijane zające na lotniskach...
Najlepszym dowodem na to, że nie taki Kaczor straszny jak go malują, jest Bruksela po ostatnich wyborach do PE. PiS już ma swego wiceprzewodniczącego PE, ma szefa podkomisji bezpieczeństwa i obrony, ma kwestora. A tymczasem o faworytach PO na wysokie stanowiska w PE co ? Wciąż kompletna cisza ! W prasie głównego i jedynego słusznego nurtu można znaleźć tylko stare tytuły, kończące się znakami zapytania, a potwierdzeń zero... A tyle było krzyku - silna Platforma Obywatelska w Polsce, silna Polska w UE. Tego hasła pewnie już nikt nie pamięta bo szybciej odeszło w niebyt niż się pojawiło. Przed referendum HGW kiedy to PO dostawała sromotne manto w Elblągu, na Podkarpaciu, w Rybniku itd.... Potem były spoty PO za 8 melonów, billboardy z pełnym miłości wilczym wejrzeniem umiłowanego premiera i inne cuda na kiju. Był entuzjazm – niech tylko Sikorski wejdzie do PE to stanowisko szefa dyplomacji PE ma jak w szwajcarskim banku, nasz Vincent – gigant kreatywnej księgowości, ma wielkie szanse na szefa finansów PE ! Buzek, Huebner, Lewandowski? Pewniak. Tak samo fachura Misiek Kamiński. Och, ach, fiu fiu i cmokania z zachwytu, ile deali wstępnie oblano, na konto wysokich synekur dla pomazańców tuskich to tylko można się domyślać...
Tak było przed wyborami do PE. A po ? Znów och i ach, co to nie my, choć już bez Radka, Vincenta i Miśka. No i potem była płomienna tyrada pana premiera przed głosowaniem wotum zaufania – jak bardzo potrzebuje silnego mandatu by go zawieźć do Brukseli :
„To nie jest głosowanie przeciwko mnie lub za mną. To jest opowiedzenie się za państwem lub przeciwko niemu. Za Polską lub przeciwko niej. Proszę wybierajcie. Pokażcie, kim jesteście. Patriotami, którzy dbają o interes Polski, czy też może nieodpowiedzialnymi awanturnikami, którzy gotowi są sprzeniewierzyć się jej i uznać, że niefortunne sformułowania używane w prywatnych rozmowach ministrów wystarczają, żeby Polskę osłabić?(...) Jeśli otrzymam od Sejmu wotum zaufania będę mógł z otwartą przyłbicą stanąć jako równorzędny partner w negocjacjach o wysokie stanowiska (...)Jeśli takiego mandatu od posłów nie otrzymam, o stanowiskach w Brukseli, które przynieść mogą Polsce ogromne korzyści finansowe i inne, zapomnijmy. Aby realnie myśleć o przyszłych na wiele lat rozciągniętych korzyściach dla Polski, decyzję o przyznaniu mi wotum zaufania musicie państwo podjąć jeszcze dziś. Dlaczego tak szybko? Bo już jutro wylatuję do Brukseli”
Wyleciał z otwartą przyłbicą, a wrócił... cichaczem w skarpetkach. Partia zaufania udzieliła zgodnie jak jeden mąż ale Bruksela póki co okazała zaufanie „awanturnikom” z PiS. Hmmmm... A może te eurostanowiska dla przedstawicieli PiS to zasługa pana premiera ? Ale raczej nie bo pan premier już dawno by się tym pochwalił i nadstawiał plecki do klepania. Jego tuby też by sławiły szlachetność swego pryncypała jak to postawił na interes Polski, odstawiając osobiste antypatie i animozje na bok... Tak jak pochwaliby się gdyby z nadzorowanego osobiście przez niego badania ABW nagrań z podsłuchów wynikało, że w politycznym inflagranti zostali również nagrani przedstawiciele opozycji. Póki co umiłowany na razie tylko zmarszczył srogo brwi i pokiwał paluszkiem :
„Taśm jest bardzo dużo i mogą dalej wyciekać. Podsłuch był założony w wielu miejscach i nagrani są wszyscy. Ludzie Platformy, opozycja, biznes.”
Ale konkretów nie przedstawił. A szkoda. Zatem czekajmy aż swe insynuacje przemieni w corpus delicti. Nie muszę chyba wspominać, że tą wypowiedzią premier Tusk sam siebie postawił przed sprawdzianem - czy jego słowa są prawdą, czy znów mu wyjdzie jak zwykle tere-fere...
************
...Z powyższej rozprawki wynika tylko jedno – nie taki Jarosław Kaczyński i PiS straszni jak ich platfonsy malują ! Przyprawili im gębę złoczyńcy, by za tym swoistym murem obrzydzenia... ukryć swą własną. Szpetną i fałszywą.
