Sytuacja - Islam - Syjonizm - Masoneria - Plany i Zagrożenia

Obrazek użytkownika Quasar
Świat

W Polsce jeszcze nic się nie zaczęło... ale ta INWAZJA BARBARZYŃSTWA nas nie ominie, szykujmy się do długiej, ciężkiej i krwawej wojny... na wiosnę dopiero się zacznie... masoneria, żydostwo i lewactwo chcą zniszczyć łapami BARBARZYŃSKIEGO i ZBRODNICZEGO islamu Cywilizację Chrześcijańską, Europę białych Europejczyków i wszystkie państwa narodowe...

NIGDY i za ŻADNĄ CENĘ nie możemy dopuścić na islam w Polsce !!

To nie jest "pomoc", i to nie są"uchodźcy" ani "imigranci"... od kilkunastu miesięcy jest siłą wprowadzany w życie wielki PLAN żydomasonerii i syjonizmu izraelskiego i światowego...

Sytuacja jest krytyczna i bardzo niebezpieczna, wszystkie siły zła rozpoczęły wielki plan ZNISZCZENIA Cywilizacji Chrześcijańskiej, wszystkich państw narodowych, Europy białych Europejczyków i całej białej rasy ludzi...

wielu z was ... nadal nie będzie wierzyć, aż zobaczą na własne oczy... i na wszystko będzie za późno...

Wielki plan zniszczenia ma jakby... dwie fazy... pierwsza rozpoczęła się dawno temu, to była Palestyna, izraelskie ZBRODNIE LUDOBÓJSTWA codziennie dokonywane od lat 60-tych, gdy powstało to nazistowskie państwo żydowskie, przez dziesiątki lat na narodzie palestyńskim.

USA i Izrael, na spółkę z Turcją i Arabią Saudyjską stworzyło, finansuje, uzbraja i szkoli "Państwo Islamskie" - ISIS - ISIL... i jakkolwiek to zwał...

Od kilkudziesięciu miesięcy trwa niszczenie i wyludnianie wszystkich okolicznych krajów... wokół Izraela - Syria, Irak, Libia, Jemen... a miliony ludzi z tamtych regionów jest zmuszane do migracji, i przez najróżniejsze żydowskie organizacje są kierowani na Europę - by ją ZNISZCZYĆ... i tu zaczyna się druga faza...

ogromna większość kontrolowanych przez światową masonerię i syjonizm żydowski "elit", rządów, służb i policji, jak również medii... jest skorumpowana, zindoktrynowana, lub szantażowana... i w ten sposób realizowany jest plan ZNISZCZENIA i przymusowej islamizacji Europy...

Wielki żydo-syjonistyczno-masoński Plan:

1. ZNISZCZYĆ Cywilizację Chrześcijańską,

2. ZNISZCZYĆ Europę Białych Europejczyków,

3. ZNISZCZYĆ Rasę Białych Ludzi,

4. ZNISZCZYĆ wszystkie państwa narodowe

Tylko od nas, od naszego męstwa i determinacji zależy, czy się ten zbrodniczy plan im powiedzie...

Stańmy ramię w ramię do walki, do obrony... do ŚWIĘTEJ WOJNY przeciwko wrogom naszej rasy, naszej cywilizacji, naszych wolnych i suwerennych narodów, naszej wolności i naszych wartości i życia... wojny na śmierć i życie... !!!

 

5
Twoja ocena: Brak Średnia: 5 (12 głosów)

Komentarze

Komentarz niedostępny

Komentarz użytkownika ccassiumm7 został oceniony przez społeczność bardzo negatywnie i jest niedostępny. Nie można go już odkryć. Bardzo nam przykro.. :(

casium

#1507899

Aj wej :-)

Na Midraszu zapewne nagrodzono by max. iloscia punktow :-)

Dziekuje za tak pelne zestawienie. Gdyby Kolezanka przekonala te grupe Zydostwa, ktora pluje nam za kolnierz i chce wyrwac "gruba kase" , by tego nam nie czynili, to bylbym juz wogole calkiem szczesliwy. Gdyby Kolezanka Michnikow, Urbanow i innych im podobnych wyslala na Madagaskar rowniez spadl by mi kamien z serca. Gdyby Kolezanka poprosily Soroza, by sie od nas odstosunkowal, bylbym rowniez bardzo zobowiazany. Gdyby Kolezanka...., ach lepiej juz przestane, bo zapewne zycia by Kolezance nie starczylo na te moje...GDYBY...

Ale poza tym, to ma Kolezanka swieta racje. Ze swojej strony rowniez dodam jednego porzadnego polskiego Zyda, ktorego warszawski Kahal zalatwil na cacy, bo...zle mowil o swoich wspolbratancach. Czlowiekiem tym jest Boleslaw Szenicer.

http://niepoprawni.pl/blog/192/boleslaw-szenicer-polskie-przekrety-tym-razem-zyd-o-zydach

pozdrawiam

Vote up!
7
Vote down!
0

chris

#1507907

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika ccassiumm7 nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

Nie jestem zalogowana na Midraszu ani na podobnych forach.

To co wyżej napisałeś to prawda i popieram.

Wielokrotnie negatywnie komentowałam tych co nam plują nie tylko za kołnierz, ale i prosto w oczy.

Popieram wniosek odebrania orderu Grossowi, a nawet napisałam by go "skierować" na odwach (jak już zostanie przyjęta stosowna Uchwała). Odwach należy się również Urbanowi i Michnikowi, ale to chyba mrzonki z mojej strony?

To pełne zestawienie nie było trudne do rozpisania na nuty bo jak zauważamy - Żydzi potrafią "swoje" eksponować.

My Polacy bardziej zapalczywi wpierw łapiemy się za łby (i czytając bez zrozumienia? - minusujemy czyli cichodajemy) i wojny "polsko - polskiej" końca nie widać. A tylko zgoda buduje...

W stosunku do Żydów stoję "w rozkroku". Bo z jednej strony poznałam bardzo przyzwoitych Żydów, a z drugiej "jak koń chodzi" każdy widzi. I pozostaje pytanie: damy radę Sorosowi & całej reszcie Wielkich Braci i Sióstr?

Ciężko przychodzi napisanie rozważnego komentarza bo Żydzi sami prokurują wrogie nastawienie - co być może jest zamierzone.

Mimo to trzeba zachować rozwagę bo... "W nienawiści jest strach".

~ Johann Wolfgang Goethe

 

pozdrawiam serdecznie

 

Vote up!
4
Vote down!
-5

casium

#1507910

Szanowna Kolezanko, w Polsce mieszka mniej Polakow, anizeli wielu zdaje sobie z tego sprawe..., to po pierwsze. A po wtore my Polacy tj. rzeczywiscie Polacy jestesmy indywidualistami, ludzmi z gruntu rozumnymi i wolnosc osobista rozumiemy bardzo szeroko. Za lby bierzemy sie przewaznie z tymi, ktorzy majac polskie obywatelstwo i komusze, albo komuszo-zydowskie rodowody niszcza nasza panstwowosc. Nie ma u nas czegos takiego jak wojna polsko-polska. To jest w prostej linii wymysl lewactwa i innych, ktorzy probuja tak omamic spoleczenstwo, aby to juz wogole stracilo zdolnosc percepcji. Tak zwana wojna polsko-polska, to woja polskich patryjotow i ludzi normalnie myslacych z ta czescia spoleczenstwa, ktora probuje rozmontowac dorobek ponad tysiaca lat naszego panstwa i w to miejsce stworzyc plac dla roznorakich zboczen, dla gender, dla zycia bez moralnosci, etyki, Boga, slowem bez tego wszystkiego co wiele pokolen przez wieki wypracowalo i co dzisiaj nazywamy kultura narodowa. Mielismy Rzeczpospolita Obojga Narodow, mielismy Rzeczpospolita skupiajaca wiele narodowosci, jednak za kazdym razem przekaz na temat naszej panstwowosci byl  bardzo czytelny. Zawsze z Bogiem i nigdy bez Boga. Polacy byli zazwyczaj bardzo tolerancyjni do swoich wspolbraci o innych pogladach religijnych, jak rowniez nigdy nie uciskali innosci narodowych na terenie RP.

Odnosnie Twojego "rozkroku" , to mysle ze ten szpagat jest calkiem niepotrzebny...Jezeli bowiem, ktos jest Polakiem i czyni wszystko dla dobra RP, to czlowiek ten zasluguje na caly mozliwy szacunek tego Swiata. Jezeli do tego jest Zydem wyznania mojzeszowego, lub bezwyznaniowy, to jest jego osobista sprawa i tyle. Ale, gdy dany czlowiek, jako Zyd chce nam narzucic swoja tradycje, swoimi matactwamy rabuje i kradnie, jawnie niszczy nasza kulture, gospodarke, to taki czlowiek jest nam wrogiem.

serdecznie pozdrawiam

ps. ja nikogo nie paluje, ja "wywalam  wprost "

Vote up!
7
Vote down!
0

chris

#1507921

Witaj

Rzeczpospolita była kiedyś rodziną wielu Narodów. Niektóre z tych Narodów ocalały tylko dlatego, że były w Jej granicach, że Polska była dla wszystkich wspólnym dobrem. Do tamtych czasów nawiązuje współczesny poeta w tym fragmencie:

"...Dla mnie możesz być Żydem, Litwinem, Tatarem,
Kaszubą czy Ślązakiem, Łemkiem czy Madziarem,
Jeśli Polskę masz w sercu – klnę się tu, przed światem –
Będziesz mi druhem szczerym! Wspólnej sprawy bratem!..."

(Lech Makowiecki - Naszeblogi.pl)

 

Pozdrawiam.

Vote up!
7
Vote down!
-1
#1507923

Dokladnie tak, jak napisalas, a nawet wiecej. Rzeczpospolita byla wzbogacana owymi narodowosciami i ich mentalnoscia. Jednak przy tym wszystkim owa roznorodnosc zawsze musiala pracowac dla RP i nigdy przeciwko niej. Obecnie Zydostwo duzo traci z tej ich KONTRY, gdyz nigdzie nie bedzie im tak "wygodnie" jak w Polsce. Cp prawda opanowali juz wiele krajow, m.in. np. USA, Norwegie, UK ale to jest spacerek po linie..., ktora kiedys peknie, a wysokosc jest dosyc znaczna...wiec nie tylko posladki sobie poobijaja...

pozdrawiam

Vote up!
6
Vote down!
0

chris

#1507926

"Dwużydzian Polaka"

"Na gruncie drwin wytworzyło się duchowe współżycie żydów i Polaków, żyd powiedział Polakowi: Nie mogę z tobą nic wspólnie kochać, czcić, uwielbiać, nad niczym wspólnie cierpieć i do niczego wspólnie dążyć - ale możemy wspólnie drwić ze wszystkiego.

Wydrwię ci twego Boga, twą Ojczyznę, twą tradycję i twe ideały, twe pragnienia i twe wysiłki i obaj będziemy wyżsi ponad to wszystko.

Zeszedł się żydowski kpiarz z polskim kpem i zaczęli ze wszystkiego kpić.

I wytworzyło się środowisko, w którym żadna wielka idea, żaden wielki czyn nie mógł dojrzeć.

Albowiem żydowski "odczynnik" rozkładał skutecznie na drwiny wszelkie przejawy woli."

- Andrzej Niemojewski

Vote up!
1
Vote down!
0
#1510006

Tak żydzi tylko żydostwo, i nikt więcej... chyba że jesteś DWYŻYDZIANEM polackim

 

"Dwużydzian Polaka"

"Na gruncie drwin wytworzyło się duchowe współżycie żydów i Polaków, żyd powiedział Polakowi: Nie mogę z tobą nic wspólnie kochać, czcić, uwielbiać, nad niczym wspólnie cierpieć i do niczego wspólnie dążyć - ale możemy wspólnie drwić ze wszystkiego.

Wydrwię ci twego Boga, twą Ojczyznę, twą tradycję i twe idealy, twe pragnienia i twe wysiłki i obaj będziemy wyżsi ponad to wszystko.

Zeszedł się żydowski kpiarz z polskim kpem i zaczęli ze wszystkiego kpić.

I wytworzyło się środowisko, w którym żadna wielka idea, żaden wielki czyn nie mógł dojrzeć.

Albowiem żydowski "odczynnik" rozkładał skutecznie na drwiny wszelkie przejawy woli."

