Prawdziwe przyczyny klęski PiS w Warszawie

Obrazek użytkownika elig
Kraj

  

 Wybory samorządowe w 2018 nie wypadły dla PiS tak źle, jak mogło się wydawać po ogłoszeniu wstępnych wyników sondaży.  Około 1/3 wyborców głosowała na tę partię, która będzie rządzić samodzielnie w sześciu sejmikach wojewódzkich [dotąd tylko w jednym].  To najlepszy wynik PiS w historii wyborów samorządowych.  Ten pomyślny obraz psuje jednak sromotna klęska, jakiej PiS doznało w Warszawie.  Na Trzaskowskiego - kandydata KO [PO + Nowoczesna] głosowało tam 505187 osób, a na Jakiego, popieranego przez PiS tylko 254324.  Trzaskowskiego poparło wiec 56,67% wyborców, a Jakiego - 28.53%, przy rekordowej frekwencji 66,8% {]]>TUTAJ]]>}.  Co więcej okazało się, że w sejmiku mazowieckim PiS uzyskało 24 mandaty, KO - 18, a PSL - 8.  Bezpartyjni samorządowcy mają jeden mandat {]]>TUTAJ]]>}.  Nadal rządzić tam będzie koalicja PO-PSL, właśnie dzięki głosom warszawiaków.

  Jakie były przyczyny tej "warszawskiej katastrofy".  Ja widzę dwie główne.  Pierwsza z nich to względy ekonomiczne.  Jak napisał bloger UPARTY {]]>TUTAJ]]>}:

  "Najpierw o Warszawie. W Warszawie PiS nie miał żadnej szansy na dobry wynik bo w Warszawie za rządów PiS bardzo wielu ludziom pogorszyła się sytuacja materialna!
Warszawa była jeszcze do niedawna miastem, w którym najłatwiej było zarobić duże pieniądze. Praktycznie rzecz biorąc cała „obsługa przekrętów” to właśnie Warszawa. Przekręty straciły na intensywności więc i ich obsługa nie zarabia jak dawniej. To się przekłada na handel i usługi. (...) W sumie w Warszawie u wielu ludzi słowo PiS wywołuje reakcje wręcz alergiczną.".

  Druga - to sposób potraktowania Hanny Gronkiewicz-Waltz i afery reprywatyzacyjnej.  Już w czerwcu 2016 pisałam:

  "Jak widać - dla obecnych władz Warszawy liczą się tylko deweloperzy, a nie mieszkańcy i wygląd miasta.
 Dziś w portalu Niezalezna.pl. ukazała się wiadomość  "Jarosław Kaczyński: musimy przejąć władzę w Warszawie. To ważne dla stolicy".  Zaczyna się ona od słów:
 "Kiedy myślimy o naszych sukcesach, warto spojrzeć w przyszłość i zastanowić się nad tym, co jest przed nami. W naszej partii jest wielki potencjał. Musimy myśleć o władzy w Warszawie, o prezydencie Warszawy. To jest naprawdę bardzo ważne dla naszej partii, ale także szczególnie ważne dla Warszawy - mówił dziś Jarosław Kaczyński na zjeździe warszawskich struktur PiS.".
 Ja osobiście zastanawiam się, czy nie należałoby wprowadzić w Warszawie zarządu komisarycznego.  Gdy czytam o takich sprawach jak ten plan zabudowy okolic ul. Poznańskiej, to mam wrażenie, iż jest aż za wiele powodów ku temu." {]]>TUTAJ]]>}.

