Zakładajcie konta na Parlerze
Gawrion - 9 Stycznia, 2021 - 19:18
W ostatnich dniach, wśród konserwatywnego elektoratu Donalda Trumpa bardzo popularny stał się serwis Parler. Jest to alternatywa dla lewackich Facebooków czy Twitterów. Czy groźna i realna? Chyba tak, skoro Google postanowiło usunąć aplikację Parler ze swojego Play Store. Bezpośrednią przyczyną popularności serwisu jest zbanowanie kont Trumpa z lewackich mediów społecznościowych. Akcja rodzi reakcję!
Pamiętajmy, że zmienianie otaczającego nas Świata składa się z pojedynczych, małych, pozornie nieistotnych decyzji. Im bardziej solidarni i konsekwentni jesteśmy jako grupa, wspólnota, tym skuteczniejsi jesteśmy. Niepoprawni od dziś działają na Parlerze. Zachęcam do zakładania tam kont i obserwowania!
Potrzebujecie rekomendacji? Oto cytat z Wikipedii:
Parler – serwis społecznościowy udostępniający usługę mikroblogowania uruchomiony w sierpniu 2018 r. Baza użytkowników Parlera składa się w znacznej części ze zwolenników Donalda Trumpa, konserwatystów i prawicowych ekstremistów
Komentarze
Jeśli już mówimy "o zabezpieczeniach", to mam pytanie:
czy zastanawiałeś się co zrobić, gdy zablokują Niepoprawnych? Nie oczekuję, abyś mi akurat, wyjawiał szczegóły, ale czy masz sposób, że zamiast przez gogle wejdziemy przez inną witrynę. Warto byłoby podać "kody awaryjne", bo w pewnej chwili (dosłownie), może nie być możliwości. Cieszyłbym się, gdy nie było takich obaw.
Pozdrawiam
Apoloniusz
Apoloniusz
Nie ma takiej blokady czy zabezpieczenia, którego by się nie dało obejść. Zawsze mam wasze kontakty i mogę Wam wysłać info. Jeśli nie przez serwer pocztowy niepoprawnych, to z innej skrzynki ;) Damy radę - najwyżej trzeba będzie stworzyć prawdziwe internetowe podziemie...
Ratujmy Nasze Polskie Lasy!
AIM(S) - Artificial, Intelligent Moderation (System) © Gawrion
O.K. to mi wystarczy, Ty tu rządzisz,
skoro twierdzisz, że damy radę , to damy radę.
Apoloniusz
Adminie
Wierzę w twoją profesjonalną wiedzę teleinformatyczną. Dasz radę, zawsze też możemy pomóc w ramach swoich możliwości.
Tezeusz
Każdy przezorny powinien mieć recovery portalu - czyli kopię
- pewnie wielu nie wie ale obecna TV cyfrowa MPEG-4 wysyła drugi strumień towarzyszący aby z "paczki" utraconych lub uszkodzonych plików można było dobrać z drugiego strumienia i odtworzyć obraz na "żywo".
Ten protokół ma nazwę UDP ("idzie" w jednym kierunku bez kontroli danych u odbiorcy). Tak też jest z programami z satelity w innym systemie kodowania obrazu - czyli MPEG-2.
Tak działa i Wasz internet który obsługuje inny protokół TCP/IP - ( z czego "TCP" jest odpowiedzialny za liczenie danych i dosyłanie na prośbę nowych paczek w razie potrzeby - a "IP" za adresowanie do Was danych)
Co do blokady jakiegoś portalu to występują trzy sytuacje - można go przejąć (wykraść lub zhakować kody dostępu) i go zablokować jako administrator - są różne sposoby na ich przejęcie od pasywnych do aktywnych np. programem "Hydra" (to jest najgorsza sytuacja oprócz spalenia się serwerowni z dyskami twardymi :),
- można wywołać sztuczny ruch "botami" aby serwer nie nadążył obsługiwać żądań i się "zatkał"
- lub w danym kraju na serwerach pośredniczących zablokować domenę - adres internetowy (można to zrobić nawet w dobrych ruterach domowych) - ale to się omija t.zw. "lustrami" adresowymi.
