Polska nie podpisze paktu ONZ ws. migracji
Polska nie podpisze paktu ONZ w sprawie migracji.
Informację tę potwierdził dziś na antenie Polskiego Radia minister obrony narodowej Mariusz Błaszczak.
Szef MON powiedział, że pakt ten nie jest dobrym rozwiązaniem.
Dodał, że nie jest on metodą, która pozwoli ograniczyć kryzys migracyjny, tylko go spotęguje.
Link:
http://www.radiomaryja.pl/informacje/polska-nie-podpisze-paktu-onz-ws-migracji/
- Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz
- 5240 odsłon
Komentarze
Gdzie są teraz ci blogerzy,
24 Listopada, 2018 - 00:37
którzy tyle się "napluli" na polski Rząd - za "podpisanie porozumienia z Marrakeszu"? Jakoś ich nie widzę!
Pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Katarzyno,
24 Listopada, 2018 - 09:00
ja też plułem, do tego się przyzanaję i będę pluł. Już o tym jak obecny rząd, który oszukał Polaków pisałem i pod spodem zamieszczam link. Ten rząd nie uważam za Polski, tak jak uważałem jeszcze pół roku temu. Widzę, że nie ma znaczenia to, czy ten rząd coś podpisuje czy nie, co obiecuje itd.. Z przedwyborczych obietnic dotrzymali tylko jedną, a mianowicie 500+. Obecny rząd, który już nie uważam za polski ponieważ bardziej dba o interesy żydowskie niż polskie, od 2015 roku wpuścił do Polski więcej cudzoziemców niż jakiekolwiek inne państwo Europy. Nawet Niemcy, państwo mające dwa razy więcej mieszkańców niż Polska przyjęły ich mniej. Przed grożącą dla Polski katastrofą ostrzega wielu znawców problemów związanych z przyjmowaniem cudzoziemców i to nie tylko tych całkiem nam obcych kulturowo. Nawet 1% Ukraińców mieszkających w Polsce może być wykorzystany przez Niemcy do wykonania zadań, które mogą bardzo zaszkodzić Polsce. Nie jest tajemnicą, że z Ukrainy przemycana jest do Polski broń, nawet ta większego kalibru. W jakim celu? Polka, która pracowała w szwedzkim urzędzie emigracyjnym, Joanna Teglund już od dłuższego czasu bije na alarm i mówi, że Polsce grozi katastrofa.
Pozdrawiam
]]>https://www.youtube.com/watch?v=QXcjdd49Aco]]>
http://niepoprawni.pl/blog/roman-z-usa/11-te-nie-bedziesz-polakow-w-koni...
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
@ Roman z USA
24 Listopada, 2018 - 12:13
Różnorodnych prac (odd jobs), jakie wykonywała przytłaczająca większość Polaków na początku emigracji, choćby za wielką wodą, nie brakuje obecnie w Polsce. Wręcz czekają one z utęsknieniem na tych Polaków powracających z emigracji, którzy zechcieliby się ich podjąć. No bo dziś wykonują je w większości Ukraińcy, głównie dlatego, że nie garną się do nich Polacy w kraju.
Pozdrawiam
jan patmo
Widzę, że
24 Listopada, 2018 - 17:26
popierasz politykę emigracyjną PiS (może nie tylko emigracyjną). Stawki za pracę w Polsce są dwa, a nawet trzy razy niższe niż na zachodzie i to jest sposób na wyganianie Polaków za granicę, inaczej mówiąc zwijanie Polski. Tak następuje podmiana społeczeństwa i plany likwidacji naszej Ojczyzny. Rząd pomimo obietnic nie robi niczego aby ci, którzy wyjechali mieli do czego wracać, z niskich stawek zadowoleni są tylko przedsiębiorcy, nie myślą nawet, że to obróci się później także przeciwko nim i ich dzieciom. Przed chwilą znalazłem coś takiego na "ćwierkaczu" :
Dowiedziałam się właśnie, że mój krewny, młody, pracowity, uczciwy chłopak, wyjechał z kraju. Nie chciał dużo, tylko tyle, by sam mógł się dorobić mieszkania i założyć rodzinę. Wszystkie programy z plusem na końcu zawiodły, z wyjątkiem jednego. Młodzi dostają kopa +.
P.S. Jaki sens ma wtrynienie przez Ciebie (odd jobs)?
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Panie Romanie,
24 Listopada, 2018 - 18:17
...Polacy nadal emigrują ...w Polsce dla uczciwych Polaków nie ma ciągle miejsca.
