Przedszkole równościowe

Obrazek użytkownika roland
Idee

Miejsce w przedszkolu to towar deficytowy, w małym mieście także. Niszę tę wykorzystała Fundacja Edukacji Przedszkolnej, która otworzyła sieć tzw. małych przedszkoli - otrzymując 15 mln zł dotacji z UE, w zamian za wprowadzenie do programu edukacji przedszkolnej treści genderowych. Nie podano tego do wiadomości rodzicom, gdyż - jak mówi jeden z poradników związanych z projektem:

Szczególnie ważne jest więc, by pamiętać, że rodzice nie są do końca tymi, którzy powinni ostatecznie decydować, czy w przedszkolach powinno się pracować na rzecz równouprawnienia, ponieważ często nie posiadają oni fachowej wiedzy na ten temat i sami również kierują się stereotypami.

A oto jak są tam traktowane dzieci:

Posyłasz do przedszkola miłą androginiczną istotę nieświadomą wartości metek.

Większość tych inicjatyw upada, ale warto zainteresować się do jakiego przedszkola posyłamy swoje dzieci i mieć się na baczności! W linku poniżej lista Małych Przedszkoli wspomnianej Fundacji: http://maleprzedszkola.pl/Male-przedszkola

Odnoszę się głownie do publikacji na stronie: http://wsumie.pl/rodzina/74500-niszcza-psychike-dzieci-dla-dotacji

Ze względu na wagę sprawy nie traktuję tego tekstu jako polecankę, aby jej żywot w serwisie był dłuższy i więcej osób mogło o tym się dowiedzieć. MÓWMY O TYM!

Ocena wpisu: 
Twoja ocena: Brak Średnio: 5 (1 głos)

Komentarze

No, fajnie. Jedno pokolenie "miłych androginicznych istot" wyrżnie lub/i wyizoluje w niedalekiej przyszłości te niemiłe męskie/żeńskie istoty, które nie miały szczęścia uczęszczać do przedszkola i będzie "po ptakach".

Pozdrawiam

PS. A propos tematu warto przeczytać: http://wpolityce.pl/artykuly/63048-dr-gabriele-kuby-jestesmy-na-drodze-d...

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-2
#381853

badanie androginiczne?

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-2
#381857

SCENARIUSZ 9

TEMAT: GENDER QUIZ Liczebność grupy: 5-20 dzieci
 
Cele:  Znalezienie, odróżnianie/ dostrzeżenie różnic pomiędzy dziewczynkami a chłopcami.  Zrozumienie roli, jaka odgrywa płeć i jej wpływ na nasze zachowania, ubiór, wybory itp.  Zdobycie wiedzy, że gender zmienia się w zależności od czasu i kultury.  poznanie historii kobiet, roli ruchów emancypacyjnych.  Rozbudzanie aktywności obywatelskiej i sprawiedliwości społecznej.
 
Przygotowanie: Przygotuj zdjęcia/ rysunki kobiet i mężczyzn, na których będzie widoczny ich ubiór (współczesne i dawne) , ilustracje przedstawiające ubiór kobiet i mężczyzn z różnych kultur (kobiety w chustach, burce – islam, mężczyźni w długich szatach – Indie itp.) Materiały: Rzeczy do przebrania się – peruki z długimi włosami, sukienki, spódniczki, czapka bejsbolówka itp. , płachta papieru, taśma mocująca, kredki
 
PRZEBIEG ZAJĘĆ
 
1. Trzy lub cztery osoby opuszczają z nauczycielką pomieszczenie. Zanim powrócą, mają podjąć decyzję czy wracają jako chłopcy czy dziewczęta. Pozostałe dzieci mają, po ich zachowaniu, ruchach odgadnąć ich płeć.
 
2. Porozmawiaj z dziećmi na temat tego:
 Skąd wiedziały, kto jest dziewczynką a kto chłopcem, po czym to poznały?
 Jak dziewczynki, a jak chłopcy podkreślają/ wyrażają swoją płeć? (na przykład poprzez ubranie, fryzurę, biżuterię, kolory)?
 Czy wiedzą, jak mogły ubierać się kobiety dawniej? Co było dopuszczalne w ubiorze kobiet, a co mężczyzn.
 Czyj strój bardziej się zmienił? Czy wiedzą dlaczego?
 
3. Pokaż dzieciom przygotowane ilustracje. Zapytaj, co na nich widzą, jak się ubierały kobiety a jak mężczyźni. Co się zmieniło w stroju kobiet i mężczyzn na przestrzeni dziejów. Jakie są różnice w strojach w zależności od kultury.
 
4. Zwróć uwagę na fakt, że dziewczynki mogą chodzić w spodniach, ale chłopcy w spódnicach i sukienkach nie. Czy kiedyś mężczyźni mogli nosić długie włosy a kobiety krótkie? Jak to się zmieniło? Zapytaj dzieci czy wiedzą dlaczego?
 
