10.04.2010 - Wspomnienie i PAMIĘĆ & wodogłowie

Obrazek użytkownika poeta
Historia

Wpis rocznicowy z Facebooka:

Piotr Chróścik

Zastanawiam się w jakim celu ktoś miałby dokonać tego zamachu. Wydać co najmniej kilka milionów i uciszyć świadków by zabić mało znaczącego Prezydenta mało znaczącego kraju? To nie miało sensu.

Lubię to! · Odpowiedz · 1 godz.

Adam Szeluga · 

Norwich (Connecticut)

To sie zastanawiajcie dalej Chróścik. A jak skończycie zastanawiać to znajdźcie gdzieś i porównajcie te podsmoleńskie zdjęcia, ze zdjęciami samolotu PANAM, w rejsie z Londynu do Nowego Jorku, co spadł na pola szkockiego Lockerbie po wybuchu bomby na pokładzie. Bomby podłożonej przez agentów Kadafiego. Samolot spadł z wysokości prawie 10ciu kilometrów. Spadł w dwóch czy trzech kawałkach. No i było ŚLEDZTWO ! i NIKT !   w ramach "śledztwa" NIE WYTŁUKIWAŁ ŁOMEM SZYB W SAMOLOCIE !!! i znaleziono ZAPALNIK BOMBY WIELKOŚCI GUZIKA. bez przesiewania ziemi na metr w głąb jak bredziła i przekonywała na sejmowej mównicy kopara kłamczucha, kretynka, była premiera POtuska. A Kadafi, libijski dyktator za każdego człowieka, który poniósł wtedy śmierć, wypłacić musiał 1 MILION dolarów odszkodowania. A pod Smoleńskiem samolot spadł z wysokości 36 metrów, rozp......ny na setki tysięcy drobnych kawałków !!! I jeszcze w ramach "śledztwa", zaraz po tym zbrodniczym akcie zniknięto kokpit samolotu, tłuczono szyby, rozrywano wrak wielką koparą, cięto mechaniczną piłą. Trzeba mieć nieźle nas....ne w mózgownicy Chróścik, żeby bredzić jak wy bredzicie i podobni do was, co to mówią o brzozie , że jak walnęło to urwało. I bredzą, i bredzą, i bredzą już 7 lat. A wrak, DOWÓD ! ruskiej 
i POtuskiej, zbrodni niszczeje pod smoleńskim niebem. SPOCZYWAJCIE W POKOJU POD SMOLEŃSKIEM POLEGLI...... ZAMORDOWANI, przez ruskich i POtuskich bandytów !!!

Lubię to! · Odpowiedz · 1 · 8 min

Adam Szeluga · 

Norwich (Connecticut)

http://old.niepoprawni.pl/blog/1601/cztery-nity

Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (9 głosów)

Komentarze

Ciągle po obu stronach sporu na temat wydarzeń z 10.04.2010 roku trwa podtrzymywanie narracji matrixowych i unikanie jak diabeł wody święconej tematów i faktów świadczących o innej istocie i przebiegu wydarzeń a także faktycznych ich przyczyn.

Autor tej notki właśnie brnie w takie rutynowe matrixowe narracje.

Vote up!
2
Vote down!
-2
#1547975

to wy tkwicie po uszy w tym matrixie durnowatym.  Wy i tacy jak wy 35stan. Poddając w wątpliwość co było oczywistą oczywistością od pierwszej chwili. Wystarczyło popatrzeć na dymiace szczątki, posłuchać tego:ubijaj siuda ! Popatrzeć na tłuczenie później szyb, rozrywanie i cięcie wraku, & & & Dowodów jest multum wskazujących zarówno na to, że to była zbrodnia zaplanowana z premedytacją i zrealizowana, a także wskazująca na sprawców, z których jeden przybijał piątki  z carem na wrakowisku a drugi szwoniał wtedy w Kancelarii Zamordowanego Prezydenta, po wcześniejszym włamaniu się tamże.  Dziś jeden przestępca, od tych przybijanych z nieukrywaną radością piątek, schronienie znalazł w Brukseli pod kiecką makreli, a drugi bul złodziej lewatywa siedzi w budzie ruskiej, a powinien we Wronkach z tym pierwszym albo z KSem pod ścianą obadwa. 

