Krótko o Owsiaku i Ochojskiej
Na początek cytat z Ziemkiewicza:
Haniebne zachowanie Jerzego Owsiaka, któremu od kult świeckiego świętego najwyraźniej całkiem już przewrócił pod czapeczką, uruchomiło cała sforę sekciarsko mu oddanych wyznawców, z ich odwiecznym argumentem: niech ci, co nie wrzucają do puszek, niech nie ważą sie „Jurka” krytykować, a także leczyć swych dzieci w szpitalach używających „jego” sprzętu!.
https://www.facebook.com/rziemkiewicz/posts/918674204833979
Gdyby działalność Ochojskiej ograniczyła się tylko do dobroczynności oceniałbym ją jako działaczkę humanitarną. Ale skoro wciągnęla się w działaność polityczną oceniam ją przez pryzmat polityka, bo "przypadkiem" tak się składa, że Janina Ochojska jest aktywną POpleczniczką obecnej władzy (wspierała Bula oraz Różę Marie Gräfin von Thun und Hohenstein ) dzięki którym tzw. służbę zdrowia mamy jaką mamy - "lodziarską", więc jej deklaracja poparcia Owsiaka będącego produktem i wentylem dla bezpieczeństwa systemu III RP (m.in. Twarz resortowego bachora, który za nic ma Polskę i jej bohaterów ) jest oczywista i przez system oczekiwana jako oddanie przysługi swemu panu, gdyż inaczej... skończy się medialne wspieranie jej działalności a wtedy długo nie pociągnie. Podobnie jak Owsiak.
Dlaczego o niej piszę? Koncepcję, o której wspomina Ziemkiewicz w ostatnim zdaniu cytowanego wpisu wsparła Ochojska na Twitterze:
Twitter.com
Popieram pomysł. Krytycy Owsiaka! Macie okazję udowodnić, że naprawdę jesteście gotowi bronić swoich poglądów. Ciekawe, ilu z was odważy się na podpisanie takiej deklaracji? Jakoś wydaje mi się, że odważni to jesteście tylko wtedy, gdy możecie anonimowo wyżyć się na Owsiaku w internecie.
Otóż szanowne panie owsiaczki:
Jeśli Ochojska i Furtak zwróci mi wszystkie moje zabrane przez chory system, który wspierają, składki zdrowotne z odsetkami...
Jeśli Owsiak zapłaci za "darmowe" całodobowe transmisje w publicznych mediach, wykorzystywanie "za darmo" sprzętu wojskowego i innych instytucji publicznych i państwowych, które są utrzymywane z moich podatków a także usług firm prywatnych...
...to z przyjemnością podpiszę deklarację, zwłaszcza, że i tak w przypadku chorób wszyscy z mojej rodziny i ja leczymy się prywatnie gdyż szans na normalne leczenie w IIIRPe w standardach europejskich nie ma szans.
Zaraz ktoś wrzuci argument o wolności firm prywatnych, które mogą robić co chcą także wspierać WOŚPrzemocy :))
Nie mam nic przeciwko ich prywatnemu wspieraniu Owsiaka tyle tylko, że to nie prawda! Nieprawda, bo ich zaangażowanie akcyjne opłacamy... my wszyscy, w cenach produktów i usług, które nabywamy od tych firm, bo dobroczynność nie wspierają właściciele firm z ich prywatnego majątku! To wy sami, ze swoich pensji, wspieracie akcję w zamian za co to prywaciarze napawają się dumą dobrodziejów stając potem w szeregu obrońcow Owsiaka z żądaniem deklaracji nieratowania Waszego dziecka czy siebie samego tym sprzętem, za który... już zapłaciliście :))
Dość emocjonalnego terroryzmu Owsiaka i jego POpleczników!
P.S. Wspieram Caritas i Annę Dymną, która pomaga potrzebującym ale bez celebryckiego show wokół siebie, gdyż dobroczynność robi się bezinteresownie dla innych a nie na dobroczynności zarabia.
