Jeśli pojutrze o 16:35 okaże się, że to był zamach
A jeśli pojutrze o 16:35 okaże się, że to był zamach i zaplanowany mord, to co?
Nico! Po prostu zdumionej widowni ukaże się rozmydlona grupa pacynek udających rząd i okolice rządu. Być może partia "PO" straci 7 % poparcia. Nie wiem.
Bardziej wnikliwi zorientują się że wcale nie mamy rządu. Ani prezydenta. Ani armii. Ani służb specjalnych. Reszty nie mieliśmy nigdy. Media to klaka agentury, dziennikarze to kurwy - to są już sprawy oczywiste.
Ale, gdyby taka niespodzianka nas złapała w rozkroku, przekonamy się przy okazji, że nie mamy sojuszników, że NATO to srato - TATO, a Unia Europejska to dawno spalony żart. USA na Karaibach...i co?
Po dwudziestu jeden latach pracowitego wygładzania rzeczywistości jesteśmy nadzy i bezbronni.
Pytam, co byśmy zrobili gdyby na jaw wyszła tak okrutna prawda? Nikt chyba by nie chciał ginąć za Smoleńsk, co?
Oj, to by dopiero była narodowa trauma! Bezradność zderzona z bezwzględnym okrucieństwem mogłaby... nic.
Setki tysięcy robaków wylazłyby na ulicę wrzeszcząc : Pokój! Zgoda! Prawda! I nastąpiłby czas pokoju, zgody i prawdy. Już to mamy bez żadnych smoleńskich sensacji w wykonaniu zdrajców z PO.
I teraz pomyślcie, wracając na początek tego skromnego tekstu, opatrzonego warunkiem "a jeśli" i raczcie wyobrazić sobie ciąg dalszy, którego by nie było ponieważ jesteśmy społeczeństwem niewolników.
Taki, kurwa, lajf!
Jeśli ktoś nie jest niewolnikiem, niech się od razu nie obraża, bo na plecach nosi trzech zastraszonych skurwieli. Komu przypadł Tusk niech się cieszy, bo chudy!
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 4211 odsłon
Komentarze
Re jesli okaze się
20 Lipca, 2010 - 22:34
Wtedy powtórzy się sytuacja, jaką już wielokrotnie przerabialiśmy w historii.Nastąpi jednoznaczny podział na Polaków i KOLABORANTÓW.Wtedy Ci ostatni, przestaną być postrzegani jako przygłupy, a zmienią się w WROGÓW. I zamiast nosić ich jako pasożyty, poniesiemy OSTATNI RAZ do dołów.Albo do fabryki karmy dla psów.To prawdopodobnie zapobiegnie spotkania z nimi w niebie.Nie koszernie.
Przykro mi, ale waciaków sie nie przestaszę.Jak wielu przede mną, dzieki którym NADAL MÓWIMY PO POLSKU.
Pozdrawiam myślących.
Średnio wnikliwi już
20 Lipca, 2010 - 23:18
Średnio wnikliwi już jakiś czas temu również dzięki bardziej wnikliwym zorientowali się że tego o czym piszesz że nie mamy... nie mamy... Pozdr.
No tak...
20 Lipca, 2010 - 22:38
... to fakt, bolesna prawda... i DRAMAT. Zgadzam się. Okaże się pojutrze że to był zamach, a u mnie w pracy np. po tej informacji wrócą do rozmowy że teraz są fajne wyprzedaże w sklepach z ciuchami.... nie DRAMAT ? Po prostu chce mi się płakać... Napisałeś setki tysięcy robaków... chyba 10 mln bo tyle poparło zdrajców z PO w czasie wyborów.... Pozdrawiam.
Nie taki chudy!
