Komentarze użytkownika

Kiedy Tytuł Treść Głosy Do zawartościsortuj malejąco Komentarz do
Obrazek użytkownika Sławomir Tomasz Roch
6 lat temu Tej Łaski nie należy zatrzymywać wyłącznie dla siebie Ta szczególna, oczekiwana chwila, ta błogosławiona Godzina Łaski, znów się ku nam szybko przybliża! Już za dwa dni, już w ten piątek 8 grudnia 2017 r., znów możemy upaść na kolana w swoich izdebkach, znów z ufnością w sercach wołać w ukryciu (w miarę możliwości naturalnie) w miejscach naszych prac, wykonywanch sumiennie zawodów. Możemy od 12 – 13.00 prosić, wołać, błagać, płakać, a Matka Najświętsza Róża Mistyczna zaniesie to wszystko swemu Synowi, bo nam to z miłością obiecała! Tej Łaski nie należy zatrzymywać wyłącznie dla siebie i swojej jedynie rodziny. Podziel się tą wiedzą jeśli tylko możesz z przyjacielem, powiedz sąsiadowi, koledze w szkole i w pracy, na osiedlu, czy przed domem.Możesz to opublikować także na swojej stronie, na Facebooku, lub gdzie indziej, jeśli to możliwe. Spróbuj jeszcze raz być w „drużynie gorących”. W chwili wolnej i sposobnej zapraszam do lektury i na moim blogu, oto adres dla zainteresowanych: http://niepoprawni.pl/blog/slawomir-tomasz-roch/godzina-laski-dla-calego-swiata-8-grudnia-w-poludnie 2 8 grudnia: Godzina Łaski. Nie może Ciebie zabraknąć!
Obrazek użytkownika Anonymous
Obrazek użytkownika Sławomir Tomasz Roch
7 lat temu Czas wyciszenia, skupienia, oczekiwania Dzięki MoherJ za te kilka cennych słów o szczególnym charakterze Adwentu. To czas wyciszenia, skupienia i oczekiwania! To winien być także czas pogłębionej modlitwy. Warto czuwać, by nie utracić kolejnej, wielkiej szansy na pogłębioną medytację, gdyż ona nas rozwija, pozwala nam zobaczyć więcej i dalej. Tempo życia to właśnie nam zabiera, nie pozwala się zatrzymać, pomyśleć: co tak naprawdę jest dla mnie, dla nas najważniejsze. To jak z tym zadaniem w uczniowskim zeszycie, jeśli nie usiądziesz i nie pomyślisz, to nie rozwiążesz. A dziś często gonimy, bo zakupy, zakupy, zakupy..... . Wielkie galerie w wielkich miastach, pełne wielkich tłumów ludzi, najczęściej ludzi młodych. Dziś lubimy chodzić po galeriach i patrzeć i oglądać! Dziś niewielu ludzi chce się zaszyć w zaciszu swojej chatki i pomodlić się i pomyśleć. I nawet tak sobie przy żywym ogniu, przy kominku, czy przy świecy podumać. Brakuje właśnie tego spokoju, tego adwentowego wyciszenia. 6 Adwent to czas na dorastanie człowieka do przyjęcia Boga
Obrazek użytkownika Anonymous
Obrazek użytkownika Sławomir Tomasz Roch
6 lat temu Już 63267 osób podpisało ten Apel Serwus Jacku i pozostali kompani niepoprawni blogerzy i ja jestem z Wami. Właśnie podpisałem tę petycję! Tak trzymać! Precz z demoniczną ideologią gender, precz ze śmiertelnymi grzechami cudzołóstwa i homoseksualizmu, po prostu precz z szatanem i cywilizacją śmierci. Z Panem Bogiem 3 Dość homoseksualnych wątków w bajkach Disneya
Obrazek użytkownika Anonymous
Obrazek użytkownika Sławomir Tomasz Roch
7 lat temu Józiu jak chcesz to potrafisz Zresztą nie pierwszy to raz! W każdym razie serdecznie dziękuję. Piękna fotka Matki Bożej Róży Duchownej, zwanej też Mistyczną. Pozdrawiam i tak ufam, że jutro wielu naszych najbliższych, znajomych, że wszyscy spotkamy się na wspólnej, duchowej modlitwie, gdziekolwiek dane nam będzie właśnie przebywać. Choćby po cichu, choćby tak w sercu! 3 Na modlitwie z Matką Bożą Różą Mistyczną