  To było w czerwcu 2016, a w sierpniu tego samego roku wybuchła kolejna odsłona afery reprywatyzacyjnej {]]>TUTAJ]]>}.  PiS nie zdecydowało się jednak na usuniecie HGW i wprowadzenie komisarza.  To był błąd, bo taki komisarz mógłby przez prawie dwa lata udowodnić, że jest lepszy od ludzi PO.  Niestety, mógłby też pokazać, iż jest także lepszy od większości działaczy PiS.  Prawdopodobnie dlatego zdecydowano się grillować HGW i warszawskie PO przy pomocy komisji weryfikacyjnej..Przyniosło to zapewne dobry efekt propagandowy w skali kraju, ale na warszawiaków podziałało jak płachta na byka.  Wielu uznało to za akcję wymierzoną w ich miasto.  Prace komisji trwały a konkretnych efektów w postaci aresztowań i zarzutów nie było.  Robiło to coraz silniejsze wrażenie, że cała ta sprawa to dęta propaganda PiS.  Niechęć i strach warszawiaków wzrosły.  Dali temu wyraz przy urnach.

5
Twoja ocena: Brak Średnia: 4.4 (15 głosów)

Komentarze

Komentarz ukryty i zaszyfrowany

Komentarz użytkownika jjr został oceniony przez społeczność dość negatywnie. Został ukryty i zaszyfrowany poprzez usunięcie samogłosek. Jeśli chcesz go na chwilę odkryć kliknij mały przycisk z cyferką 3. Odkrywając komentarz działasz na własną odpowiedzialność jakkolwiek ciężko Ci będzie go odczytać. Pamiętaj, że nie chcieliśmy Ci pokazywać tego komentarza..

W mjj ws d rdy gmny zwsz (pmętm d dwnst lt) wchdzł 4 Pswców trz wszdł jdn. PS czł sę tk mcn ż strtwł n  klk lstch, (wm dwóch). Jdn fcjln n tj drgj chętn którzy sę n tj prwszj n zmścl.

Równ mądrzy, nwt mądrzjs byl &qt;Fchwcy Pswscy d rbn kmpn wszędz gdz mgl wykrzykwl hsł &qt;wybrjc nwych&qt;. Słysząc t wększść kbt pkł sę w czł kżd bwm zwykl m swjg stłg fryzjr, krwcwą, wększść pnów swj dmy zprsz  d lbnj sprwdznj rstrcj.

Pz tym t bzczlnść zrzcn wszystkm fłszwn lst wybrczych drzc tych wszystkch sprw, ż trdn będz w sjmkch znlźć chętnych d współprcy. Nwt przgrć n ptrfą z klsą. Ptm sę dzwą ż trdn m znlźć chętnych d współprcy.

N pmętm jż, czy tn &qt;sprycrz c klknśc lt tm próbwł wyłskć Pną Bgr  z Smbrny dlj  sę trdn swm prcdrm, przcż PS był wtdy z smbrną w klcj. Pdbn jk z nrdwcm.

Wydj m sę, ż PS pwnn &qt;Sztndr wyprwdzć&qt; stwrzyć cś wspólng nwg, wększg. Bz skmprmtwnych dzłczy n lstch.

T c zdbył d tj pry t mxmm. Ms przypmnć sb Mcrwcz Pn Szydł, zpmnć Ddz tp td.

Pzdrwm

P.S. Drdzy PSwcy jk n wc jk pstąpć pstępjc przyzwc.

 

Vote up!
4
Vote down!
-11
#1573993

Kompletny odlot bufona...
Propaganda jak w PRL-u
PiS będzie samodzielnie rządził w sejmikach: małopolskim, podkarpackim, świętokrzyskim, lubelskim, podlaskim i łódzkim co oznacza wzrost o 500% w porównaniu z wyborami 2014 roku!

Było 15-1 dla PO w 2014r
Jest 9-7 dla PIS-u w 2018r

PIS się już nigdy z tego nie podniesie

Szok

Vote up!
9
Vote down!
-1

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1573999

Kompletna bzdura. To nie "niechęć ..." warszawiaków, lecz nienawiść oraz strach mafii z PO.

Wystarczyło popatrzeć na tę załganą i opartą na bolszewicko-nazistowskich wzorach propagandę przestępczej mafii z PO - jaka wręcz lała się z "GWna" TVN oraz innych postbolszewickich mass mediów..