- Andrzej Niemojewski
 

mam osobiście w głębokiej pogardzie wszystkich barbarzyńskich semitów: całe żydostwo i slam = to złośliwe NOWOTWORY cąłej ludzkości od początku świata, aż do końca...

a wszyscy, którzy ratowali kiedykolwiek żydpostwo powinnmi być powieszeni za zdradę całej ludzkości

Vote up!
1
Vote down!
0
#1509179

Kwestia żydowska nie od dziś budzi wielkie emocje. Nie jest to jedynie spuścizna ostatnich 100 czy 200 lat, w ciągu których żydowska plaga z wegetującej na społecznym marginesie bandy cwanych złodziei i krętaczy przepoczwarzyła się w zagrażającą całemu światu i cywilizacji globalną bestię. Problem ten jest o wiele starszy. Już w zamierzchłej przeszłości przed żydami ostrzegały najświatlejsze, najznakomitsze umysły każdej epoki. Niestety, spotykając się z ogólną ignorancją tego problemu: z niedocenianiem sprytu wrednych żydowskich lichwiarzy, podżegaczy wojennych i morderców niewinnych dzieci, którzy w obliczu zagrożenia od zawsze udawali przed naiwnymi gojami niewinne baranki, biorąc ich na litość, naiwność i prostoduszność - niemożliwym było podjąć skuteczne działania dla zabezpieczenia lepszego jutra, co też czujny i bystry wróg bezlitośnie wykorzystywał dla swoich celów, a w wyniku czego mamy dziś to, co mamy.

Obecne panowanie żydów nad pieniędzmi, kredytami i bankami, prasą, filmem, telewizją i życiem kulturalnym społeczeństw, przy częściowym wykorzystaniu w przeszłości różnych form terroru dla wyniszczenia inteligencji i uformowania nowej pod swoje dyktando - spowodowało ogólne odwrócenie tej sytuacji: dziś to żydzi kreują się na naród wzorcowy, a wszelka ich krytyka uchodzi za przejaw ciemnoty i wstecznictwa. 

Żeby jednak zbytnio nie przedłużać, przejdźmy już do sedna tematu - czytając, proszę tylko pamiętać, że ci ludzie - ludzie powszechnie szanowani, wielcy, mądrzy i poważni, wyrażali swe myśli otwarcie i bez obaw, że jakiś pseudo-inteligent Adam Michnik vel Aaron Szechter czy inne obrzezane ścierwo przylepi im dyskredytującą ponoć etykietkę ksenofoba, jak ma to miejsce dzisiaj, a jego bracia z wymiaru niesprawiedliwości nadadzą temu charakter kryminogenny.

 

Wtedy mówienie prawdy było naturalne i nie wymagało odwagi jak dziś.

1. Cyceron  / właśc.  Marcus Tullius Cicero / (106-43  p.J.Ch. - p.n.e.), rzymski mąż stanu, wybitny mówca, pisarz i filozof: "Żydzi to siła ciemna i odpychająca. Wiadomo jacy są liczni, jak solidarni i jaką w swej spójności rozporządzają siłą. To naród łotrów i oszustów."

 

2. Diodor  (30 p.n.e.-20 n.e.): "Już doradcy i przyjaciele króla Antiocha (242-187 przed Chryst.) radzili królowi, by wytępił naród żydowski do szczętu, gdyż żydzi, jako jedyny naród na świecie, opierali się wszelkiemu zmieszaniu się z innymi narodami. Uważali wszelkie inne narody za wrogów swoich i przenosili nienawiść tą, jako dziedzictwo na dalsze pokolenia. Księgi ich święte, zawierają wrogie dla całej ludzkości i niesprawiedliwe przepisy."

 

3. Jezus Chrystus  ( 0-33 n.e.), Biblia Święta; wydawca: Brytyjskie i Zagraniczne Towarzystwo Biblijne, Warszawa 1959: "Wyście z ojca diabła i pożądliwości ojca waszego czynić chcecie; on ci był mężobójcą od początku i w prawdzie nie został, bo w nim prawdy nie masz: gdy mówi kłamstwo, z swego własnego mówi, iż jest kłamcą i ojcem kłamstwa" (patrz Moj. 3,4; 1 Jan 3,8). 

 

4. Tacyt  (ok.55-120 n.e.):  "Prawa żydowskie stoją w sprzeczności do praw wszystkich innych narodów. Pogardzanym jest u nich wszystko, co dla nas jest święte i odwrotnie: miłe jest wszystko, co w nas obrzydzenie wzbudza. Żyją ściśle zespoleni, wspierając się nawzajem, nienawidząc natomiast obcych i rozkładając ich."

5. Kasjusz Dio  (ok. 155-235 n.e.), historyk rzymski - opisywal barbarzynskie powstanie Zydów przeciw Imperium Rzym­skiemu, które uznano za punkt zwrotny w losach panstwa: "Żydzi niszczyli tak Greków, jak i Rzymian. Jedli ciala swych ofiar, robili sobie pasy z ich wnętrzności i nurzali się w ich krwi. 220 000 ludzi straciło życie w Cyrenie, 240 000 na Cyprze, toteż żydzi nie mogą dziś postawić stopy na tej wyspie!"

 

6. Tertulian  (ok.160-220 n.e.), religioznawca: "Synagogi żydowskie są źródłem, skąd się rozchodzą prześladowania."

 

7. Mahomet  (571-632 n.e.), według Koranu, l. Sura, str. 178: "Nie przestawaj w odkrywaniu oszustw dzieci Izraela. Oszustami bowiem są oni z małymi wyjątkami."

 

8. św. Tomasz z Akwinu  (1225-1274), filozof, teolog: "Żydom nie powinno się pozwolić, aby zatrzymali to, co uzyskują z lichwy; najlepiej byłoby, aby skłonić ich do pracy tak, że mogliby zarabiać na życie zamiast nie robić nic oprócz pielęgnowania swego skąpstwa."

 

9. Jan Długosz  (1415-80): "Żydzi mieszkający w Krakowie, zamordowali chrześcijańskie dziecię i w jego krwi spełniali obrzydliwe praktyki. Na kapłana, wiozącego wiatyk do chorego, rzucali kamieniami."

 
10. Marcin Luter  (1483-1546), z 32 tomu jego dzieł: "Nigdy nie było pod słońcem narodu krwi rządniejszego i mściwszego niż ci, którym się zdaje, że są narodem przez Boga wybranym, aby obowiązani byli i musieli mordować pogan. Największą rzeczą, jaką spodziewają się od swego mesjasza, jest to, że powi­nien swym mieczem wymordować i zatracić cały świat. Żyd, to jest serce żydowskie, jest drewniano - kamienno - diabelsko - stalowo twarde, niczym niewzruszalne… Gdy przyjdzie mesjasz, to on ma zabrać całemu światu złoto i srebro i pomiędzy siebie rozdzielić (...) 

Pod ich bożnice i szkoły należy podkładać ogień, a kto może, niech dorzuca do niego smoły i siarki. Kto dorzuciłby do tego piekielnego ognia, uczyniłby dobrze. A czego nie chwyci się ogień, potrzeba posypać grubo ziemią, żeby żaden człowiek nigdy nie zobaczył kamyka lub żużla z tego. Tak samo trzeba połamać i zniszczyć ich domy, a ich samych jak cyganów pozamykać pod dachem lub w chlewie, aby wiedzieli, że nie są panami świata. Potrzeba żydom odebrać urzędową opiekę i zamknąć przed nimi drogi, bo nic na wsi nie mają do szukania. Potrzeba zakazać wszelkiej lichwy i odebrać im wszelki majątek, klejnoty, złoto i srebro, bo wszystko, co posiadają, ukradli swoim rozbojem lichwiarskim, bo w inny sposób żyć nie umieją (...) 

Bogacą się naszym potem i naszą krwawicą, my stajemy się coraz biedniejsi wskutek wyzysku. Wysysają nas jak pijawki, jak zmora leżą nam na piersiach te próżniacze szelmy i leniwce. Te brzuchacze chlają i żrą i dobre czasy spędzają w naszym domu, za to wszystko bluźnią jeszcze Panu Jezusowi, Kościołom, książętom i nam wszystkim grożą i życzą śmierci i wszelkiego nieszczęścia (...) A wy, moi kochani panowie, przyjaciele pastorzy i kaznodzieje, przypomi­nam wam wierność obowiązkom, abyście bronili parafian, jak to czynić umiecie, od zguby wiecznej - aby strzegli się żydów i unikali ich, o ile mogą.

 

 11. Jan Dantyszek (1485-1548), Błędy talmudowe - 1520 <treść wierszowana>:

"Naród żydów jest gruby, bez wszelkiej ludzkości,
Pełen wszelkiej rozpusty, także i wściekłości.
Trwa w nim upór niezmierny, naród to zdradliwy,
Usty pochlebiający, czołem niewstydliwy.
Wszędzie stroi zasadzki, jednak nierozumny,
Omylny i zwodzący, obmierzły i dumny
."

 

12. Szymon Syreński - Syreniusz  (1541-1611), lekarz, botanik, jeden z pierwszych polskich przyrodników, absolwent uniwersytetów w Krakowie, Inglostadt i w Padwie, profesor medycyny Akademii Krakowskiej: "Złośliwi żydowie niewinne dziatki chrzescijanskie z okrutnego postanowienia co rok zabijaja y haniebnie morduja."

 

13. Giordano Bruno  (1548-1600), włoski astronom i matematyk: "Żydzi stanowią taki zadżumiony, trędowaty i niebezpieczny dla wszystkiego ród, że na nic innego nie zasługują, jak na wytępienie jeszcze przed urodzeniem. Żydzi są wyrzutkiem ludzkości, najbardziej zepsutym i niegodziwym narodem na świecie, o mentalności i skłonnościach najpodlejszych i najbrudniejszych."

"To zawsze czolgajace sie i zamkniete w sobie plemie nieznosne dla innych narodów, zwierzeco je nienawidzi i jest slusznie przez nich nienawidzone". "Speccio della bestia triomfante"

 

14. Voltaire  (1694-1778), francuski publicysta, filozof, dramaturg, poeta, historyk i prozaik, zaciekły postępowiec, mason, wróg katolicyzmu, ...i żydostwa: "Dlaczego Żydzi są znienawidzeni?  Jest to nieuchronny skutek ich praw: albo muszą pokonać każdego, albo być znienawidzonymi przez całą ludzkość (...) 

Naród żydowski ośmiela się ujawniać nieprzejednaną nienawiść do wszystkich narodów i buntuje się przeciwko wszystkim prawom; zawsze zabobonny, zawsze zawistny za wszelkie dobro należące do innych, zawsze barbarzyński - pozorny w nieszczęściu i zuchwały w powodzeniu" (...) ( "Essai sur les moeurs").

"Znajdziecie w Żydach jedynie niedouczony i barbarzyński naród, który przez długi czas łączył skąpstwo z najbardziej obrzydłymi zabobonami i nieprzezwyciężoną nienawiścią do ludów, które ich tolerują i na których Żydzi się bogacą" ("Juif" Dictionnaire Philosophique)

Żydzi nie są niczym więcej, jak nieuświadomionym i barbarzyńskim ludem, który od długich czasów łączy w sobie najbrudniejszy egoizm z obrzydliwym zabobonem i nieugaszoną nienawiścią do wszystkich narodów, które ich znoszą i na których się wzbogacają (...) 

Wszyscy oni mają wrodzony fanatyzm, tak jak Bretończycy czy Niemcy rodzący się z jasnymi włosami. Nie byłbym ani trochę zdziwiony, gdyby ten naród stał się śmiertelnym zagrożeniem dla ludzkości. ("Letters de Memmiusa Ciceron" 1771)

 

 15. Denis Diderot  (1713-1784), pisarz i filozof, mason i libertyn francuski, autor m.in. Wielkiej Encyklopedii Francuskiej. Zydowscy pisarze narzekali, ze jego „Encyklopedia", biblia przedrewolucyjnego oswiecenia francuskiego, jest "antysemicka". Inne pisma Diderota sa podobnie nieprzyjazne Zydom: "Ty, zły i brutalny narodzie, podły i wulgarny ludzie, niewolnicy godni jarzma, które dźwigacie... Idźcie, weźzcie swoje księgi i odejdźcie. Talmud nauczył żydów kraść własność chrześcijan, uważać ich za dzikie bestie, popychać ich w przepaść... zabijać ich bezkarnie i co rano rzucać w nich bluźnierstwem."