Obrazek użytkownika Anonymous
Obrazek użytkownika Sławomir Tomasz Roch
4 lata temu Precz z demoniczną ideologią gender Wielkie dzięki Zyga Dulski za ten wpis. To wielki dramat dla katolickich rodzin miasta Poznania, a zarazem to wezwanie do wielkiej modlitwy całego naszego Narodu, byśmy się obudzili, opamiętali. Zło płynie bowiem w nasze granice wielką ławą i jeśli nie postawimy mocnych, zbrojonych tam, tej brudnej wodzie, to zło będzie nas zalewać. Ja osobiście do modlitwy dokładam niemal codziennie małe i większe cegiełki, dlatego b. często wołam na forum:Precz z demoniczną ideologią gender, precz ze śmiertelnym grzechem homoseksualizmu i cudzołóstwa, precz z aborcją, precz z pigułką aborcyjną dzień po, precz z autanazją, precz z legalną pornografią, precz z legalną prostytucją, precz z legalnymi klubami go go, precz z upowszechnianiem samogwałtu w szkołach, precz z gloryfikowaniem najbardziej odrażających zbrodniarzy wszechczasów, czyli Bnadery, Szuchewycza, Diaczenki i innych upiorów z ludobójczej OUN-UPA na współczesnej Ukrainie, po prostu precz z szatanem i cywilizacją śmierci!Pozdrawiam b. serdecznie 12 PRZEGRANA WAŻNA BITWA O NASZYCH DZIECI PRZYSZŁOŚĆ.
Obrazek użytkownika Anonymous
Obrazek użytkownika Sławomir Tomasz Roch
4 lata temu Prymasie Wojciechu Polak tu o ludzkiej furii i Boskiej ręce Czy epidemia to kara Boża? Na to pytanie słowami kard. Josepha Ratzingera, późniejszego papieża Benedykta XVI odpowiada ks. Prof. Jerzy Szymik. Kapłan archidiecezji katowickiej, teolog i poeta. Profesor nauk teologicznych, wykłada teologię dogmatyczną. Jeden z najlepszych znawców myśli papieża Ratzingera, autor trylogii “Theologia benedicta”.W tekście pt. “Epidemia. Ludzka furia i Boska ręka” odwołuje się do refleksji, jakimi ówczesny prefekt watykańskiej Kongregacji Nauki Wiary, podzielił się z księżmi Ruchu Communione e liberazione, podczas rekolekcji w 1986 roku w Collevalenza, we Włoszech. Oto obszerne fragmenty tekstu ks. prof. Jerzego Szymika:„Kara Boska? Czy pandemia koronowirusa jest karą Boską za ludzkie grzechy? Ponoć teza taka pojawiała się w tych dniach w homiliach i opiniach, zresztą w kilku różnych wersjach. Na to z kolei ruszyli tezy tej oponenci, przekonując, że stoi za nią nieewangeliczny obraz Boga, że prawda wiary iż Bóg „za złe karze” jest co najmniej przesadzona, że żyjemy w epoce Miłosierdzia Bożego, którego nie można „równoważyć” Sprawiedliwością Bożą itp. itd. W toczącej się na ten temat debacie widać (słychać) wyraźną przewagę emocji, zacietrzewienia i tzw. opcji (światopoglądowych, jeśli nie politycznych) nad biblijno-teologiczną głębią zagadnienia. Przynajmniej w tych kilkunastu głosach, do których miałem dostęp.Dlatego warto do niej wprowadzić refleksję J. Ratzingera/Benedykta XVI. "[...] „Roztoczona w Apokalipsie św. Jana wizja historii przedstawia największe możliwe przeciwieństwo wiary w ciągły postęp, jakie tylko można sobie wyobrazić. O ile bieg historii zależy od ludzkich decyzji, jawi się on w tej wizji jako ciągły powrót epizodu budowy wieży Babel. Ludzie próbują wciąż na nowo, za pomocą swoich możliwości technicznych, konstruować most do nieba, czyli o własnych siłach