5. Powiedz dzieciom o ruchach emancypacyjnych, o sufrażystkach i roli kobiet dla innych kobiet w historii, podkreśl, że dawniej kobiety miały bardzo ograniczone prawa i możliwości, nie mogły pracować, uczyć się, mieć własnych pieniędzy, głosować. Ruch kobiecy wywalczył dla kobiet prawa dla nich.
 
Więcej informacji i scenariusze lekcji: wirtualne Muzeum Historii Kobiet www.feminoteka.pl/muzeum

scenariusz zajęć z pliku "Równościowe przedszkole" http://www.maleprzedszkola.pl/Pobieralnia

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-2
#381867

w tych przedszkolach prowadzą pranie mózgów dla rodziców...
Ilu znajdzie się rodziców, którzy potrafią przeciwstawić się takiej indoktrynacji i będzie walczyć o swoje prawa w wychowaniu dzieci???

BTW
Pan Szmigiel jakoś tak dziwnie przypomina mi Biedronia ;)

...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-2

...............................................
Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, aldd meg a Magyart Ps.33,5

#381880

Rozrywkowy ten Szmigiel

Klasyfikacje działalności dla Soul Tadeusz Szmigiel:
EKD
Bary 55.4

SIC
Lokale rozrywkowe i puby 58130000

Kod pocztowy: 50-434
Ulica: Gen. Ignacego Prądzyńskiego 21/14
Miejscowość: Wrocław
Województwo: dolnośląskie

http://www.krs-online.com.pl/soul-tadeusz-szmigiel-krs-618357.html

*****************************************
  Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-3

  Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków

#381902

idę o zakład ....

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-2

Joanna K.

#382036

  Pod takim hasłem kanadyjski rząd , po wstępnym wymordowaniu większości Indian, przez lata walczył z niedobitkami  (dosłownie): niszczył język, religię, kulturę i zwyczaje plemion indiańskich, po to, aby przestali być sobą i zachowywali się tak, jak reszta społeczności kanadyjskiej, niegdyś głównie pochodzenia europejskiego. Sposób, w jaki to robił, było oddzielenie dzieci od ich własnego środowiska i edukowanie ich w zamkniętych instytucjach, bez dostępu do rodziców i rodzin, często przez długie lata.  Dzieci, którym udało się przeżyć i ukończyły szkołę, nie były akceptowane w białej społeczności i były postrzegane jako gorsza kategoria obywateli, o mobilności społecznej absolutnie nie było mowy. Co gorsza, po powrocie do swoich plemion, również były traktowane jak obcy i czuły się jak wśród obcych, często nie mogłc się nawet porozumieć w ich ojczystym języku. Efektem tego są pozostałości plemion indiańskich nie mogących się odnaleźć ani w świecie najeźdźców, ani we własnym, moralny rozkład, depresja, poczucie zagubienia, bezsilności, braku poczucia tożsamości i poczucia własnej wartości, a co za tym idzie, skala samobójstw i uzależnienia od alkoholu i narkotyków wręcz nieporównywalna z innymi środowiskami.

Teraz polski rząd, edukując dzieci w specjalnie do tego przygotowanych placówkach, chce zabić kobietę w kobiecie, a mężczyznę w mężczyźnie. Dokonuje przy tym bezmyślnego i bezkrytycznego przeszczepu, powołując się na zachowania kulturowe  Zachodu, diametralnie różniące się od  polskich zachowań, mentalności i tradycji, dotyczące sposobu traktowania kobiet i stopnia przemocy wobec kobiet, a także przeszczepu środków zaradczych, mających na celu znieść dyskryminację kobiet, bazując na obserwacjach dokonanych na  Zachodzie. Publikacje są żywcem tłumaczone z angielskiego, a proponowane sposoby edukowania dzieci mające w efekcie zlikwidować przemoc i dyskryminację wobec kobiet, nie są w żadnym stopniu bazowane na warunkach polskich, na polskich tradycjach, kulturze i mentalności, co musiałoby być wynikiem długoletnich badań i doświadczeń wyłącznie na gruncie polskim. Jest to obcy przeszczep forsowany na polskie dzieci i ich rodziców, który w najmniejszym stopniu nie zlikwiduje problemu przemocy czy dyskryminacji wobec kobiet, ale za to przyczyni się do wychowania pokolenia dzieci kompletnie zagubionych w zakresie ich tożsamości seksualnej i społecznej.

Jakie bądą tego efekty, można sobie łatwo wyobrazić przyglądając się ogromowi problemów społecznych występujących w społeczności niejednego rezerwatu indiańskiego.

Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie!

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-2
#381886

Szkoda, że nie opublikowałaś swojego tekstu jako osobny felieton. Jest tego wart. Poruszyłaś bardzo ciekawy temat.

Pozdrawiam
NIEPOPRAWNY INACZEJ

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-1

NIEPOPRAWNY INACZEJ

#381898

W sobotę odbyła się konferencja 'Miejmy odwagę uczyć i wychowywać', poświęcona ideologii gender. W organizację konferencji zaangażował się abp. Hoser, a prowadził ją Jacek Karnowski. Gościem była m.in. Gabriele Kuby.