 

16. Maria Teresa  (1717-1780), cesarzowa Austrii:  "Nie znam gorszej dżumy dla państwa od narodu, który przez oszustwa, lichwę i umowy pieniężne przyprowadza lud do stanu żebraczego oraz wykonuje wszystkie czyny, którymi uczciwy człowiek się brzydzi. Wobec tego, należy ich jak najmożliwiej od nas (odtąd) wstrzymywać i liczbę ich zmniejszać. Jesteśmy zdziwieni z istnienia nienawiści i pogardy, którymi wszystkie narody żydów traktowały. Jest to nieuchronne następstwo ich, żydów, zachowania się. Huroni, Kanadyjczycy, Irokezi byli filozofami humanitaryzmu w porównaniu z Izraelitami."

17. Johann Wolfgang von Goethe  (1749-1832), mason, największy poeta niemiecki: "Naród żydowski nigdy nie był wiele wart, jak mu to zresztą po tysiąc razy zarzucali jego wodzowie, sędziowie i prorocy. Mało posiada szlachetnych przymiotów, a wszystkie wady razem wziąwszy innych narodów

Cóż można bowiem powiedzieć o takim narodzie, który w swej wielowiekowej wędrówce znaczy tylko ślady zepsucia i wyzysku innych narodów? Nikt też się dziwić nie może, że nie mamy do Żydów zaufania i że uważamy za obowiązek strzec naszej kultury od skażenia jej przez nich"

 

18. STANISŁAW STASZIC  (1755-1826), najwybitniejszy polski myśliciel oświecenia, wybitny działacz społeczno-polityczny, czołowy przedstawiciel obozu reform społecznych w okresie Sejmu Czteroletniego; „Przestroga dla Polski - 1770: "Żydostwo to letnia i zimowa szarańcza naszego kraju, która zaraża powietrze zgnilizną, roznosi próżniaczego ducha swych ojców, wśród pracowitego ludu utrzymać się nie może i tam tylko się gnieździ i mnoży, gdzie próżniactwo ma ochronę."

Tenże: "O przyczynach szkodliwości żydów, 1816r.: "Żydzi byli zarazą wewnątrz, zarazą ciągle polityczne ciało słabiącą i nędzniącą. Chociażby nawet to ciało nie było podzielone (mowa o rozbiorze Polski - uw. autora), chociażby po podziale zjednoczone zostało, przecież z tą wewnętrzną skazą nigdy nie nabierze właściwych sobie sił ani czerstwości - musi być zawsze tylko słabe, wynędzniałe i nikczemne."

 

19. Napoleon I  (1769-1821), Cesarz Francuzów, generał; Reflexions z dn. 7.V.1806r: "Zydzi dostarczyli ludzi do mojej armii w czasie kampanii w Polsce, ale powinni zwrócic mi koszty: szybko przekonalem sie, ze nie nadaja sie do niczego oprócz sprzedawania starych lachów (...) 

Nalezy wszedzie oglosic, ze ogólny dobry stan jest zagrozony. Rzad nie moze patrzec obojetnie, jak jeden zaslugujacy na pogar­de naród obejmuje w posiadanie wszystkie prowincje Francji. Zydzi maja byc traktowani szczególnie. Tworza oni panstwo w panstwie. Nie moze naród francuski skonczyc pod rzadami najlichszego z narodów. Zydzi to glówni rabusie doby wspólczesnej; to sepy ludzkosci...

Nalezy ich traktowac z polityczna sprawiedliwoscia, nie sprawiedliwoscia obywatelska. Nie sa to prawdziwi obywatele (...)

Zydzi praktykuja lichwe od czasów Mojzesza i uciskali inne ludy. Chrzescijanie tylko czasem trudnili sie lichwa, popadajac tym samym w nielaske. Powinnismy odsunac Zydów od handlu, poniewaz naduzywaja swoich praw ...

Zlo tkwiace w Zydach nie wynika z cech poszczególnych ludzi, ale z podstawowej wady tego narodu.

 

20. Janusz Iwaszkiewicz  (1796-1864), „Litwa w r. 1812, 1912: "Jeszcze przed wojną żydzi manifestacyjnie zaznaczali swoje sympatie dla rządu rosyjskiego, brali gorący udział w owacyjnych powitaniach cesarza Aleksandra, ustanawiali posty, zanosili po synagogach modły o powodzenie rosyjskiego oręża... Denuncjowali osoby biorące udział w nowej administracji, oraz wszystkich, którzy przystąpili do konferencji generalnej."

 

21. Helmuth von Moltke  (st., 1800-1891), Wewnętrzne stosunki w Polsce, Berlin 1832 r.: "Pomimo swego rozproszenia, żydzi są silnie związani miedzy sobą. Nieznani władcy kierują nimi konsekwentnie do swych ogólnych celów. Odrzucając wszelkie usiłowania przez rząd ich zasymilowania, żydzi zawsze i wszędzie tworzą państwo w państwie, a w Polsce stali się głęboką, jątrzącą raną na ciele tego pięknego kraju."

22. George Sand  (1804-1876) najsłynniejsza pisarka francuska:  "W Żydzie - tułaczu widziałam uosobienie narodu żydowskiego, wygnanego w średniowieczu. Jednak znów są oni bogaci, co zawdzięczają swej prymitywnej chciwości i niezmordowanej aktywności. Ze swym hardym sercem w stosunku do ludzi innych wyznań i ras chcą uczynić siebie królami świata. Lud ten zawdzięcza swemu uporowi to, że Francja w ciągu 50 lat będzie zjudaizowana. Niektórzy mądrzy Żydzi, już to zapowiadają."

23. Franciszek Liszt  (1811-1886), znany kompozytor:  "Nadejdzie dzień, gdy wszystkie narody, wśród których zamieszkują Żydzi, będą musiały podnieść kwestię wygnania ich! Kwestię rozstrzygającą między życiem i śmiercią, zdrowiem i chroniczną chorobą, spokojem i nieustanną gorączką społeczną."

24. Ryszard Wagner  (1813-1883), kompozytor niemiecki, z ksiazki "Judaism in Musie":  "Żyd nigdy nie miał własnej sztuki (...) Jak długo odrębna sztuka muzyczna miała prawdziwą, organi­czną potrzebę życia, kiedyś, w epoce Mozarta i Beethovena, nie było kompozytorów żydowskich: było rzeczą niemożliwą dla elementu obcego temu żywemu organizmowi, aby brał udział w i tworzeniu go. Dopiero, gdy wewnętrzna śmierć ciała jest widocz­na, zewnętrzne elementy mają możność zdobywania - tylko w celu zniszczenia. (...) Jednego jestem pewien: żydzi zdobyli wpływ na nasze życie umysłowe, co objawia się w załamaniu i sfałszowaniu naszych najwyższych tendencji kulturowych."

 
25. Otto von Bismarck  (1815-1898), w mowie z 15 maja 1847 r.:
"Sądzę, że osiedleni w Poznańskiem żydzi, chociażby im dozwolono, nie pójdą wielką masą do prowincji niemieckich, gdyż nie chciałbym drażliwego użyć wyrażenia - bezmyślność charakteru polskiego pod względem dóbr doczesnych czyniła zawsze z Polski eldorado dla żydów.

W rozmowie z A.Tatiszczewem, Bismarck powiedział: "Po co Pan Bóg stworzył żydów polskich, jak nie po to, abyśmy z nich mieli służbę szpiegowską?"

26. Karol Marks  (1818-1883), ideolog komunizmu, ukrywający fakt bycia żydem, żydowski twórca komunizmu a jednocześnie ekonomiczny "antysemita": "Bogiem żydów jest weksel. Twardą naturę żydowskiego charakteru nie należy tłumaczyć ich religią, ale tym, co służy za podstawę religii żydowskiej, mianowicie ich egoizmem (...) Co jest podstawą żydostwa? Korzyść własna. Co jest świeckim obyczajem żydów? - szachrajstwo. Co jest istotnym bogiem żydów? Pieniądz." 

"Co otoczone jest kultem u Żyda? Oszustwa (Schaher)! Kto jest jego doczesnym bogiem? Pieniądz (Geld)! Glob ziemski jest dla nich jedną wielką giełdą. Właściwym bogiem Żydów jest weksel. Jehowa jest tylko iluzorycznym wekslem" ("W kwestii żydowskiej")

 

27. Teodor Dostojewski  - rosyjski monarchista, r. 1880:
"Izrael i jego banki sa teraz panami: Europy, nauki, cywilizacji, socjalizmu. Socjalizmu w szczególnosci - to im pomaga w tepie­niu chrzescijanstwa i niszczeniu naszej cywilizacji”.

 

28. Mark Twain  (1835-1910), najwybitniejszy amerykanski pisarz XIX w.:
"W stanach bawelnianych po wojnie Zyd wzrastal w sile, zalozyl sklep na plantacji, dostarczal Murzynom wszystkiego, czego chcieli na kredyt, a w koncu sezonu byl posiadaczem udzialu Murzynów w zbiorach tegorocznych i czesciowo przyszlorocznych (...)

Zyd byl zawsze gotów pozyczac za plony. Gdy przyszedl dzien zbioru, stawal sie wlascicielem plonów, za rok - gospodarstwa (...)

Protestanci przesladowali katolików - ale nie pozbawiali ich zycia. Katolicy przesladowali protestantów - ale nigdy nie pozbawiali ich mozliwosci pracy na ziemi czy w warsztacie. Jestem przekonany, ze Ukrzyzowanie nie ma wiele wspólnego ze stosunkiem swiata do Zydów; ze przyczyny tego sa znacznie starsze niz tamto wydarzenie. Zapewne przesladowanie Zydów nie ma nic wspólnego z uprzedzeniami religijnymi (...)

Powiecie, ze Zydzi sa wszedzie nieliczni. Gdy przeczytalem w Encyclopedia Britannica, ze populacja zydowska w USA liczy 250 tysiecy, napisalem do wydawcy i wyjasnilem mu, ze osobiscie znam duzo wiecej Zydów i ze na pewno nastapil blad, a powinno byc 25 milionów. Ludzie mówili mi, ze maja powód podejrzewac, iz dla przyczyn finansowych wielu Zydów nie przyznaje sie, ze sa Zydami. To wydaje sie mozliwe”.

PS. Opinia Twaina byla najlepiej strzezona w historii literatury amerykanskiej. Tuz po jego smierci jego ekscentryczna córka Clara wyszla za zydowskiego pianiste, Ossipa Gabrylowicza. Wydawcy Twaina otrzymali wówczas instrukcje, aby wymazali uwagi dotyczace Zydów z jego dziel zebranych.

 

29. Teodor Jeske-Choiński  (1854-1920), z przedmowy do książki Żydzi i Kahały J. Brafmana z 1914 r.: "Nie dopiero w czasach ostatnich bojkotują żydzi handel polski. Bojkotowali go od setek lat, od chwili kiedy im nasza ziemia otworzyła na swoje nieszczęście szeroko swoje bramy gościnne. Osiadłszy w naszych miastach i miasteczkach, podjęli oni od razu walkę z naszym mieszczaństwem, wydzierając im z rąk handel."

 30. Wilhelm II  (1859-1941), król Prus i cesarz Niemiec, 1922 rok:
"Żyd nie może być prawdziwym patriotą. On jest czymś, jak złośliwy owad. Trzeba go trzymać z dala od miejsc, gdzie mógłby czynić szkody - NAWET ZA POMOCĄ POGROMÓW, JEŚLI TRZEBA! Żydzi są odpowiedzialni za bolszewizm w Rosji, a także w Niemczech. Byłem ZBYT POBŁAŻLIWY dla nich w czasie mego królowania i ŻAŁUJĘ ŻYCZLIWOŚCI, JAKĄ OKAZYWAŁEM ŻYDOWSKIM BANKIEROM!!!."

 

31. Henry Ford  (1863-1947), wpływowy biznesmen, twórca znanej marki samochodu:  "Żydzi zawsze kontrolowali biznes...Wpływ kina amerykańskiego i kanadyjskiego jest pod wyłączną kontrolą moralną i finansową Żydów, manipulujących umysłami obywateli."

32. Roman Dmowski  (1864-1939) wybitny polski polityk, narodowiec i mąż stanu:  "Antysemityzm końca dziewiętnastego stulecia był protestem przeciw potędze Żydów i ich zabójczemu wpływowi na społeczeństwa europejskie."

 

33. Wacław Sobieski  (1872-1935), historyk, w tyg. "Rozwój" z 1933 r.: "Żydzi - wieczni tułacze - ci Luft menschen. Beduini kultury, jak się zwą sami - ludzie bez ziemi i stałego terenu, nie czują sentymentu do kraju, przez który przechodzą. Tam ich ojczyzna, gdzie dobrze. Niech się państwo rozsypie w gruzy, oni wyjdą z tego kraju, byleby tylko uciułane skarby z niego wynieść."