.Są za to otwarte ramiona dla różnych obcych przybyszy, których można wykorzystywać., dla różnych pociotków rządzących banksterów i im podobnych.
Głównym zajęciem rządzących jest pilnowanie lichwy i obracanie kreatywnym pieniądzem na lewo i prawo. A dług rośnie.
W czasach globalnej lichwy, której uczestnikiem i Polska się stała, zarówno po przewrocie majowym w 1926 roku (13 lat po utworzeniu FED), jak i wyraźnie po 1997 roku (26 lat po złamaniu Bretton Woods przez USA), pieniądze w formie elektronicznej tworzone są przez banki w momencie udzielania kredytu (kreacja pieniądza). Ponieważ nikt nie produkuje pieniędzy na odsetki, więc jest to element wkalkulowanej grabieży naszej pracy. Afery takie jak frankowa, poliso-lokaty, getbeki, etc. są tej grabieży jedynie przedłużeniem.
http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=24295&Itemid=55
Verita
Jeśli według ciebie...
25 Listopada, 2018 - 09:15
Jeśli według ciebie PIS jest winny wyludniania Polski, to wpisujesz się w świetnie w antypolską propagandę w stylu neonowców.
Pozdrawiam
jan patmo
Witaj Romanie!
25 Listopada, 2018 - 01:18
"Bądź ... lojalny wobec rządu tylko wtedy, gdy na to zasługuje".
Wiem, że to twoja zasada (z Twain'a). Ale - czy możemy "plując" zmienić cokolwiek? Brak Polsce patriotycznej opozycji. Winnicki, Bosak, Wipler - to marni przywódcy, bez charyzmatu, z jedynym hasłem "anty-pisizmu" (PiS - PO to samo zło). W ten sposób niczego nie naprawimy, niczego nie zbudujemy.
Jeśli istnieje właściwa, patriotyczna opozycja - to ma ona na uwadze dobro swojej Ojczyzny i ma konkretne racjonalne propozycje dobrych rozwiązań dla swojego kraju.
Michalkiewicz i wielu jemu podobnych to populiści. Nie zawsze mówią prawdę, czasami - pół-prawdę, natomiast zawsze "kręcą własne lody" - co ja na tym zyskam? Zresztą wiadomo - władza deprawuje, a większości "prawicowców" pokroju Michalkiewicza chodzi o taką czy inną formę władzy. Poza tym - moda na "plucie" to już "obyczaj" naszych czasów. Opluwa się wszystkich i wszystko. Niekiedy w sposób tak prymitywny, jak czyni to np. Verita, niekiedy - metodami bardziej wyrafinowanymi.
W sprawie "porozumienia z Marrakeszu" padało, na tym blogu, wiele zarzutów nieprawdziwych, zamiast konkretnej akcji (ale tu brakło lidera!) - Nie zgadzamy się, jako Polacy, na proponowane porozumienie! Akcji nadal zresztą brak, choć nie brakło "plucia" - że zostało przez Polskę podpisane! To jeden tylko przykład. Na temat migracji zarobkowej ze Wschodu na Zachód - dużo by pisać. Jest faktem, że wyższe płace na tzw. Zachodzie związane są także z innymi kosztami utrzymania. Stąd - opłaca się pracować na Zachodzie, ale żyć - na Wschodzie. W tej chwili Ukraina (aby ratować upadły już budżet) próbuje opodatkować zarobki tych, którzy na Zachodzie pracę znaleźli. I wylicza "ryczałtowy" zarobek pracownika na Zachodzie na 2000Є, od czego winien płacić państwu 30% podatku. Oczywiście - może to tylko zniechęcić Ukraińców do powrotu. Nie wiem, nie mogę ocenić (a Ty również nie!) - jaki jest rzeczywisty wpływ "lobbystów" na zatrudnianie w Polsce migrantów ze Wschodu. Ale np. o Danii mogę napisać, co wiem - mali i średni pracodawcy, ba nawet duże banki, chętnie zatrudniają "obcych" - z Polski, z Chorwacji, z Bułgarii, z Węgier, z Kanady, z Dalekiego Wschodu - bo są pracownikami inteligentnymi i rzetelnymi. Czego nie da się powiedzieć o pracownikach rodzimych.