PS. Pytanie do Radio Erewań: dlaczego premier powiedział kiedyś w trakcie wyborów - „Teraz, kur..., paliwo może być nawet i po 7 zł”?
Odpowiedź RE : Bo do wyborów nie lał wody.
Cytaty pochodzą z:
http://wpolityce.pl/polityka/202826-na-jak-dlugo-starczy-wymuszone-wotum-swoim-sprytnym-chwytem-tusk-zmusil-poslow-po-i-psl-do-zyrowania-kolejnej-pozyczki-ktora-nie-wiadomo-czy-splaci
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/463812,afera-podsluchowa-premier-donald-tusk-ta-sprawa-siega-duzo-wyzej.html
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 9335 odsłon
Komentarze
Czym się różni obecna "wolna
6 Lipca, 2014 - 21:36
Czym się różni obecna "wolna i demokratyczna" Polska od PRL?
W PRL temat maturalny to: Uzasadnij, że Polska to wielki,zbiorowy obowiązek.
W styropianowej Polsce: Uzasadnij, ze polska to ch..j, d..a i kamieni kupa, że Polski już nie ma.
Jozio z Londynu
7 Lipca, 2014 - 14:46
"Czym się różni obecna "wolna i demokratyczna" Polska od PRL?"
A tym, że prezydęt jednego państwa prezydętowi drugiego państwa może publicznie na wizji powiedzieć, że jego żonka się puszcza.
Uppsssss !
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@contessa
6 Lipca, 2014 - 22:04
Za to, co piszesz i milion punktów byłoby za mało.
:)!
Skąpiec, administrator pozwala tylko dać "piątaka".
Artrykuł - super.
Można ze śmiechu boki zrywać.
Z takim menu - pisiaki padłyby z głodu!
Skąd wzięłabyś mózg u platfusów?
Lemingi, też odpadają - nawet po długim podsmażaniu są niejadalne.
Dziękuję za wieczorną dawkę humoru.
Pozdrawiam.
Reszka
7 Lipca, 2014 - 14:44
I tak ma być, choć w sobotę i niedzielę się pośmiejmy.
Mózg u platfonsów ? Moja Droga, do tylu przekrętów też trzeba mieć łeb.
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Spisek Kelnerow
10 Lipca, 2014 - 07:10
POprawny Polak to ???
7 Lipca, 2014 - 00:04
Homoseksualista w sutannie - zły pedofil
Homoseksualista w sejmie - dobry państwowiec!
Facet z penisem - szowinistyczna, męska świnia!
Facet z obciętym przyrodzeniem - ideał kobiecości!
Ksiądz - zły
Były ksiądz - dobry :)
Katolik - zły,
Żydo-Katolik - jaśnie oświecony ideał i KOŚCIÓŁ OTWARTY!
Matka wielodzietnej rodziny - dzieciorób,
dupodajka po 10 skrobankach - intelektualistka i kobieta oświecona.
Plastikowy krasnal - kicz,
plastikowa tęcza - cudo objawione!!!
Polak - cebulak, moher, kołtun,
Żyd - nadczłowiek, półbóg, ideał.
itd. itp
Problem z Kaczynskim
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika spiskowy został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
7 Lipca, 2014 - 10:02
Polega na tym, ze popiera banderowcow, finansjere, reazlizuje polityke Brzezinskiego.
No popatrz, qrcze, nie wiedziałam !
7 Lipca, 2014 - 12:53
A to świnia, no !
:D:D:D
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika spiskowy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
raczej zdrajca7 Lipca, 2014 - 14:43
popierac finansjere, realizowac interesy finansjery przy uzyciu banderowcow to zdrada nie dosc, ze Polski to na dodatek zaprzeczenie idealom chrzescijanstwa. Kaczynski niestety czynnie popiera to co sie dzieje na Ukrainie. A tam teraz morduja cywili. Ciezka artyleria (tak, ciezka) wali prosto w miasta pociskami, haubicami, czolgami. Zabijaja ludzi codziennie. I pan Kaczynski siedzi cicho, bo nienawidzi Putina. Niestety. Polecam ci obejkrzec ten film , zanim odpiszesz:
Spiskowy - a powiedz mi jak ma nie siedzieć cicho gdy za negoc-
7 Lipca, 2014 - 15:03
jacje wzięły się takie tuzy polityki zagranicznej jak Tusk i Sikorski ? O ile mnie pamięć nie myli to nie Kaczyński apelował na Majdanie "Podpisujcie bo was wystrzelają"... I efekty tego genialnego posunięcia są jakie są. Dlaczego Tusk z Sikorskim nie udadzą się teraz w to samo miejsce i nie zakrzykną "Przestańcie strzelać!" ??? Może Kaczyński im spętał ręce i nogi ?
