Euro 2012 w statystykach

Obrazek użytkownika Ursa Minor
Notka

Piłkarskie mistrzostwa Euro 2012 na antenach Telewizji Polskiej średnio oglądało 7,5 mln widzów, a wpływy z reklam wyniosły ponad 122 mln złotych - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement.

Jak informuje portal media2.pl, średnia oglądalność wszystkich meczów wyniosła 7,5 mln widzów, a udział w rynku 51 procent. Przynajmniej jedną minutę którekolwiek ze spotkań obejrzało 32,2 mln osób, co stanowi 90,25 proc. z grupy osób powyżej 4. roku życia, posiadających odbiorniki telewizyjne.

W czasie Euro 2012 Polacy przed telewizorem spędzali średnio 3 godziny i 29 minuty dziennie. W porównaniu z analogicznych okresem z zeszłego roku, w czasie Euro 2012 statystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio 23 minut więcej w ciągu doby.

http://www.naszdziennik.pl/sport/2950,euro-2012-w-statystykach.html

Brak głosów