W Polsce natomiast, wskutek wieloletniej, fatalnej polityki kadrowej - brak jest pielęgniarek, lekarzy również (choć tych ostatnich kształcimy sukcesywnie w odpowiedniej liczbie, jednak - "działa" czar emigracji), nie mniej korporacja pielęgniarska dopuściła do pracy jedynie nieliczną grupę pielęgniarek z Ukrainy.
A jeżeli teraz znów uaktywnił się pan Broniarz z żądaniem podwyżek dla nauczycieli - to jak sądzę - nie jest to działanie patriotyczne, jednak - plucie na Rząd jest "wspólne" - od prawa do lewa.
Czy, wobec tego, widzisz inną metodę nacisku na Rząd, zamiast plucia?
Serdecznie pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Kobito!
25 Listopada, 2018 - 03:31
Użyłaś sobie tutaj tym słowem chyba z 5 razy? Od kiedy to w języku polskim zastąpiono uzasadnioną krytykę słowem plucie?
Od pamiętnego maja 1926? Czy tobie też tak mózg obito?
Pytam tak, bo obserwując ten portal przez ponad 2 lata zaobserwowałem, że jest pani jedną z najczęściej tu plujących jadem waszem.
@Kefas z giathalassy
25 Listopada, 2018 - 19:33
Gostku!
Bądź Pan tak uprzejmy, i zacytuj Pan parę przykładów mojego "dwuletniego plucia"!
Ale jeśli zabraknie dowodów rzeczowych - to będziesz Pan odszczekiwał?
Już kilkakroć ci, którzy stawiali mnie zarzuty - jakoś nie byli w stanie uzasadnić ich rzeczowo!
Natomiast "wytworne" (wedle stawu - grobla!) teksty Verity - jakoś nie budzą pańskich zastrzeżeń.
No to - czekam!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
No jak to zabraknie dowodów?
26 Listopada, 2018 - 23:22
Toż ten pani komentarz, do którego się odniosłem powyżej - tam jest nawet plucie na własne plucie - to jest klasyczne zaplucie się na śmierć. Od nadmiaru śliny, bo nie od jadem waszem.
Witam Katarzyno ponownie.
25 Listopada, 2018 - 08:49
Ponieważ nie mamy patriotycznej opozycji, cóż nam pozostało? Tego co robimy nie nazywałbym pluciem, a raczej wytykaniem błędów, spełniamy rolę opozycji. Rządzący śledzą co dzieje się w niekontrolowanych przez nich mediach i pisząc to co piszemy staramy się wpływać na ich decyzje, a te są często skandaliczne, przykładów można podać wiele.
Sprawa ustawy S.447, Pomnika Katyńskiego w Jersey City, wypowiedzi Czaputowicza i Dudy itd.. Jesteśmy członkiem NATO, Amerykanie starają się kontrolować zapędy Niemców, a taki Czaputowicz wypowiada się, że być może będziemy musieli bronić Niemcy przed Amerykaninami. Czy on jest faktycznie tak głupi, czy ma za zadanie grać takiego idiotę? Trójmorze ma powstać jako przeciwwaga na UE i Niemcy, a Duda zaprasza Niemców do Trójmorza w roli obserwatora, chyba tylko po to aby rozwalić ten pomysł już na samym początku od środka.
Co o takich "zagrywkach" myśli Trump i Departament Stanu, czy takich dyplomatołków mogą traktować poważnie? Przecież to jest sabotaż interesów Polski i planu Trumpa na zneutralizowanie Niemiec. Zresztą byliśmy nie tak dawno temu świadkami tego, co Trump myśli o Dudzie podczas podpisywania umowy między Polską a USA. Dla Dudy zabrakło krzesła, musiał podpisywać "na stojaka".
Dodam, że niedawno Trump przyjął w Gabinecie Owalnym rappera, którego teksty przeplatane są takim przekleństwami jakich ja nawet nie słyszałem, co drugie słowo to ohydne przekleństwo. Oburzyło to nawet wielu Amerykanów. Znalazło się dla niego krzesło jak i dla gracza amerykańskiego footboll'u, którego ten rapper ze sobą przyprowadził. Wywiad Trumpa z tym "intelektualistą" trwał dosyć długo wśród sporej ilości reporterów zgromadzonych wokół biurka.
Gdy Trump, krótko po wizycie Dudy podpisywał umowę z Płd. Koreą odbywało się to bardzo uroczyście w innej sali w obecności dziennikarzy i obaj przywódcy jednocześnie podpisywali umowę siedząc przy stole. Podpisanie umowy poprzeddziły krótkie przemówienia obu przywódców.