20 Lipca, 2010 - 22:38
Już dawno pisałem w komentach że wyjaśnienia nikt nie chce. Jest teza na pilotów i wystarczy. Dlaczego tak się cieszyli w Jewropie z elekcji rezydenta Bronka? Jarosława K. się bali bo dostałby niewspółmiernie więcej możliwości do dotarcia do wiedzy niż ma teraz. A On raczej by nie odpuścił. Ale jak się pójdzie twoim tropem Jacku to dupa cierpnie od pięt po czubek głowy. Tym bardziej że jest to całkiem możliwe bo dalsze sekwencje układają się same, port wojenny na Krymie, podkręcenie śruby na Białorusi, nie opuszczenie terytorium Gruzji, rafineria w Możejkach, rurociąg przez Bułgarię i parę innych drobiazgów. Jeden samolot 96 ofiar (wg ich standardu to nie wiele) i wszyscy mają ruki pa szwam łącznie z Obamą.
pzdr
Nigdy nie byłem
20 Lipca, 2010 - 23:13
niewolnikiem,lizydupą. Mogę oddać życie za Polskę bezinteresownie.Bo Ją kocham.
A GDYBY TAK,
20 Lipca, 2010 - 23:10
jakiś kozioł ofiarny ? Anodina już szykuje raport o winie..... Polskiego rządu ! O.
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków
Rząd
20 Lipca, 2010 - 23:38
wątpię czy polski.Anodina to wzór do słuchania przez D.Tu.
Kapitalny tekst ..
20 Lipca, 2010 - 23:34
W formie ..a gdyby ..Jacku i ja mam już dość owijania w bawełnę i silenia się na uprzejmości pod kątem i dla mnie również bandy odmóżdżonych paranoików z jedynie słusznym poglądem na rzeczywistość etc.
Nie wiem jak wy tam w Polsce zwłaszcza od tych ostatnich wyborów ,ale ja odnoszę wrażenie jakbym obudził się w innej rzeczywistości ..
Mieszkam na śląsku opolskim i prócz "rekordu frekwencji" jaki niewątpliwie pobiła Peło w poparciu ob."Marii...coś tam" , odzywa się co raz głośniej i "V kolumna" z Norbertem Raschem jako przewodniczącym Mniejszości Niemieckiej(TSKN)na Śląsku Opolskim ..
Ten ostatni rzucił wręcz wyzwanie Polsce kwestionując dotychczas znaną nam historię Polski związaną z walkami o polskość Śląska podczas zwłaszcza III z Powstań Sląskich ..
Co nie omieszkał uczynić przesyłając stosowny list do Marszałka Województwa Opolskiego pana Sebesty ..
I tak dalej ..
Wcześniej odniosłem się zresztą i do tej kwestii..
http://andruch.blogspot.com/2010/07/rzucono-nam-rekawica-w-twarz.html
Znakomicie to ujął raspin ..z małą dygresją jeśli można ..
Czy aby całe to zamieszanie , moim zdaniem , nie jest sztucznie tworzoną polaryzacją (wbicie klina). Czy aby ktoś wcześniej skrupulatnie nie wyreżyserował całości..by ..doprowadzić do wrzenia , ba by wreszcie doszło i do bratobójczych walk a wszystko to działa na korzyść ale - osób "trzecich" , zainteresowanych a jakże ..nie tyle Polakami co samą ( bogactwa naturalne ) Polską jako źródłem przyszłych zysków ..
Jeśli w porę się nie ockniemy z tego ogłupienia to kto wie jak to wszystko może się potoczyć ..w jakim kierunku ..a co gorsza jak to może się zakończyć ..
Czy aby nie ziszcza się ów scenariusz którym kiedyś przed laty chwalił się sam Otto von Bismarck ..a który to dotyczył właśnie Polaków ?
" Dajcie Polakom rządzić, a sami się wykończą."
- Otto von Bismarck ...
pozdrawiam
............................