PS - jeśli chcecie to mogę tu wrzucić taki plik rozmontowany na poszczególne warstwy w których jest też zawarte po "negocjacjach" jak duże paczki plików mają być wysyłane (im gorsze łącze i większa utrata danych - tym paczki danych są mniejsze). Mam też zdjęcie z oscyloskopu w jaki sposób takie dane są zapisywane n.p. na elektromagnetycznej fali nośnej.
Nie jestem informatykiem ale posiadam wiedzę na ten temat - takie hobby :)
Polko i Polaku zacznij działać dla Polski zanim znowu obudzisz się na Syberii albo nad dołem Katyńskim.
Konfederacja to bolszewicko-faszystowska agentura i zdrajcy.
A gdyby się ktoś uparł na NP, to co Twoim zdaniem by wykonał,
a co my musielibyśmy zrobić, aby się obronić? My, mam na myśli i NP i indywidualnych blogerów? Weź pod uwagę takich, którzy nie mają takiego hobby jak Ty, czyli takich ciemniaków jak ja.
Apoloniusz
Największą wartością jesteśmy my sami - a tekst czy portal ?
- można odtworzyć lub utworzyć nowy :) - ważne abyśmy my się nie kłócili i nie pogubili.
Tu najwięcej możliwości i do powiedzenia ma Polski Rząd (n.p. zdyscyplinowanie Facebooka i innych) - ale coś za wolno im idą niektóre sprawy.
Ataki na ten portal już chyba były - to wtedy kiedy tekst Wam nie poszedł i klikacie drugi, trzeci raz ENTER (bo był brak reakcji) - i na portalu jest dubel komentarza (może też to być ze słabego łącza) ale było tak że wogóle nie mogłem odnaleźć strony (około pół roku temu).
Co bym zrobił aby przejąć portal? - najlepiej to kupić portal razem z właścicielem :) 1 mln dolarów czy 5 mogło by załatwić sprawę.
Są programy do rozdzielenia poboru danych udających inne serwery i z nich można programami "bootami" - hakerskie aplikacje które tworzą sztuczny, bez sensu ruch.
Te tamaty zgłasza się do UOKiK-u a tam mają specjalistów do ustalenia źródła ataku bo mimo że boot zmienia tożsamość i to skąd idzie to jest zapisane w pliku (częściowo to potrafię) - ale tu akurat można to łatwo wyłapać na serwerze strony bo łączymy sie przez różne serwery DNS (główne-rozdzielające).
Jako blogerzy wszystkie Wasze prace i dane są na serwerze (dysku twardym) niepoprawni.pl i są po za Waszymi możliwościami ochrony (możecie pilnować tylko swojego komputera i swojego profilu na stronie bo widzę że połączenie z nieporawni.pl jest szyfrowane - serwer, program strony wymusza takie działanie) - tylko admin ma takie możliwości i właściciel serwera a to wszystko związane jest z kosztami (stopień zabezpieczeń). Tak przy okazji - chyba wszystkie serwery obsługuje system Linux w wersji dla serwerów.
Można mieć własny serwer w domu ale mało kto tak robi - korzysta się z firm oferujących takie usługi jak Izraelski WIX z gotowymi stronami do edycji (serwer mają w Anglii - sprawdzałem) nie polecam :) darmowy a po roku płatny.
WinMTR do prosty program do PING-owania serwerów i adresów i sprawdzania łącz oraz kraju w którym się znajduje. Ja staram się w zasadzie używać programów w wersji portable (przenośne bez potrzeby instalacji w systemie).
Bawiłem się w łamanie kodów WEP szyfujacych połączenie ale jak wprowadzili AES którego na dziś i wojsko nie może złamać to dałem sobie spokój, ale wiedza którą dzięki temu zdobyłem (co, jak i gdzie) - pozostała.
Polko i Polaku zacznij działać dla Polski zanim znowu obudzisz się na Syberii albo nad dołem Katyńskim.
Konfederacja to bolszewicko-faszystowska agentura i zdrajcy.
PS - warto co jakiś czas zmienić hasło dostępu -
- bo zawodowiec jak pozyska kody dostępu to najpierw długo nasłuchuje równolegle z Wami.
