News z kantorka admina c.d.

Obrazek użytkownika Danz
Blog

Witam pierwotnie chciałem odpowiedzieć na wszystkie komentarze. Stwierdziłem jednak, że lepszym wyjściem będzie napisanie kolejnego wpisu na moim blogu.

Zgadzam się z Harcerzem, że „szukanie stycznych i budowanie kompromisu” wśród dyskutujących blogerów/środowisk prawicowych jest jednym z celów portalu. Jest również tak, jak to określił sportpomnikow: niepoprawność „oznacza przywiązanie do wartości patriotycznych i dobra Polski.” Jedno zdanie, a jak bardzo trafione.

Myślę, że jako użytkownicy i Twórcy tego portalu (bo wszyscy razem go tworzymy codziennie i od nowa) powinniśmy czuć się odpowiedzialni za to nasze miejsce codziennych spotkań. Za poziom dyskusji, za komentarze i słownictwo. Oprócz „zainteresowanych stron sporu” czytają nas czytelnicy. Ludzie, którzy mają do wyboru inne portale, fora, gazety-online, stanie się tak... jeśli zaleje nas fala chamstwa. Wszyscy jesteśmy dużymi dziewczynami i chłopakami, znamy życie i wiemy, że spotkanie z pijaczkiem spod budki nie należy do najprzyjemniejszych. Nie tęsknimy do niskiego barytonu zaczepiającego nas, obrośniętego pana, który w przerwach między czkawkowatym monologiem grzecznie pyta: „hej ty, a co się tak gapisz?”

Co może przyciągnąć kolejnych blogerów i komentatorów do niepoprawnych to poziom dyskusji i wolność słowa. Zależy to jak najbardziej od Was, a nie od adminów. Uważam, że admini nie powinni wchodzić pomiędzy dyskutantów, nie taka jest rola adminów na portalu, ale nie będę narzucał nikomu swojego zdania. Bóg dał nam wolną wolę z której korzystamy.

Aby więcej nie zanudzać „sparafrazuję” motto Łażącego Łazarza: „czujcie się odpowiedzialni za portal niepoprawni”. Jest to miejsce stworzone przez blogerów dla blogerów. I niech takim pozostanie.

Pogodnego dnia.

Brak głosów

Komentarze

AUTENTYCZNOŚĆ!!! Mamy bardzo dużo wypowiedzi, komentarzy i wpisów intelektualnych, gładzonych, cyzelowanych niemal do granic perfekcji językowej i tematycznej, ale mamy również dużo tych autentycznych, kanciastych, chropowatych, czasami nawet obrażających. Nie mam nic przeciwko nim, o ile są AUTENTYCZNE, a nie zgrywające się na autentyczne. Tych akurat jest niewiele.

Dlatego naprzykad nie razi mnie styl i język wypowiedzi Nurni. Nawet SL, pomimo, że tak się stara ętelegentnie, czasami palnie coś autentycznego. Biorąc to wszystko pod uwagę, należy dać obydwu możliwość AUTENTYCZNEGO rozwiązanie swojego sporu. Co przekłada się na powiedzonko "A kibic z dala niech się nie wpierdala". Dajmy ludziom spokój. Powiedzą sobie co trzeba, a w ten czy wulgarny sposób, i za jakiś czas dojdą do jakiegoś tam consesusu. Albo będą siebie unikali, albo się tak znienawidzą, że będą siebie unikali.

Reasumując Danz. Autentyzm. To jest to.

_____________________________________________

"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."

Vote up!
0
Vote down!
0

"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."

#91926

Jeśli dla Pana bluzgi są tożsame z autentyzmem, to pozostaje mi tylko współczuć.

Vote up!
0
Vote down!
0
#92110

Oj kombinujesz wodę z piaskiem drogi Mufti, kombinujesz. Na co liczysz?, że ludzie nie odróżniają tych dwuch, jakże różnych rzeczy? Zapewniam Cię, że odróżniają. Tak samo jak Ty je bardzo dobrze odróżniasz.