"Pozwól mi Panie bym stał się narzędziem Twej sprawiedliwości"
http://andruch.blogspot.com/
/Klub GP w Opolu/
-----------------------------------------
Andruch z Opola
]]>http://andruch.blogspot.com]]>
Poseł Mężydło
20 Lipca, 2010 - 23:42
To przykład jak być poprawnym politycznie aby dużo zyskać(materialnie)OBRRZYDLIWOŚĆ.
tez mi to pachnie rezyserka
21 Lipca, 2010 - 21:56
pochodze z Gornego Slaska i rece mnie swierzbia jak czytam co wyprawia Kuc(bo tak mial na nazwisko-potem zmienil na Kutz) to cale bredzenie o autonomii Slaska...te spedy , marsze ruchu autonomii ktory zalozyl...do czego on zmierza? chce sie koronowac? zapomnial o Plebiscycie? o Powstaniach?o idei towarzyszacej im?
podobnie odbieram ustawienie krzyza przed palacem Prezydenckim...cos tak mi sie wydaje ze to nie harcerze...a moze i harcerze ale z PO- go ustawili...bylo wiadome od poczatku ze trzeba go bedzie przeniesc...a wtedy wezma sie za lby...?...a moze to tylko test chca sprawdzic reakcje tlumu...na ile moga sobie pozwolic...jak wtedy gdy byl zamach na L.Kaczynskiego...to taka sonda...ktora bedzie sie pojawiac co jakis czas w roznych formach....
gaja
gaja
Widze,że się wkurwiłeś
20 Lipca, 2010 - 23:40
I ok.Ja też.
aj
20 Lipca, 2010 - 23:52
Do końca się nie zgadzam (chociaż ujmują mnie "krótkie żołnierskie słowa"), nad tą sprawą wisi jakies fatum, to pęknie prędzej czy później, z tej chmury będzie deszcz
zamiast 500 dni spokoju grilowicze znajdą się w centrum piekła,
może to takie opóźnione Sarajewo...
Komentarz fraszką
21 Lipca, 2010 - 01:26
nowomowa PO
zgoda atakuje nienawisć buduje
ten porządny kto szczuje
w wyciągniętą rękę...pluje
przy tak projektowanym Ladzie
będzie pokój jak w ...Bagdadzie!
Re: Komentarz fraszką
21 Lipca, 2010 - 02:30
Może właśnie o to im chodzi, abyśmy między sobą się sami wymordowali? Oni sobie na ten czas polecą na Kajmany, Wyspy Dziewicze albo Bahama, do Izraela albo do Stanów Zjednoczonych...
Polacy nie dajmy się im podzielić, tylko to nas może uratować.
We mnie też gotuje się krew, jednak trzeba zawsze o tym pamiętać, że ci którzy głosowali na Bronka to w większości przypadków otumanieni i zastraszeni Polacy.
Do końca trzeba mieć nadzieję, że coś zrozumieją, że jednak obudzi się w nich sumienie, patriotyzm i miłość do Polski...Radykalizm tak, ale czy nienawiść do swoich rodaków zmieni sytuację Polski na coś lepszego?
Zmiany zaczynajmy od siebie, być może zmiany, które zachodzą w nas, nasze codzienne zachowanie zostanie zauważone przez tych, którzy zostali omamieni przez obcą nam kulturę? Być może nasze postępowanie wpłynie na ich postępowanie. Na inne czyny zawsze będzie pora, teraz trzeba się organizować, jednoczyć, konsolidować, uczyć młodzież, szanować innych, nie dorabiać się na krzywdzie innych Polaków, nie oszukiwać państwa polskiego, nie okradać innych i swojego państwa nawet, gdy przy władzy chwilowo są tacy ludzie jak pan Tusk, Komorowski, Niesiołowski, Palikot i inni...
Przepraszam Państwa za swój moralizatorski ton, ja też najchętniej bym już teraz zmienił wszystko co się dzieje w Polsce radykalnie i w sposób zdecydowany, jednak co będzie potem z nami gdy posłużymy się wobec naszych rodaków radykalnymi metodami? Przecież nigdy w historii Polski nie doszło do przelewu polskiej krwi przez samych Polaków oprócz przewrotu majowego, mordów kolaborantów sowieckich na patriotach polskich i stanu wojennego...