Wklejam link do strony Radia Warszawa, gdzie są trzy filmy z tej konferencji. Mającym nie za wiele czasu polecam zwłaszcza filmik trzeci, z prof. Ryś (z UKSW) i ks. Nowosielskim. To, co mówi prof. Ryś, wbije Was w krzesło. Bardzo polecam obejrzeć (najlepiej wszystkie trzy), a potem link do tej strony rozesłać komu się da, a zwłaszcza tym, co mają małe dzieci:

http://radiowarszawa.com.pl/2013/09/miejmy-odwage-uczyc-wychowywac-wideo/

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-2
#381888

Marek Zygmunt, Bolesławiec

Ideologia gender redukuje człowieka tylko i wyłącznie do zdegenerowanej seksualności. Jest ona narzędziem bezwzględnej walki o korzyści dla ateistów i homolobby, także kosztem prawdy i dobra. Podkreślono to w czasie konferencji „Cywilizacja miłości kontra gender”, która wczoraj odbyła się w Bolesławcu.

Honorowy patronat nad spotkaniem sprawował m.in. ks. bp Marek Mendyk, przewodniczący Komisji Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski. Prezentując w swoim wystąpieniu zagadnienie „Ideologia gender – negacja Stwórcy i poniżenie człowieka”, wskazał, że słowa „gender” zaczęto używać do określenia płci w znaczeniu kulturowym. – To jest główny aksjomat tej ideologii, według której nasza płeć jest przede wszystkim określana nie biologicznie, ale kulturowo w procesie wychowania. Czyli nie rodzimy się jako istoty płci męskiej lub żeńskiej, ale takimi stajemy się już po urodzeniu. Założenia tej ideologii zupełnie rujnują chrześcijańską wizję człowieka i są odrzuceniem Boga – podkreślał ksiądz biskup. Zwrócił jednocześnie uwagę, że dzisiaj coraz bardziej uaktywniają się organizacje promujące tę ideologię, działając rzekomo przeciwko dyskryminacji płci. Studia gender są obecne na renomowanych uczelniach, a „trenerzy” gender reklamują swoje warsztaty w szkołach. Za tymi stowarzyszeniami stoją niestety organizacje światowe, np. ONZ, UE, i państwowe (MEN i resort zdrowia).

Mówiąc o sporze o godność ciała ludzkiego, dr Marek Czachorowski z KUL i UKSW stwierdził, że ideologia gender traktuje ciało jako narzędzie, za pomocą którego można osiągnąć jakiś cel, np. przyjemność. Dlatego też ma ona tak łatwe wejście do szkół i umysłów. Z kolei epidemiolog dr med. Zbigniew Hałat, wskazując w swoim wykładzie na skutki zdrowotne i społeczne przedwczesnej inicjacji i rozwiązłości seksualnej, podkreślił ograniczenie rozwoju młodych ludzi zamykające się w sferze czystej stymulacji seksualnej. Doprowadza to np. do chorób wenerycznych, zakażenia wirusem brodawczaka, który jest główną przyczyną raka szyjki macicy. Prelegent podkreślił, że zgodnie z wiarą katolicką pierwszy kontakt seksualny powinien nastąpić po zawarciu sakramentalnego związku małżeńskiego. Zauważył też, że dziewicze pary młode są znacznie bardziej odporne na plagę rozwodów czy zdradę małżeńską.

Na potrzebę budowania cywilizacji miłości w odpowiedzi na grożącą nam cywilizację śmierci wskazała prof. dr hab. Maria Ryś z UKSW. Podkreśliła, że Jan Paweł II nazwał gender ideologią śmierci, bo jest ona przeciwko człowiekowi, niszczy życie. To jest ideologia, która prowadzi do końca tego świata, do upadku naszej cywilizacji. Profesor Ryś podkreśliła jednocześnie, że tak naprawdę nie ma innej drogi ratunku, jak wzmocnienie rodziny, małżeństwa, budowanie relacji opartej na miłości, przebaczeniu i nadziei. – Tak jak kiedyś nasi praojcowie walczyli o naszą Ojczyznę, o wolność, tak my dzisiaj musimy miłością walczyć o kształt naszej cywilizacji. To będzie cywilizacja miłości. W osobie bł. Jana Pawła II mamy tak wspaniałego przewodnika, iż głęboko wierzę, że nam się to uda – akcentowała.

Konferencja została zorganizowana przez Stowarzyszenie Rodzina Polska i Stowarzyszenie Rodzin Katolickich Diecezji Legnickiej. Patronat medialny nad nią sprawował „Nasz Dziennik”. Sala Bolesławieckiego Ośrodka Kultury wypełniła się wczoraj licznie – co jest szczególnie godne podkreślenia – przedstawicielami młodego pokolenia.

http://naszdziennik.pl/wp/54034,gender-to-ideologia-smierci.html

***********************************
  Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków

Podoba mi się!
0
Nie podoba mi się!
-2

  Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart
----------------------------------
Naród dumny ginie od kuli , naród nikczemny ginie od podatków

#381907