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Tyle ze
7 Lipca, 2014 - 15:53
Tyle, ze Kaczynski siedzi cicho jak morduja ludzi ale jak robili przewrot (zamach stanu) to jezdzil na Ukraine i krzyczal banderowskie "slawa Ukrainie". W tamtym momencie on szedl ramie w ramie z Sikorskim i Tuskiem. I w zasadzie do dzis to robi udajac, ze nie widzi tego, ze tam morduja ludzi.
Spiskowy - co za dureń wymyślił, że "Sława Ukrainie" to bande-
7 Lipca, 2014 - 16:16
rowskie hasło ? Było przed banderowcami, zatem banderowcy nic nowego nie wymyślili. Między stworzeniem i przywłaszczeniem jest ogromna różnica. Tylko jacyś kretyni rzucili taką narrację, a wielu ją podchwyciło. No daj że spokój - gdy na Majdanie tysiące zwykłych ludzi wołało "Sława Ukrainie" to znaczy, że to wszystko to byli banderowcy ?
Tylko proszę mi nie wyjeżdżać, że bronię banderowców. Kwestia jest leksykalna i do niej się odnoszę.
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
w skutek kaczystowskiego
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika spiskowy został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
7 Lipca, 2014 - 16:22
W skutek kaczystowskiego "slawa Ukrainie" wladze w kijowie maja dzis banderowcy na smyczy i wespol z finansjera. W Ew. Sw. Mateusza stoi: po owocach ich poznacie. Kaczynskiego mozna wiec takze poznac po owocach.
No tak, żyjąc tyle lat nie
7 Lipca, 2014 - 16:32
No tak, żyjąc tyle lat nie potrafisz odróżnić pomyj od prawdy?
A może już tak się w głowie pomieszało od trwania w nieprawdzie?
Eeeee tam ! Zanim Kaczyński był w Kijowie to Majdan "Sława
7 Lipca, 2014 - 17:42
Ukrainie" dniami i nocami grzmiał, więc proszę bez bajeczek ! Poza tym przed Kaczyńskim byli w Kijowie inni. I też wołali z Ukraińcami "Sława Ukrainie". Tylko o tym pełna cisza bo oczywiście trzeba iść z linią partii, tzn.robić opozycji koło pióra.
Spytam - czy Brzeziński jest aż takim autorytetem by się na niego powoływać ? Co z tego, że coś tam napisał, to jeszcze nie powód by uznać to za alfę i omegę i podpierać się nim na każdym kroku. Brzeziński jak taki mądry to czemu nie pisał i pisze o Bolku Wałęsie ? Pewnie nic o tym epizodzie z jego życiorysu nie wie, hehehe !
Wybacz ale Twoje argumenty jakoś do mnie nie przemawiają.
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika spiskowy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
contessa7 Lipca, 2014 - 17:57
Widze, ze nie przemawiaja. Czytajac twoje slowa o Brzezinskim watpie, zeby nawet wojna atomowa do Ciebie przemowila. Pozdrawiam serdecznie i zycze swietlanej przyszlosci z Jaroslawem Kaczynskim, centrum wszechswiata.
No bez przesady, hehehe !
7 Lipca, 2014 - 18:06
Z kim ja cokolwiek to sama będę wybierać. Na pewno będzie ciekawiej niż z Brzezińskim. A jak przyjdzie czas to na Jarku też suchej nitki nie zostawię. Tak już mam.
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
@ Spiskowy -Nie oczekuj poważnej dyskusji
7 Lipca, 2014 - 15:14
Jeżeli już poruszasz taki temat,to wypadałoby trochę bardziej sie wysilić,popisac wiedzą i elokwencją. Nabazgrałeś dwie linijki jakichś kocopołów i oczekujesz poważnej dyskusji ?
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika spiskowy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
Jozio7 Lipca, 2014 - 15:51
a z ktora konkretnie linijka sie nie zgadzasz? Wpisz sobie w gugla Kaczynski slawa ukrainie, tak dla przykladu.
Widze ze "Wielbicieli Putina"
7 Lipca, 2014 - 15:55
Widze ze "Wielbicieli Putina" olśnił blask kremlowskich złotych komnat i wydaje im się, że on też taki wielki, szczerozłoty i wspaniały.
Mają też cichą, ale silną wiarę, że ten wspaniały mądry, wiedzący co robi Putin, wjedzie na białym koniu ( albo na czołgu) na czele rosyjskiej armii do Polski by ją wyzwolić z pod okupacji szmuli, szwabów i miedzy narodowego żydostwa.
Istna paranoja.