Czy mamy taką sytuację w Polsce jaką miał przed sobą Piłsudski, czy tak jak on możemy liczyć na poparcie społeczne dla swoich poczynań, czy mamy wystarczające poparcie w polskich służbach mundurowych, aby porywać się w dzisiejszej Polsce na takie czyny?
Polska już się obudziła, teraz trzeba się od nowa zorganizować i nie powtarzać tych samych błędów co kiedyś...
Przecież tak naprawdę nigdy między Polakami nie było jedności, gdy jedni ginęli w śniegach Syberii drudzy podlizywali się naszym zaborcom, tak również było podczas trwania w Polsce komuny tak i jest teraz, nie liczny w takim razie na całkowitą jedność wśród naszego polskiego narodu, jednak nie dzielmy Polaków, którzy są patriotami, którzy jednak kochają Polskę i są gotowi dla niej się poświęcić...
Ech, tak mnie napadło przed snem, to jest efekt dyskusji prowadzonej przez dyskutantów niepoprawnych w innym wątku...
Komentarz fraszką
21 Lipca, 2010 - 01:27
nowomowa PO
zgoda atakuje nienawisć buduje
ten porządny kto szczuje
w wyciągniętą rękę...pluje
przy tak projektowanym ładzie
będzie pokój jak w ...Bagdadzie!
Jacku, ale moglibyśmy coś zrobić
21 Lipca, 2010 - 08:26
Powywieszać zdrajców
Pozdrawiam
ŁŁ
Ps. Czujcie się zaproszeni do serwisu społecznościowego dla fachowców: hey-ho.pl
Pozdrawiam
ŁŁ
Ps. Czujcie się zaproszeni do serwisu społecznościowego dla fachowców: hey-ho.pl
"Mak:Zaloga Tu-154 byla zle przygotowana"
21 Lipca, 2010 - 09:11
podajdalej11
"Mak:Zaloga Tu-154 byla zle przygotowana"
Od podajdalej11
Dobrze ze mamy drugi taki sam samolot.Proponuje przygotowanie zalogi wedlug "Mak"instrukcji.
Zglaszam sie na ten lot i zapraszam tych co pragna sie przekonac o efektach ladowania gdy pilot ufa swiatlom lokacyjnym lotniska bezgranicznie, bo dla niego tylko to sie liczy.(bo jest debesciakiem)
Pierwsze ladowanie proponuje z "debesciakiem" gdy swiatla lokacyjne lotniska sa ustawione wedlug "Mak'
Drugie ladowanie proponuje z "debesciakiem"gdy swiatla lokacyjne lotniska sa ustawione zdradziecko.
Oraz licze na to ze bedzie mial odwage poleciec z nami Pan Janusz Palikot
podajdalej11 Od. Mr. Jan Tarwid Kapr. Rez. Lotnictwa Polskiego absolwent T.S.W.L
PS.Zalaczam "2 karteczeki kaprala Jana Tarwida"
---------------------------------------------------------------------
1 kartka
Jan Tarwid
Obywatel Polski
11 tully.Ln. Rochester. N.Y.14626 U.S.A.
tarwidemb@aol.com
Szanowni Poslowie. R.P. U.S.A. Rochester N.Y. Czerwiec 07 / 2010
W zwiazku z tragiczna katastrofa 2010 w Smolensku, wyslalem list w dniu 06/06/2010 do obecnie urzedujacego Prezydenta Pana Bronislawa Komorowskiego by Pan Prezydent i kandydaci na to stanowisko wzieli pod rozwage i dolaczyli do kompani prezydenckiej temat zwiekszenia bezpieczenstwa podrozy Prezydenta
i osob mu towarzyszacych. W mojej ocenie uwazam ze obecnie obowiazujace ustawodawstwo powinno byc uzupelnione moimi propozycjami, ktore zawarlem w liscie do Prezydenta z dnia 06/06/2010.