Zarabiający setki milionów mafiozi z PO i okolic wystraszeni tym, że może może dojść do zmiany i stracą swoje bajońskie dochody - przeznaczyli olbrzymie sumy na antypolską i antypisowską propagandę.

Tyle lat odmóżdżania Polaków przez zbrodniczą michnikowszczyznę z antypolskiego i bolszewickiego "GWna" także zrobiło swoje. Bo wiele osób zostało odmóżdżonych czy ogłupionych.

Vote up!
11
Vote down!
0

Przemoc nie jest konieczna, by zniszczyć cywilizację. Każda cywilizacja ginie z powodu obojętności wobec unikalnych wartości jakie ją stworzyły. — Nicolas Gomez Davila.

#1574004

... "war-szafka wybrała rafka" ... znacząca część część (Prawdziwych) Warszawiaków wyginęła w Powstaniu ...

Vote up!
11
Vote down!
-1

ke-fas

#1574008

Ja jestem bardzo zawiedziony wyborami samorządowymi. Liczyłem na wiele większe zwycięstwo  PiSu w skali całego kraju jak i w Warszawie. Absolutnie nie przekonywują nie argumenty, że PiS w Warszawie przegrał bo "Zarabiający setki milionów mafiozi z PO i okolic wystraszeni tym, że może może dojść do zmiany i stracą swoje bajońskie dochody - przeznaczyli olbrzymie sumy na antypolską i antypisowską propagandę", przecież nie jest POlszewików aż tak dużo aby dać Jakiemu  prawie dwa razy mniej głosów jak Trzaskowskiemu (254324 do 505187). Przyczyn jest kilka: 1/ Słabość władzy w stosunku dla ewidentnych przestępców (bufetowa w Warszawie), bufetowa bis w Łodzi, budyń w Gdańsku itp.2/Niemoc PiSu w stosunku do zbuntowanych sędziów-to akurat możemy przypisać zawetowaniu dwóch ustaw przez PADA. 3/ Odpuszczenie przez PiS repolonizacji mediów-przecież to kluczowa i pierwszoplanowa sprawa dla ekipy rządzącej. 4/ Ewidentny błąd z odwołaniem uwielbianej Beaty Szydło i Antoniego Macierewicza (ewidentna sprawka PADa). 5/ Jakoś mało w PiSie ludzi (z jajami). I stało się z wyborami jak się stało.

 

Vote up!
10
Vote down!
0
#1574010

Zgadzam się z tym komentarzem co napisałeś i ja sam wiele razy o tym pisałem.

Kto lubi jak się go robi w konia??? Dzisiejszy wyborca to nie ten sam wyborca co z lat 90-tych że można mu było wszystko wcisnąć, bo nie był uświadomiony politycznie, w tedy był spontan, a nie myślenie. Wystarczyło obiecać gruszki na wierzbie i ludzie głosowali.

Czego dowodem była złodziejska prywatyzacja, a ludziom wmówili że tak musi być, bo to dobre dla Polski.

A PiS w swojej pysze i głupocie myślał, jak zmieni reguł gry i będzie mieć w tyłku swoich wyborców, to i tak wyborca będzie PiS popierał, no i dostał zimny prysznic od wyborców za takie myślenie.

,Czary goryczy przelało granie dobrego i złego gliny, przez Kaczyńskiego i Dudę, w ustawach o sadach i ustawie degradacyjnej, Wyborcy szybko zrozumieli, że PiS nie ma zamiaru nikogo karać i nikogo nie ukarze.

Pamiętasz jak Kaczyński i Ziobro mieli stanąć przed Trybunałem Stanu, To Kopacz nagle musiała wyjechać, a 7 posłów z PO nagle ciężko zachorowało i wniosek przepad, bo zabrakło 8 głosu.

My nie ukarzemy waszych, wasi nie ukarzą naszych, to motto aż do bólu jest prawdziwe

Jeszcze wiele rzeczy spieprzył PiS, co wyborca mu nie zapomni.