uczynić się Bogiem. Próbują dać człowiekowi ową całkowitą wolność, owo nieograniczone zdrowie, nieograniczoną władzę, jawiącą mu się jako istota boskości, którą chciałoby się sprowadzić z nieosiągalnej wysokości Całkiem-Innego do własnej egzystencji, ‘przyprowadzić z powrotem’. Te próby, które zawierają ludzkie działanie w historii we wszystkich okresach, opierają się jednak na nieprawdzie, na ‘nakładaniu prawdzie pęt’ („nakładanie prawdzie pęt” dokonuje się „przez nieprawość”, wyjaśnia św. Paweł, Rz 1,18): człowiek nie jest Bogiem, lecz jest skończoną i ograniczoną istotą i nie może przez żadną władzę, jakakolwiek by ona nie była, sam siebie uczynić tym, czym nie jest. Dlatego wszystkie te próby muszą, niezależnie od tego, z jakim rozmachem mogą się zaczynać, kończyć się upadkiem: ich podstawa nie daje oparcia.Apokalipsa zna jednak obok tego jednego czynnika historii – a są nim owe syzyfowe starania sprowadzenia nieba na ziemię – drugą siłę w historii: rękę Boga. Pierwszoplanowo jawi się ona jako karząca, ale Bóg nie stwarza cierpienia i nie chce nędzy swojego stworzenia. Nie jest Bogiem zawistnym. W rzeczywistości ręka ta jest siłą przeciwko mocy budowanego na nieprawdzie, samowyniszczającego działania, która jednakże daje historii nadzieję: ręka Boga przeszkadza człowiekowi w ostatecznej realizacji samozagłady. Bóg nie pozwala na zniszczenie swojego stworzenia. To jest sens Jego działania przy budowie wieży Babel (pomieszanie języków i rozproszenie ludzi) i we wszystkich przytoczonych w Apokalipsie ingerencjach. To, co się tu przedstawia jako boską karę, nie jest sztucznie nałożonym z zewnątrz biczem, lecz urzeczywistnieniem wewnętrznej prawidłowości ludzkiego działania, które przeciwstawia się prawdzie, a tym samym skłania się ku nicości, ku śmierci. ‘Ręka Boga’, która objawia się w wewnętrznym sprzeciwie istnienia wobec swojej własnej zagłady, uniemożliwia podążanie ku nicości, zanosi z powrotem zabłąkaną owcę na pastwisko istnienia, na pastwisko miłości. Nawet wtedy, gdy to bycie wyjętym z wyszukanego przez siebie krzewu cierniowego i bycie zaniesionym z powrotem sprawia ból, jest jednak aktem naszego zbawienia, wydarzeniem, które daje nam nadzieję. I któż mógłby również dzisiaj nie dostrzec ręki Boga, która chwyta człowieka za najbardziej zewnętrzny rąbek jego furii zniszczenia i jego perwersji i uniemożliwia mu pójście dalej? [...]Apokalipsa mówi ostatecznie o tym, że ludzka historia, mimo wszelkich okropności, nie zatonie w nocy samozagłady; Bóg nie pozwoli jej wyrwać ze swoich rąk. Boże sądy, wielkie cierpienia, w które ludzkość się zanurza, nie są zagładą, lecz służą ratowaniu ludzkości. Również w czasie ‘po Auschwitz’, po tragicznych katastrofach historii, Bóg pozostaje Bogiem; pozostaje ze swoją niezniszczalną dobrocią dobry, pozostaje Zbawicielem, w którego rękach niszczące i straszliwe dzieło człowieka zostaje przemienione przez Jego miłość. Człowiek nie jest jedynym aktorem historii i dlatego śmierć nie ma w niej ostatniego słowa. Fakt, że jest tu jeszcze Inny działający, pozostaje jedyną, mocną i pewną kotwicą nadziei, która jest mocniejsza i bardziej realna niż wszelkie okropności świata”. [...]Oto prawdziwa teologiczna głębia i maestria. Oto prawdziwa teologia nadziei na każdy czas, także na czas globalnej pandemii. Bo: „któż mógłby również dzisiaj nie dostrzec ręki Boga, która chwyta człowieka za najbardziej zewnętrzny rąbek jego furii zniszczenia i jego perwersji i uniemożliwia mu pójście dalej?" ” Źródło: KAICały wpis jest dostępny na stronie: http://www.pch24.pl/ks--prof--jerzy-szymik--czy-epidemia-to-kara-boza--posluchajmy-kard--josepha-ratzingera,74843,i.html#ixzz6HcWCvhd7 1 ROZMOWA Z BOGIEM [9]