Propozycja pierwsza:
1) W mojej ocenie uwazam, ze Polski Prezydent i osoby mu towarzyszace mogly by opuscic teren Polski tylko gdy zostana spelnione nastepujace warunki podrozy
a) Gdy zajdzie nieszczesliwy wypadek polska ochrona prezydenta ma
prawo otoczenia miejsca wypadku, bezposredniego filmowania
i jednoczesnego wysylania informacji do Polski w celu
uruchomienia odpowiedniej pomocy.
b) W razie potrzeby ma prawo uzycia broni w celu ochrony
miejsca wypadku.
d) Po wypadku polski prokurator ma prawo przeprowadzic wizje lokalna
i przeprowadzic odpowiednie badania i symulacje odtwarzajace
okolicznosci wypadku
W/W, warunki podrozy powinny byc tlumaczone tym by uniknac
antagonizmow i podejrzen.
Propozycja druga:
2) Pragne zaproponowac do rozpatrzenia,
a) By w przyszlosci na ziemi zawsze byl dodatkowy pilot z tej
samej jednostki i mial bezposrednia lacznosc z kabina pilotow
by mogli widziec sie nawzajem i w razie potrzeby uprzedzic
o zagrozeniu.
Propozycja trzecia:
3) Z racji tej, ze podobnie jak narod zydowski w chwilach tragedii jestesmy osamotnieni i aby skonczyc z taka sytuacja proponuje:
a) Dac wyborcom pod rozwage sojusz wojskowy na wypadek militarnego zagrozenia obu narodow.
Z wyrazami szacunku dla wszystkich poslow Naszej Ojczyzny
Jan Tarwid
Kapr. Rez. Lotictwa Polskiego apsolwent T.S.W.L.
P.S.
Pragne rowniez poinformowac szanownych Poslow o ulozeniu przezemnie na pamiatke Smolenskiej katastrofy zagadki szachowej pod nazwa
"Crash landing 2010" ( zagadke ta wyslalem w liscie do
Pana Bronislawa Komorowskiego Prezydenta R.P. w dniu 06/06/2010)
Warszawa, 06/07/2010
K A N C E L A R I A S E J M U
BIURO KORESPONDENCJI I INFORMACJI
ul. Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa
---------------------------------------------------------------
2 kartka
Od . Mr. Jan Tarwid, USA Do. Pana. Jan Tarwid, Poland Data Kwiecien 11/2010
Dotyczy:Tragicznego ladowania prezydenckiego samolotu w Smolensku 2010
Jak piloci podchodzili do ladowania we mgle to widzieli swiatla ustawione na lotnisku
Tak, ze maja ladowac np. na drugim albo trzecim swietle lokacyjnym.
Przez moment przy podchodzeniu do ostatecznego ladowania, nie moga widziec swiatel
lotniska bo maja swiatla w ogonie.
Wtedy wkracza grupa dokonujaca zmylenia pilota.
Zadanie grupy jest:
1) Wlaczenie dodatkowych swiatel nawigacyjnych miedzy drzewami zachowujac proporconalny rozstaw, tak aby piloci i nawigator byli przekonani ze swiatla , ktore widza sa tymi samymi , ktore widzieli uprzednio. a) Z racji tej ze jest mgla zaloga nie wie ze swiatla poczatkowe sa ustawione w drzewach, ustwiaja trajektorje ladowania i przy ladowaniu zawadzaja o przeszkody co doprowadzilo do katastrofy. Oni wszyscy mogli sie spalic, ale pilot wlaczyl gasnice gdy zauwazyl, ze zostali wprowadzeni w blad i nieuchronnie dojdzie do katastrofy. Celem mojej informacji jest to by nie dopuscic do mozliwosci zastosowania takiej dywersji w przyszlosci. Jako zolnierz rezerwy Lotnictwa Polskiego czuje sie zobowiazany do tego raportu i potraktowania go, jako RAPORT O PRZESLANCE DO WYPADKU. Pragne zaproponowac do rozpatrzenia, by w przyszlosci na ziemi zawsze byl dodatkowy pilot z tej samej jednostki i mial bezposrednia lacznosc z kabina pilotow, by mogli widziec sie nawzajem i w razie potrzeby uprzedzic o dywersji. .P.S. Z racji tej, ze moga ten list czytac niepozadane osoby unikam dokladnego opisu i w razie potrzeby wyrazam zgode na rozmowy uzupelniajace z osobami do tego upowaznionymi. . Dodatkowo na pamiatke tej tragicznej katastrofy ulozylem zagadke szachowa Nazwa: ‘’Crash Landing 2010’’ – Wszelkie prawa autorskie zastrzezone.