- Blog
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 32769 odsłon
Komentarze
Witaj Zolmar
10 Stycznia, 2015 - 15:11
Może ktoś spróbuje kontr akcji ?
Powinniśmy skonstruować deklarację kóra zobowiązuje organizatora do wydania wszystkich datków na określeny cel, co do grosza, pod groźbą kodeksowej kary. Deklaracja powinna zawierać warunek, że jeśli organizator nie rozliczy się co do grosza z naszych pieniędzy fakturami do końca danego roku, to zwraca nam nasze złotówki plus odsetki. Obsługa WOŚP pracuje za darmo. Nie wiem czy to prawnie da się zrealizować, ale Deklaracja powinna być jakąś formą weksla obciążajacego osobiście Owsiaka :)
Ankietę zamieścić w sieci i propagować udział w głosowaniu.
Pozdrawiam
Powinniśmy skonstruować deklarację kóra zobowiązuje organizatora
10 Stycznia, 2015 - 15:26
Witaj!
Pomysł bardzo celny i sensowny.
Wszelkie organizacje charytatywne powinny być super przejrzyste bo dotykają nardzo delikatnej materii - zaufania publicznego i korzystają z pieniędzy publicznych. Ktoś kto tego nie rozumie i z agresją rzuca wyzwiska od debili a jednocześnie oskarża innych o hejterstwo http://niepoprawni.pl/blog/zuberegg/histeria-owsiaka-szkodzi-wosp nie powinien zajmowac się charytatywnością.
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
Na Owsiakowy cyrk składają się wszyscy podatnicy
11 Stycznia, 2015 - 00:19
Na Owsiakowy cyrk składają się wszyscy podatnicyŁukasz Warzecha
W niedzielę kolejny raz odbędzie się kwesta na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. I proszę nie mieć złudzeń: na WOŚP złożymy się znowu wszyscy, czy tego chcemy, czy nie.
O Jerzym Owsiaku i jego imprezie piszę od wielu lat. Gdy po raz pierwszy podejmowałem ten temat, głosy krytyczne były rzadkie i odosobnione. Dziś jest całkiem inaczej. Ten rok i ten finał WOŚP jest wyjątkowy pod paroma względami.
Po raz pierwszy zdarzyło się, że sąd przyznał rację krytykowi Owsiaka w tak stanowczych słowach. Od kilkunastu miesięcy Jerzy Owsiak wykazuje się coraz większą nerwowością, a ostatnio posunął się do kroku, którego trudno było bronić nawet mediom zwykle stojącym za nim murem: polecił wyrzucić z konferencji dziennikarza, który próbował zadać mu niewygodne pytania. Po czym zaczął publicznie twierdzić, że on wcale takiego polecenia nie wydał, choć jako żywo słychać je wyraźnie na nagraniu. Czy w innych sprawach Owsiak jest równie prawdomówny? Nerwowość Owsiaka można tłumaczyć m.in. tym, że nie jest już nietykalny. W sieci bez trudu można znaleźć krytyczne o nim teksty nie tylko w mediach, zwanych przez niektórych "prawicowymi" (czyli, jak chcieliby sojusznicy Owsiaka, z założenia niewiarygodnych), ale też w takich jak "Rzeczpospolita" czy "Wprost".
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1035641,title,Lukasz-Warzecha-dla-WPPL-Cyrk-Owsiaka-czyli-nie-dajmy-sie-zwariowac,wid,17167267,wiadomosc.html?ticaid=114239
Nerwowość Owsiaka można tłumaczyć m.in. tym, że nie jest już ni
11 Stycznia, 2015 - 00:23
Jak powiada polskie przysłowie "na złodzieju czapka gorze" ;))
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
Od samego początku
10 Stycznia, 2015 - 15:22
p.Ochojska jest autorytetem i funkcjonariuszem tego systemu tak samo jak p.Owsiak, tyle, ze działajaca na innym odcinku z przesłaniem skierowanym do innej gupy indoktrynowanych.