Poczta e-mail gmail ma taką funkcje że jak zalogujesz się z cudzego komputra lub innego adresu niż zwykle to jest natychmiast infotmacja o tym i nie używać takich haseł jak: 1234 lub qwerty.
Polko i Polaku zacznij działać dla Polski zanim znowu obudzisz się na Syberii albo nad dołem Katyńskim.
Konfederacja to bolszewicko-faszystowska agentura i zdrajcy.
Czy nasz, polski rząd ma możliwości techniczne utworzyć FB,
oraz Twitera? Czy według Ciebie jest to możliwe?
Apoloniusz
Jak najbardziej że jest możliwe stworzyć polski portal -
- który może być kompaktybilny z innymi portalami lub nie. Zdaje się że i Gadu Gadu ze Skype jakiś czas był kompaktybilny.
Tym łatwiej że ktoś już szlak przetarł i zawsze drugim jest łatwiej i wznoszą się na "grzbiecie" innych. Odpowiednia reklama, podobna nazwa i kolorystyka (niebieski nie jest kolorem zastrzeżonym :) , szata graficzna zrobi swoje. Coś jak Coca Cola i Pepsi Cola - dwaj rywale, tak te bolszewickie mendy można skutecznie ograć.
Czy będzie sukces czy nie to należy zadać sobie podstawowe pytanie - ilu Polaków komunikuje się z osobami z zagranicy ? - a z iloma osobami w Polsce ?
Moim zdaniem kontakt z zagranicą (bo utraci sie te profile) - jest to mniej niż promil więc Facebook czy Twitter jest nam całkowicie zbędny i można ich śmiało z Polski wypie***lić na zbitą morde.
Na czymś takim ich akcje momentalnie polecą w dół a jak dołączy więcej państw to Zuckerberg może stać się z milionera dziadem z długami.
Najgorsze jest nic nie robienie (stagnacja) - tak jak teraz postępuje PiS w wielu sprawach. Zbudować serwerownie i napisać aplikacje to pikuś dla polskich informatyków bo ich programy i znaki firmowe chroni patent.
Może nie wiecie ale wszystkie stany USA wytoczyły proces sądowy Facebook i chcą go podzielić na mniejsze "paczki".
Polko i Polaku zacznij działać dla Polski zanim znowu obudzisz się na Syberii albo nad dołem Katyńskim.
Konfederacja to bolszewicko-faszystowska agentura i zdrajcy.
To zróbmy akcję i zwróćmy się do rządu, aby zbudował polski FB
jaki to byłby koszt, jak sądzisz? Tysiące, miliony, czy miliardy ?
A jeśli nie do rządu, to może do prezesa ORLENU p. Obajtka?
Apoloniusz
@Apoloniusz
Nie ma zbyt wysokiej ceny za wolność słowa i suwerenność.
Orlen nie jest polski. Skarb Państwa posiada 27% akcji.
Obecny prezes Orlen, to człowiek kartelu Green Deal, czyli
tych, którzy wraz z komunistami i sodomitami zaatakowali
właśnie USA. To kartel Green Deal korumpuje kongresmenów
i senatorów Partii Republikańskiej oraz redakcję Fox News.
https://niepoprawni.pl/blog/maciej-krogulski/atak-na-usa
Rozwiązaniem "kwestii Orlenu" jest jego 100% nacjonalizacja
raz na zawsze, czyli z wpisaniem takiego stanu własności do
konstytucji.
To znaczy, że wszyscy mamy założyć ręce i krytykować!
Czy zamiast obrzydzać nie mógłbyś popierać akcji. Przecież bez względu na odchylenia partyjne, odcięcie się od manipulowania naszymi mediami społecznymi leży w interesie wszystkich nas Polaków. Przy odpowiednich zabezpieczeniach prawnych, polskich zabezpieczeniach, taki portal (polski FB czy polski TT) będzie musiał się podporządkować polskiemu prawu. Bez względu czy będzie własnością państwa, czy na ten przykład Orlenu. A może się mylę?
Apoloniusz
@Apoloniusz
Wolałbym, żeby było inaczej, ale niestety się mylisz.