 

34. Francisco Franco  (1892-1975), hiszpański generał i Caudillo de Espana - Wódz Narodu Hiszpańskiego: "Nie poddawajmy się iluzji. Duch żydowski, odpowiedzialny za alians kapitalizmu na dużą skalę z marksizmem, był siłą przewodnią stojąca za tyloma antyhiszpańskimi porozumieniami rewolucyjnymi, nie zniknie stąd w ciągu jednego dnia."

 35. Antoni Stomma-Słonimski  (1895-1976), żydowski poeta i stalinowski libertyn, 1924 r.: "Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew, fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić."

36. Mikołaj Bakunin, rosyjski rewolucjonista o anarchistycznych poglądach: "Marks jest Żydem. Otacza go tłum małych, mniej lub bardziej inteligentnych intrygantów, zręcznych Żydów, jako ze Żydzi są wszędzie: są agentami handlowymi i bankowymi, pisarzami, politykami, korespondentami gazet o rożnych orientacjach, krótko mówiąc są pośrednikami, np. pośrednikami w transakcjach finansowych, z jedną nogą w banku, a drugą w ruchu socjalistycznym, z tyłkami usadowionymi w prasie. Trzymają łapę na wszystkich czasopismach i można sobie tylko wyobrazić, jaki będzie tego rezultat w morałach społeczeństwa (...) 

Ludzie światowej sławy oskarżali Żydów o stworzenie komunizmu. Zarzut ten ma mocne podstawy. Filozofia komunizmu wywodzi się od Karola Marksa, potomka rodziny rabinistycznej. Jego ideologia antychrześcijańska i socjalistyczna wyłożona jest w Talmudzie - 'Biblii' żydowskiej. W czterech grupach politycznych, które obaliły cara Rosji, było sto procent Żydów. Mowa tu o mienszewikach i o organizacji żydowskiej; pozostałe dwie grupy to socjalistyczna partia rewolucyjna i bolszewicy. Obie były kierowane przez Żydów, ale nie miały też członków nieżydowskich. Wiemy dziś, że Lenin był Żydem, podobnie jak wszyscy przywódcy pierwszego rządu: Trocki, Zinowiew, Kamieniew, Swierdłow. 

Najbogatszy Żyd świata, Jakub Schiff z nowojorskiego banku, dał Trockiemu i Leninowi 20 mln dolarów, aby obalili cara i ustanowili tyranię sowiecką!"

 

37. M. Oudendyk, holenderski minister, w dniu 6.IX.1918 r. depeszował do rządu Anglii: "Uważam, ze natychmiastowe stłumienie bolszewizmu jest jednym z najważniejszych zadań ludzkości, nie wykluczając możliwości wojny, która wciąż szaleje, inaczej bolszewizm, nie stłumiony w zarodku, rozszerzy się w tej czy innej formie po całej Europie i świecie, ponieważ jego twórcami są Żydzi, którzy nie mają narodowości i których jedynym celem jest zniszczenie istniejącego porządku."

 

38. Adrian Arcand, kanadyjski lider polityczny: "Poprzez swoje (żydowskie) agencje informacyjne zatruwają wasze umysły i sprawiają, że widzicie świat nie takim, jakim jest, ale takim, jakim oni chcą, abyście go widzieli. Przez kino są wychowankami młodzieży - w ciągu dwóch godzin filmu potrafią wymazać z dziecięcego umysłu, to czego nauczyło się przez 6 miesięcy w domu czy w szkole (...)

W komunizmie nie chodzi o nic innego, jak o zamysł żydowski, aby położyć łapę na całym świecie. Żaden inteligentny człowiek nie znajdzie nikogo prócz Żydów, kto nazwałby ten stan rzeczy 'rajem na ziemi'. Żydzi chcą wprowadzić komunizm, bo wiedzą czym on jest i co oznacza. To dlatego, że komunizm nie jest tym, o co walczono - jest żydowskim planem wymyślonym przez Żydów, propagowanym przez Żydów, finansowanym przez Żydów, starowanym przez Żydów, przynoszącym zyski tylko Żydom. Walczyliśmy z zasłoną dymną stworzoną przez żydowskich dialektyków i publicystów, odmawiając walki z twórcą ciągnącym zyski i manipulującym sznurkami."

39. A. Homer:  "Bolszewizm to pomysł żydowski, oparty na pouczeniach Karola Marksa i innych socjalistycznych rewolucjonistów . Charakteryzuje się zniszczeniem i chaosem, narzuca swą wole i podtrzymuje swą siłę przez terror i morderstwo . Wielu chciałoby, aby opinia publiczna była nieświadoma roli ,jaka odgrywają żydzi ,komuniści, syjoniści, czy finansiści... Bolszewizm i syjonizm są tylko środkiem, bronią w walce żydowskiej potęgi światowej o przewagę w polityce, czy gospodarce."

 

40. Hilary Cotter: "Komunizm i judaizm to jedno i to samo."

41. Fantone: "Kiedy żyd panuje, jest zawsze okrutny. Jako wielkorządca - jest despotą, jako kapłan - tyranem. Kazanie żyda jest przepełnione przekleństwami. Jako wojownik, jest podły i bez litości."

 

42. J . Nordman: "Żydzi należą tak do państwa, którego są obywatelami, jak tasiemiec jest obywatelem pacjenta."

 

43. Savary: "Mówią: 'wpadł w ręce żydowskie'. Oznacza to zupełny koniec."

 

44. Rabin S. WARSAW,  Middlessex, U.K.: "Jewish Chronicle", Londyn, 23.02.1964:
"Jakby nie byli wymownymi apologetami Żydzi, poganie wykazują, że Żydzi i chrześcijanie rzeczywiście wielbią tego samego Boga, taka deklaracja jest całkowicie fałszywa i bałamutna. Prawdą jest bowiem, że my uznajemy całkowitą niezgodnośc między tymi bóstwami i mnóstwo kazuistycznych twierdzen nie może doprowadzic do ich utożsamienia.

Chrześcijanska nauka o Trójcy jest diametralnie przeciwna pojęciu Boga Izraela, który jest niezbędnym elementem żydowskiej wiary. Z tego powodu tego rodzaju eksperymenty sztucznego bratania się są nieuczciwe i szkodliwe dla osiągniecia wymuszonej jedności, która nie ma w rzeczywistości żadnych podstaw."

45. dr Daniel Pasmanik,  1912: "Kazdy naród ma swoje prawdy. Naród zydowski ma swoje klamstwa. Cale nowoczesne zycie narodu zydowskiego zbudowane jest na klamstwie, które wystepuje raz bezczelnie, a kiedy indziej znowu - dyskretnie. A klamstwo to dochodzi do takich rozmiarów, ze Zydzi we wszystkich krajach podaja sie za najwiekszych patriotów tych narodów. Nikt w to nie wierzy. A czy sami w to wierza? Przenigdy. (...) 

Nie zapomne nigdy pewnego berlinskiego bankiera, juz od trzech pokolen wychrzczonego, który sie zalal lzami gdym mu opowiadal o kiszyniowskim pogromie. A kiedym mu powiedzial, ze tu chodzi przeciez o nieszczescie zupelnie obcych ludzi, zerwal sie na równe nogi z okrzykiem: 'Ja jeszcze jestem Zydem'!"

"Najwiekszym klamstwem, jakie zydzi na swoje pohanbienie stworzyli, jest stwierdzenie, ze moga oni byc patriotami w swoich krajach. Zyd nigdy nie przestanie byc zydem i nalezec do swojego narodu"

 

46. Adam Asnyk:
"Antysemityzm czesto hoduja handlarze,
z których kazdy dla siebie pewien zysk w nim widzi;
kiedy sie interesem korzystnym ukaze,
ujma go w swoje rece niezawodnie Zydzi
.
"

47. Adolf Nowaczyński,  "Mocarstwo anonimowe", Warszawa, 1921: "Najkapitalniejszym dokumentem wzglednej wagi chrztu u Zydów jest fakt, iz kierownikiem syjonistycznej organizacji w Madrycie jest katolik, niejaki M. Ortega. Otóz ten pan pochodzi z rodziny marrariskiej. Po 400 latach powraca do religii swych przodków."

48. dr J. Yorzimmer, dyrektor Polish Bank of Import w liscie do N. STRAUSSA, prezesa Komitetu Obrony Praw Zydów w Polsce, 1919: "Czy Pan chcialby pominac fakt, ze Zydzi rosyjscy, niemieccy i amerykanscy prowadza od poczatku wojny kampanie oszczercza przeciw Polakom, oskarzajac ich o masakrowanie Zydów w czasie, w którym zadna miara nie bylo pogromów urzadzanych przez Polaków, natomiast byly pogromy w Rosji.

Czyz Pan zapomnial o orgii klamstw i kalumnii, kiedy to Zydzi usilowali wykazac swiatu, ze Polska nie zasluzyla sobie na niepodleglosc? Czyz pan przypuszcza, ze takie "przyjacielskie" przyslugi oddawane Polsce przez Zydów, w czasie gdy ta pierwsza rwala wiezy dlugo­trwalej niewoli, mogly podniesc uczucie sympatii Polaków wzgledem Zydów?

A czy nie slyszal Pan nigdy o zydowskich lichwiarzach i spekulantach w Polsce, którzy sprzedawali srodki spozywcze Austriakom i Niemcom, pozbawiajac kraj resztek pozywienia?

Naród Polski przechowa dla przyszlych pokolen i powtarzac bedzie Zydom slowa Natana Straussa, ze im szybciej nadejdzie dla Polski godzina nedznego konca, tym bardziej on i jego zwolennicy radowac sie beda."

49. F. Lassal:  "Ruch robotniczy winien trzymac sie jak najdalej od kapitalistów i Zydów. Gdzie ci ostatni bowiem wystepuja jako kierownicy i przywódcy, tam zawsze pilnuja tylko swoich interesów."

50. lord Montefiore - XIX-wieczny żyd z brytyjskim obywatelstwem: "Musimy mieć wpływ na gazety całego świata, ażeby tumanić i oszukiwać ludzi."

 

51. Sir Cecil Spring-Rice, brytyjski polityk XXw.:  "Żydzi przejmują główne gazety amerykańskie, jedna po drugiej."

52. żydówka Nesta Webster: "Anglii nie kontrolują już Brytyjczycy. Żyjemy w niewidocznej dyktaturze żydowskiej - dyktatura, która jest odczuwalna w każdej sferze życia."

53. Onesimo Redondo  (hiszpański reformator i polityk XX w. zabity z rąk komunistów - w zamachu): "Instrumentem żydowskiej dominacji w świecie są pieniądze i prasa, a komunizm jest narzędziem międzynarodowego kapitalizmu żydowskiego, wykorzystywanego do pokonania, a w następstwie rządzenia innymi narodami."

54. Stephen H.Roberts, historyk - o nazistowskich Niemczech:
"Nie ma sensu zaprzeczać, że w Niemczech istniał problem żydowski. Naród ten znajdował się w niefortunnym położeniu geograficznym, będąc pierwszym etapem nieustannego pochodu na Zachód Żydów Polskich! Gdyby nie byli wypychani, zostaliby w Berlinie i Hamburgu, mając tam spore udziały w dobrach stanowiskach .W Berlinie na przykład, gdy naziści doszli do władzy, 50,2 % prawników i 48 % lekarzy byli Żydami. Mówi się nawet, że systematycznie zagarniali dla siebie posady w szpitalach. Żydzi byli właścicielami największych i najbardziej wpływowych gazet berlińskich. Wchodzili też do systemu edukacyjnego."

55. Pio Baroja Nessi  (hiszpański powieściopisarz XX w.): "Żyd żywi głęboką nienawiść do Europy, wierząc, że Europa go obraziła. I z zapałem przyłącza się do wszystkiego, co mogłoby nasz kontynent skompromitować. Tak więc widzimy go w teatrze i powieści, w kinie erotycznym i w kubizmie, w fałszu i homoseksualizmie Freuda i jego zwolenników (...) 

Komunizm jest dziś potężną krucjatą sterowaną przez Żydów przeciwko europejskiemu światu i kulturze, dla swych własnych celów. Żyd, który rzadko kiedy jest wynalazcą, mężem idei - z entuzjazmem chwyta się komunistycznej teorii przedstawiciela tez samej rasy, Karola Marksa, i propaguje ją z wielkim artyzmem (...) 

Żyd wierzy, że jest przeznaczony do stworzenia potęgi zwierzchniej pośród innych ludów. Jest przekonany o swej wyższości, w stosunku do innych ludzi żywi głęboką pogardę i nie bawi się w skrupuły."

