|
13 lat temu |
Re: Ewidentny - jak to mówi młodzież - FARMAZON |
...czyli nieprawda z tym Komorowskim.
Czas na kontrrewolucję w edukacji! |
|
Adamek i religia |
|
|
13 lat temu |
Re: piłkarzy za takie rzeczy już karają |
Na Mundialu zakazali: http://ekai.pl/sport/x30246/fifa-zakazuje-religijnych-symboli-podczas-mundialu/
_____________________________________
Czas na kontrrewolucję w edukacji!
|
|
Adamek i religia |
|
|
13 lat temu |
Kogo poparł? |
Na Blogmedia24.pl ktoś mi w komentarzu napisał, że Adamek poparł Komorowskiego. Czy ktoś coś wie na ten temat? Bo mi się nie chce w to wierzyć.
Czas na kontrrewolucję w edukacji!
http://edukacja-klasyczna.pl |
|
Adamek i religia |
|
|
12 lat temu |
Zapomniana bajka? |
Rzecz tym, żeby tę "bajkę" sobie przypomnieć.
Zgadzam się, że nie będzie łatwo.
Ale czy jest inne wyjście?
______________________________
Czas na kontrrewolucję w edukacji!
http://edukacja-klasyczna.pl |
1 |
Akcja: "Bez cnót nie ma wychowania!" |
|
|
12 lat temu |
@kassandra.
Z wieloma, |
@kassandra.
Z wieloma, powyższymi uwagami nie sposób się nie zgodzić.
Przykład rodziców to podstawa, a media i generalnie świat współczesny przeszkadza w formowaniu cnót.
Mamy tu czasami do czynienia z pewnym zapętleniem, a mianowicie: kształtując cnoty, uodparniamy dzieci na działanie świata, ale z drugiej strony - świat przeszkadza w formowaniu cnót!
Dlatego niezbędna jest koncentracja rodziców w pierwszych latach życia, żeby dać dzieciom podstawę w postaci cnót i charakteru.
__________________________________
Bez cnót nie ma wychowania!
http://edukacja-klasyczna.pl |
1 |
Akcja: "Bez cnót nie ma wychowania!" |
|
|
13 lat temu |
O co więc chodzi? |
Powiem tak: nie lubię, gdy wrzuca się mnie do worka z "pedagogiczną nowomową" (w domyśle - lewacką). Opisując to zjawisko muszę używać takiego języka.
Ale mniejsza z tym...
Jeśli uczyłby Pan historii przy zastosowaniu np. superlearningu czy Teorii Wielorakiej Inteligencji, kwestia dotyczyłaby również Pana. Z tego co Pan pisze - nie dotyczy.
Zgoda, że w wielu przypadkach chodzi o nauczanie przedszkolne (np. Kinezjologia Edukacyjna), ale choćby zabobonne podchodzenie do tzw. metod aktywnych na lekcjach historii czy polskiego("co myślisz na dany temat?" - gdy dzieciak nic nie myśli, bo nie przeczytał rozdziału w podręczniku czy lektury) może być przejawem takiej ideologizacji.
Metody aktywne to zazwyczaj odpryski systemu Deweya (i jego filozofii). Chodzi mi właśnie o to, żeby poznać "podłoże światopoglądowe" tych różnych teorii i metod, które wciska się nauczycielom na różnych kursach dokształcających.
_____________________
http://edukacja-klasyczna.pl |
|
Akcja: Stop szkolnej indoktrynacji! |
|
|
13 lat temu |
Re: Ta akcja |
Produkcja, o której Pan pisze, rozpocząła się za komuny i niestety jest kontynuowana obecnie. Ma ona różne podłoża. Jedno związane jest z polityką oświatową (np. kwestiami własności szkół); drugie - z treściami serwowanymi w szkole i wreszcie trzecie - wiąże się z otoczką ideologiczną współczesnych teorii pedagogicznych, na których budowany jest gmach polskiego szkolnictwa.
_____________
http://edukacja-klasyczna.pl |
|
Akcja: Stop szkolnej indoktrynacji! |
|
|
13 lat temu |
Re: Nie trawię tej pseudopedagogicznej nowomowy |
Cóż, jaśniej niestety nie potrafię.
________________________
Czas na kontrrewolucję w edukacji!
http://edukacja-klasyczna.pl |
|
Akcja: Stop szkolnej indoktrynacji! |
|
|
13 lat temu |
Re: Stop szkolnej indoktrynacji? |
Również jestem przeciw przymusowi kształcenia. Ale to co zainicjowałem dotyczy również "edukatorów domowych". Nie tylko w szkole są popularne różne "nowoczesne" metody i teorie pedagogiczne.
_______________________
http://edukacja-klasyczna.pl |
|
Akcja: Stop szkolnej indoktrynacji! |
|
|
14 lat temu |
gdyby jednak nie było komu oskarżać to z dwóch powodów: |
pierwszy - bo życie na Ziemi zakończy się ("wyabortują się nawzajem, ew. ktoś odpali bombę")
drugi - z "aborcją" niekoniecznie musi być tak jak z nazizmami itp., poglądy "oświeceniowców" mogą tu być stałe również za sto lat (wówczas "katolicy" mogą być nawet chwaleni.)
Pozdraw.
D.Z. |
|
Amisze, katolicy i kwestia taktyki |
|