Orlen będzie manipulował bardziej niż dotąd Facebook.
Obajtek nie ukrywa, że jest agentem wpływu emisjonarzy
CO2, czyli Kartelu Green Deal. To jedna z tych
międzynarodowych, zorganizowanych grup przestępczych,
które właśnie wprowadziły się do Białego Domu, by związek
ich bratni ogarnął ...
https://niepoprawni.pl/blog/maciej-krogulski/panstwo-kryminalne
https://niepoprawni.pl/blog/maciej-krogulski/solidarnosc-daje-ciala
https://niepoprawni.pl/blog/maciej-krogulski/latka-ideo
Już Piłsudski powtarzał ciągle Polakom aby wyzbyli się -
- negatywnego myślenia - cytat że: "bez podpórek zagranicznych w niczym sobie nie poradzimy".
To jest efekt wieloletniej okupacji nas i zaborów tych sąsiednich pasożytów.
Dziś nawet samochodów nie produkujemy a powinniśmy choć by wprowadzić konkurencję (nawet dopłacając) dla Audi i Reno. Tak uważam bo nie ma nic gorszego jak hegemon na rynku.
Rosja sowiecka która okupowała nas tyle lat po wojnie celowo niszczyła lub kradła polską myśl techniczną.
To dlatego takie auta jak Ogar nigdy nie weszły do produkcji. Tico też zostało nam skradzione bo projekt nadwozia jest identyczny jak polski.
Ten sabotaż naszych okupantów trwa cały czas choć dziś jest mocno zawoalowany i uderza z ukrycia.
Po rozpadzie tego moskiewskiego gangu zablokowali nam porzesz zdrajców z WSI rozwój polskiej komputeryzacji bo byliśmy wtedy (pocz.lat 90-tych) czołówką Europy.
Tak komunistyczne bydlaki zniszczli firmę "Optimus" Romana Kluski.
Pytanie o koszty polskiego portalu należało by przekierować do zawodowców ale nie uważam by było to więcej niz miliard czy kilka miliardów złotych (3,5 miliarda złotych ukradli w SKOK Wołomin i "cisza jak makiem zasiał".
Jeśli ludzie którzy się tym zajmują w ministerstwie nie potrafią zainstalować systemu operacyjnego na pendrivie USB czy bootowalnej płycie live CD - nie potrzebny jest wtedy dysk twardy (ja potrafię) i żaden wirus na wypaloną płytę się nie przyjmie :) - to co oni mogą wiedzieć o rozwoju technologii - nawet nie wiedzą co to jest i po co sieć 5 G i chodzą do wróżki zapytać - czy to jest bezpieczne ?
Polko i Polaku zacznij działać dla Polski zanim znowu obudzisz się na Syberii albo nad dołem Katyńskim.
Konfederacja to bolszewicko-faszystowska agentura i zdrajcy.
OK, ale przestańmy biadolić
bo nas rozjadą. Naskrobałem wpis w tej sprawie, dołączcie się ze swoimi uwagami. Może wreszcie do czegoś dojdziemy zamiast opłakiwać krzywdy.
Apoloniusz
Żeby wyleczyć się z jakieś "choroby" musi być najpierw
- postawiona trafna i rzetelna diagnoza problemu.
Dopiero potem dobiera się "lekarstwo" i metody działania. Aby mieć rzetelną ocenę problemu (ja jej nie posiadam z braku dostępu) - potrzeba rzetelnych danych do oceny a te posiada Rząd.
Jeśli ich nie posiada to zleca się badania odpowiedniej, uznanej na rynku firmie.
Jeśli dziś powstaje nowy konflikt w Rządzie bo PiS chce ustawy o braku możliwości odmowy przyjęcia mandatu (ktoś znowu PiS "wpuszcza" w kanał) - to znaczy że ci ludzie są już zmęczeni.
(......tu był tekst który wyciąłem bo nie chcę aż tak krytykować jednego ministerstwa......) - a powinienem.
Polko i Polaku zacznij działać dla Polski zanim znowu obudzisz się na Syberii albo nad dołem Katyńskim.