Gdyby ten rząd był patriotyczny, to powinien sam stworzyć opozycję, lub pomóc Ruchom Narodowym w stworzeniu takiej, aby patrzyła im na ręce, niestety jest inaczej. Duda jak i inni rządzący politycy nie chcą aby do tego doszło i nawet mówią od czasu do czasu, że Narodowców należ zdelegalizować, czyli marzy im się wprowadzenie zamordyzmu.
Otoczenie Dudy jak i Morawieckiego też nie świadczy dobrze o tych politykach. Firmę Axel Springer, która podała red. Gadowskiego do sądu reprezentuje firma adwokacka, której właścicielem jest przyjaciel Andrzeja Dudy (nazwiska w tej chwili nie pamiętam, mówi o tym w swoim ostatnim wywiadzie prof. Robert Nowak, który wydał w tych dniach książkę o Dudzie).
Uważam, że Robert Winnicki jak i Krzysztof Bosak są przywódcami dużo lepszymi niż niejeden w rządzie Morawieckiego, mają potencjał do stworzenia patriotycznej opozycji, brak im tylko pieniędzy. Obecna władza bardzo ich się boi.
Serdecznie pozdrawiam.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Od dwudziestu lat...
25 Listopada, 2018 - 09:11
Od dwudziestu kilku lat gdyby... bo ci narodowi działacze wolą iść na ryby bądź grzyby!
Pozdrawiam
jan patmo
Rzeczywiście tacy działacze...
25 Listopada, 2018 - 09:35
Rzeczywiście tacy działacze jak Bosak sprawdzili się w tańcu z gwiazdami. I ich miejsce jest w takich programach!
PS Warto by było się przyjrzeć Polsce z bliska, a zwłaszcza bliżej swoim guru!
Pozdrawiam
jan patmo
Wiesz doskonale Romanie,
26 Listopada, 2018 - 00:22
że zgadzam się, w 90%, z twoim opisem i argumentami! Ale tak, jak dotychczas - zgadzam się ze słuszną oceną, nie zgadzam się z pewnymi formami działań - zwłaszcza z agresywnymi, nierzeczowymi "wycieczkami" osobistymi. Szczególnie wówczas - gdy pojawia się mnóstwo negatywnych uwag i ocen, a brakuje jakiejkolwiek pozytywnej sugestii czy propozycji rozwiązania wszelkich sytuacji wysoce niekorzystnych dla Polski.
Co do liderów Ruchu Narodowego - Winnicki "miauczy" (to, niestety, jest jeden z fatalnych błędów "pijarowych"). Jakiekolwiek, najwspanialsze nawet idee, głoszone w taki sposób, są od początku "spalone". A gdzie to "latał" Bosak, żeby pożalić się na Hajkę Grundbaum, że "zawiesiła" Marsz Niepodległości? Tak tylko pytam. Co do Wiplera - "spalił się" dawno temu. Ja nie kwestionuję inteligencji Winnickiego i Bosaka. Stwierdzam tylko, że ich polityczne kwalifikacje są raczej żadne. A nawiasem - jaki jest ich (pozytywny?) program dla Polski?
Wracamy - do początku! Ruch Narodowy potrzebuje charyzmatycznego przywódcy i pozytywnego planu dla Polski. Dopóki tego brak - Ruch Narodowy pozostanie rodzajem folkloru. Z fałszywą etykietą "faszyzmu". O dobry "pijar" także trzeba zabiegać! Z nieba nie spadnie, z głupio prowadzonej krytyki Rządu - także nie
Serdecznie pozdrawiam,
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
Do czego to doszło
26 Listopada, 2018 - 12:49
, że muszę sie zgodzić z moją odwieczną oponentką.
Mam na mysli wpis: Katarzyna Tarnawska 0:22 - zaznaczm, gdyż nigdy nie wiadomo gdzie moja odp. wyląduje.
Brakuje przywódcy. Może znajdą przy wódce?
ość
-----------------------------------
gdy prawda ponad wszystko, życie bywa piękne
wtedy żyć się nie boisz i śmierci nie zlękniesz
Poszedł do TVN.
26 Listopada, 2018 - 17:04
Zapomniałem wcześniej odpowiedzieć na to pytanie, więc robię to teraz. Bosak poszedł do tvn ponieważ do innych telewizorni go nie wpuścili. Przysłowie powiada, że prawdziwa cnota krytyk się nie boi, czego więc boi się PiS, że nie wpuszcza do swoich mediów kogoś tak "niegroźnego" jak Bosak? Bali się Hajki, czy ją wspierali?