Wiesz co Mufti, zamiast grać idiotę i próbować kombinować "wodę z piaskiem" zajmnij się tym co robisz naprawdę dobrze. Twoje "reportaże" spod Krzyża były naprawdę dobre, kontynuuj ten rodzaj pisania, a wszyscy będziemy szczęśliwi mając Cię między nami.

A "ciężkie" wrzutki zostaw tym dla których poznanie konstrukcji cepa stanowi nieosiągalne marzenie.

Pozdrawiam z nadzieją

_______________________________________________

"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."

Vote up!
0
Vote down!
0

"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."

#92126

Co za królewski ton! :-)
Pozdrawiam.

Vote up!
0
Vote down!
0
#92155

wszyscy Ci współczujemy .Załóż konto to kupimy Ci elementarz .Na serio , chyba Cię pogięło. Chyba nie wiesz gdzie jesteś . Jesteś jeden z wielu, możesz ,nie możesz ,Twoje poglądy są obok,obok innych i nie najważniejsze ,może takie będą ,to pokaże czas. Na dziś chcesz być nauczycielem ,a mie masz szkoły.Jeżeli wykładnikiem wypowiedzi jest dla Ciebie bluzg ,to przeprawszam ,nie o to chodzi. Zrozum wiele wypowiedzi krótkich , z wyrazem na k.. jest celniejsze niż wszystkie Twoje miesięczne wpisy. Jedno k.... nie dyskredytuje celności całego wywodu. No przepraszam ,zdenerwowałem się."Przyjaciół nikt nie będzie mi wybierał, wrogów poszukam sobie sam.... miały być kropeczki, akurat okazał się ciąg dalszy ciekawszy od zawołania : Turbi for you: dlaczgo kurwa mać ,bez przerwy poucza ktoś, wciąż  ?...itd....

Vote up!
0
Vote down!
0
#92139

masz racje .
Rady i połajanki kapciowego stróża.

Vote up!
0
Vote down!
0
#92141

Dyskusja schodzi do absurdu.

Vote up!
0
Vote down!
0
#92154

Zgoda, ale dorzućmy jeszcze minimum wymaganej kultury w dyskusji. I nie chodzi tylko o zwrot z gatunku "ale mnie to,k... wpienia, do ch..." . Nie jest to może najbardziej eleganckie, ale nikogo nie atakuje ad personam.
A już zwrot "ty mendo intelektualna", pod względem wulgaryzmów w porządku, jest ewidentnie trochę poniżej pasa.
To w kwestii dyskusji i jej poziomu również.

Wolność słowa - jak najbardziej.

Vote up!
0
Vote down!
0
#91932

Mi się wydaje . Dużo obślizgłych inwektyw, dużo bełkotu. Ja akurat obstanę za nurni i jego spierdalaj niż za ą i ę SL. Moje poczucie przyzwoitości wielokrotnie obraził SL. Wolno SL być ,niech nie tłamsi nurniego. To czysty ubecki faszyzm. SL może insynuować , a nurni do kibla. Na to nie ma mojej zgody. Akceptuję SL , nie akceptuję  świata jego wartości. Jak miałbym wybierać, nurni jest bardziej tolerancyjny. Wbrew pozorom., jego definitywne spierdalaj jest bardziej ludzkie i otwarte na dyskusję niż cały SL. Bez obrazy ,to jakieś gówniane gówno.Zgodnie z tuskiem ta wolność to klasyczny zamordyzm. Sorry, SL jesteś blokowy.

Vote up!
0
Vote down!
0
#92119

Podobno wymówki i dziurę w "de" ma każdy, więc przypomnę, że to nie ja zacząłem brzydko pogrywać - co jest do sprawdzenia dla zaciekawionych archiwistów! A jedna z moich ulubionych sentencji, od której poniekąd wszystko się zaczęło, brzmi: "Prawda jest kwestią formy".

Pozdrawiam
-------------------------------
Samotny wilk w biegu

Vote up!
0
Vote down!
0
#92174

teraz to postanowione. Nie mam zamiaru zostawać "pierdolonym trollem" czy "lewakiem" oraz być zestawianym z Palikotem.