Konfederacja to bolszewicko-faszystowska agentura i zdrajcy.
W tej kwestii mylisz się
W tej kwestii mylisz się Zwykły.
Polacy, bodaj najbardziej ze wszystkich narodów świata potrzebują międzynarodowej komunikacji. Miliony Polonii z lat 80-90 i miliony z lat 2000+. Dzieci. rodzice, dziadkowie, ciocie, wujki, żony i ich koleżanki (te dopiero uzależnione) - oni wszyscy wprost wiszą na mediach społecznościowych między Polską a krajem zamieszkania.
Wiem coś o tym z autopsji choć z FB zrezygnowałem już dawno. Polski wewnętrzny komunikator nie wypali.
@Krzywousty
Minister Warchoł w wywiadzie dla Telewizji Republika
12 stycznia 2021, omawia planowane ustawodawstwo, które
ma wykluczyć cenzurę w social-mediach. Jednak Facebook
złamał prawo USA i nic się nie dzieje. Facebook, jako
infrastruktura techniczna, dołączył do kryminalistów, którzy
właśnie przeprowadzają atak na USA.
Minister Warchoł mówi o warstwie prawa. Nie mówi ani
słowa o wartwie faktów. Warstwa faktów wymaga nie
zabezpieczeń prawnych. Te zabezpieczenia prawne
nie zaszkodzą. Jednak w warstwie faktów gwarancją
wolności słowa mogą być w tym wypadku wyłącznie
zabezpieczenia techniczne – własna infrastruktura
techniczna. Właśnie o infrastrukturze technicznej
rozmawiamy tutaj – na portalu niepoprawni.
Ponieważ Krzywousty napisał, że "Polski wewnętrzny
komunikator nie wypali", wobec tego sugeruję trzecią
możliwość. Nie czekajmy na władzę, kiedy obok warstwy
prawnej zbuduje warstwę techniczną, o której na razie
w ogóle się nie zająknie. Istnieje już taka infrastruktura
techniczna na Węgrzech. Do niej zatem dołączmy, tak jak
planowaliśmy dołączyć do Parler. Węgry są z nami w NATO,
V4, a w przyszłości chcemy by były panońskim filarem ABC
(Trójmorza, Międzymorza – nie kłóćmy się o nazewnictwo).
Trójmorze winno być połączeniem wschodnioeuropejskiej
alternatywy NATO oraz wschodnioeuropejskiej
alternatywy UE. Należy opuścić Unię Europejską.
Nie musimy opuszczać NATO, gdyż od co najmniej 2003 roku
NATO istnieje wyłącznie formalnie. George W. Bush junior
mówił o "koalicji chcących" jako o alternatywie dla NATO.
Z kolei po kolejnych 15 latach Emmanuel Macron powiedział
o "śmierci mózgowej NATO".
Zatem idąc w ślady Bolesława Śmiałego (1079) oraz
Władysława Łokietka (1300) – szukajmy alternatywy
na Węgrzech.
@Gawrion
Dziękuję za info. Właśnie założyłem konto. Pozdrawiam.
To jedyna droga by pokonać wrogi świat lewicowych sekt
Witam Gawrionie dzięki za ten wpis, gdyż jedyną drogą do pokonania lewicowych błędów i zagrożeń jest porzucenie lewicowych narzędzi. Parler może stać się prawicową alternatywą dla lewicowych Facebooków, czy Twitterów. Niepokoi mnie jedynie zajawka o prawicowych ekstremistach, bo z tymi akurat nie chcę mieć nic doczynienia. Dość strzelania we własne kolono! Pozdrawiam b. serdecznie STRoch
Sławomir Tomasz Roch
Tomaszu
Wiadomo że lewacka Wikipedia demonizuje wszystko co prawicowe ;)
Ratujmy Nasze Polskie Lasy!
AIM(S) - Artificial, Intelligent Moderation (System) © Gawrion
@Sławomir Tomasz Roch
Niepokój nieuzasadniony. Wikipedia stara się być "obiektywna".
Gdyby się nie starała, użyłaby określenia "faszyści", gdyż tak
czerwoni nazywają każdego, kogo aktualnie nie lubią.