56. J. Scherr: "Czym Zydzi sa w literaturze? Towarzystwem ubezpieczeniowym 'Niesmiertelnosc' z wzajemna poreka."

57. William S. Mitchell  (Philadelphia), z ksiazki "The Secret World Government":
"Jeśli istnieje w historii jakiś niewdzięcznik, to jest nim żyd. W tym kraju, który go przyjął, on spiskuje, podkopuje, uprawia nierząd i niszczy, a ponad to (kryjąc się dotąd za plecami innych narodów) ośmiela się planować zniszczenie każdej zasady chrześcjańskiej, która go ochraniała."

58. M. H. de Heekelingen, w książce Israel: Son Passe, Son Avenir: "Były rabbi Drach, nawrócony na katolicyzm, mówi, że Talmud zawiera wiele refleksji, zabawnych fantazji, niesmacznych nieprzyzwoitosci, a nade wszystko najstraszliwszych bluźnierstw przeciwko wszystkiemu, co w religii chrześcijańskiej jest najdroższego i najświętszego. (...) 

Jeśli chodzi o tłumaczenia Talmudu przez nie-żydów, zawsze preferowaliśmy tłumaczenie Luceńskiego, którego dokładność jest uznana przez sąd w 1923 r. Glówny prokurator Węgier zarzą­dził wstrzymania wydawania Talmudu węgierskiego pod zarzutem ataku na moralność publiczną oraz pornografii. W wyroku sąd oznajmił m.in.: 'W Talmudzie przetłumaczonym przez Alfreda Luceńskiego znajdują się rzeczy straszliwe. Jego tłumaczenie jest poprawne pod względem wierności oryginałowi'."

59. żyd Karol Münzer: "Wżarliśmy się w narody, pohańbiliśmy czasy, złamaliśmy siłę. Wszystko pod wpływem naszej przeżytej kultury skruszało, zgniło i zwietrzało."

60. żyd Chaskel Cwi Klossel: "Jak my żydzi wiemy o tym, że nie-żyd w jakim bądź zakątku swego serca jest i musi być antysemitą, tak każdy żyd w największej głębi swej istoty jest nienawistnym wrogiem wszystkiego, co nie jest żydowskie."

 
61. Rabin Reichhorn, Praga, cmentarz rabina Symeona ben-Juhudy, rok 1859:
"Co stulecie my, uczeni Izraela, przyjęliśmy zbierać się w sanhedrynie, by sprawdzać, jakie zrobiliśmy postępy w opanowaniu świata obiecanego nam przez Jehowę i jakie zwycięstwo odnieśliśmy nad znienawidzonym chrześcijaństwem. (więcej i obszerniej: patrz "Poznaj Żyda", część 26)

62. żyd Natan Birnbaum, jeden z głównych twórców syjonizmu, "Judische Zeitung", 1915: "Nie pojmujemy dlaczego Polacy mieliby mieć więcej prawa do tego, aby żądać spolszczenia naszych żydowskich mas, aniżeli my może zżydzenia mniejszości polskich w miastach, w których większością są Żydzi? My nie chcemy wyrzec się własnego istnienia. Nie! Tu jesteśmy i będziemy!"

63. kardynał Stefan Wyszyński  (1901-1981), Prymas Tysiąclecia, w „Ateneum Kapłańskim z 1938r.: "Trudno nie przyznać słuszności twierdzeniom Hitlera, że Żyd pozostał obcym ciałem w organizmie narodów europejskich. (...) 

Żyd zwalcza obcą jego psychice kulturę, wyrosłą na podłożu chrześcijaństwa. Jego przeobrażenie może dokonać się tylko na drodze religijnej - przez szczere, bezinteresowne przyjęcie chrześcijaństwa."

64. Charles Lindbergh  (ur. 1902), amerykanski lotnik i pisarz:  "Irytują nas wpływy żydowskie na prasę, radio i kino. Sytuacja może stać się bardzo poważna. Lewis opowiedział nam o tym, jak żydowskie firmy reklamowe groziły usunięciem wszystkich swoich reklam z systemu Mutual, jeżeli konkretny film otrzyma zgodę na wyświetlenie. Groźba ta wywarła taki skutek, że film ów został usunięty ("The Wartime Journals", 23. 08.1939 r.).

Dążenie do wojny jest coraz większe. Ludzie są jej przeciwni, ale administracja wydaje się 'brac na kiel' i znajduje się na najlepszej drodze do wojny. WIĘKSZOŚĆ INTERESÓW ŻYDOWSKICH W KRAJU POPIERA WOJNĘ, a kontrolują one w ogromnym stopniu prasę i radio oraz wiekszość filmów. Są jeszcze 'intelektualiści', 'Anglo-file' i brytyjscy agenci, którym popuszczono cugli, międzynarodowe interesy finansowe itp. ("The Wartime Journals" 1. 05. 1941 r.)

65. Patriarcha CHRISTEA, biskup rumunski, XX w., "New YorkHerald Tribune", 17.VIII.1937:  "ZYDZI WYWOŁALI EPIDEMIĘ KORUPCJI I SPOŁECZNYCH NIEPOKOJÓW. ZMONOPOLIZOWALI PRASĘ, która z pomoca zagranicy krytykuje wszelkie duchowe bogactwa Rumunii. Samoobrona jest naszym narodowym i patriotycznym OBOWIĄZKIEM - a nie antysemityzmem. Brak środków na powstrzymanie tej zarazy oznacza, ze jesteśmy LENIWYMI TCHÓRZAMI, KTÓRZY POZWALAJĄ SIĘ ŻYWCEM POGRZEBAĆ!!!"

66. Lesław Giermański - świadek współpracy Żydów z Niemcami, a także morderstw popełnianych przez Żydów na Żydach: "Pierwsze strzały w getcie warszawskim oddali Żydzi do Żydów (!!!)..... Mordechai Anilewicz, 23 letni przywodca powstania w getcie został wydany przez własnych ludzi."

68. Ks. prof. Michał Poradowski  (1913-20??), "Talmud czy Biblia", str. 64-65: "Według oficjalnej nauki Kościoła, od czasów apostolskich aż do dziś Bóg jest wyznawany przez chrześcijan jako Trójca Przenajswiętsza i to właśnie odróżnia wiarę chrzescijańską od wiary żydowskiej, a także innych monoteizmów, gdyż wiara żydowska, czyli tzw. "wyznanie mojżeszowe" jest monoteizmem absolutnym, który kategorycznie odrzuca pojęcie Boga w Trójcy Świętej Jedynego. Stąd też nie można mówić, że chrześcijanie i Żydzi wierzą w tego samego Boga, a kto tak twierdzi, jest - z punktu widzenia wiary katolickiej - albo ignorantem, albo heretykiem..."

Oto tylko niektóre, najtrafniejsze przykłady, uwzględniające też opinie samych żydów - w celu oddania pełnego obrazu zagadnienia na przestrzeni dziejów, należałoby pisać tomy.

 

69. Król Polski Kazimierz Wielki  ostrzegal w 1343r ludnosc chrzescijanska przed Zydami mowiac:  "Zydzi sa prawdziwymi nieprzyjaciolmi naszej wiary chrzescijanskiej"... "Cel zydowskiej przewrotnosci do tego zmierza, aby dobra i majetnosci chrzescijan zawsze uszczuplac i wydrzec".

70. Król Polski Władysław Jagiełło  w Statucie Krakowskim z 1420r mowil: "Przewrotna perfidia zydowska zawsze była i jest przeciwna i wroga dla chrzescijan i nie tylko co do wiary i do ciala, ale takze najsilniej zmierza do rozdrapywania posiadlosci i przywlaszczania majetnosci".

W 1423r Wladyslaw Jagiello zakazal: "Aby Zydzi pieniedzy chrzescijanom nie pozyczali na karte i prowizje pod przepadkiem". 
 

71. Zygmunt I  w 1527r. na prosbe mieszczan warszawskich wypedzil Zydow z Warszawy, co zostalo utrzymane w mocy az do Rozbiorow Polski.

72. Zygmunt II August w 1572r skazal Zydow na kare 100 000 zl za falszowanie monety bitej, m.inn. z kradzionych sreber koscielnych.

73. papiez Pius V  w 1567r. oglosil w bulli: "Niegodziwosc tego narodu uzbrojona najgorszymi wszelkiego rodzaju sposobami do tego doszla, iz zagraza wspolnemu naszemu dobru"... 

"Albowiem jesli dopuscimy tak liczne rodzaje lichwy, przez ktora Zydzi wszedzie niszczyli majatki biednych chrzescijan, uwazamy ze dostatecznie jasna jest rzecza, iz oni przechowuja zlodziei, bandytow i sa ich wspolnikami. Staraja sie przez nich rzeczy pochwycone i skradzione, nie tylko swieckie ale i do sluzby bozej sluzace, aby nie byly rozeznane na jakis czas ukryc, albo przeniesc na inne miejsce albo w ogole przerobic. Bardzo wielu Zydow pod pozorem zalatwiania roznych rzeczy, chodzac do domow uczciwych kobiet sprowadza liczne do domow nierzadu"... 

"Wreszcie poznalismy dostatecznie i zbadali jak nienawistnie odnosi sie ten przewrotny rodzaj do imienia Jezus, jak jest nieprzyjaznym dla wszystkich , ktorzy zaliczaja sie do tego imienia, jakimi wreszcie podstepami czyhaja na ich zycie".

74. Sebastian Klonowicz  (1551-1602) - sedzia w Lublinie d/s zydowskich mowil: "Zyd lichwa ciazy wielkim miastom, dziwnemi sily dobija sie podlug zysku. Przedaje wszystko, handluje woda, handluje powietrzem, handluje pokojem, frymarczy przedajnym prawem. A wszedzie, gdzie sie handlem wcisnie przymili sie panujacym, aby zarzucic sieci zwyklego sobie oblowu"... 

"Otoż to Abrahama podobno jedyne potomstwo, nasladujace swiete i sprawiedliwe obyczaje przodkow".

75. hetman Stefan Czarniecki  w 1656r rozkazal wyciac Zydow w Sandomierzu za to, że masowo sprzyjali i wspolpracowali z najezdzcami - Szwedami, w czasie Potopu.

76. ks Stefan Zuchowski   w 1713r. w swojej pracy pt. "Proces kryminalny o niewinne dziecie okrutnie przez Zydow zamordowane" pisal: "Ledwie nie z calej Europy rugowani, do nas jako do raju przyszli"... "Ale czas by te jaszczurki i Polakom z zanadrza wyrzucic".

 

77. Papież Benedykt XIV, slyszac od biskupów polskich coraz to czestsze skargi na Zydów, napisal w roku 1751: "Papiez ubolewa srodze, ze taki wzrost Zydów w królestwie ze szkoda chrzescianskiej ludnosci, ze handle i szynki Zydzi trzymaja, ze do publicznych intrat i prowentów sa dopuszczeni, a dzierzawy karczem, wsi, folwarków trzymajac, dla chlopów tak sa srogimi, ze 

"ich do ciezkich robót zmuszaja i ciezarami podwody ich w daleka podróz naladowawszy i ich samych i dobytek obciazaja, a nadto i kary na nich stanowia i czestokroc plagami nad cialem ich sie pastwia. I stad pochodzi, ze owi ludzie chrzescijanscy rozumieja byc panem i dziedzicem swoim Zyda, od którego skinienia, woli i rozkazu owi poddani mienia sie byc dependujacymi". 

"Prócz tego, jak wspomniano, wsi, folwarki i grunta z poddanymi chrzescijanskimi arenduja, przez co wielkie bezprawia i szkody dzieja sie katolikom, zwlaszcza gdy Zydzi" "w dworach niektórych panów rzady domu i dyspozycje prowadza, tudziez komisarskie urzedy sprawuja" ... 

"Nadto gdy z handlów, szynków, kupiectwa i róznych zysków nazbieraja pieniedzy, tedy je chrzescijanom pozyczaja z zadaniem lichwy, przez co dobro i fortunki chrzescijanskie wycienczaja i wyniszczaja". "Przytoczywszy wyjatki z bulli Innocentego III i IV, Grzegorza XIII i Klemensa VIII, radzi Polakom trzymac sie swych konstytucji i ponowic prawa ustanowione przez przodków, które nie dozwalaja dóbr ani praw Zydom arendowac, ani pieniedzy od nich na lichwe pozyczac"

78. O.Gaudenty Pikulski  w 1758r pisal: "Jesli wedlug zdania cudzoziemca Polska jest pieklem wiesniakow, to Zydzi ze stroju i funkcji swojej jak czarni diabli w tym piekle, na arandach i karczmach dopiekaja ubogich wiesniakow".

