Czy wizerunkowa ofensywa spółek węglowych może coś zmienić?
Górnictwo nie ma obecnie dobrej prasy, na co wpływa unijna polityka klimatyczna
i spoglądanie na węgiel przez Brukselę krzywym okiem.
Tym bardziej widoczna jest wizerunkowa ofensywa podjęta przez rodzimych producentów węgla,
którzy pokazują swoje ambitne plany i chęć realizowania nowych, często innowacyjnych przedsięwzięć.
Ich kontrofensywa miała miejsce choćby w trakcie szczytu klimatycznego COP24,
który odbył się w grudniu 2018 roku w Katowicach.
Nasi rozmówcy wskazują, że taka wizerunkowa ekspansja jest potrzebna,
gdyż bez niej górnictwo byłoby w jeszcze gorszym położeniu niż jest.
Link:
https://gornictwo.wnp.pl/czy-wizerunkowa-ofensywa-spolek-weglowych-moze-cos-zmienic,338910_1_0_0.html
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 330 odsłon