@ Sławomir Tomasz Roch
- z komunistami należy negocjować tylko w jeden sposób - (na dziś nie ma innego)
- kiedy będą stali na zapadni a my będziemy trzymali w ręku linkę z zawleczką do jej uruchomienia.
Naucz się tego kolego bo nie jeden z nas się o tym przekonał, w tym cały Polski Sztab Armii Krajowej po wojnie.
Czerwoni nie dotrzymują żadnych umów - czekają tylko na dogodną okazję aby wbić nóż w plecy tym którym przed chwilą podali rękę na "zgodę".
Ta nasza Polska naiwność jest już słynna na całym świecie.
PS - wczoraj późnym wieczorem był program w TV Focus (wyemitowano program Sekielskiego z tvn-u)- jak czerwoni mordercy z UB rozkradli polskie złoto z NBP które było tam zdeponowane po wojnie a który to fundusz utworzyli Polacy przed wojną i w trakcie na FON (Fundusz Obrony Narodowej). Czerwoni to ku*wy i złodzieje z przewagą zdrajców i morderców.
Mylna ocena i niedoszacowanie możliwości przeciwnika to Twoja klęska na starcie.
Polko i Polaku zacznij działać dla Polski zanim znowu obudzisz się na Syberii albo nad dołem Katyńskim.
Konfederacja to bolszewicko-faszystowska agentura i zdrajcy.
@zwykły polak
Komunistów złych, zamieniamy na komunistów dobrych.
Jaki jest dobry komunista, każdy wie.
@Gawrion
Cześć
Jestem trochę zagubiony. Przeczytałem to:
Jeśli ciekawi was aplikacja Parler, można ją pobrać u nas w wersji na Androida oraz platformę iOS.
Praktycznie nie bawię się smartfonem. Chciałbym to mieć na laptopach z Windows 10. I nie znalazłem nic do zainstalowania tego na tej platformie. Tylko mnóstwo bla, bla, jak to Google Play odrzucił Parlera.
Pzdr
JanuszK
Trolle, agenci i wredni nie mają co liczyć na moją uwagę. Próżne ich wysiłki.
Nie trzeba żadnej aplikacji...
Piszesz: parler.com i jesteś na ich platformie.
M-)
@maciej1965
Dzięki Maciej.
Już zalogowany i aktywny.
Ale pozwolę sobie na drugie pytanie - są tam regionalne zakładki? Bo Polaków nie widzę.
Pzdr
Ps. Już sobie do obserwacji odhaczyłem rodaków za pomocą - wyszukaj poland. Dodatkowo wszystkie newsy z USA. Rodaków jest mnóstwo. Kogo albo co rekomendujecie?
JanuszK
Trolle, agenci i wredni nie mają co liczyć na moją uwagę. Próżne ich wysiłki.
Ja również
przyłączyłem się do społeczeństwa Parler
Jeszcze tego nie rozgryzłem...
Na razie potrafię wejść i nic więcej. Nie wiem nawet, jak wpisywać swoje komentarze...
M-)
@maciej1965
Poczekać nam przyjdzie do ponownego otwarcia Parler
@jazgdyni
Parler zablokowany został przez Amazon
GAB
Istnieje jeszcze inny komunikator:
gab.com
Dobrze jest się skupić na jednym, prawicowym portalu -
- im więcej małych tym bardziej siła i oddziaływanie jest rozproszone.
Chodzi o to aby się nie dać podzielić a potem skłócić i osłabić.
Polko i Polaku zacznij działać dla Polski zanim znowu obudzisz się na Syberii albo nad dołem Katyńskim.
Konfederacja to bolszewicko-faszystowska agentura i zdrajcy.