Pycha idzie przed upadkiem.

Vote up!
8
Vote down!
-1

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1574013

Nie przesadzasz w swojej opinii?

 

Vote up!
6
Vote down!
-3

To ya.

#1574020

Może ogrodnictwo i przesadzanie to twoja specjalność, ale nie moja.

Ja opisuje co widzę i dużo rozmawiam z ludźmi, więc proszę nie wciskaj mi swego myślenia w tym temacie. Bo już mamy tu na NP jednego blogera, co uważa że pozjadał wszystkie rozumy i on wie najlepiej, co i jak mamy myśleć i co pisać.

Możesz napisać że się nie zgadzasz z moim wywodem i to będę akceptował, Ale nie będę akceptował takiej formy zdania "nie przesadzaj", bo to równa się ze słowem "kłamiesz".

Mógłbym napisać też, Rejms nie koloryzuj i to też równa się ze słowem "kłamiesz".

Trochę szacunku dla siebie.

Vote up!
7
Vote down!
-1

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1574029

I tutaj masz calkowita racje.To wlasnie niemoc lub niechec lub tez nieudolnosc podejscia do zagadnienia praelozyla sie na porazke kandydata PiSu  na prezydenta miasta.Te wszystkie komisja rozdmuchana informacja i kompletny brak efektow przyniosly owoce w postaci przegranej. Calkowicie niepotrzebna zmiana Pani Szydlo i Pana Macierewicza jeszce dlugo beda sie odbijaly czkawka.Za chwile sie okaze ze to byla strategia PiSu bo niedlugo beda wybory wazniejsze ale to ma sie tak jak przyslowiowy wol zaprzegniety do karety.Mleko sie rozlalo a posprzatac jest troszke za pozno i brak kompetentnych ludzi do wykonania tak trudnego zadania.U siebie na osiedlu w kazdej prawie uliczce widzialej roznych kandydatow ubiegajacych sie o glosowanie na niego,natomiast z PiSu chyba tylko 3 i tyle w temacie.To tez jest w jakis sposob miernik wkladu pracy w ewentualna wygrana danego ugrupowania.Na koniec wspomne o szklanych domach przyszlosci Pana Jakiego.Nie bardzo przecietny warszawiak czyms takim sie interesuje chociazby na zasobosc portfela i odbiera to jako mzonke lub opowiadanie bzdur.Obiecanki budowy ilus tam linii metra tez wywoluja lek przed takim pomyslem bo to odbierane jest w wiekszosci jako zapowiedz podniesienia podatkow lub innych danin bo takie przedsiewziecie kosztuje krocie a na to musza sie skladac warszawiacy z wlasnej kieszeni.Brak bylo tez konkretow w czystej postaci przedstawianych realnie i mozliwych do zrealizowania w dosc krotkim czasie.

Vote up!
6
Vote down!
-1

Jeszcze zaświeci słoneczko

#1574015

Wyniki wyborów można różnie interpretować. Moje "trzy grosze":

1. System wyborczy jest dalej "dziurawy". Kto przygotowuje listy uprawnionych do głosowania (urzędnicy "panujących prezydentów")? Jakie komisje sprawdzają te listy? Dopisywanie do list w trakcie głosowania? Czy komisje wyborcze sprawdzają zgodność osoby z dokumentem na podstawie zdjęcia w dokumencie (w praktyce nie)? Obawiam się, że oszustwa wyborcze zaczynają się przed dniem wyborów. W komisjach zbyt duża ilość "starych wyjadaczy"związanych z administracją. Zbyt duża ilość "biurokracji" wyborczej (formularze, ich treść i  ilość, instrukcje z błędami, dowolne procedury z plombowaniem). Konieczna jest "radykalna" zmiana systemu.

2. "Propaganda przedwyborcza" zbyt często wyglądała  jak zachowanie Krzyżaków przed bitwą pod Grunwaldem. Zbyt mocne akcentowanie pewnego zwycięstwa.