Mój blog nie jest agregowany. Jeżeli istnieje techniczna możliwość, to proszę skasować moje notki, komentarze. Po co tu jakiś "pierdolony troll" albo "lewak"? Po co mam zaburzać mentalny święty spokój szeregu osób czczących złotych cielców? Pewne osoby niech się kiszą we własnym sosie, mnie to już obchodzi tyle, co zeszłoroczny śnieg.

pozdrawiam

Kirker prawicowy ekstremista

Vote up!
0
Vote down!
0

Kirker prawicowy ekstremista

#92123

Szkoda wielka.

Vote up!
0
Vote down!
0
#92130

Decydując się pisać rzeczy niezbyt popularne, a Twoje poglądy takowe są dla bardzo wielu ludzi, zdecydowałeś się pójść na wojnę. A teraz zadecydowałeś, po kilku inwektywach, że wojnę to Ty masz "w głębokim poważaniu", bo można oberwać, i chowasz się do swojej skorupy. Odracasz się plecami i odchodzisz. Pozostaje mi tylko powiedzieć, powodzenia.

A my? A my będziemy tą wojnę prowadzili dalej. Bez Ciebie. Odpoczywaj.

________________________________________________________

"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."

Vote up!
0
Vote down!
0

"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."

#92142

Jurand.
Jak Tu dyskutować-wojować z nową falą .
Stowarzyszenie młotków działa-

Vote up!
0
Vote down!
0
#92149

z nami? Lepszy znany wróg niż fałszywy przyjaciel.O czym ma nie wiedzieć wróg , nie mów przyjacielowi. Dzisiejszy przyjaciel ,jutrzejszy wróg, a dzisiejszy wróg jutrzejszy przyjaciel. Laski Ci nie zrobię bom chłop, ale nie bądź baba i bądź, z nami.

Vote up!
0
Vote down!
0
#92146

"..„czujcie się odpowiedzialni za portal niepoprawni”.."

I o to chodzi. W końcu każdy woli przebywać w miłym i pogodnym otoczeniu niż w odrapanej spelunie (no, jak widać chyba jednak nie każdy)

pozdrawiam

W. red

Vote up!
0
Vote down!
0

W. red

#92148

...przebywać wśród swoich. Jeśli to ma być "speluna" niech będzie speluna, ale moja i moich przyjaciół czy wrogów, istotne jest, aby w tej "spelunie" działy się rzeczy ważne i mnie obchodzące.

Zreszą, na salony się nie nadaję. Zwykle mówię to co myślę. Czy się to komuś podoba czy nie. Czasami używam wulgaryzmów, nigdy bluzgów, jako, że nauczono mnie już we wczesnej młodości różnicy, i za które niejednemu nakładłem po mordzie.Qrwa, ętelegętem tysz nie jezdem. A więc. Jak speluna to speluna. Ale moja, ale nasza. Swoiska. Autentyczna. Gdzie nie trzeba udawać kogoś kim się nie jest.

Pozdrowienia ze speluny.

__________________________________________

"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."

Vote up!
0
Vote down!
0

"...dopomóż Boże i wytrwać daj..."

#92157

Szanowny Panie Jurandzie, ja bym wcześniej ten temat odpuścił, bo ktoś kto nie mial od czasów szkolnych powiedzmy rocznej przerwy w używaniu słów i zwrotów ogólnie uznanych za wulgarne lub obraźliwe po prostu nie jest w stanie ocenić różnicy.

Ale, jak mówię, wątek dowlókł się aż do tej pory. Ponieważ miałem sytuację, w której zachęciłem znajomą (n.b. również zadeklarowaną "sympatyczkę pp Kaczyńskich" i osobę z klasą) do Niepoprawnych... Osoba ta zajrzała tu po raz pierwszy i ostatni - natknęła się na język w sposób nieopanowany, nieuzasadniony wyrażający jedynie stan pnia mózgu piszącego.

Gdyby jedynie brakło treści, ale forma była ogólnie przyjęta... kto wie. Ale stalo się jak się stało. I być może to też nie jest przypadkowe. Bierze Pan to pod uwagę?