Czarne:
p-e4; p-e5; p-e6; N-f3; p-f4; p-f5; p-f6; N-f7; R-g3; p-g4; B-g5; p-g6; R-g7; K-h4; B-h5; Q-h6
Biale:
K-a1; p-a4; p-a6; R-a8; B-b1; p-b4; p-b6; R-b8; B-c3; p-c4; p-c6; N-c8; p-d4; p-d6; N-d8; Q-e1
Zalanczam diagram,ktory pomoze mi wytlumaczyc jak mozna przeprowadzic to co wyzej opisalem .
Mr. Jan Tarwid Kapr. Rez. Lotnictwa Polskiego absolwent T.S.W.
podajdalej11
a jeśli...
21 Lipca, 2010 - 09:21
Skromny tekst ale mocny. Całkowicie zgadzam się z autorem. Bezbronni, nadzy i ciągle głupi jesteśmy bo nie potrafimy wyciągnąć wniosków z przeszłości. Niewolnikami byliśmy prawie zawsze, owszem zdarzały się momenty przebudzenia, ale na krótko. Obecna rzeczywistość kreowana przez sztab "zaprzyjaźnionych" dziennikarzyn robi z większości społeczeństwa niewolników umysłowych. Znam takowych osobiście...
kajka
4 lipca
21 Lipca, 2010 - 20:12
75% polakow pokazalo, ze ma w dupie honor i Ojczyzne, wiec zero zdziwien co do Twojego scenariusza.
Spisek smoleński
12 Sierpnia, 2010 - 20:56
wyjdzie na jaw, tak czy owak, bo za dużo ludzi postronnych w Polsce i Rosji było świadkami tego zamachu. Wcale nie musi byc tak, jak w scenariuszu powyżej. Nie wiemy jak sie rodzi tłum i powstaja zamieszki, naukowcy nie zdolali tego zbadać - zatem o wszystkim może zadecydować "kryterium uliczne", ryzyko w takim wypadku jest 50/50 procent. Zdrajcy mogą zawisnąć na latarniach, ale też i patrioci będą zagrożeni (ci sa już teraz, bo reżim namiestnikowski się boi i sięgnie po dalsze mordercze środki, bez dwóch zdań, by ukryć prawdę i ocalić d...).
insurekcjapl
Spisek smoleński
12 Sierpnia, 2010 - 20:56
wyjdzie na jaw, tak czy owak, bo za dużo ludzi postronnych w Polsce i Rosji było świadkami tego zamachu. Wcale nie musi byc tak, jak w scenariuszu powyżej. Nie wiemy jak sie rodzi tłum i powstaja zamieszki, naukowcy nie zdolali tego zbadać - zatem o wszystkim może zadecydować "kryterium uliczne", ryzyko w takim wypadku jest 50/50 procent. Zdrajcy mogą zawisnąć na latarniach, ale też i patrioci będą zagrożeni (ci sa już teraz, bo reżim namiestnikowski się boi i sięgnie po dalsze mordercze środki, bez dwóch zdań, by ukryć prawdę i ocalić d...).
insurekcjapl