3. Zła polityka informacyjna w mediach. Zbyt częste dopuszczanie do głosu opozycji, w kwestiach niezgodnych z faktami (uwiarygadnianie kłamstw medialnych).  Nie osłabienie lub zlikwidowanie wcześniej mediów wrogich Polakom ( z kapitałem zagranicznym).  Zbyt mało procesów - o zniesławianie, o podawanie informacji niezgodnych z prawdą.

4. Brak współpracy PiS z Narodowcami.

 

 

Vote up!
9
Vote down!
0

RAK

#1574014

Najprościej można wytłumaczyć wygraną Czaskoskiego w @W-wie .przywołując elektorat ZK i aresztów śledczych gdzie PO ma poparcie rzędu 70-90% Prawdopodobnie zadecydował podobny elektorat bo W-wa jest siedzibą mafii, podejrzanych korporacji, 'rozgrzanych sądów' i skorumpowanego środo.wiska prawników, układów i układzików co to 'wszystko mogą', powiązań aferalnych z władzą różnego szczebla zarówno byłą jak i obecną /Ratusz/ i ludzie tkwiący w tym wszystkim po uszy, w dowód wdzięczności za dotychczasowe profity, zagłosowali za 'swoimi' aby było tak jak było i mogli dalej "kręcić lody" /np. przejmować za bezcen nieruchomości/

Vote up!
6
Vote down!
0

To ya.

#1574019

Warto  poddać analizie poparcie dla PIS w Warszawie według poszczególnych dzielnic. Z tego co wiem, największe poparcie PIS uzyskał na Pradze Północ, gdzie zamieszkuje najwięcej "prawdziwych" i do tego nie zamożnych Warszawiaków, którzy niewątpliwie zyskali  na dobrej zmianie, choćby na programie 500 +. 

Z całą pewnością na dobrej zmianie najwięcej stracił mafijny układ wraz z szerokimi powiązaniami. Poza tym nie bez znaczenia jest spadek prestiżu dotychczasowych beneficjentów III RP, jaki nastąpił po bezprecedensowych przemianach Polski w następstwie wprowadzonych przez PIS programów socjalnych.Te tłumy zwykłych Polaków, "pałętające" się choćby po bałtyckich plażach, dotknąć musiały do żywego  śmierdzące wciąż gnojem elyty!

Zarazem jednak efekty dobrej zmiany PIS nie pozostały nie zauważone. Aby im przeciwdziałać, wprowadzono wiele programów socjalnych skierowanych do mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości.  Na długo zaś przed wyborami cała Warszawa została oplakatowana wizerunkami tego, jak to zmieniła się - na rajską oczywiście idyllę - stolica za rządów HGW.     

Pozdrawiam

Vote up!
9
Vote down!
0

jan patmo

#1574022

….skoro zaczął się obwąchiwać i to publicznie ze środowiskami homoseksualistów?! Kto mu to podsunął ?! Ten smród skutecznie odstraszył biednzch ale za to poczciwych ludzi. Bogaci zagłosowali, jak zawsze! I pozamiatane! Tyle w temacie! Pozdrawiam serdecznie

Vote up!
7
Vote down!
-1

Sławomir Tomasz Roch

#1574024

Krzysztof Bosak - "analityczny" kretyn

 

Analizujemy wyniki i okazuje się, że Ruch Narodowy zwiększył poparcie!

W wyborach 2014 zdobył 186871, a w 2018 r. 194782 głosów. 

Zyskaliśmy 8 tys. nowych wyborców. Mimo, że wynik z powodu wysokiej frekwencji jest o 0,3 punkta proc. niższy to zwiększyliśmy bazę wyborców o 4%

Co za debil

Vote up!
7
Vote down!
0

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1574041

Za "patriota" Trzaskowskim glosowaly warszawskie cwaniaki i .... lemingi.