Pozdrawiam
cui bono
chojska jest autorytetem i funkcjonariuszem tego systemu tak sam
10 Stycznia, 2015 - 15:32
Mam dokładnie takie same zdanie na jej temat bo pamiętam jej wypowiedzi PO linii i na bazie platformy zwłaszcza po Smoleńsku. Nie znalazłem jednak udokumentowanych tych wypowiedzi w internecie zatem nie podjąłem tego tematu.
pozdrawiam!
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
ankieta
10 Stycznia, 2015 - 15:49
pomysł ok. tylko nic nie da. Ochojska z ta drugą (jak mawia "Jurek") Dzidzią napisały to tylko dlatego,że wiedza,iż żaden urząd skarbowy nie osmieli się sprawdzać finansów pajaca w czerwonych portkach, wiedzą,że państwowe firmy wyłożą miliony na WOŚP jutro, wiedza,że PO-litycy będą wspierac tę akcję...tylko bezkarnośc podpowiada takie pisanie ...wyjdźmy na ulice i przepędźmy PO-szustów, reszta zwieje sama...
Yagon 12
jeśli ktoś
10 Stycznia, 2015 - 16:13
ma wątpliwości, powiem tak: dobrymi chęciami wybrukowane jest piekło. Duże poparcie dla NSDAP w Niemczech w latach 30-tych i pierwszej połowie 40-tych było spowodowane w istotnerj części deklaracją programową partii. Zapewniam, poza segregacją na "NIemców i pozostałych" deklaracji tej nie tylko nic nie można byłoby zarzucić; prawdopodobnie uznana byłaby przez większość czytelników za bardzo postępową i humanitarną. Jeśli ktopś chce ją przestudiować - jest dostępna w internecie, także po polsku. Ze zrozumiałych względów uchylam się przed podaniem linku. Ale znaleźć łatwo. Podobnie "Manifest komunistyczny". W tej samej kategorii umieszczam mocodawców Owsiaka.
Zolmar! nie dałem ani grosika na tę wydmuszkę cwaniaków
10 Stycznia, 2015 - 16:22
Nasze dzieci tak samo, ani tez nie brały udziału w tym owsiakowym cyrku. Co do ostatniej wypowiedzi Janki Ochojskiej( znamy się od czasów studiów na UMK), to jest ona niestety wyjątkowo głupia! Dowodzi jej macno salonowego wyznania, skoro trwa przy tym zdaniu z GWna! rodem! Zreszta mnie to nie dziwi, ona ...MUSI twardo bronić Owsiaka, bo taka jest solidarna natura tego środowiska uprawiającego dobroczynność w IIIRP! To w sumie niezły, dobry biznes! Wygodny. I intratny!, jak dowodzą dokumenty finasnowe spółek Owsiaka obsiadłych jak jemiołę fundusze- ten często wdowi grosz dawany do puszek a ujawnione przez Matkę Kurkę( P. Wielguckiego)! To złoty biznes! złoty melon, mrówka i jasna sprawa , że tego trzeba bronić!
Nie oznacza to oczywiście, że Ochojską wrzucam do tego samego kółka cwaniaków obsiadłych puszki z serduszkami! Jedynie nie rozumiem po co w to wlazła! Pewnie nie miała wyjścia. Wymogli to donatorzy ja wspierający! Krótka piłka. grasz z nami, albo....!
pzdr
antysalon
Krótka piłka. grasz z nami, albo....!
10 Stycznia, 2015 - 16:29
...
skończy się medialne wspieranie działalności, a zaczną się kontrole skarbowe i inne. I koniec działalności charytatywnej.
pzdr
„Naród, który nie ma siły i woli powiedzieć łotrom, że łotry, nie wart być narodem." Aleksander Fredro
Wystarczy zadac pare prostych pytan, aby miec odpowiedz co to
11 Stycznia, 2015 - 07:06
jest WOSP.
Kto chroni ich dzialalnosc przed kontrola?
Kto wspiera ich medialnie?- a wlasciwie jacy wlascicile mediow za tym stoja?
Kto Owsika wykreowal i po co? - przeciez nie po to by pomagal ten gudlaj polskim dzieciom - nie badzmy nawini.
