Komentarze do użytkownika

Kiedy Tytuł Treśćsortuj malejąco Głosy Do zawartości Komentarz do
Obrazek użytkownika Anonymous
7 lat temu @xylen Wałęsa powoła własnych grafologów: prof. Mieczysława Wachowskiego, prof. Henrykę Krzywonos i prof. kpt. Edwarda Graczyka. 4 Przestrzegam - nie tylko Wałęsę
Obrazek użytkownika xylen
Obrazek użytkownika ronin
7 lat temu @Xylen  Witaj! Miło ,że Pan pisze ooO ! tak!! prawdach oczywistych! Naród bez broni, to naród zraniony! Pozdrawiam! Dziękuję. Jesteśmy! AK nadal!!! 2 "Możemy wygrać wojnę z Rosją" - wywiad z Ph. A. Petersenem
Obrazek użytkownika xylen
Obrazek użytkownika Apoloniusz
6 lat temu Cierpliwości Xylen, my także będziemy normalnym krajem, ... dzięki takim ludziom jak Ty.Pozdrawiam serdecznie 4 Oto głowy zdrajców
Obrazek użytkownika xylen
Obrazek użytkownika mary
6 lat temu wszystko pieknie ...ale nie istnieje tutaj zagrozenie, ze najwiecej glosow otrzyma ktos, ktorego nazwisko zaczyna  sie na "A". W artykule M.Poreckiego zarzuca sie wyborcom, ze sa niedouczeni politycznie i zakreslaja osoby z poczatku listy -  najczesciej pozycje pierwsza, czy nie bedzie tak samo, gdy osoby beda umieszczone alfabetycznie. Bo wyborcy  przeciez  zakreslaja tylko poczatek listy. Wiele innych walorow mnie przekonuje.Skoro politycy wszystkich ugrupowan sa przeciw systemowi jednomandatowemu pozostaje nam o politykach mowic i tych zlych krytykowac tak dlugo, az wyborca zrozumie. Moze to naiwne, ale  coz nam pozostaje innego? 7 Czterech "polskich" europosłów głosowało w Parlamencie Europejskim przeciwko Polsce! Zapamiętajcie ich nazwiska!
Obrazek użytkownika xylen
Obrazek użytkownika bambi441
7 lat temu zbyt luźny pas... "Po czwarte, opisane obrażenia KP Szanownej Małżonki zą typowe w sytuacji zbyt lużnego pasa.. W czasach kiedy nie było napinaczy pirotechnicznych, lużne pasy powodowały cięższe obrażenia niż ich brak podczas zderzenia. Skręcający bus miał też swoją prędkosć. Zakładając,że było to 10 km/h, to łączna prędkość wynosiła 60 km/h. Te niby tylko 10 km/h różnicy in + powoduje nieproporcjonalnie cięższe obrażenia." Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/bambi441/wina-sprawcy-kolizji-jest-oczywista#comment-1533501 ©: autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj ich pracę. Szybkości pojazdów sumują się matematycznie w czołowym zderzeniu tylko przy równej ich masie i prędkości, natomiast przy szybkości ~50 km/godz. samochodu Matiz jakim jechała moja małżonka siła z jaką uderzył on w samochód jadący z naprzeciwka z szybkością ~ 10 km/godz była znacznie większa (w uproszczeniu masa x prędkość) i w sumie efekt uderzenia był nawet mniejszy niż uderzenie w drzewo. Moim zdaniem w tym konkretnym wypadku którego szczegółowo nie opisywałem doszło do zderzenia lewymi przodami co spowodowało częściowy bardzo gwałtowny obrót Matiza w lewo i właśnie ta siła obrotu (małżonka znajdowała się po przekątnej w najdalej oddalonym punkcie od punktu kolizji obu samochodów) spowodowała te obrażenia. Podobny wypadek samochodu osobowego (średniej klasy) z zaliczeniem drzewa zdarzył się wiele lat temu przy wjezdzie do Poznania za Smochowicami na ul. Dąbrowskiego w którym zginęła siedząca z tyłu po prawej stronie Ada Rusowicz, natomiast jej mąż Wojtek siedzący