Pozdrawiam
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Jak to czego się boi PejS?
26 Listopada, 2018 - 23:54
Boją się zemsty za to jakim sposobem przejęli władze po niemieckiej okupacji. Wtedy wydawało im się, że nam sierpem młotem wyrżnęli i wybili z głowy niepodległość raz na zawsze.Teraz widzą, że to raczej niemożliwe, ale w próbach nie ustaną - tym razem na razie tylko tempym sierpem i młotem propagandy i kłamstwa.
Ty K….naczelna intrygantko NP która szuka plujek…
24 Listopada, 2018 - 18:05
....jeżeli szukasz mnie....to ci przypomnę , że tydzień temu napisałam wyraźnie :
Wyrok na Europę ma być podpisany ...co zrobi „polski” premier? Tuż po oficjalnym zaakceptowaniu treści umowy GCM, która uroczyście ma być podpisana na szczycie w Marrakeszu pomiędzy 10 a 11 grudnia br.
Od tego co się mówi a co się 10 grudnia wydarzy jeszcze jest trochę czasu, to po pierwsze. Po drugie nie wiadomo czy dowiemy się naprawdę co tam się będzie działo.
Ale jak chcesz plujki ...to masz...Tfu...najbardziaj pluję na ten nierząd niepolski i na wszystkich co go popierają....ale najbardziej pluję na tych co szukają zwady, na intrygantów i naczelną intrygantkę.
Verita
Mam do Ciebie Verito
25 Listopada, 2018 - 08:59
prośbę abyś nie wyzywała innych blogerów, przynajmniej na moim blogu.
Bądź zawsze lojalny wobec Ojczyzny , wobec rządu tylko wtedy , gdy na to zasługuje . Mark Twain
Nazwanie kogoś intrygantką...
25 Listopada, 2018 - 11:25
...kto usilnie, regularnie i ordynarnie szuka dziury w całym nie jest wyzywaniem...tylko po prostu nazwaniem osoby odpowiednio do jej działania.
Oczywiście, będę unikać miejsca, na który trzeba przychodzić ze spluwaczką...albo z parasolem, bo są i tacy, co udają , że pada deszcz.
Verita
jej wolno...
25 Listopada, 2018 - 12:24
jej wolno...
jej wolno
una może
na neonie
tak się orze
jan patmo
Roman z USA
25 Listopada, 2018 - 21:21
Te une od aj waja Brauna już tak mają
To tylko goopie baby są
Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh
Szykuje się kolejny rozbiór Polski...
24 Listopada, 2018 - 19:22
...i dlatego również pluję na ten rząd.
W polskim języku należałoby użyć słowa sprzeciw, sprzeciwiam się takiemu działaniu.
Ale tu użyję słowa chętnie używanego przez "wybitnych" i ordynarnych p-l-u-j-ę.
Istnieją plany stworzenia na terenie wschodniej Polski i zachodniej Ukrainy Państwa Żydowskiego, co oznaczałoby kolejny rozbiór Polski.
Potwierdzają się niepokojące wiadomości o tajnym porozumieniu Ukrainy i Izraela, przewidujące możliwość masowego przesiedlania się obywateli Izraela na teren Ukrainy. Potwierdzają to źródła europejskie i amerykańskie.
No to teraz Tarnawska z Patmo...dawaj, wołajcie razem z prezesem,"Sława Ukrainie" !
https://www.youtube.com/watch?v=BfAfSQ7RCUQ
Verita
@Verita
24 Listopada, 2018 - 23:56
Kto nie pluje, ten nie z nami - tfu! tfu! tfu!
_________________________________________________________
Nemo me impune lacessit - nie ujdzie bezkarnie ten, kto ze mną zacznie
katarzyna.tarnawska
plucie parami
25 Listopada, 2018 - 01:03
plucie parami
zazwyczaj z neonu
przybywają parami
raźniej im w pluciu
być stachanowcami
jan patmo
Dziękuję wszystkim za komentarze
25 Listopada, 2018 - 17:57
Jednak o jedności bardzo marzę
Bez inwektyw i przeciwstawiania
Prawdzie oraz jej rozpowszechniania
Modlitwa i spokój jest wskazany
Żeby nie było zbytecznej piany
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
"Z głupim się nie dyskutuje bo się zniża do jego poziomu"
"Skąd głupi ma wiedzieć że jest głupi?"