Nie myslalam, ze ich w tej Warszawie tak duzo.

Polak to taki dziwny stwor - jak  sie go  do czegokolwiek zmusza ( przesadna krytyka PO, zamiast konstruktywnych wlasnych pomyslow), buntuje sie i robi na przekor. Podobnie bylo przed laty z tym dziadkiem z Wehrmachtu.

Polak nawet i po szkodzie glupi.

Niech zyje myslaca prowincja

Vote up!
7
Vote down!
0

Gosia

#1574044

Jeśli się ma rozum to nie wybiera się popłuczyn pezetpeerowskich , a bencwaly i głupcy wybierają takich osobników i aferzystów ,oraz ludzi z wyrokami.

Vote up!
6
Vote down!
0

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1574045

Koalicja Obywatelska wygrała wybory,

Kopernik była kobietą, a ślimak jest rybą.

Dziękuję za uwagę.

Vote up!
6
Vote down!
0

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1574046

  Chyba spełniła się moja przedwyborcza diagnoza. Do całości tortu, zabrakło repolonizacji mediów. Sieczka tvnów i polsatów zrobiła swoje.

Vote up!
9
Vote down!
0

ronin

#1574052

ale mnie najbardziej uderzyła jedna. Jeżeli podczas "kampanii wyborczej" okresu "nie kampanijnego" P. Jaki prowadził merytoryczną kampanię językiem wyważonym, to już w okresie kampanii przedwyborczej zmienił ton na agresywną jednocześnie tylko powtarzając do znudzenia te same  argumenty. Każde wystąpienie zaczynało się od  "..... a Trzaskowski..........". To nawet mnie, zwolennika P. Jakiego, współpracownika na etapie tworzenia Klubów Solidarnej Polski która miała iść po prawej stronie PiS (w kierunku RN), a skręciła na lewo dzięki Kurskiem i jemu podobnych,  ostatni okres kampanii obrzydł tak, że przestawałem słuchać.

Vote up!
8
Vote down!
0

antyleming

#1574066

- "sieczka tvn i polsatów zrobiła swoje" - ze szczególnym wskazaniem na te-wałen24 - co w bardzo wielu domach jest załączone "na okrągło" : żółty pasek - zamiast mózgu ...

Vote up!
5
Vote down!
0

ke-fas

#1574124

To nie ja Ciebie minusowałem. Klęska PIS wydaje się tym większa, gdyż apetyt mieliśmy na większą wygraną, jeśli to co nastąpiło można nazwać wygraną. Chcecie uważać wynik warszawski za wygraną, Bóg z wami. Nie chciał bym aby w przyszłym roku PIS ją powtórzył.

Pozdrawiam.

Vote up!
4
Vote down!
-1
#1574126

Przykro mi kolego że PIS cię zawiódł
Ale znając Twoje wczesniejsze komentarze i opinię na temat rządów PIS-u ten powyższy komentarz uważam za co najmniej cyniczny.

na czym ta kleska polega

na czym

Vote up!
5
Vote down!
0

Prezydent Zbigniew Ziobro 2025
Howgh

#1574132

Hm! Na czym ta klęska polega? To kwestia wizerunku. Rządy nie są takie najgorsze, Ale PIS stał się dzieckiem specjalnej troski. Więcej się martwiliśmy żeby sam czegoś nie "spieprzył" niż opozycja poważnie coś zepsuła. Co mogło być do zepsucia sami psuli. Różne veta "flirty" z homosiami. Nienawiść do zwierzątek futerkowych i ich hodowców. Najgorszy dla mnie to jego brak sympatii dla Polaków. Cieszenia się z naszych osiągnięć.

Podam przykład przewodniczący rady gminy oprowadza jakąś panią dygnitarz z PIS. Z dumą pokazuje jej halę gimnastyczna.