Kazde duze pieniadze jakie sie przelewaja z kieszeni podatnika w "niscosc" w Polsce sa pod kontrola UKLADU,czyli postPRLowskich sluzb.
Zreszta kazdy wie ze zalozenie w Polsce biznesu opartego na noramlnych kapitalistycznych noramach jest niemozliwe bez oplacenia sie UKLADOWI.
A propos serduszek...
11 Stycznia, 2015 - 09:54
Ja popieram serce, które widnieje w obrysie napisu na poniższym logo:
M-)
Ludzie chcą mówić,
11 Stycznia, 2015 - 16:53
ale na razie nikt ich nie chce słuchać:
http://niezalezna.pl/63129-jak-chelstowski-stworzyl-owsiaka-zanim-pojawila-sie-wosp-bylo-robta-co-chceta
mgas | 11.01.2015 [15:47]
Dzien dobry
od poczatku akcji Owsiaka musialam w tym brac udzial Tak Musialam,bo inaczej klinika nie dostalaby kasy. Moze sluszne..ale przekazywanie sprzetu do osrodkow,tzw komisje zlozone z lekarzy ( na moje pytanie dlaczego tylko lekarzy,wszak pielegniarki diabetologiczne czesto znaja problem lepiej niz lekarz starzysta)...dostalam nagane.jak w komunie.
Rodzice dzieci powiedzieli mi wprost ile pieniedxy daja jednej pani dr aby sie zakwalifikowac.
Bardzo duzo szczegolow znam i dlatego wyjechalam z kraju,zyje sobie i pracuje w UK,jak chce cos dac na Charity to wrzucam do odpowiedniej puszki.
Dla wielu pewnie lepiej zebym nie pamietala,a zwlaczsza dla cudownego zespolu z Prokocimia. Nie z zemsty, bo jest mi tu cudownie i zanim Owsiak nastal juz skonczylam tu studia z zamiarem wyjazdu,ale po prostu dla prawdy,chetnie opowiem.
Pozdrawiam
M
MEMORY | 11.01.2015 [14:47]
W latach 1989-1998 byłem współwłaścicielem drukarni w Warszawie, w dzielnicy Okęcie. Z polecenia S. (zresztą bardzo uczciwego człowieka!) przyszedł do naszej drukarni młody człowiek, poprzedzony telefonem od samego „Jurka” Owsiaka. Zamówił on (koniec 1995 roku) 50.000 „serduszek”. Warunek – bez faktury, na lewo!
Wszystkie prywatne drukarnie drukowały wtedy (a tym bardziej dzisiaj to robią!) sporo zleceń „na lewo”.
Rachunek jest prosty: mam do sprzedania, poza fiskusem, towar, więc muszę mieć nieoficjalne etykiety/ opakowania, itd. Zleceniodawca ma zysk, drukarnia też.
Koszt druku „serduszek” pomniejszyłem o ileś procent, bo „na lewo”.
JEDYNE, co mnie wtedy zdziwiło, co zapamiętałem, było to, że WOŚP zaproponowała nam cenę o 50% wyższą (!) od wyliczonej przeze mnie. Z JEDNYM WARUNKIEM – NIKT o tym nie ma prawa wiedzieć!
W następnym roku wydrukowaliśmy 100.000 „serduszek”, też na lewo. Kto – faktycznie – na tym wszystkim pięknie zarobił? Po cholerę „lewe” serduszka? Odpowiedzcie sobie!
PS. Macie mój IP, a może „Jurek” Owsiak chce mnie pozwać za obrzydliwe kłamstwa? Bardzo proszę!
a co do Ochojskiej, nie znalazłem jej w komitecie poparcia 'bula', ale za to jest w kapitule nagrody Solidarności.
"Są w niej m.in.: b. prezydent Lech Wałęsa, założycielka Polskiej Akcji Humanitarnej Janina Ochojska, była działaczka "Solidarności" Henryka Krzywonos, szef kancelarii prezydenta Jacek Michałowski oraz szef MSZ Radosław Sikorski."
czyli towarzystwo nie gorsze niż hrabia Bul