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika spiskowy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
A co ma Putin do tego?7 Lipca, 2014 - 15:59
A co do Kaczynskiego ma Putin? Kaczynski pomagal realizowac przewrot na Ukrainie, przeciez kazdy to widzial. Obalal demokratycznie wybrana wladze - co w zasadzie jest w interesie USA przede wszystkim. Vide "Wielka Szachownica" Brzezinskiego. jasne tak sie sklada, ze wszystko idzie przeciwko Putinowi ale ja nie mowilem o Putinie. Mowilem o Kaczynskim. Facet realizuje plan finansjery, Brzezinskiego. I z niego taki wybawca Polski jak z Tuska. Zasadniczo nie widze roznicy. jeden sluzy niemcom drugi amerykanom, czy tam finansjerze. Cos ci sie pokrecilo z Putinem.
@ Spiskowy -Nie oczekuj
7 Lipca, 2014 - 16:28
Jarosław Kaczyński popiera UPA i Stepana Banderę. Lipiec 2013. Polski Sejm głosami Platformy Obywatelskiej odrzuca poprawki (m.in. PiS) do uchwały dotyczącej zbrodni wołyńskiej, w których pada określenie "ludobójstwo" - oraz nie godzi się na ustanowienie dnia 11 lipca Dniem Pamięci Ofiar Zbrodni Wołyńskiej - Męczeństwa Kresowian. Kompromitujące upokorzenie państwa polskiego, strach partii rządzącej przed głośnym powiedzeniem prawdy historycznej i (tym samym pohańbienie okrutnie zamordowanych rodaków), to jak się okazuje ciągle zbyt mało by do opinii publicznej w Polsce dotarło, kto naprawdę dołożył cegiełkę do gloryfikacji UPA i Stepana Bandery, a kto zabiegał o to, by prawda o nieludzkich mordach ukraińskich zbrodniarzy sprzed lat, oficjalnie doczekała się zamanifestowania. Tymczasem jedno zdjęcie z Majdanu, zdjęcie na którym nieopodal Jarosława Kaczyńskiego i Witalija Kliczki stał przewodniczący nacjonalistycznej ukraińskiej partii Swoboda Ołeh Tiahnybok wystarczyło, by przeciwne Kaczyńskiemu media w Polsce zawrzały i obrzuciły go falą brudnych pomyj i kłamstw. Nie wiem czy Jarosław Kaczyński udając się do Kijowa wiedział kim jest Tiahnybok i jak wygląda, ale insynuowania, że (sfotografowany przypadkowo na jednym zdjęciu z postacią gloryfikującą kata Polaków) "Jarosław Kaczyński poparł UPA i spadkobierców Bandery" to najcięższe działo oszczerstw mających na celu zrobienia z Kaczyńskiego kogoś kim nie jest. Co też dodatkowo należy podkreślić, na zdjęciu obecny był również Witalij Kliczko, ten sam który był gościem honorowym na marcowej konwencji PO. Czyżby Platforma Obywatelska zaprosiła człowieka gloryfikującego rzeź na Wołyniu? Nie spotkałem się z tego typu absurdalnymi zarzutami. Natomiast pod adresem Kaczyńskiego, rozmaitych kalumnii po wizycie na kijowskim Majdanie nie brakowało. Istotnym jest także podkreślić, że tuż obok Kaczyńskiego przemawiał ówcześnie także (jeszcze przed frankfurcką kompromitacją) Jacek Protasiewicz, czy jego również oskarżono o "kolaborowanie z Banderowcami"? A może inna ikona PO, Europoseł Jacek Saryusz - Wolski, krzyczący do zebranych na kijowskim placu Ukraińców "Sława Ukrainie!" to również przykład popierania UPA? Jarosław Kaczyński zaangażował się w sprawę na Ukrainie, gdyż dostrzegł neoimperialne zagrożenie ze strony Moskwy. Z żadnych innych przyczyn. Jest ogromną niesprawiedliwością i krzywdą pomawianie, jakoby podzielał antypolskie przekonania kogoś, z kim przypadkowo znalazł się w jednym miejscu i czasie, a z kim prawdopodobnie nie zamienił ani jednego słowa i kogo jak mniemam przed wizytą nie znał. Doprawianie czarnej legendy do obecności Jarosława Kaczyńskiego w Kijowie, porównałbym do mitycznej "chęci wypowiedzenia konfliktu zbrojnego Niemcom", która pojawiła się w fantazji przeciwników Kaczyńskiego po małym fragmencie książki ("Polska naszych marzeń") w którym Kaczyński traktował o Merkel podczas kampanii 2011. Jarosław Kaczyński dążył do oficjalnego nazwania zbrodni na Wołyniu mianem ludobójstwa. Postulat PiS przepadł za sprawą odrzucenia go przez PO (podobnie jak inicjatywa zatytułowania 2013 rokiem Powstania Styczniowego). Kłamstwo jakoby kiedykolwiek poparł UPA i Stepana Banderę, to najniższej jakości moralne wypaczenie. A, że zarówno ŚP Prezydent Lech Kaczyński jak i jego brat