Niżej suplement do chruścikowej dyskusji co powyżej:

 

 

Daniela Ksobiak · 

Polska, Wloclawek, Poland

Adam Szeluga calkowicie sie z Tobą zgadzam. Widzialam niejedna symulacje katastrofy samolotowej w przestworzach,W zadnej z nich, jesli nie bylo wybuchow. ludzie wprawdzie byli zabici,ale sylwetki w calosci.No i samoloty spadaly z ogromna predkoscia i z ogromnych wysokosci. Smiechu wart jest teoria ,ze rzekoma przyczyna tej tragedii byla wyschnieta brzoza! Gdyby putin nie mial nic do ukrycia, to wrak bylby dawno u nas, Najwieksza wine za te tragedie ponosi tusk wraz ze swoja mafia

Lubię to! · Odpowiedz · 3 · 10 września 2017 13:08

Lucyna Domownik · 

Gdynia

prezydent Kaczynski Lech był skuteczny , czego nam nikt nie chciał powiedzieć a lewaaki nie cchieli jak teraz oddawac władziuni , tylko ,ze terqz biech sobie juz piszcza i łaza jak szcury po ulicach

Lubię to! · Odpowiedz · 2 · 10 września 2017 13:10

Piotr Chróścik

Lucyna Domownik był tak skuteczny, że aż się IRASIAD zdenerwował.

Lubię to! · Odpowiedz · 10 września 2017 14:50

Adam Szeluga · 

Norwich (Connecticut)

Daniela Ksobiak Tak Danielo. No i jedynym wyjaśnieniem tego rozczłonkowania niebywałego na te tysiące drobnych farfocli, jest TO - WYBUCH BOMBY TERMOBARYCZNEJ, CZYLI BOMBY
WYSOKOCIŚNIENIOWEJ. 
Wydarzyła się rzecz dość niesamowita, może jeszcze tutaj nigdy nie wspominałem a może już. Ale wspomnę raz jeszcze. Rocznicowo. Otóż po tej smoleńskiej zbrodni POtuskich bandytów, ogłoszono Tydzień Żałoby Narodowej. Pamiętamy wszyscy. A jako specyficzne upamiętnienie ogłoszono Konkurs na fotografię upamiętniającą ten okres. Znalazłem to ogłoszenie w polonijnej gazecie Biały Orzeł, i wysłałem pracę na Konkurs do Polski. Nagrodą Główną w Konkursie miał być Album Fotograficzny "Hołd Katyński" Poświęcony Pamięci Naszego Zamordowanego Prezydenta Pana Lecha Kaczyńskiego, wydany pięknie przez krakowskie Wydawnictwo Biały Kruk. 
Organizatorem wszystkiego chyba była Niezależna.pl....... Paręnaście tygodni przed 10 Kwietnia 2010, zacząłem pisać wiersz Ewangelia Katyńska. Wiersz treścią swą miał dotykać tylko tej katyńskiej zbrodni sowieckich bandytów. Poprosiłem mojego syna, artystę o jakiś obrazek mający ilustrować treść tego mojego wiersza. Zasugerowałem skrwawione dłonie wystające z ziemi, spętane drutem kolczastym na tle lasu białych brzóz. 
Syn zrobił mi tę grafikę. No ale wiersz był nieskończony a wydarzył się Smoleńsk. Smoleńska zbrodnia. No i ten Konkurs, więc należało dodać jakiś element do tej grafiki, do tych dłoni skrwawionych, spętanych drutem kolczastym, dłoni sybolizujących Katyń, zbrodnię niewyobrażalną, gdzie sowieccy bandyci strzałem w tył głowy zamordowali ponad 25 tysięcy POW, Prisoners Of War, Dwadzieścia Pięć Tysięcy Polaków, Polskich Jeńców Wojennych, Żołnierzy Września. Obrońców Naszej Ojczyzny......Cóż dodać, myślałem, jaki element do Symbolu Katynia, by symbolicznie oddał, ukazał zbrodnię smoleńską. I wymyśliłem. Poprosiłem syna, by na skrwawionych dłoniach "posadził" motyla. Buterfly po angielsku. A na skrzydełkach tego motyla by pojawiła się Biało Czerwona szachownica. Symbol widoczny na wszystkich wojskowych samolotach Naszej Polskiej Armii. 
Pojawił się motyl i wysłałem grafikę na Konkurs do Polski. Za parę tygodni znajduję w komputerze list, a w nim pisze: 
- PO DŁUGICH, BURZLIWYCH NARADACH, JURY POSTANOWIŁO PIERWSZĄ NAGRODĘ PRZYZNAĆ MICHAŁOWI I ADAMOWI......... Wygraliśmy TEN Ogólnopolski Konkurs. Zdobyliśmy główną nagrodę, którą był Album "Hołd Katyński" Poświęcony Pamięci Naszego Prezydenta. HOŁD KATYŃSKI, to również tytuł Tego Konkursu, no i tego obrazka ilustrującego wyżej mój wpis.......... 
A teraz co wydarzyło się dalej. A wydarzyła się rzecz niesamowita. Przedziwny zbieg okoliczności ? Czy też znak, ? z GÓRY, dla mnie. Po kilku tygodniach, może po miesiącu od ogłoszenia wyników tego Konkursu, po tym naszym zwycięstwie, "wędrując" sobie po internecie trafiłem na informację, która mnie zaciekawiła. Był to tekst mówiący o nowym rodzaju broni. Specyficznym. Małe bombki o potwornej sile rażenia. Artykuł dotyczył bomb termobarycznych, czyli wysokociśnieniowych. I tam na początku artykułu pisało, że najbardziej do przodu, najlepsi na świecie w tej dziedzinie są Rosjanie..... Czytałem dalej....... A dalej....... A dalej wyczytałem, że największą wiedzę na temat obrażeń ofiar wybuchów bomb termobarycznych mają medyczne służby armii izraelskiej. I pisało tam, że bardzo charakterystycznym dowodem na TO, że ofiara straciła życie z powodu wybuchu bomby termobarycznej, czyli wysokociśnieniowej, są obrażenia płuc. I ZDJĘCIE RENTGENOWSKIE POKAZUJĄCE TE CHARAKTERYSTYCZNE OBRAŻENIA U CZŁOWIEKA, MEDYCY Z IZRAELSKIEJ ARMII NAZWALI : BUTTERFLY czyli MOTYL...... 
Gdy ja to przeczytałem przeszły mnie ciarki. Ten mój motyl na naszym obrazku, zwycięskim w Ogólnopolskim Konkursie - Hołd Katyński.. Zalutowane trumny po katastrofie. Brak autopsji, które gdyby były, natychmiast przeprowadzone, wskazałyby precyzyjnie i jednoznacznie na przyczynę śmierci. Płuca, tkanka miękka. Nie do rozpoznania po krótkim czasie. Pierwsza autopsja była po dwóch latach ??? I te rozrzucone na wielkiej przestrzeni tysiące drobnych szczątków samolotu. TYLKO BOMBA TERMOBARYCZNA, WYSOKOCIŚNIENIOWA MOGŁA JEDYNIE W TAKI SPOSÓB ROZCZŁONKOWAĆ WIELKĄ MASZYNĘ. No i te cztery nity z mojego wiersza.......Ten mój motyl znakiem z GÓRY.