@Jacek Justyn
Gab został zablokowany
Parler zablokowany przez Amazon i Apple
Alternatywa dla Twittera, dla Facebooka już pod coraz b. zmasowanym ostrzałem. Parler został założony w 2018 roku jako wolna od cenzury alternatywa dla lewicujących kanałów. Na Parlerze założonych jest 10 mln kont, z czego 4 mln to aktywni użytkownicy. Obecny lawinowy wzrost popularności ma związkek z cenzurowaniem przez Twitter i Facebook prezydenta USA Donalda Trumpa oraz jego zwolenników. Co ciekawe, ma też coraz więsze trudności z rozpowszechnianiem: aplikacja została zablokowana przez popularny sklep Google Play, a także przez Amazon i Apple. Te ostatnie ogłosiły, że zamieszczano tam wpisy nawołujące do nienawiści. Amazon podał, na przykład, że w Parlerze 98 proc. postów wzywało do użycia przemocy. Walka o prawdę zatem trwa! Tak trzymać Bratankowie! Źródło: TVP Info
Cały wpis jest dostępny na stronie: https://www.pch24.pl/alternatywa-dla-twittera-pod-ostrzalem--parler-zablokowany-przez-amazon-i-apple,81198,i.html#ixzz6j9VEm5rO
Sławomir Tomasz Roch
Lenin i Marks opanowują USA
W USA najbardziej demokratycznym państwie na świecie, powstaje dyktatura, zamordyzm i zamykanie ust, tym co nie chcą Bidena za prezydenta.
Lewicowe stacje CNN, Fox News Channel, NBC News i inne, oraz portale społecznościowe jak Facebook, Google, Twitter.
przypuściły zaciekłe ataki na prezydenta Trumpa i jego zwolenników, blokując wpisy prezydenta Trumpa i jego zwolenników.
W dziejach historii USA, czegoś podobnego jeszcze nie było.
------------------------------------------
Dotknij Panie mego serca i oczyść je.
Niech Twój Święty Duch ogarnie mnie.
@Lew salonowy
Proszę mnie skorygować.
Fox był swego czasu jedyną niekomunistyczną telewizją o zasięgu
ogólnokrajowym. Lecz ostatnio został skorumpowany i zdradził.
Panie Krogulski
Nie jestem fachowcem co do TV USA.
Ale rozmawiam na skype z kuzynem z Majami i to on mi opowiadał jak Fox ostatnio pluje przeciw Trumpowi.
Ja nie mam możliwości by to zweryfikować.
------------------------------------------
Dotknij Panie mego serca i oczyść je.
Niech Twój Święty Duch ogarnie mnie.
@Lew salonowy
Fox jest nie do poznania. Plują na Trumpa, jakby płacono od
uncji plwocin.
Antymonopolowa Komisja Śledcza Kongresu
Przypomnijcie sobie, jak już dobrze szły sprawy w lipcu 2020, gdy
trwały przesłuchania szefów Facebook, Google, Apple, Amazon przed
Antymonopolową Komisją Śledczą Kongresu. Sporo się wówczas
napracowałem nad relacją
https://niepoprawni.pl/blog/maciej-krogulski/fb-petycja
@Gawrion
Amazon to był dotąd provider usługi dla Parler.
Czerwony pisze o tym, jak o wyciągnięciu wtyczki z kontaktu!
https://www.nytimes.com/2021/01/09/technology/apple-google-parler.html
"Amazon told Parler it would boot the company from its
web-hosting service ... Amazon's move meant that Parler's entire
platform would soon go offline unless it was able to find
a new hosting service ..."
Probowalam od wczoraj wejsc
Probowalam od wczoraj wejsc na PARLER, zablokowane.
I tak sie nie damy
Gosia
Parler obecnie nie działa
Niemal cała zawartość serwerów platformy komunikacyjnej Parler, została wykradziona przez hakerów i zarchiwizowana. Nawet to, co użytkownicy myśleli, że wykasowali.
[link], [link]
Na 100% - nie damy się.
michael
aktualizacja
Parler – były serwis społecznościowy, który udostępniał usługę mikroblogowania, uruchomiony w sierpniu 2018 r. Baza użytkowników Parlera składała się w znacznej części ze zwolenników Donalda Trumpa, konserwatystów i prawicowych ekstremistów
Krispin z Lamanczy
Aby czynić dobro, trzeba umieć rozróżniać między dobrem a złem.
Każdy uczy się na błędach. Nie musisz się uczyć na swoich!
@Krispin
Teraz Parler będzie sądził się z Amazon.
Oraz szukał innego provider'a.