 

79. Synod Episkopatu Polski w Piotrkowie w 1542r  w memoriale do Zygmunta Starego zwracal sie z nastepujaca prosba: 

"Aby pomnac na wielkie szkody i straty jakie dzieja sie Kosciolowi i chrzescijanskiej ludnosci w calym panstwie polskim z powodu przyjmowania na jego terytorium tak wielkiej liczby przewrotnych i bezboznych Zydow, wypedzonych z sasiednich i innych krajow, zamknal calkowicie dostep i naplyw Zydow do Polski, zmniejszyl i ograniczyl ich liczbe w calym panstwie".

80. Synod warszawski w 1561r  prosil Zygmunta Augusta:

"Aby Zydow nie naznaczano na urzedy publiczne, kierownicze i do poboru cla, jak to sie dzieje w wielu miejscowosciach Polski".

81. Synod chelmski w 1604r : "Obrzydliwa przewrotnosc Zydow zarowno w diecezji chelmskiej jak i calej Rzeczpospolitej doszla juz do tego zuchwalstwa i bezczelnosci, ze Zydzi goruja nad chrzescijanami nie tylko wszelkiego rodzaju handlem, ale nadto panuja nad ludem chrzescijanskim, nad nim sie coraz bardziej sroza i znecaja, zajmujac podstepnie w posiadanie czy to dzierzawe majatki i dobra ziemskie. Wobec takiej przewrotnosci zydowskiej wszyscy wierni katolicy, pomni na odpowiedzialnosc przed Bogiem na sadzie, powinni zerwac wszelkie stosunki z Zydami, nie popierac ich wcale i ze wszystkich sil powsciagac ich niegodziwosc".

82. Synod poznański w 1642r : "Nie mozna juz dalej tolerowac wzmagajacego sie z dniem kazdym zuchwalstwa Zydow, ktorzy nie tylko przez zajmowanie sie handlem i rzemioslem pozbawiaja chrzescijan srodkow do zycia, ale nadto okazuja sie najbardziej nienawistnymi wrogami religii chrzescijanskiej, gdyz z pogardy dla praw koscielnych ponizaja niedziele i swieta katolickie wykonujac w te dni zakazane prace i handel".

83. Synod plocki w 1643r : "Sluszna jest rzecza i zgodna ze swietymi kanonami, azeby chrzescijanie calkowicie zerwali z Zydami".

84. Synod wileński w 1685r : "Zydzi z pogardy i nienawisci do religii chrzescijanskiej szerza wszedzie zepsucie, bezboznosc i zgorszenie wsrod chrzescijan".... 

"Niewiasty chrzescijanskie bedace karmicielkami dzieci zydowskich uwodzone sa przez Zydow za umowiona cene pieniezna do strasznych zbrodni, do pijanstwa i rozpusty, i o zgrozo... do wydawania im wlasnych dzieci zabijanych nastepnie okrutnie przez Zydow dla celow rytualnych, jak to juz niejednokrotnie w poprzednich czasach zdarzalo sie, o czem poucza historia".

85. Synod poznański w 1720r : "Przewrotny narod zydowski, prastara nienawiscia do Zbawiciela Naszego i zawsze najwiecej wrogo usposobiony do chrzescijanstwa, im bardziej krepowany jest prawem kanonicznym i prawem cywilnym, tym wiecej rosci sobie urojenia, ze mu wszystko wolno, opierajac sie na protekcjach pogardza wszystkim i nie pozostawia niczego nienaruszonym.

Nie tylko niesprawiedliwa lichwa doprowadza ludnosc do zubozenia, lecz okrada chytrze skarb panstwa na clach wszelkiego rodzaju, miesza sie do sprzedazy kosztownosci, do handlu miesem i artykulami spozywczymi, napojami alkoholowymi, do arend i dzierzawienia browarow, gorzelni, gospod i zajazdow, karczem a nawet niekiedy i do posiadlosci ziemskich.

Utrudniaja katolikom sposob do zycia i przywlaszczaja sobie nad nimi wladze".... "Zydzi, ten wrog najwiekszy, ciesza sie wielka protekcja moznych".

 

86. Synod przemyski w 1723r : "Zydzi, ten gad jadowity, ci wygnancy palestynscy, ktorzy juz zalali cala Rus i rozrastaja sie na krzywdzie i wyzysku chrzescijan, pelni pychy, nienawisci i chytrosci, stawiaja sobie za glowny cel swej przewrotnej dzialalnosci: podstep, zbrodnie i wszelkiego rodzaju wystepki, bluznierstwa, zniewagi i wyszydzanie Tajemnic Wiary naszej swietej.

Jakze nad wyraz bolesna jest rzecza, iz wielu sposrod polskich magnatow i szlachty popiera Zydow dajac im latwiejszy do siebie dostep, anizeli katolikom, ludzac sie nadzieja przyszlych zyskow i pozyczek pienieznych od Zydow, a nie baczac na to, ze pieniadze w tak nieuczciwy sposob nabyte predko utraca i sciagna na siebie i na swoje potomstwo kare Boza i utrate blogoslawienstwa Bozego".

 

87. Synod plocki w 1733r : "Przewrotne zydostwo, ten narod nienawistny Bogu, szerzyciel i roznosiciel wszelkiego zepsucia i rozkladu moralnego, herezji, zalewa z niebywala szybkoscia cala Polske".... "Wzrastaja na silach i korzenie swoje coraz glebiej zapuszczaja z uszczerbkiem wielkim i szkoda dla chrzescijanstwa i katolikow wsrod ktorych zyja, panosza sie i rozposcieraja".

88. Synod chelminski w 1745r : "Narod zydowski, przewrotny i nienawistny Bogu jest zepsutego umyslu i zatwardzialego serca, a calem jego dazeniem jest by majatki i wszelkie dobra chrzescijan rujnowac, niszczyc, uszczuplac i niweczyc".

89. Synod kijowski w 1762r : "Nalezy ubolewac nad bezczelnoscia i zuchwalstwem Zydow, ktorzy korzystajac z protekcji moznych panow liczacych na zyski, szerza sie po calej Polsce, dopuszczaja sie bezkarnie roznych wystepkow, oszustwa, zdrad, krzywd i wszelkiego rodzaju nienawisci i naigrywania sie z chrzescijan, lichwy, zabobonow, czarow, swietokradztwa, bluznierstw przeciwko Panu Bogu i wierze chrzescijanskiej, naruszenia swiat katolickich i praw tak koscielnych jak i panstwowych".

90. Synod lwowski w 1762r : "Narod zydowski pod protekcja moznych rozszerza sie i wszelkich wysilkow uzywa, zmierzajac do ruiny i zniszcenia chrzescijan". 

 

 91. A. Choloniecki, "My, Żydzi i Kongres", Krakow 1919, s.9 

"Gdy tylko Warszawe zajeli Niemcy, zwalily sie do niej tabuny 'ekspertow' od spraw "Żydow wschodnich' - oczywiscie Żydow. Przewodzil im Max Cohen i Moritz Pinkeles. Kazdy z nich oglaszal, ze Żydzi wschodni przez swoja naturalna grawitacje ku kulturze niemieckiej, czego dowodem zargon Jidisz, stanowia wymarzona awangarde tej kultury i na tej opoce powinna oprzec sie niemiecka ekspansja. Od sierpnia, kiedy pruskie armaty zmienily Kalisz w kupe gruzow, niemiecki pobyt w Polsce stal sie pasmem gwaltow, rabunkow, mordow na cywilnej ludnosci: 

"Burzono i z ziemia zrownano fabryki. Z dymem puszczano koscioly, dwory, palace. Spalono tysiace kwitnacych siol. Kradziono. Niemieccy oficerowie, jak pospolici zlodzieje, kobietom polskim zdzierali zlote pierscionki. Szerzono mord i pozoge.

Wieszano, rozstrzeliwano. Dziesiatki tysiecy Polakow szly do straszliwych obozow koncentracyjnych, gdzie wsrod nieopisanych cierpien nie zabraklo wybitnych politykow i pisarzy.

Z rak niemieckich nie ucierpiala nic tylko jedna kategoria mieszkancow Polski: Żydzi. To byli "swoi", ktorzy z radoscia wybiegali naprzeciw zwyciezcy i tysiacem cennych uslug umieli czynic sie potrzebnymi.

I to sa ci, co dzis czolgaja sie przed trybunal koalicyjny, aby zlozyc tam za posrednictwem swych holenderskich, dunskich czy amerykanskich wspolwyznawcow, akt oskarzenia przeciw Polsce". 

 

A.Choloniecki, "My, Zydzi i Kongres", Krakow 1919, s.18 

"Gdy jencow polskich prowadzono ulicami Poznania, zydostwo rzucalo sie na nich z zapalem, policzkowalo, plwalo, darlo na nich odzienie. 

Wybitny zydowski czlonek rady miejskiej wolal: "Nie wolno nam spoczac poki nie wygnamy ostatniego Polaka z miasta". 

Nastapilo to w kilka tygodni po uroczystej polskiej deklaracji na ratuszu poznanskim, zapewniajacym braciom izraelskim korzystanie z pelnych praw obywatelskich. To pelzanie u stop zwycieskiego prusactwa bylo czyms tak odrazajacym, ze nawet NIemiec, pulkownik von Brandt w pamietnikach swych mowi: "Trzeba bylo byc swiadkiem tych scen, aby moc dobrze osadzic gleboka moralna nikczemnosc Zydow"

 

92. Julian Unszlicht, polski patriota, pochodzenia zydowskiego, pisal "O pogromy ludu polskiego" 

"Bolem i wstydem przejmuje nas, Polakow pochodzenia zydowskiego, sama swiadomosc tego pochodzenia wobec nieslychanej w dziejach ludzkosci zdrady przez zydostwo tak goscinnej dla niego ojczyzny w wyjatkowo krytycznej chwili jej dziejow

"Twierdze kategorycznie, ze zydostwo, nie zadawalajac sie zwyczajnem szkalowaniem sprawy polskiej, wprost organizowalo w okresie rewolucji pogromy Polakow w Krolestwie"

 

Julian Unszlicht   "Utrwalic najazd moskiewski - co prawda "Zdemokratyzowany" w Polsce, oto obiektywny cel nacjonalizmu zydowskiego u nas. Przykryc to wszystko frazesem "socjalistycznym" - oto sposob otumanienia umyslow robotnikow polskich, aby przy ich pomocy dobic "trupa" znienawidzonej Polski i na nim organizacje zydowsko-"narodowa" wybudowac"

 

 

93. Bolesław Prus "Kronika Tygodniowa" 6 listopada 1909 r.

"Stosunek niektorych grup zydowskich do Polakow jest nie tylko niegodziwy, ale wprost nieprzyzwoity (...) Litwacy odgrywaja role rusyfikatorow u nas, nawet obrazaja nas, a zydzi poznanscy wrecz głosza, ze zawsze walczyli przeciw Polakom w interesie Niemcow."

Bolesław Prus "Kronika Tygodniowa" 12 listopada 1909 r.

"Ilez to razy wobec Polakow i Rosjan socjalisci zydowscy czy nacjonalisci wykrzykiwali, ze "Polska jest trupem gnijacym, a Polacy "rasa znikczemniala". Lecz jezeli Polska jest trupem, czymze wy jestesci. Czy nie tym robactwem, ktore wywoluje gnicie?"

 

 

94. prof. Pigon,  twierdził, iż Żydzi popierali w 1812 roku Rosję przeciw Napoleonowi, szpiegowali na rzecz Rosji. M. Handelsman, Kutrzeba, rosyjski historyk Schilder, żydowski historyk S.Hirszhorn i J.Schall, którzy zgodnie pisali o maksymalnym poparciu Żydów dla Rosji przeciw Napoleonowi. Żydzi gremialnie poparli cara przeciw Napoleonowi, ponieważ przewodzący im skrajnie konserwatywni rabini chasydzcy bali się jak ognia nowoczesnych praw Napoleona. 

Żydowski historyk Jakub Schall pisał w Dziejach Żydów na ziemiach polskich, że w 1812 roku Chasydzi garną się do ciemnej Rosji i do cara jako do wrogów postępu i Napoleona. W wielu książkach m.in. u rosyjskiego historyka Schildera, czy w Listach litewskich J. U. Niemcewicza można przeczytać znamienne fakty o szpiegostwie Żydów na rzecz Rosji. 

Gdy zaś chodzi o kolaboracjonistów, to przypomnijmy znów, że w czasie Powstania Listopadowego Żydzi wyraźnie dominowali wśród prorosyjskich szpiegów (pisze o tym M.Mochnacki), że Żyd, właściciel winiarni Rosenthal wydał carskiej policji słynnego emisariusza Szymona Konarskiego, że Artur Goldman wydał Traugutta etc.

