Skąd takie rozbieżności w danych na stronie PKW

Obrazek użytkownika kowal_jan
Kraj

Anomalie które istnieją wśród danych udostępnionych przez PKW na stronie internetowej po wyborach samorządowych w 2010 nasuwają pytania:

  • dlaczego oficjalne dane podawane przez obwodowe komisje wyborcze tz. uprawnionych (upraw.) (liczba osób uprawnionych która jest stałą na dany dzień) oraz liczbę kart wydanych (kart wyd.)które się różnią są różna listach:

    • do sejmiku,
    • do rad powiatu,
    • do rad gminy,
    • na prezydenta, burmistrza, wójta.

Takich rozbieżności w Warszawie która obejmuje obszarem swoim okręgi wyborcze nr 1, 2, 3. znalazłem w 153 obwodach wyborczych na 857, a na pewno jest to wynik podmian których namacalnym przykładem jest bagażnik pan komendanta z Białołęki.

Zwracam uwagę na to że tych 156 obwodach wyborczych popełniono błąd podczas podmiany kart a w ilu podmieniono a nie popełniono błędu ??????

Takie same rozbieżności w pozostałych okręgach mazowieckich:

  • okręg wyborczy nr 4 w 49 obwodach wyborczych na 629,
  • okręg wyborczy nr 5 w 35 obwodach wyborczych na 699.
  • okręg wyborczy nr 6 w 36 obwodach wyborczych na 728.
  • okręg wyborczy nr 7 w 65 obwodach wyborczych na 567.

przykładowe wyniki z obwodów województwa mazowieckiego z wyborów samorządowych z 21.10.2010r. dane z listy do sejmiku mazowieckiego

 

http://www.megaupload.com/?d=ME081OAI

Ocena wpisu: 
Brak głosów

Komentarze

Gawronski Rafzen
Pana analiza jest warta całej sumy jakie dostają partie polityczne w Polsce, a z kont opozycji powinno się wypłacić dwa razy więcej czyli PiS-u i SLD.

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

Gawronski Rafzen

Uwaga! Zawarte treści są zakazane dla wszelkich patriotów z okrągłego stołu.

#172821

że arogancja władzy utrwaliła się na dobre, że mają gdzieś podawanie chociażby "uzgodnionych" danych. Po prostu grają na nosie opinii publicznej wiedząc, że ta im nie podskoczy.

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0

Szpilka

#173029

Dlaczego są takie rozbieżności w okręgu wyborczym nr 4 województwa mazowieckiego w danych na stronie PKW. Anomalie które istnieją wśród danych udostępnionych przez PKW na stronie internetowej po wyborach samorządowych w 2010 nasuwają pytania:

dlaczego oficjalne dane podawane przez obwodowe komisje wyborcze to znaczy uprawnionych (liczba osób uprawnionych która jest stałą na dany dzień) oraz liczbę kart wydanych które się różnią się na różnych listach tak bardzo:

  • do sejmiku,
  • do rad powiatu,
  • na prezydenta, burmistrza, wójta.

Dlaczego na 629 obwodów wyborczych popełniono błędy w 49 polegające na podawaniu rozbieżnych liczb uprawnionych (liczba osób uprawnionych która jest stałą na dany dzień) oraz liczbę kart wydanych,

Dlaczego w pozostałych obwodach wyborczych okręgu nr 4 w głosowaniu do sejmiku procent głosów nieważnych jest dużo wyższy od średniej krajowej, czy to oznacza że 72 060 wyborców w tym okręgu poszło głosować i samo źle zagłosowało. Te same wyniki na listach wyborczych rady powiatu już uzyskano 35 140 błędnych głosów w okręgu wyborczym. A na listach wyborczych na prezydenta, burmistrza, wójta 8 266 błędnych głosów.

Czy to przypadek że ilość błędnych głosów wzrasta ze wzrostem zarządzanym budżetem oraz uzyskiwanymi dochodami przez samych zainteresowanych. Wykaz rozbieżności został dołączony do tego artykułu. http://s3.ifotos.pl/img/WarszawaO_hsnsaaq.png

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
0
#174279