W jaki sposób poniosły śmierć WSZYSTKIE OFIARY smoleńskiej zbrodni. BUTTERFLY.........10.04.2010

i WSZYSTKO JASNE !

P.S. 

Wytłuczone łomem szyby wraku, też by jednoznacznie potwierdziły ogromne ciśnienie panujące w momencie eksplozji. No ale od czego był łom w "śledztwie" ?! Spełnił tę samą rolę co zalutowane trumny i ruski prikaz :  NIE LZJA ! NIE OTWIERAT !!!

a głupki od siedmiu lat bredzą o mgle, o brzozie, o naciskach i promilach. No ale, głupki już tak mają, że bredzenie to ich specjalność. I umiejętność JEDYNA.  głupki - A KYSZ !

 

 

Vote up!
2
Vote down!
0
#1548027

Przebieg tragedii jeszcze przed nami, ale zachowanie Rosjan i naszych rodzimych zaprzańców jasno pokazuje, że to nie był wypadek...

Vote up!
7
Vote down!
0

Yagon 12

#1547983

jeśli nie wiadomo dlaczego ?

Zgadzam się, że był to zamach, ale nie zgadzam się że tylko ruskie. Gdyby tylko ruskie to już dawno by było wszystko jasne. A nie jest.

Natomiast pełna zgoda co do powodów katastrofy. Liczyliśmy na to, iż prezydent D. Trump podzieli się wiedzą jaka posiadają służby amerykańskie. I co ?

Pozdrawiam sedecznie

Vote up!
0
Vote down!
0

Apoloniusz

#1547988

DLACZEGO ???

A stara rzymska zasada co mówi ?  TEN ZABIŁ KTO ZYSKAŁ !  czy trzeba Apoloniuszu tłumaczyć kto zyskał ? Czy to nie oczywista oczywistość ?  A ten co włamał się do Prezydenckiej Kancelarii, gdy jeszcze w Smoleńsku trwały poszukiwania szczątków Prezydenta Lecha Kaczayńskiego ?  I został prezydent durak. Nie zyskał ??? I stada innych POstkomuszych przestępców, złodziei, gangsterów itd. itp.......Nie zapominamy i o WSI

Vote up!
2
Vote down!
0
#1548032

Przecież nigdy nie kwestionowałem tego, że Delegacja ze śp. Prezydentem zginęła w wyniku zamachu na ich życie.

Kwestionowałem i kwestionuję tylko istotę tego wydarzenia(wg mnie to operacja fałszywej flagi), miejsce i czas zdarzeń.