Obrazek użytkownika Anonymous
Obrazek użytkownika Sławomir Tomasz Roch
4 lata temu Kard. Ranjith domaga się zakazu eksperymentów z wirusami Lankijski kard. Malcolm Ranjith domaga się międzynarodowego śledztwa w sprawie pochodzenia koronavirusa. Nie wyklucza on, że epidemia może być skutkiem naukowych eksperymentów. Metropolita Kolombo cytowany przez agencję UCAN powiedział dosłownie: „Dobrze wiemy, że w wielu miejscach na świecie naukowcy rozmaitych dziedzin, z różnych powodów prowadzą badania nad unicestwieniem ludzkiego życia i natury. Niektóre z wirusów są skutkiem niepotrzebnych eksperymentów.” I dodał podczas kazania transmitowanego przez telewizję: „Proszę Boga, aby ujawnił, kto to wytworzył. ONZ lub organizacje międzynarodowe powinny wykryć, kto stoi za tymi incydentami i ukarać winnych. Takie badania naukowe powinny być zakazane.” Źródło: vaticannews.va / KAICały wpis jest dostępny na stronie: http://www.pch24.pl/kardynal-ranjith-domaga-sie-zakazu-eksperymentow-z-wirusami,74771,i.html#ixzz6HAeqUAD5 2 ROZMOWA Z BOGIEM [9]
Obrazek użytkownika Anonymous
Obrazek użytkownika Sławomir Tomasz Roch
4 lata temu Poprymasowskie rozmyślania redaktora Pawła Lisieckiego Jak wielu już zapewne wie Prymas Polski abp Wojciech Polak błysnął wiedzą, inteligencją i czymś więcej..... i publicznie wypalił z grubej rury, nie tak dawno, że epidemię koronawirusa nie należy odczytywać w kategorii kary Bożej.Słysząc te nowiny, jak widać mocno zafrasobliwił się sam redaktor Paweł Lisicki, który odważył się oto publicznie rozważać i stawić pytania. Otóż w programie „Wierzę” w telewizji wSensie, tak rozwija swoje intelektualne i teologiczne rozważania: „Jeśli epidemia koronawirusa nie jest karą, to można się zastanawiać, czym jest. To jest swoisty paradoks, w który podają ci, którzy nie chcą interpretowania faktów dotyczących naszego życia w kategoriach metafizycznych czy nadprzyrodzonych”.I dalej kontynuuje, nawet z troszka szokując: „Są trzy odpowiedzi: a) Pan Bóg nie wie, co się dzieje na ziemi, wtedy oczywiście nie jest to karą; b) Bóg wie, co się dzieje na ziemi, ale z jakichś powodów nie może temu przeciwdziałać, co by oznaczało, że nie jest wszechmocny; c) Bóg wie co się dzieje na ziemi i chce tego co się dzieje. Wówczas powstaje pytanie, jak to możliwe, żeby Bóg chciał czegoś, co przysparza nam tylu obaw, cierpień i tak wielkiego lęku”.No ale to przecież tylko takie dywagacje, tylko czy aby ten czas jest właściwy na takie odloty?!Na koniec redaktor naczelny „Do Rzeczy”, jakoby się tłumaczy świadom swoich rewelacji i znów ucieka się do pytań: „Najwyraźniej żyjemy w tak dobrze rozwiniętej cywilizacji, że Pan Bóg kar już nie używa i może nas tylko wspierać. Pozostaje więc jeszcze mocniejsze pytanie, jak należy traktować wydarzenie, którego Bóg – wygląda na to – chce, a które jednocześnie przysparza tyle cierpień, ale nie jest karą. Więc czym jest?” Źródło: wsensie.pl / dorzeczy.plCały wpis jest dostępny na stronie: http://www.pch24.pl/pawel-lisicki--skoro-epidemia-koronawirusa-nie-jest-kara-boza--to-czym-jest-,74960,i.html#ixzz6I0dbAyKq 1 ROZMOWA Z BOGIEM [9]