 

 

95. gen. Stefan Rowecki, Dowodca AK, - "Grot", 25 wrzesnia 1941r.

"Ujawnilo sie, ze ogol zydowski we wszystkich miejscowosciach, a juz w szczegolnosci na Wolyniu, Polesiu i Podlasiu (...) po wkroczeniu bolszewikow rzucil sie z cala furia na urzedy polskie, urzadzal masowe samosady nad funcjonariuszami Panstwa Polskiego, dzialaczmi polskimi, masowo wylapujac ich jako antysemitow i oddajac na lup przybranych w czerwone kokardy metow spolecznych."

 

96. gen. Nikodem Sulik, Komendant Okregu Walki Zbrojnej AK, 25 lutego 1941r.

"Zydzi, sa dla NKWD nieocenionym wprost biczem przeciw ludnosci polskiej."

 

97. Gen. Władysław Sikorski, Wodz naczelny, 11 czerwca 1942r.

"Dlaczego (...) dotad oficjalne kola zydowskie nie potepily jawnej zdrady i innych zbrodni, jakich sie wobec Polakow i polskich obywateli dopuszczali przez caly czas okupacji sowieckiej?"

 

98. Roman Buczek  wybitny polski historyk z Kanady pisał w książce "Na przełomie dziejów": "Prasa komunistyczna domagała się przede wszystkim od episkopatu zbiorowego potępienia antysemityzmu w Polsce. Żądanie to było jednak niewykonalne ze względów zasadniczych. Jak już mówiliśmy na innym miejscu, ogromna większość Żydów była gorliwymi propagatorami komunizmu w Polsce, którego społeczeństwo nie chciało.

Żydzi obsadzali aparat bezpieczeństwa i milicji, dokonywali aresztowań, pastwili się nad aresztowanymi i zabijali ich. Nic więc dziwnego, że spotykali się z niechęcią społeczeństwa. W tych warunkach było bezczelnością ze strony władz komunistycznych żądanie od episkopatu uroczystego ogłoszenia, że ta niechęć społeczeństwa jest nieuzasadniona, a winni są Polacy, którzy się na Żydów oburzają. Wyglądało to na żądanie oficjalnej akceptacji przez Kościół całego systemu terroru, który komuniści w Polsce wprowadzili" (s. 209).

 

99. Maria Dąbrowska w zapiskach w swym dzienniku pisała pod datą 17 czerwca 1947 r.: "UB, sądownictwo są całkowicie w ręku Żydów. W ciągu tych przeszło dwu lat ani jeden Żyd nie miał procesu politycznego. Żydzi osądzają i na kaźń wydają Polaków".

27 maja 1956 r. ta sama Dąbrowska pisała: "Ostatnimi tygodniami byłam w Nieborowie w towarzystwie samych Żydów oprócz Anny i Bogusia. Częste ich rozmowy o wzrastaniu antysemityzmu. Czemu dziś sami są częściowo winni - bo jak można było dać sobą obsadzić wszystkie 'kluczowe pozycje' życia Polski: prokuratury, wydawnictwa, ministerstwa, władze partii, redakcje, film, radio itp."

 

100. Stefan Kisielewski  zapiski w "Dziennikach" Pod datą 18 października 1968 r. Kisielewski pisze: "Dwadzieścia lat temu powiedziałem Ważykowi, że to, co robią Żydzi, zemści się na nich srodze. Wprowadzili do Polski komunizm w okresie stalinowskim, kiedy mało kto chciał się tego podjąć z 'gojów' (...)". 

Niewiele później, 4 listopada 1968 r. Kisielewski zapisał: "Po wojnie grupa przybyłych z Rosji Żydów-komunistów (Żydzi zawsze kochali komunizm) otrzymała pełnię władzy w UB, sądownictwie, wojsku, dlatego, że komunistów nie-Żydów prawie tu nie było, a jeśli byli, to Rosja się ich bała. Ci Żydzi robili terror, jak im Stalin kazał (...)".

 

101. Norman Davies, 9 kwietnia 1987r. "Wsrod kolaborantow, ktorzy przybyli, aby pomagac sowieckim silom bezpieczenstwa w wywozce wielkiej liczby niewinnych mezczyzn, kobiet i dzieci na odlegle zeslanie i przypuszczalnie smierc, byla nieproporcjonalnie wielka liczba Zydow. (...) 

Wsrod kolaborantow i donosicieli, jak i personelu sowieckiej policji bezpieczenstwa w owym czasie byl szokujaco wysoki procent Zydow."

 

 

102. ojciec Józef M. Bocheński,  profesor, filozof, logik, słynny katolicki intelektualista na emigracji akcentował na łamach paryskiej "Kultury" (nr 7-8 z 1986 r.): 

"Jak wiadomo, władza leżała w dużej mierze w ich rękach po zajęciu Polski przez wojska sowieckie - w szczególności pewni Żydzi kierowali policją bezpieczeństwa. Otóż ta władza i ta policja jest odpowiedzialna za mord bardzo wielu spośród najlepszych Polaków. 

Polacy mają, moim zdaniem, znacznie większe prawo mówić o pogromie Polaków przez Żydów niż Żydzi o pogromach polskich"

 

 

103. gen. Zygmunt Berling  fragment z ksiazki p.t. "Wolnosc na przetarg", Polski Dom Wydawniczy, W-wa 1991

"Oto teraz renegatka, kryminalista, polglowek i nieokrzesany nieuk i cham tworza parawan, za ktorym elita wybranego narodu : Berman, Zambrowski, Minc i Szyr, ujmuje w swe rece ster rzadow w panstwie.

Oni wiedzieli od dawna jak przystapic do dziela. Nie zapomnieli dewizy Lampego, ze masa to bydlo, ktore musi byc prowadzone na lancuchu. Pod oslona szczerych intencji zwiedli nasza czujnosc, wykuli ten lancuch w postaci sluzby bezpieczenstwa obsadzonej w 90% Zydami, polonofobami i polskimi wyrzutkami spolecznymi w rodzaju Radkiewicza, oraz spreparowanej prokuratory i sadow, zdegradowanych do roli narzedzi wladzy. Wszystko w imie potrzeb walki z kontrrewolucja."

 

 

 

104.  Tak pisal święty Maksymilian Maria Kolbe o szowinizmie zydow:

"Przyszedł w ubogiej stajence, zamieszkał w ubogim domku, przez 30 lat był posłusznym w pokorze, uczył, jak żyć, miłościwie przygarniał pokutujących grzeszników, gromił obłudnych faryzeuszów, a wreszcie zawisł na drzewie Krzyża spełniając proroctwa. Człowiek odkupiony.

Chrystus Pan zmartwychwstaje, zakłada swój Kościół na opoce - Piotrze i obiecuje, że bramy piekielne nie przemogą go.

Część narodu żydowskiego uznała w Nim Mesjasza, inni, a zwłaszcza pyszni faryzeusze, nie chcieli Go uznać, prześladowali Jego wyznawców i potworzyli mnóstwo przepisów nakazujących żydom prześladowanie chrześcijan. Przepisy te połączone z opowiadaniami poprzednich rabinów zebrał w r. 80 po Chrystusie rabbi Johanan ben Sakai, a ostatecznie wykończył około 200 r. rabbi Jehuda Hannasi i tak powstała Miszna. Późniejsi rabini znowu wiele dodali do Miszny, tak że około r. 500 rabbi Achai ben Huna mógł już z tych dodatków sklecić osobną księgę tzw., Gemara.. Miszna i Gemara tworzą razem Talmud.

W Talmudzie nazywają owi rabini chrześcijan bałwochwalcami, gorszymi od Turków, mężobójcami, rozpustnikami nieczystymi, gnojem, zwierzętami w ludzkiej postaci, gorszymi od zwierząt, synami diabła, itd. Księży nazywają "kamarim", tj., wróżbiarzami, i "gałachim", tj., z ogoloną głową, a szczególnie zaś nie cierpią dusz Bogu poświęconych w klasztorze.

Kościół zowią zamiast "Bejs tefila", tj., dom modlitwy, "bejs tifla", tj., dom głupstw, paskudztwa.

Obrazki, medaliki, różańce itd., zowią "ełyłym", co znaczy "bałwany".

Niedziele i święta przezywają w Talmudzie "jom ejd" tj., dniami zatracenia.

Uczą też, że żydowi wolno oszukać, okraść chrześcijanina, bo "wszystkie majętności gojów są jako pustynia, kto je pierwszy zajmie, ten jest ich panem".

Tak więc księgę zawierającą 12 grubych tomów i dyszącą nienawiścią ku Chrystusowi Panu i chrześcijanom wtłacza się w głowy, że to księga święta, ważniejsza od Pisma św., tak że nawet sam Pan Bóg uczy się Talmudu i radzi się uczonych w Talmudzie rabinów.

Nic więc dziwnego, że ani przeciętny żyd, ani rabin nie ma zazwyczaj pojęcia o religii Chrystusowej, karmiony jedynie nienawiścią ku swemu Odkupicielowi, zakopany w sprawach doczesnych, goniący za złotem i władzą, nie przypuszcza nawet, ile pokoju i szczęścia daje jeszcze na tej ziemi wierna, gorliwa i wspaniałomyślna miłość Ukrzyżowanego, jak ona przewyższa wszystkie "szczęścia" zmysłowe czy umysłowe, które daje nędzny świat." -

sw. Maksymilian Maria Kolbe - "Rycerz Niepokalanej" 5 (1926) 2-7.

 

105.  Ludwik Feuerbach, "Wiara żydowska jest egoizmem w formy wyznaniowe ubranym. Ich bóg jest personifikacją rasowego samolubstwa"

 

106.  Werner Sombart,  "Żydowi w Anglii udaje się być Anglikiem, we Francji - Francuzem. Tam, gdzie chce, jest Niemcem, Włochem - tam, gdzie jest mu lepiej. Jest pra-Madziarem na Węgrzech, irredentystą we Włoszech i antysemitą we Francji lub w Polsce" (Berlin, 1911)

 

107.  Bernard Lazare - francuski Żyd,  "Gdyby nienawiść i wstręt okazywał tylko jeden naród, byłoby to zrozumiałe. Jednakże Żydzi na tę nienawiść narażeni byli zawsze i od wszystkich narodów, wśród których żyli. Ponieważ wrogowie Żydów należeli do najróżniejszych narodów, narody te żyły w krajach bardzo od siebie odległych, wyznawały inne religie, miały inną kulturę i inne prawa, przeto przyczyny antysemityzmu tkwią w Żydach a nie w narodach, wśród których żyją" ("L'antisemitisme" Paryż 1933)

 

 108.  Jakow Rumowicz,   „U nas prawie połowa to Żydzi byli, ale co to za partyzanci? Grabili tylko i gwałcili.”  popełnionymi przez „partyzantkę żydostwa sowieckiego” zbrodniami, takimi jak te w wsi Koniuchy i Naliboki (1944). O żydowskiej partyzantce sowieckiej tak wypowiada się były jej partyzant.

 

 109.  Immanuell Kan,  "Dziwne i niepodobna jest pojac w jaki sposób naród ów, prawie z samych handlarzy zlozony, grasuje miedzy innemi narodami, wyzyskujac je".  "Antropologia pragmatyczna", wydana w roku 1798 w Królewcu

 

110.Renan   "Nienawisc i niechec do zydów byla powszechna juz w czasach starozytnych. Wszedzie, gdzie zydzi panowali, zycie pogan stawalo sie nie do wytrzymania, zadne okrucienstwo nie moglo isc w porównaniu z zydowskiem".  "Zydostwo z punktu widzenia rasy i religji"

111. Hannah Arendt   Zydowka w 1964r:"".  "Rola przywodcow zydowskich w zniszczeniu wlasnego narodu jest dla Zydow bez watpienia najciemniejszym rozdzialem ich historii. W Amsterdamie i Warszawie, w Berlinie i Bukareszcie, nazisci mogli polegac na zydowskich funkcjonariuszach, ktorzy sporzadzali spisy osob i ich majatku, zbierali u deportowanych pieniadze na pokrycie kosztow deportacji i eksterminacji, pilnowali pozostawionych mieszkan, tworzyli sily policyjne by lapac Zydow i ladowac ich do pociagow az do smutnego konca.......

Powolani przez oskarzenie swiadkowie potwierdzili znany juz fakt, ze to zydowskie komanda zatrudnione byly bezposrednio przy eksterminacji. Te sonderkommanda pracowaly przy komorach gazowych i krematoriach, wyrywaly trupom zlote zeby i obcinaly wlosy, wykopywaly groby i pozniej te same groby rozkopywaly by zatrzec slady ludobojstwa.