Ty ze swej strony uwierzyłeś ruskiej komisji MAK i ich pudłu rezonansowemu w postaci KBWLLP, że zamach na TU154M nr 101 dokonał się na polance Siewiernego o godzinie 8:41.

Dodatkowo taką narrację suflował ZP A.Macierewicza i obecna podkomisji MON powołana też przez A.Maciererwicza, szefa MON.

Moja i innych blogerów wersja(np. obecnego tu na NP xl4.pl), ustalona w wyniku wieloletnich dociekań jest taka, że TU154M nr 101 odszedł na nieznane lotnisko zapasowe a na polance Siewiernego urządzono inscenizację katastrofy o godzinie wcześniejszej niż 8:41(co, czyli czas zdarzenia, potwierdza m.inn. świadek "nauszny" A.Wosztyl).

Dlaczego taką wersję zdarzenia z zamachem na polance Siewiernego przyjął ZP i A.Macierewicz a teraz podkomisja MON?

Odpowiedź jest taka, że to interes USA, naszego strategicznego "sojusznika", za którego wiedzą i przyzwoleniem podczas polityki resetu USA-Rosja się to wydarzyło, wymusza takie zachowanie strony PIS-owskiej.

Gdyby ujawnić prawdziwą istotę, miejsce i czas zdarzeń, to musiałaby być ujawniona prawda o wszystkich międzynarodowych uczestnikach zainteresowanych zamachem i ich rola w tym przedsięwzięciu a do tego z oczywistych względów J.Kaczyński na razie nie może dopuścić.

Vote up!
1
Vote down!
0
#1548065

Piszesz .........Ty ze swej strony uwierzyłeś ruskiej komisji MAK i ich pudłu rezonansowemu w postaci KBWLLP, że zamach na TU154M nr 101 dokonał się na polance Siewiernego o godzinie 8:41......

Tak, piszę, że zamach na "pudło" rezonansowe - TU154M nr 101,

(choć wcale pewne nie jest, że to był nr 101, bo przecież Tego Experta, który uważał, że nie 101 a 102, dopadł niedługo po Smoleńsku seryjny samobójca i poćwiartował jego zwłoki piłą mechaniczną. Dobrze pamiętam ?)

dokonał się na polance Siewiernego. Piszę o tym co widziały oczy moje na tych wszystkich zdjęciach i na filmikach. Co widziały oczy świadków naocznych, mieszkających blisko smoleńskiego lotniska. To oczywista oczywistość. I to moje pisanie wcale nie wyklucza najbardziej prawdopodobnej wersji, że Wszyscy Uczestnicy TEJ wyprawy do Katynia śmierć w Warszawie Ponieśli, Zamordowani, w tym wkrótce znikniętym z lotniska hangarze, o którym nic nigdzie się nie mówi. A długa, pokrętna droga Jarosława Kaczyńskiego do Smoleńska po tej katastrofie, droga wydłużana i opóźniany celowo przez ruskich bandytów czas dotarcia na miejsce kolumny samochodów z Polski, świadczy tylko o tym, że  maskirowka związana z zamachem na "pudło" rezonansowe - TU154M nr 101, trwała i musiała być zakończona przed przybyciem Jarosława Kaczyńskiego na miejsce, by mógł rzucić okiem na zwłoki Brata. Bardzo zimne, jak pamiętam Powiedział później Jarosław...... Nienaturalnie zimne........Hangar zniknięty w Warszawie  i maskirowka pod Smoleńskiem. Jedno nie wyklucza drugiego. Zbrodnia, planowana dużo wcześniej, została dokonana, a bandyci i zbrodniarze wypełniali dokładnie wszystkie szczegóły opracowanego precyzyjnie scenariusza  -  PREZYDENT GDZIEŚ POLECI I TO SIĘ WSZYSTKO ZMIENI.........może kiedyś ten scenariusz gdzieś wycieknie, dziś ukrywany skrzętnie przez scenarzystów

A TUTAJ wspomnienie WIEDEŃSKIEJ VICTORII. Wtedy też był  12  Września:  http://niepoprawni.pl/blog/poeta/bitwa-pod-wiedniemvenimus-vidimus-et-deus-vicit

Vote up!
1
Vote down!
0
#1548092

pan pozwoli to ja też podpiszę się pod tym co pan napisał. Od siebie dodam tylko, szkoda że nie widać końca kiedy zostaną zakończone badania komisji.

Vote up!
2
Vote down!
0

lupo

#1547998

...co napisał lupo. Podobnie zresztą jak z WTC czy z Gibraltarem. To ten sam rodzaj katastrof , przypadków....i nie tylko.
Pozdrawiam

Vote up!
1
Vote down!
-1

Verita

#1548066