Demon opętał Agros-Nova

Obrazek użytkownika JaN.
Blog

Po sławetnej akcji w TVP z Nergalem jako jurorem mamy następną już bardziej czytelną promocję satanizmu, pentagramu i Nergala. Tym razem koncern Agros-Nova kóry skupia w swoich szponach tak znane marki jak: Łowicz, Włocławek, Kotlin, Fortuna, Tarczyn, Pysio, Garden, Krakus, DrWitt, postanowił wypuścić na rynek napój energetyczny Demon, twarzą kampanii ma być Nergal a na opakowaniu oprócz symboliki satanistycznej ma być umieszczony pentagram.

http://www.ekonomia24.pl/artykul/706165,912764-Nergal-zostal-twarza-Demona.html

W odpowiedzi na list protestacyjny mój znajomy usłyszał że to ma być „pozytywny demon” oraz „Chcemy czynić dobro, chcemy pomagać, chcemy w każdym konsumencie wyzwolić pozytywną energię - obudzić demona dobroczynności”. „Nazwa DEMON jest na pewno przewrotna i prowokacyjna, ale traktujemy ją z przymrużeniem oka. Nasz Demon jest Demonem dobroczynności. W naszej komunikacji odwołujemy się do hasła: „Obudź w sobie dobrego Demona".

Na koniec pozwolę sobie również wyjaśnić, że użyty w logo marki symbol odwróconego pentagramu (zwrócony jednym wierzchołkiem do góry) to tzw. biały – dobry pentagram. Jest on odzwierciedleniem sacrum, siły boskiej. Może również odzwierciedlać pięć zmysłów człowieka, pięć żywiołów. W starożytności postrzegany był przez mistyków pitagorejskich jako symbol doskonałości i kojarzony z życiem i zdrowiem. W starożytnym Babilonie wierzono natomiast, że jest to symbol ochronny i umieszczano go na pojemnikach z żywnością, co miało zapobiegać jej gniciu”.

Ciekawe czy do Agros-Nova nie powinien się udać Egzorcysta i wyjaśnić im że igraszki z demonem i pentagramem mogą zakończyć się opętaniem.
W każdym razie ja ogłaszam bojkot wszystkich produktów produkowanych przez ten koncern i wszystkich do tego namawiam.

Wysyłajcie również protesty na adres:
opinie@agrosnova.pl
tel. 0-46 8302-900

Brak głosów

Komentarze

Swietna inicjatywa, gratuluje!

Wlasnie skonczylam pisac o tym komentujac wpis na temat protestu  przeciwko koncertowi Madonny. Problem polega na tym, ze oni nie traktuja calej sprawy z przymruzeniem oka, wrecz przeciwnie, sa smiertelnie powazni i wierza w to co robia. Chodzi o to, aby odbiorca traktowal to z przymruzeniem oka albo, jeszcze lepiej, nie byl w ogole swiadomty tego,  co sie dzieje i jakie jest znaczenie symboliki, ktora nam serwuja przy kazdej okazji.  Dzieki internetowi jednak, wiele osob sie juz orientuje, a oni nie moga sie powstrzymac przed pokazywaniem swoich symboli - i tego komu sluza, co ich coraz czesciej demaskuje.

Jest np. film "Thrive", bardzo ladny i pouczajacy, z wieloma madrymi osobami wypowiadajacymi sie bardzo inteligentnie na rozne tematy, sluzacy jednak uzyskaniu kontroli wszelkich poczynan majacych na celu zmiane status quo, o czym swiadcza nawolywania do akcji na rownie estetycznej stronie poswieconej inicjatywom obywatelskim.. Film jest dobry i mozna sie z niego wiele nauczyc, ale jego symbolika zdradzila jego podstepny cel (zdobycie zaufania po to aby zdobyc kontrole).

To nie sa ani bajki, ani dowcipy, to jest bardzo powazny business majacy na celu uzyskanie kontroli nad ludzmi, nie tylko ekonmicznej, ale przede wszystkim nad ich umyslami, co moze sie udac tylko wtedy, gdy ludzie nie beda swiadomi co sie z nimi robi.

STOP PRZYMUSOWI SZCZEPIEŃ

Lotna

 

#275259

też otrzymałem picowaną odpowiedź.
Odpisałem, że "demon dobroczynności" to oksymoron.
Spodziewam się, że szukają w atlasie demonologicznym.

___________________________
spodziewaj się wszystkiego.

#275280

nie kupuję produktów w/w firm.

lupo

#275283

Kolejna akcja mająca na celu oswajanie społeczeństwa z niechcianą symboliką. Najpierw ciasteczka, następnie jakaś woda, po niej przyjdzie czas na odpowiednie gadżety. To takie przyzwyczajanie do widoku sierpa i młota na jednej fladze.

#275297

 i też czekam na picowaną odpowiedź. To bedzie jak w kabarecie "Dudek" w wykonaniu J. Kobuszewskiego.

#275392

Robią demona bo będą wspomagać fundację zajmuącą się szpikiem kostnym.Pitu, pitu, pitu itd

#275567

Tylko jeśli uderzymy ich po kieszeni będą skłonni pójść po rozum do głowy.

Bojkot się rozszerza:
http://www.facebook.com/SatanizmNiePrzejdzieBojkotProduktowAgrosNova

http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-jerzego-wasiukiewicza/32828-czas-na-bojkot-produktow-agros-nova-promocja-napoju-demon-jest-promocja-satanizmu-producent-z-tym-sie-nie-kryje

#277539