Natalia B.: Kiedy dowiedziałam się, że moja przyjaciółka zażywa tabletki antykoncepcyjne,uznałam że nie mogę być gorsza i poprosiłam ją, żeby mi je kupiła. Gdy zaczęłam je zażywać przytyłam i powiększył mi się biust. Czy to normalne?

Obrazek użytkownika wilre
Artykuł

KONSULTANTKA GOSIA W KRAJU 14L. TUSIA

(  )

Natalia B.: Ale ja się boję iść do lekarza, gdyż jeszcze nigdy nie współżyłam a, tabletki zaczęłam brać, gdyż wszystkim koleżankom po ich stosowaniu powiększył się biust. Boję się, że gdy je odstawie, mój biust wróci do normalnych rozmiarów:(. Naprawdę nie wiem co mam robić.

CAŁOŚĆ

Ocena polecanki: 
Twoja ocena: Brak Średnio: 5 (głosów:4)

Komentarze

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-1

Największym złem dla świata jest nie siła ludzi złych, lecz słabość dobrych.

#1596901

...i czasopisma oraz magazyny dla  dzieci i młodzieży - polskojęzyczne, i rozwiedzione małżeństwa - polskojęzyczne..

Biedne te polskie dzieci, którym 500+ ma wszystko zastąpić...

Podoba mi się!
3
Nie podoba mi się!
-1

Verita

#1596903