szczekocin

Obrazek użytkownika W kapeluszu Panama
Kraj

    Nie ma co płakać po ujawnieniu raportu Najwyższej Izby Kontroli ws. przygotowania do feralnego lotu 101 w dniu 10 kwietnia 2010. Jak to określił Prezydent RP mówiąc o katastrofie kolejowej na CMK, że zawinił człowiek. Jest to oczywista prawda.

    Natomiast stwierdzenie Państwo zdało egzamin zasługuje na dwóję bez plusa. Raport NIKu obnaża karygodne zaniedbania w strukturze państwa.  Od Rządu...

0
Brak głosów
Obrazek użytkownika Andrzej.A

Słucham różnych pokrętnych wywodów na temat tego co wydarzyło się pod Szczekocinami. Najbardziej ciekawy jest wpis Jerzego Polaczka (tutaj), który sugeruje ni mniej ni więcej, że coś z tymi sygnalizatorami, semaforami, zwrotnicami i innym kolejowym specjalistycznym sprzętem jest co najmniej nie w porządku. I to nie był jednostkowy wypadek, tylko norma na tej trasie skądinąd podobno...

0
Brak głosów
Obrazek użytkownika Obserwator
Kraj

Ogromna tragedia ludzi, żal rodzin, żal ofiar...

Nasuwające się pytania, sprzeczne informacje, pojawiające się wrzutki medialne, koncentracja na szczegółach...

Zaginięcie jednego maszynisty, znalezienie dwóch żywych maszynistów, trzej maszyniści zginęli, w sumie było po dwóch maszynistów w każdym pociągu...

Pociągi jechały po jednym torze bo remont, pociągi jechały po jednym torze nie wiadomo...

0
Brak głosów
Obrazek użytkownika R.Zaleski
Kraj

O ile kiedyś katastrofa kolejowa zdarzała się raz na 2 lata, to teraz raz na 2 miesiące. Katastrofy te ostatnio, nie są w większości zderzeniami z samochodami, na przejazdach kolejowych. To wykolejenia i zderzenia pociągów. Częstotliwość i rodzaje wypadków wskazują na rozkład całego kolejowego systemu.
Oto lista katastrof.

3 marca 2012 – czołowe zderzenie dwóch pociągów pasażerskich s w...

0
Brak głosów