z prawej strony obok kierowcy wyszedł z wypadku z lekkimi obrażeniami. Każde zdarzenie drogowe trzeba roapatrywać indywidualnie, bo nigdy nie zdarzy się sytuacja identyczna, zawsze będzie występował różniący je czynnik w postaci różnicy mas, prędkości, kąta uderzenia, stanu nawierzchni, stanu technicznego pojazdów czy czynników atmosferycznych. Konia z rzędem i berło królestwa świata temu kierowcy obstawy, który przy mokrej nierównej nawierzchni ulic polskich miast po zmierzchu pojedzie BEZPIECZNIE z szybkością 50 km/godz. w odległości 1,5 metra od poprzedzającego go pojazdu. Nawet przy tzw. służbowym hamowaniu do zatrzymania się pojazdu musi w tej sytuacji dojść do kolizji tych pojazdów z prostej zasady fizyki: im mniejsza szybkość tym z każdy km/godz. krótsza droga hamowania, jeśli więc przyjmiemy zgodnie z zasadą którą stosują wszyscy biegli, że od momentu powstania przyczyny hamowania do zauważenia jej przez kierowcę i skutecznego zadziałania układu hamulcowego mija 1 sekunda, to kolizja jest nieunikniona!  Bez osobistych ogledzin samochodu nie wypowiadam sie co do przyczyny wypadku, poczekam na ustalenia bieglych. Pozdrawiam Roman.  4 Wina sprawcy kolizji jest oczywista !
Obrazek użytkownika xylen
Obrazek użytkownika bambi441
7 lat temu Zbyt wiele opcji za dużo nieścisłości Cytat: "Między bajki należy włożyć, że prędkość kolumny wynosiła 50km/h. W mojej ocenie była bliższa 80km/h, powiedzmy w przedziale 75-80. Borowiki dały ciała, bo odległość miedzy pojazdami kolumny na sekundy przed wypadkiem to ok 25-30 metrów. Tak duży odstęp "zachęcił" głupka do skrętu, ..." Z faktami się nie polemizuje dlatego jeśli przyjąć, że pojazdy jechały z szybkością 75 - 80 km/godz. to na pewno odległości pomiędzy nimi nie mogły być znacząco mniejsze dla uniknięcia kolizji tych pojazdów w przypadku awaryjnego hamowania. Jestem kierowcą zawodowym z prawie 50 letnim stażem (kat A,B,C,E i pojazdy szynowe) i zawsze będę pełen pokory wobec kolizji bo każda kolizja jest inna. Widziałem już wypadek w którym fiat 125P spowodował dachowanie ciężarowego furgonu a sam mieł ledwo uszkodzony lewy przedni błotnik i nadawał się do dalszej jazdy bo uderzył w koniec lewego tyłu furgonu gdy ten wjeżdżał z prawej strony na skrzyżowanie bezpośrednio przed Fiatem 125P i miał pecha bo koleiny na drodze podrzuciły mu tył w górę w momencie kolizji obu pojazdów, skutkiem czego furgon zarzuciło tyłem w prawo i dachował! W przypadku pancernej limuzyny jej najsłabszym miejscem jest bok błotnika przed przednim kołem i jeśli w momencie kolizji z Seicento koła limuzyny były nawet nieznacznie skręcone w lewo dla uniknięcia prostopadłego uderzenia to nawet niewielkie uderzenie w to miejsce mogło i prawdopodobnie spowodowało zablokowanie możliwości skrętu w prawo skutkiem czego auto skończyło jazdę na drzewie. Masa samochodu w kontakcie z drzewem gdy pojazd zostaje zatrzymany w miejscu nie ma istotnego znaczenia dla skutków kolizji dla osób znajdujących się wewnątrz pojazdu, jedynie istotne jest prawidłowe stosowanie pasów bezpieczeństwa i tzw. "strefa zgniotu" oraz bardzo często niefrasobliwie pozostawione luzem przedmioty jak butelki z napojami, torby itp. Istotna i bardzo ważna jest natomiast uwaga o niezadziałaniu poduszek