Obrazek użytkownika Anonymous
Obrazek użytkownika Sławomir Tomasz Roch
4 lata temu W Bergamo z powodu koronawirusa zmarło sześciu księży W samym sercu europejskiego kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, w mieście Bergamo w północnych Włoszech, sześciu katolickich księży zmarło w ciągu ostatniego tygodnia, a ponad 20 księży trafiło do szpitali. Te zatrważające liczby potwierdził w rozmowie z włoską siecią informacyjną Rainews24. bp Bergamo, Francesco Beschi. W ostanią niedzielę 15 marca powiedziła wprost: „Wielu zarażonych, to nasi kapłani. Wielu z nich naraziło się na wirusa, ponieważ chcieli być blisko swojej wspólnoty. Ich choroba jest bolesnym znakiem bliskości i uczestnictwa w cierpieniu”.Bergamo to najbardziej dotknięta pandemią prowincja włoska z największą liczbą osób, które zachorowały. W niedzielę odnotowano ponad 3 416 przypadków nowych zakażeń wśród ogólnej liczby 21 157 osób w całych Włoszech. Stanowi to 16 procent całkowitej liczby zachorowań z powodu koronawirusa, mimo że obszar zamieszkuje nieco ponad 120 tys. mieszkańców i udział liczby mieszkańców Bergamo w całkowitej populacji kraju stanowi zaledwie 2 procent.W regionie odbywają się pochówki zmarłych z udziałem najbliższej rodziny i przy zachowaniu bezpiecznej odległości żałobników od siebie. Ponadto, zgodnie z doniesieniami, w lokalnych kościołach zaczynają gromadzić się dziesiątki trumien. Kapłani z trudem nadążają z pochówkami zmarłych.Cały wpis jest dostępny pod adresem: http://www.pch24.pl/w-bergamo-z-powodu-koronawirusa-zmarlo-szesciu-ksiezy,74665,i.html#ixzz6GxMXbFSQ 5 ROZMOWA Z BOGIEM [9]
Obrazek użytkownika Anonymous
Obrazek użytkownika Sławomir Tomasz Roch
4 lata temu Coronavirus daje czada w USA Stany Zjednoczone stają się właśnie jednym z najbardziej dotkniętych koronavirusem krajów na świecie. Sytuacja jest zdecydowanie poważniejsza niż we Włoszech, czy w Hiszpanii. Ostatnie dni przyniosły w USA dziesiątki tysięcy nowych infekcji koronawirusa. Prezydent USA Donald Trump robi co może, by zapanować nad b. groźną pandemią i uspakaja sytuację.Niemniej jednak w USA jest już 46 tys. potwierdzonych infekcji. Dwa tygodnie temu było ich ledwie kilkaset i to na terenie całego, olbrzymiego kraju. W ciągu kilkunastu dni liczba potwierdzonych chorych urosła z ponad 400 do ponad 40 tysięcy. Co więcej, co trzy dni podwaja się liczba infekcji. Jak wynika z analizy, średnio każdy dzień przynosi około 30 proc. więcej przypadków. Dla przykładu w poniedziałek 23 marca 2020 r. miełiśmy już 43 tys. chorych, gdy dzień wcześniej w niedzielę było niespełna 33 tys. Warto zauważyć, że blisko 10 tys. nowych zachorowań na dzień nie notował dotąd żaden europejski kraj. Jeżeli tempo nowych zachorowań zza oceanem nie spadnie, to w kilka tygodni będzie solidnie pazamiatane.Cały wpis jest dostępny na stronie: https://www.money.pl/gospodarka/koronawirus-w-polsce-i-na-swiecie-usa-i-hiszpania-z-coraz-wiekszym-problemem-6492353084647553a.html 1 ROZMOWA Z BOGIEM [9]
Obrazek użytkownika Anonymous

Strony