Spróbuję "odpuścić" temat, ale zachęcam - nie popadajmy w łatwiznę z "soczystym" językiem, bo to ma daleko sięgające skutki.

Pozdrawiam błazeńsko.

Vote up!
0
Vote down!
0
#92183


Zgadzam się z Harcerzem, że „szukanie stycznych i budowanie kompromisu” wśród dyskutujących blogerów/środowisk prawicowych jest jednym z celów portalu.

Właśnie mam przykład, jak to wygląda w wykonaniu Harcerza , szuka stycznych w taki sposób, żeby ich nigdy nie znaleźć, proszę bardzo -

Re: LITANIA MOHERÓW...
Harcerz, 7 października, 2010 - 23:19

Kiła intelektualna .

Re: Re: Re: LITANIA MOHERÓW...
Harcerz, 7 października, 2010 - 23:30

Trzeba mieć tupet !!!!!!!
Takiego gniota publikować !!!!!!

Harcerz, 7 października, 2010 - 23:47

Miej odwage nazwać takie zachowanie !!!!!
Prostaczek -

Re: Re: Re: LITANIA MOHERÓW...
Harcerz, 8 października, 2010 - 00:11

Nie mieszałbym do tego gówna Chrześcijaństwa.

Ot. pierdolił facet(?) razy kilka aż mu łeb upierdoliło .

Re: "Nie mieszałbym do tego
Harcerz, 8 października, 2010 - 00:16

Kapuściany głąbie !!!!!
Dałem Ci to na podpuche -
Bo wiem - nie zdierżysz

Spadaj! ty wierszokleto, w podskokach

No to jak to ma być szukanie stycznych i budowanie kompromisów, to mówiąc językiem Harcerza , ja pierd...taki kompromis, wolę byc normalnie niepoprawny inaczej !!

Temu facetowi się całkiem pojebałos, albo niestety jest inteligentny inaczej i w tym przypadku nie moja branża, tylko dobrego psychologa mu trzeba !

Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach..

Vote up!
0
Vote down!
0

Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach..

#92250

Panie Szuan- manipuluje Pan tymi wycinkami.

Jest kilka rzeczy "świętych" - i przestań pan pierdoły wciskać-

Po Pan reakcji na komenty wnosze- nie jest Pan godzien satysfakcji w zgodzie z kodeksem Bodziewicza.

To tyle kmiocie !!!!!
Idż dalej PO prośbie-

Vote up!
0
Vote down!
0
#92252

Ty chyba człowieku ( o ile "człowiek" nie jest w tym przypadku słowem obraźliwym, bo użytym na wyrost) widziałeś kiedyś tylko okładkę Kodeksu Boziewicza, bo nawet nie znasz nazwiska autora !
A kodeks wyklucza osoby używające języka obraźliwego i słownictwa niecenzuralnego właśnie jako nie zasługujące na satysfakcje...ech, przydałoby się trochę wiedzy a dopiero potem używanie klawiatury..indolencja nie jest karalna, ale wstyd Harcerzu, wstyd !!

Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach..

Vote up!
0
Vote down!
0

Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach..

#92258

Hrabiów ci u nas ostatnio dostatek... ;-)

Vote up!
0
Vote down!
0
#92260

Dobrze napisałeś. Doceńmy to poletko wolności słowa, myśli, informacji. Pilnujmy razem aby nie wkradały się zagrażające naszej florze chwasty, jednocześnie dbając o nieregularny i naturalny stan tej flory. Bądźmy prawdziwi.. I tyle.. Twórzmy nadal to wyjątkowe miejsce.

Szczególnie podzielam Twój pogląd na rolę adminów moderatorów zakładający samoregulację i dość wysoką samoświadomość blogerów, komentatorów co do celu jaki przyświeca naszemu portalowi.

Vote up!
0
Vote down!
0

Podczas kryzysów – powtarzam – strzeżcie się agentur. Idźcie swoją drogą, służąc jedynie Polsce, miłując tylko Polskę i nienawidząc tych, co służą obcym.

#92278