dążyli do uniezależnienia Ukrainy od Moskwy, oraz już od czasu Tbilisi trafnie prognozowali jaki będzie cel Putina na przestrzeni kilku lat, jest tematem na inną dyskusję. Reasumując, o Jarosławie Kaczyńskim polskojęzyczne media często pisały i piszą nieprawdę. Kłamstwa, insynuacje które następnie wykorzystywane są do straszenia opinii publicznej w Polsce przed powrotem PiS do władzy. Podobnie było również w przypadku Lecha Kaczyńskiego. Doskonale pamiętam atmosferę pierwszych dni i tygodni po 10 kwietnia 2010, kiedy w mediach mętnego nurtu przez jakiś czas zaczęto mówić prawdę o ŚP Prezydencie. Gdy nagle odnalazły się zaginione zdjęcia na których Prezydent Kaczyński prezentuje się godnie. Gdy nie przyklejano mu gęby. Zjawiska te doskonale opisał i zaprezentował na łamach książek "Przemysł pogardy" i "Przemysł pogardy 2" Sławomir Kmiecik. Jak myślę, ostatnie niespełna pół roku to kolejny pasjonujący materiał do wydania kolejnego tomu. Jak udowodniłem, tak odrażające kłamstwa jak "odmowa pomocy chorym dzieciom", "chęć wypowiedzenia Rosji wojny" i "poparcie dla ukraińskich nacjonalistów" jest czymś powszechnie występującym. Czy Platforma Obywatelska kolejny raz może wygrać dzięki kłamstwom dotyczących Jarosława Kaczyńskiego jakie funkcjonują w społeczeństwie? Goebbels powiedział: "Kłamcie, kłamcie, kłamcie - zawsze coś z tego zostanie!". Ale jak naucza nas Święty Jan w słowach Pisma: "I poznacie prawdę, a prawda was wyzwoli". Którą drogą pójdą Polacy?
. Bartosz Lipinski
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika spiskowy nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
no a kto dzis rzadi na Ukrainie?7 Lipca, 2014 - 16:35
komu Kaczysnki pomogl dojsc do wladzy? Zreszta jego brat tez "odmówił udziału w uroczystościach na Skwerze Wołyńskim w Warszawie w 2008 roku i nie chciał się spotykać z rodzinami pomordowanych." za ksiedzem Zaleskim.
Jest jeszcze jedna rzecz - Kaczynskiem nienawisc do Putina zalewa mozg. Jak on mialby rzadzic Polska majac nienawisc za przewodnika? to jest droga donikad. Tu trzeba strategii, planow, dbania o interes Polski a nie emocji.
Widzisz jak sie blaznisz -
7 Lipca, 2014 - 16:39
Widzisz jak sie blaznisz - sam nabazgrales do mnie pytanie co ma Kaczynski wspolnego z Putinem.
A teraz pitolisz jak typowy leming !!!
@spiskowy
7 Lipca, 2014 - 14:11
http://www.youtube.com/watch?v=KUCyjDOlnPU
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Pixi i Dixi został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
7 Lipca, 2014 - 10:36
Pixi i Dixi
Resztę zmówcie za umiłowanego. Przyda mu się.
7 Lipca, 2014 - 12:57
A ostatnią koronkę za siebie.
:D:D
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Pixi i Dixi został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
7 Lipca, 2014 - 13:08
Pixi i Dixi
Rób sobie jaja z czego chcesz ale nie z religii !
7 Lipca, 2014 - 13:28
Co za chamstwo !
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Pixi i Dixi został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
7 Lipca, 2014 - 14:11
Pixi i Dixi
Oczywiście, że chamstwo ! Wycieczki personalne to też chamstwo
7 Lipca, 2014 - 14:25
Zajmij się swoimi przypadłościami, a w komentarzach odnoś się do tekstu jeśli już musisz kłapać dziobem i klepać w klawiaturę.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Pixi i Dixi został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
7 Lipca, 2014 - 14:51
Pixi i Dixi
@Pixi i Dixi i POzostala ateistyczna swolocz
7 Lipca, 2014 - 13:59
Nie tak dawno słyszałem, bardzo trafnie obrazującą tych wszystkich "oświeconych" ateistów, anegdotę. Chyba nawet Korwin-Mikke gdzieś to mówił.
Otóż kiedyś istniało sobie Stowarzyszenie Ateistów i Wolnomyślicieli. Na którymś ich posiedzeniu przyjmowano nowego członka. Tradycją każdego zebrania było na wstępie minutowe wygrażanie pięścią Panu Bogu. Prezes stowarzyszenia ze zdziwieniem zauważył, że nowo przyjęty członek siedzi cicho i nie unosi pięści w kierunku nieba. Nieco podenerwowany zapytał: A ty? Czemu nie wygrażasz? Na co nowy odpowiedział: Bo ja nie wierzę w Pana Boga.