bezpieczeństwa. Co do obrażeń jakich doznał funkcjonariusz BOR to dla porównania podam, że moja żona jadąca jako pasażerka w samochodzie osobowym na prawym tylnym siedzeniu podczas zderzenia czołowego ze skręcającym z naprzeciwka busem (podobny efekt jak zatrzymanie się na drzewie) przy szybkości pojazdu jakim jechała wynoszącej poniżej 50 km/godz doznała złamania mostka, pięciu żeber i prawego obojczyka (pas bezpieczeństwa) oraz wstrząśnienia mózgu z utratą przytomności. Kierujący tym samym pojazdem miał tylko stłuczone czoło a pozostali pasażerowie podobnie jak premier Beata Szydło wyszli prawie bez widocznych obrażeń. Na korytarzu przed rozprawą i podczas rozprawy sądowej (zawodowy) kierowca busa przepraszał i płakał nie mogąc zrozumieć jak w tak prostej sytuacji drogowej nie zauważył pojazdu wjeżdżającego z naprzeciwka na skrzyżowanie czym spowodował tak znaczne obrażenia. Moja żona nie nazwała go "głupkiem" a wręcz prosiła sąd o wymierzenie mu najniższej możliwej kary. Życie z wiekiem i doświadczeniem uczy pokory wobec własnej słabości dając więcej wyrozumiałości dla innych.. 8 Wina sprawcy kolizji jest oczywista !
Obrazek użytkownika xylen
Obrazek użytkownika Honic
7 lat temu @xylen, Marinus van der Lubbe był komunistą. Bez względu na rzeczywiste zdarzenia dotyczące podpalenia Reichstagu (a wiadomo że dyskusje toczą się do dziś) komunista nie mógł być symbolem walki nazistów. Oni walczyli pomiędzy sobą nawet. Natomiast Wessel - jako ofiara komunistów - jak najbardziej. 7 Przestrzegam - nie tylko Wałęsę
Obrazek użytkownika xylen
Obrazek użytkownika ccassiumm7
6 lat temu @ Xylen Mądrej głowie dość dwie słowie!Przekażę Pana sugestie wdowie po Waldemarze W. tragicznie rozjechanym na spokojnej, sopockiej ulicy Władysława Andersa.Bardzo DZĘKUJĘ! 4 Ziobro do boju!!
Obrazek użytkownika xylen
Obrazek użytkownika ccassiumm7
7 lat temu 11 borowików. @ xylen I to by było na tyle  - amen... gdyby nie brak świadków z wyjątkiem borowików, również tych pokiereszowanych.   5 Wina sprawcy kolizji jest oczywista !
Obrazek użytkownika xylen
Obrazek użytkownika Viktor_Swargo
7 lat temu sila armii zalezy od jakosci i wielkosci przemyslu Aby miec nowoczesna i silna armie to najpierw trzeba miec nowoczesny i potezny przemysl narodowy. Narodowy a nie nalezacy do jakichs cwaniakow obojetnie jakiej masci ale nalezacy do narodu tak jak zaklady COP przed wojna.   Nie mam nic przeciwko uzbrojeniu patriotycznej czesci spoleczenstwa ale to dobre na bandytow i politykow, ktorzy kieruja sie prywata. Jako sila zbrojna wartosc ma znikoma.   Dzisiejsza Rosja nie jest zadnym zagrozeniem bo Putin nie jest samobojca chyba, ze zapedzi sie go w kozi rog nad czym pracuja Zydzi. Ale jak sie go za bardzo zapedzi to wszyscy przegraja. On sam tak jak slonce Koreii chce uzywac zycia a potencjalu militarnego uzywa aby bronic wlasnych interesow finansowych i wszystkich innych zaprzyjaznionych zlodzieji. Dokladnie taka funkcje przekazal ambitnemu KGBwcowi Jelcyn - bron mojej rodziny przed armia bo Jelcyn wiedzial, ze wielu dowodcom grabiez majatku narodowego nie podobala sie. Putin armii sie nie boi bo potrafii docenic i zastraszyc.    pozdrawiam, "Możemy wygrać wojnę z Rosją" - wywiad z Ph. A. Petersenem
Obrazek użytkownika xylen

Strony