Warto kupować to, co nasze i promować postawy chrześcijańskie wobec pracowników i klientów
Gdy sto lat temu, po 123 latach niewoli i walki, Polska wróciła na mapy świata,
odzyskaliśmy to, co stanowi dla nas wartość po dziś dzień: godność, wolność i niepodległość.
W takiej szczególnej, rocznicowej chwili szczególnie można sobie pozwolić na wielkie słowa
- pisze dla Nowego Przemysłu Henryk Siodmok.
Link:
https://www.wnp.pl/artykuly/warto-kupowac-to-co-nasze-i-promowac-postawy-chrzescijanskie-wobec-pracownikow-i-klientow,335081.html
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 531 odsłon
Komentarze
Za mało się o tym pisze
3 Stycznia, 2019 - 20:32
Po części komentarzy pod linkowanym tekstem niestety widać, że podstawowa świadomość ekonomiczna jest u nas ciągle na niemal zerowym poziomie. Trzydzieści lat prania mózgów zrobiło jednak swoje.
Ja bym dodał, że równie ważne co kupujemy jest też gdzie kupujemy. I tak dochodzimy do zgrabnego hasła "swój do swego po swoje".