Kpiąc z ludzi wierzących, wyśmiewając ich i poddając w wątpliwość ich inteligencję, zachowujecie się nie jak prawdziwy ateista, tylko jak ta swołocz co wygraża pięścią komuś w kogo podobno nie wierzy.
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Pixi i Dixi został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
7 Lipca, 2014 - 14:13
Pixi i Dixi
@Pixi i Dixi oraz POzostale aj waje
7 Lipca, 2014 - 14:19
Masz swego Rabina Szechtera vel Michnika to tam sobie pysk wycieraj
Doucz się jełopie co to jest chrześcijaństwo a potem wstawiaj wpisy.
Odejdz chłopie w gumiakach z wystajaca sloma z tego portalu w niebyt.
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika Pixi i Dixi został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
7 Lipca, 2014 - 14:47
Pixi i Dixi
Komentarz niedostępny
Komentarz użytkownika tańczący z widłami został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(
7 Lipca, 2014 - 11:23
NIEPOPRAWNY INACZEJ
Źle oceniony komentarz
Komentarz użytkownika Jozio z Londynu (niezweryfikowany) nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.
@TzW - co to jest ?7 Lipca, 2014 - 16:36
Co to ma być? To nie jest opinia, to nie jest nawet na temat. To jest jakieś bajdurzenie dla ubogich w umysłowe dary.
Udaj się na drzewo banany prostować.
Pogrillowały, pobrowarzyły pałkarzyki w łykent i są na linii !
7 Lipca, 2014 - 12:51
Z przypływem nowych sił !
Tak się cieszę bo już się o was martwiłam. :D:D:D
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Na nic się zdał "silny mandat" i tańczenie jak frau kanclera zag
7 Lipca, 2014 - 14:40
ra... Negocjacje umiłowanego o wysokie stanowisko w PE dla kolesia zakończyły się pełnym fiaskiem.
http://wpolityce.pl/polityka/203898-i-na-co-byly-te-umizgi-do-merkel-kleska-gabinetu-tuska-w-negocjacjach-unijnych-rzad-przyznaje-ze-przegral-wyscig-o-komisarza-ds-energii
Gdyby Buzek został komisarzem energetycznym to Unia by wkrótce... przy świeczkach siedziała.
W ogóle głupotą było wystawianie Buzka - dał się poznać jako przewodniczący PE podczas polskiej prezydencji. Ciekawe co dla Huebner i Lewandowskiego - wielkiego negocjatora wielkiej kasy. Będzie wesoło jak ten ostatni też zostanie z ręką w nocniku, a fundusze unijne i tak będą wpływać do Polski. Właściwie to Lewandowski powinien odkręcać kary, nakładane na Polskę przez UE bo co Polsce po "jego" 370 milionach, za które tak go wychwalał Tusk, jak Polska będzie musiała zapłacić wielokrotnie więcej ? No ale o tym pan Tusk to już ani mrumru !
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Republika frajerów czy państwo represji?
7 Lipca, 2014 - 15:01
Jeśli by tak postawić pytanie to odpowiedź będzie jednoznaczna i zabrzmi. W państwie represyjnym rządzą nami frajerzy. Że oprócz partii Prawo i Sprawiedliwość, w tym państwie prawo przez rządzących jest w pogardzie i niełasce, a o sprawiedliwość trzeba walczyć także z tz. wymiarem sprawiedliwości, nikogo nie trzeba przekonywać. Że rządzą nami frajerzy i nieudacznicy świadczą corocznie uchwalane budżety z niedopinającym się bilansem dochodów i wydatków, w tym także narastającym, gigantycznym już zadłużeniem państwa. Świadczą też prowadzone przez tych frajerów rozmowy. Świadczy też fakt z jaką łatwością i częstotliwością były wspomniane rozmowy nagrywane. Po tym jak Michnik nagrał Rywina, po tym jak publicznie demonstrował swój dyktafon z rzekomo nagraną rozmową ,,gwoździem do trumny …politycznej Andrzeja Leppera, minister sprawiedliwości Ziobro, każdy z członków rządu, każdy prominentny polityk czy osoba publiczna winna trzymać, jak to się zwykło mówić ,,mordę w kubeł” Ale frajer zawsze pozostaje frajerem. Frajer u władzy przyłapany na frajerstwie w państwie represyjnym stosuje represje. Nagina prawo, wykorzystuje fakt sprawowania w państwie represyjnym swoje aktualnie sprawowane funkcje by manipulować, zastraszać, więzić. Dla czego to robi? Bo został przyłapany na swoim frajerstwie, bo odsłonił swoją dwulicowość, mierność, małostkowość. Bo dał się podsłuchać i nagrać podrzędnemu kelnerowi. Bo jego autorytet okazał się fikcją a posiadana władza jedynie narzędziem do represji. Jeśli za kilka dni okaże się, że taki czy inny gwiazdor polityczne estrady dał się nagrać babci klozetowej to cyrk będzie na miarę i skalę tego represyjnego państwa.