To zydowscy technicy zbudowali nieuzywana pozniej komore gazowa w Theresienstadt, gdzie zydowska autonomia byla tak daleko posunieta, ze nawet kat byl Zydem"

 

112. Mathis Bortner  stwierdza nastepujaco:   "Nie tylko Zyd Pinkeles (rabin z Nowego Yorku i glowny ideolog NSDAP) alias Trebutsch-Lincoln byl agentem hitlerowskim w Anglii. Czolowy mason brytyjski i europejski - ksiaze Bernhard rowniez zostal zwerbowany przez nazistowski wywiad w 1934r. Otrzymal tez zatrudnienie w IG Farben.

Ten potezny koncern chemiczny, 8 lat pozniej rozpoczal produkcje Cyklonu B do usmiercania setek tysiecy ofiar. Koncern ten wspolpracowal z hitlerowska III Rzesza wraz z koncernem paliwowym Standard Oil Co., ktorego glownym udzialowcem byl Zyd i mason Dawid Rockefeller - zalozyciel powojennej Komisji Trojstronnej, ktora wraz z Klubem Bilderberg (zalozyciel Josel Retinger - Zyd i mason z B'nai B'rith, podwojny agent sowiecko-angielski i byly adjutant gen.Sikorskiego) stanowi najwazniejsza strukture zydomasonskiego Rzadu Swiatowego".

 

113. Pierre deVillemarest  wysoki oficer francuskiego wywiadu:  "Armia sowiecka wraz z Wehrmachtem dokonala IV Rozbioru Polski po 17 wrzesnia 1939r i zaopatrywala sie w paliwa w zaglebiach naftowych Baku nalezacych do Harrimana (Zyd amerykanski) i Walkera (tesc bylego prezydenta G.Busha, masona 33 stopnia).......

Oboz zaglady w Auschwitz (Oswiecim) zbudowali nie hitlerowcy, ale kartel powstaly z polaczenia IG Farben i Standard Oil Co., ktorego glownym wspolzalozycielem byl D. Rockefeller - Zyd amerykanski. Konstruktorzy Standard Oil Co. zaprojektowali komory gazowe dla obozu w Auschwitz.

Firma uzyskiwala lukratywne zyski z niewolniczej katorgi pracownikow tego obozu, otwartego juz w polowie 1940r. jako wytwornie syntetycznego kauczuku i paliw na bazie wegla.

Braterska wspolpraca trwala do 1942r, do czasu przystapienia USA do wojny".

 

 

114. Robert H. Williams  major wywiadu podaje:  "B'nai B'rith - tajne bractwo zydowskie powstale w 1843r  rozbudzilo swiatowe aspiracje Zydow, czyli syjonizm.

Nazwa ta oznacza "Synowie Przymierza" i sugeruje, ze celem 12 ludzi ktorzy je zalozyli jest wypelnienie obietnicy mesjanistycznej (przymierza), dotyczacej wladania wszystkimi narodami. Aby nimi wladac musza one najpierw byc zjednoczone w swiatowej federacji i zostac podporzadkowane rzadowi swiatowemu, a to jest zarowno celem komunizmu i syjonizmuy".

 

 

115. Na szczególną uwagę zasługuje wypowiedź Benjamina Franklina (1706-90). Ten polityk nowożytny, znany wynalazca i uczony, któremu nikt nie może zarzucić ciasnoty umysłu ani lekkomyślności, usiłował dołożyć wszelkich starań, aby zapewnić szczęście i pomyślność obywatelom młodego wówczas państwa - USA. Z największym tragizmem wystosował do będących u władzy Amerykanów poniższą przestrogę:

"Panowie, mamy u nas przykrzejsze zagadnienie od zagadnienia rzymskiego: jest nim żyd. W którym tylko kraju osiedlili się żydzi, zniżyli jego poziom moralny, zburzyli jego standard kupiecki, szydzili z jego religii, podkopywali ją. Stworzyli państwo w państwie. 

Są oni wampirami - a wampiry nie żyją z wampirów. Nie potrafią oni nigdy żyć i utrzymać się wśród samych siebie. Utrzymać się i żyć potrafią tylko wśród chrześcijan i innych narodów, które nie należą do ich rasy. 

Jeśli nie oddalą się oni z naszego kraju mocą naszej konstytucji, stanie się pewne, że w przeciągu mniej aniżeli 200 lat, przybędą do nas w takiej masie, że będą na czele dominowali i kraj pochłoną. zmienią formę rządzenia, za którą my, Amerykanie, przelewaliśmy krew, oddawaliśmy życie i narażaliśmy na szwank naszą wolność, a nasi potomkowie będą pracowali, aby przysporzyć im majątku, gdy oni będą w swoich kantorach zacierali ręce. Przestrzegam was, panowie, że jeśli na wszelkie czasy nie usuniecie żydów z waszego kraju, dzieci i potomkowie wasi przeklinać was w grobie będą!"

 

200 lat od tamtej pory już minęło - Amerykanie zlekceważyli ostrzeżenie i stało się dokładnie to, czego obawiał się wspomniany wybitny polityk, wynalazca i wielki uczony - żydzi całkowicie podporządkowali sobie Amerykę, czego chyba nie trzeba specjalnie dowodzić. Rząd, finanse, media, oświatę, wielki przemysł filmowy - wszystko to w Stanach zdominowali właśnie żydzi! W Hollywood nakręcono ponad 400 filmów o żydach, ale żaden, ani jeden z nich nie ukazuje żydostwa w złym świetle. Wyłącznie się je faworyzuje, podobnie jak strzelanki uliczne, zboczenia i mieszanie ras. Dziś kraj ten, toczony od lat przez żydowski liberalizm, płacący co roku Izraelowi tytaniczny haracz i wydatnie go dozbrajający, a także prowadzący liczne wojny w jego interesie - mimo pozornego dobrobytu i ogromnej siły militarnej, chwieje się jednak coraz bardziej. Do czego doprowadzi go dalsza polityka pro-syjonistyczna, z której on sam nie jest w stanie wyzwolić się o własnych siłach? Nie wiadomo, ale - jak uczy historia - na współpracy z żydami, tak dobrowolnej jak i przymuszonej, żaden goj ani żadne państwo na dłuższą metę nigdy dobrze nie wyszło.

Vote up!
1
Vote down!
0
#1509181

Witam, bardzo trafna synteza obecnej sytuacji, jak rowniez trafne prognozy.

pozdrawiam

Vote up!
5
Vote down!
0

chris

#1507905

Tak to jest robota parchów pejsatych, by Izrael zalazł się bezpieczniejszy, gdy wiele milionów wyznawców Allacha wywędruje do Europy, i zajmie się wprowadzaniem szarjatu i walką z Europejczykami.

Merkel jak w amoku, posłuszna żydowskiemu lobby, dalej chce sprowadzać tych kozojebów, niech mi nikt nie wciska, że Merkel nie widzi zagrożenia i nie zdaje sobie z tego sprawy, jakie zagrożenie ściąga na Europę.

Ale plany żydowskie zaczynają upadać, Europa postawiła się Merkel, nawet jej sojusznicy, Francja, Szwecja, Austria, a nawet sami Niemcy mówią dość.

Jej kariera dobiega końca, ale jeszcze sporo może wyrządzić zła.

Polska obroni się, bo 95% nie chce tych dzikich przybyszów i jest gotowa walczyć o Polskę i wiarę.
A na czele jest prawdziwy Polski rząd, a nie pachołki i wazeliniarze z PO-PSL.

Vote up!
8
Vote down!
0

Jestem jakim jestem

-------------------------

"Polska zawsze z Bogiem, nigdy przeciw Bogu".
-------------------------

Jestem przeciw ustawie JUST 447

#1507915

Witaj,  Merkel postawil Helmut Kohl nie bez kozery na tym stanowisku...byla jego pupilkiem... To wszystko jest bardzo kontrolowane i zamierzone. Powyzszy artykul jest dobra diagnoza sytuacji. Czy Polska obroni sie ? No zobaczymy...

pozdrawiam

Vote up!
3
Vote down!
0

chris

#1507922

o podziale Polski, na dwa obozy żydowskie?. Które patrzą na siebie wilkiem i tylko wymieniają się władzą, co kilka, lub kilkanaście lat?. Za zgodą ich naczelnych szarpiących sznurki?. Jeden lewicowy, wywodzący się od żydostwa desantowanego z Rosji!. Drugi z tego żydostwa rodzimego, udającego dobrych Polaków, żegnających się prawą ręką. Tego o zmienionych nazwiskach, życiorysach i upodobaniach. Tych nazywanych przechrztami!. Zasilonych reemigracją z roku 1968?. Ci pierwsi rządzący Polską od głebokiej komuny, jak Bierut, Bormann i Kiszczak!. Jego podwładni i akolici, jak Urban, Michnik, Kuroń, Geremek, Mazowiecki czy Balcerowicz, Chrzanowski, Miller i Borowski?. Czy może ci drugiego rzutu, bękarty Unii Wolności, Unii Demakratycznej, SLD, Platformy, ROP i ZCHN?. Suchocka z siostrzeńcem Kulczykiem, Bartoszewski, "bufetowa od Waltza", Rokita, Giertych, Boni, Lewandowski czy Sikorski?. Według tej teorii, ci pierwsi rozgrabili i zrujnowali Polskę celowo, żeby zniszczyć polskość i katolicyzm!. Żeby za długi przejęli nas Niemcy!. Ci drudzy natomiast, wykazują się pewną troską na pokaz, tworząc ostro podwaliny Judeopolonii!. Oni chcą tej ziemi!. I jedni i drudzy mają gdzieś interes Polski!. Nasz interes!. Przegnaliśmy od koryta, Tuska i Kopacz, razem z Szenfeldami, po to tylko, żeby oddać Macierewiczom i Kalksteinom?. Zaznaczam, że to nie jest moja opinia!. To zdanie Rafała Gawrońskiego, dobrego Polaka i patrioty, ziemianina i reemigranta!. A może od razu oddać władzę, wskazanemu przez Sorosa, namiestnikowi trzeciego rzutu Petru?. Popieranemu przez dywersanta trzeciego rzutu, Kijowskiego vel Długi Nos?. Ja nie posiłkuję się w swojej miłości do Polski, żadną teorią spiskową. Ja kocham Ją bezwarunkowo i ślepo!. Zcedowałem całą wiarę i nadzieję na PiS i Kaczyńskiego. Choćby i Gawroński miał rację, ja wierzę w dobrą zmianę i na nią czekam!. Zupełnie bezinteresownie!....Czekam i dziwię się naszej polskiej nacji!. Zostaliśmy wyparci całkowicie z literatury, muzyki, aktorstwa i reżyserii, biznesu i polityki. Nawet malarstwa!. W Sejmie poprzednich kadencji, podobno jedynym rdzennym Polakiem, był Pawlak!. Krążyły nawet, o tym dowcipy!. Dziwię się więc naszej nacji, że mając takie doświadczenia, nadal przytacza Tuwima, Asnyka, Lillpopa czy Pendereckiego, jako wzorowych Polaków!. Ja jestem radykałem!. Dla mnie dobry żyd, to ten siedzący w Izraelu i nie otrzymujący, wizy do Polski!. Ja bym ich wszystkich, deportował!. A każdy pisk ze strony Unii, byłby pretekstem do jej natychmiastowego opuszczenia!....Rozmarzyłem się!.

Vote up!
8
Vote down!
0
#1507935

Źle oceniony komentarz

Komentarz użytkownika Quasar nie został doceniony przez społeczność niepoprawnych.. Odsuwamy go troszkę na dalszy plan.

Mogę powiedzieć, że należę do kolejnego pokolenia, które już dużo widziało, czytalo i słyszało... nie wiele można dodać do tego, co wlodeusz napisał, według sporej wiedzy i jeszcze większego doświadczenia mogę tylko potwierdzić, że nie jest to ziarnko... ale dobrych kilka garści prawdy... a samo bzdurzenie o "spiskach" i "teoriach spiskowych"... to jest "ich" język i uniwersalny wytrych... by pomiędzy fakty i informacje sypać (jak piasek pomiędzy tryby) wątpliwości, szyderstwa i ośmieszanie... tego, co każdy normalnie myślący i wyciągający wnioski człowiek wie i rozumie...

Vote up!
0
Vote down!
-2
#1509454

Trzeba odżydzić Polskę.Szybko.

Vote up!
5
Vote down!
0

Mirek300

#1507941