0 pozytywnej rozmowy fuknięcie platforma Wam dała. Przewodniczący rozczarowany uświadamia, że aby " te pieniądze trzeba było z pięć spraw w sądach przeprowadzać. Po prostu Pani dygnitarz do tej wizyty zupełnie się nie przygotowała.

Te nawoływania w mediach nowych wybierajcie to głupota w czystej formie, nowych nie znaleziono, a starych stracono.

W moim mniemaniu te sześć sejmików w których PIS będzie rządził samodzielnie to ogromna szansa na dalsze psucie sobie wizerunku.

N.P. Ta Pani dygnitarz. To ona do nas po prośbie o głosy przyjechała. Powinna się przymilać i uśmiechać do wszystkich.

Pozdrawiam

Vote up!
1
Vote down!
-2
#1574166

  Witam Pana! Repolonizacja mediów może być szybko przeprowadzona ustawą np. 20% obcego kapitału w mediach i nic ponad to. Tak podobnie mają Niemcy. To obliguje koszty, ale to bardzo ważne dla naszej demokracji. Obcą tubę obcych interesów trzeba szybko wyeliminować z naszej rzeczywistości. Będzie dużo łatwiej zawalczyć o suwerenność Polski. Pozdrawiam!

Vote up!
6
Vote down!
0

ronin

#1574154

Repolonizacja mediów - w tym jest sęk. Tubę niemiecką ujarzmisz a...  szy*owską i to co w związku z tym się przeplata i zapętla? Repolonizacja mediów to tylko pozornie łopatologiczny hamulec! Nie jest tak w sytuacji, gdy konsultacji wymaga w Knesecie - na klęczkach!

PS

19 lipca 2018 r. izraelski parlament przyjął ustawę, która głosi: "Izrael jest historyczną ojczyzną narodu żydowskiego, który ma wyłączne prawo do narodowego samostanowienia na swym obszarze". Jak będzie trzeba to ustawę skoryguje i dopisze ad. Polin. Widać póki co nie trzeba... polski Parlament to same swojaki?

 

Vote up!
6
Vote down!
-1

casium

#1574157

  Witam Panią ! Ma Pani rację. Tu chodzi przede wszystkim o przyszłe reparacje wojenne od Niemiec. W tle duża kasa, a jak kasa, to " pasożyty" atakują Polskę. Oni jak zawsze dalej będą próbowali coś ugrać. Kłaniam się!

Vote up!
5
Vote down!
0

ronin

#1574193

Ludzie są już znudzeni. Po raz pierwszy od wielu lat dzień niepodległości i nie tylko ten dzień jedna z bojowniczek PIS przesiedzi w więzieniu. Byłem w komisji w malutkim okręgu przy liczeniu głosów. Chciałem wyjść na papierosa okazało się że nie można. (270 głosujących).  Wypaliłem w toalecie. Idioci piszą o podkładaniu głosów. Ciekawe jak lokale wyborcze były zamknięte na klucz do czasu policzenia głosów i zaplombowaniu worków zawierających oddane głosy.

Entuzjazm dla PIS skutecznie gaszą media i działacze PIS. Poza 500+ itp. itd.niewiele zrobili. U mnie we wsi o niczym innym nie gadali tylko o pewnym kandydacie PIS który swoimi plakatami zaklejał plakaty konkurenta. Teraz przed zbliżającym się świętem niepodległości nasi wodzowie wstydzą się pokazać na marszu niepodległości zapomnieli że ich psim obowiązkiem jest razem z narodem maszerować i wesoło machać ogonami.

Wszyscy chcą powtórzyć "sukces" Komorowskiego jestem prawie pewny że im się to uda.

Nawet tu w kąciku spotyka mnie krytyka za "wrogą propagandę". Dawno już zostało zapomniane hasło "co mnie nie zabije to mnie wzmocni" .

Pozdrawiam

 

Vote up!
2
Vote down!
0
#1574564

Pycha PiS-u idzie przed upadkiem, a przepaść już blisko.

Pozdrawiam.

Vote up!
2
Vote down!
-1

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1574567