M.Glogoczewski
Czyż dziwić może lęk przestępców przed Sądem?
7 Lipca, 2014 - 20:17
Nie, bo każdy myślący wie kto jest głąbem
Takimi też otoczył się jak naćpany
Kiedyś będzie film ,jak wejdzie na ekrany
Ucieczka ich skończy się w bagnistej brei
W której się będą topić nie po kolei
Bo strach przed pracą budzi ich obrzydzenie
Co nie dziwi bo mają dzikie korzenie
Pozdrawiam
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"
Jacku! Wajda kręci jak nakręcony o Bolku filmy dla mamony...
8 Lipca, 2014 - 01:22
Minister Zdrojewski fałsz żyruje
i cały świat Bolkiem się egzaltuje...
Do czasu ! Fałsz krótkie nogi ma
i "prawda ekranu" dupy da -
Pani Histora z ministra co sumy bajońskie
na Bolka Wajdzie dawał, podogonie końskie
zrobi ! Niech nikt nie szuka jej przewiny,
że kocha fakty, a nie bździny !
I że z miernot - premiera lub ministra
zrobi buraka, szuję i filistra !
Takie to jej zbójeckie prawo....
Temu od wieków biją jej brawo
pokoleń niezliczone tłumy
dzięki niej dumne ze swej dumy !
Pozdrawiam.
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński
Rola Kaczynskiego na Ukrainie - haniebna
Ukryty komentarz
Komentarz użytkownika spiskowy został oceniony przez społeczność negatywnie. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 2. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność. Pamiętaj że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..
8 Lipca, 2014 - 07:31
A zaczęło się tak. W głowie pewnego emigranta narodziła się koncepcja Ukrainy jako "bufora" oddzielającego Polskę od Rosji i jej ewentualnych zakusów imperialnych. Ta idea zresztą ziściła się na początku lat 90-tych ubiegłego wieku. Dla wielu polityków i niektórych tzw. intelektualistów ziściła się jednak w stopniu niewystarczającym. Idea ta została następnie "twórczo" rozwinięta przez polityków USA, dla których rola Ukrainy jako bufora była niewystarczająca ze względu na ich ciemne interesy geopolityczne i zamieniły ją dla swoich celów na funkcję "tarana" przeciwko Rosji. W tym celu rozpoczęto urabianie społeczeństwa ukraińskiego za ok. 5 mld $. Najbardziej do urabiania nadawały się ultra-nacjonalistyczne kręgi odwołujące się do ideologii i praktyki banderyzmu, OUN- u i UPA. Polscy politycy bezwolnie i zupełnie bezmyślnie (?) ulegli temu pomysłowi Amerykanów i tylko tym należy tłumaczyć niemal całkowite wyparcie się pamięci o polskich ofiarach banderowców.
O jednym tylko zapomnieli (czy aby na pewno?) nasi politycy od prawego do lewego i z powrotem. Ukraina w obecnych, pobolszewickich granicach jest zamieszkała przez - lekko licząc - kilkanaście milionów ludzi, w tym ok. 8 milionów Rosjan, którzy NIGDY i za ŻADNĄ CENĘ nie zgodzą się odgrywać roli tarana przeciwko Rosji. Na rolę "bufora" może jeszcze by się milcząco zgodzili, ale na rolę "tarana" - NIGDY! Nawet za cenę swego życia. Początkowa bierność ludności wschodniej Ukrainy tylko potwierdza to, co napisałem.
Wobec powyższego stanął teraz problem, co zrobić z tymi milionami ludzi odmawiającymi pełnienia wyznaczonej im roli. Jeśli pominiemy najrozsądniejszą możliwość - której przecież kijowskie władze oraz ich zachodni mocodawcy nie biorą pod uwagę - czyli pozwolenie tym ludziom na pójście własną drogą, to zostają jeszcze dwa rozwiązania. Pierwsze, to brutalna pacyfikacja tej części kraju a następnie "ułożenie" sobie stosunków z miejscową ludnością na podobieństwo relacji żydowsko-palestyńskich. Zasieki, druty, pełna inwigilacja. Pytanie czy świat na to pozwoli i na jak długo. Drugie rozwiązanie to takie, o którym wspomniała J. Tymoszenko w podsłuchanej rozmowie telefonicznej - "bomba atomowa", czyli gwałtowny mord na niewyobrażalną skalę, czystka etniczna, a później rozlokowanie niedobitków w innych częściach kraju. Nie przypadkowo mowa była tu o "bombie atomowej", chociaż w grę wchodziłaby raczej jakaś inna forma unicestwienia - ważne, że musiało by to być coś bardzo nagłego, tak żeby świat i reszta społeczeństwa ukraińskiego, tych o "ludzkich odruchach" nie zdążyli zareagować.
Najważniejsza dla mnie jako Polaka jest jednak rola "naszych" polityków w tym wszystkim. Konsekwencje przerabiania Ukrainy w "taran przeciwko Rosji" były łatwe do przewidzenia dla każdego znającego realia ukraińskie oraz historię tego regionu. Nawet jeśli przyjmiemy, że nasi włodarze "mogli nie wiedzieć", to przecież w Polsce nie brakuje prawdziwych ekspertów od spraw wschodnioeuropejskich, a nie tych wyszkolonych za amerykańskie pieniądze i przez amerykańskich "sowietologów" agentów wpływu, którzy tak chętnie wypowiadają się w mediach głównego nurtu. Powstaje zatem pytanie - jakim prawem "nasze" władze, w naszym imieniu, świadomie biorą udział w niewyobrażalnej zbrodni na obcym narodzie,która niechybnie musi być konsekwencją przyjętej polityki? Jakim prawem zgadzają się na rolę tak niegodną dla nas i następnych pokoleń Polaków? Pytam, JAKIM PRAWEM?!
Historia oszczędziła nam do tej pory zbyt wielu kart hańby. Prawdopodobnie każdy naród takie ma, lecz my Polacy nie mieliśmy ich w nadmiarze. Obecne władze, i te wcześniejsze od ćwierć wieku, zrobiły wszystko, aby to zmienić.
@spiskowy
8 Lipca, 2014 - 07:49
Czy to pisal Maleszka z gazety koszernej ?
Buzek jednak dostał komisję ale.... z lewatywą.
8 Lipca, 2014 - 14:28
"Polsce przypadły stanowiska szefów czterech komisji. Buzek został przewodniczącym komisji przemysłu, badań naukowych i energii (ITRE), jednej z kluczowych w PE. Były polski premier będzie jednak musiał podzielić się tą funkcją z byłym polskim komisarzem ds. budżetu Januszem Lewandowskim (PO), który zastąpi go na stanowisku szefa ITRE w połowie kadencji europarlamentu. "
"Ponadto Polsce udało się uzyskać stanowisko szefa komisji rolnictwa (AGRI) dla Czesława Siekierskiego (PSL) oraz komisji spraw konstytucyjnych (AFCO) dla Danuty Huebner (PO). "
"Trzech wiceszefów komisji będzie mieć Platforma Obywatelska; zostali nimi: Barbara Kudrycka - komisja ds. wolności obywatelskich, sprawiedliwości i spraw wewnętrznych (LIBE), Danuta Jazłowiecka - komisja ds. zatrudnienia i spraw socjalnych (EMPL) oraz Jarosław Wałęsa - komisji ds. rybołówstwa (PECH). "
http://wgospodarce.pl/informacje/14596-buzek-szefem-waznej-komisji-w-pe-polscy-deputowani-beda-kierowac-w-sumie-czterema
Wytłuszczenia moje.
Długo to trwało i musiała być ostra walka, nie wiadomo tylko czy przewodnictwo komisji przemysłu, badań naukowych i energii przez dwóch przewodniczących na po pół mandatu to standard czy po prostu kompromis ? Gdyby to był standard to obaj półprzewodniczący raczej byliby z dwóch różnych państw, a ponieważ obaj są z jednego zatem bardziej na wymęczony kompromis to wygląda.
Tak mi się wydaje.
Jednak "awanturnicy" z PiS są w bardziej komfortowej sytuacji - wiceprzewodniczący PE, przewodnicząca komisji obrony (niby to podkomisja ale tylko z nazwy, nie z rangi), kwestor. Poza tym :
"Spośród europosłów Prawa i Sprawiedliwości w obecnej kadencji Parlamentu Europejskiego funkcję wiceprzewodniczącego komisji będą sprawowali: Tomasz Poręba - komisji transportu (TRAN), Ryszard Legutko - komisji spraw zagranicznych (AFET), Janusz Wojciechowski - komisji rolnictwa oraz Kazimierz Ujazdowski - komisji spraw konstytucyjnych."
Ja gratuluję "awanturnikom"!
Półprzewodniczącym Buzkowi i Lewandowskiemu mogę najwyżej współczuć półdocenienia. PE i unijnej Europie współczuję Kudryckiej i Wałęsy - czy naprawdę w szeregach eurodeputatów PO nie było lepszych, bardziej kompetentnych ?
contessa
___________
"Żeby być traktowanym jako duży europejski naród, trzeba chcieć nim być". L.Kaczyński