Analiza katastrofy Smoleńskiej - Wywiad: prof. Wiesław Binienda

Obrazek użytkownika raven59
Kraj

Analiza katastrofy Prezydenckiego samolotu TU-154M w Smoleńsku 10 kwietnia 2010. Produkcja: TV PolNews, Chicago 2012

Wywiad Prof. Wiesława Biniendy na temat analizy katastrofy samolotu TU-153M:


http://www.youtube.com/watch?v=KIBgVCJzBaU

Mecenas Maria Binienda i profesor Wiesław Binienda na spotkaniu w Chicago prezentują wnioski odnośnie metod badania katastrofy smoleńskiej:


http://www.youtube.com/watch?v=ERDm3obdH3M

Wypowiedź Antoniego Macierewicza o spotkaniach w USA i Kanadzie z profesorami zajmującymi się badaniem katastrofy smoleńskiej dla potrzeb Zespołu Parlamentarnego ale również o wypowiedzi Pani Poseł Małgorzaty Sekuły-Szmajdzińskiej o Rosji i o badaniu katastrofy smoleńskiej:
http://www.radiomaryja.pl/dzwieki/2012/02/2012.02.01.akt04.mp3

Źródło: TV Trwam, Radio Maryja

Dodano: 2.02.2012 - udało mi się wkleić materiały bezpośrednio do wpisu. Okazuje się, że nie jest to takie trudne. :-)

Brak głosów

Komentarze

Bardzo dziękuję za niezmiernie interesujące linki. Na razie obejrzałam pierwszy. Jestem po wrażeniem opinii wydanej przez P.prof. W.Biniendę. Pozostałe dwa linki obejrzę jutro ze świeżym , wypoczętym umysłem.

Pozdrawiam.

(10pkt)

Vote up!
0
Vote down!
0
#221240

Materiały warte obejrzenia i wysłuchania - polecam się i dziękuję za odwiedziny.
Pozdrawiam.

Vote up!
0
Vote down!
0

Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo

#221290

Puszczajcie linki  z wywiadem prof. Biniendy wszędzie, na różnych forach od naszej klasy do facebook'a, każdemu znajomemu i tym których nie znacie, inaczej zginiemy w niewiedzy zamordowani przez kłamliwe media.

"Najwyższy wyrok kłamliwym mediom"

Bóg-Honor-Ojczyzna

Vote up!
0
Vote down!
0

Bóg-Honor-Ojczyzna

#221251

Warto aby z tymi materiałami zapoznało się jak najwięcej osób...
Materiał wymaga oczywiście poświęcenia trochę czasu ale warto.

Pozdrawiam.

Jeszcze Polska nie zginęła / Isten, áldd meg a magyart

Vote up!
0
Vote down!
0

Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo

#221292

juz od wczoraj.

Vote up!
0
Vote down!
0
#221677

ale wypowiedx pani Marii Biniendy, która tak pięknie przypomniała postać majora Arkadiusza Protasiuka, wywołała u mnie łzy wzruszenia i złości. Naprawdę szczerze współczuję rodzinie pana Arkadiusza, że pamięć ich syna poniewierają tzw polskie władze. Pamięć o człowieku który powinien być dawany za wzór młodzieży. Cześć pamięci całej załogi TU 154m!!!

Vote up!
0
Vote down!
0
#221283

Bardzo dobra wypowiedź Pani Marii Biniendy - święte słowa...

Pozdrawiam.

Vote up!
0
Vote down!
0

Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo

#221338

Znakomita analiza prof.Wiesława Biniendy.Mimo że kompletnie się nie znam na samolotach ,to sposób w  jaki to przedstawił Pan profesor jest dla mnie zrozumiały.Tylko szkoda że w Polsce niema odważnych profesorów żeby mogli pojechac do USA  i potwierdzic lub zaprzeczyc badaniom prof.Biniendy.Z Raportu Milera i MAK-u pewno cały świat nauki się śmieje.

Vote up!
0
Vote down!
0

jagoda

#221332

No to teraz kopiować linki i rozsyłać ! :-)))

Pozdrawiam.

Vote up!
0
Vote down!
0

Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo

#221337

gość z drogi

tych,którzy zginęli w katastrofie walczymy my internauci ,a nie WADZA

wyrazy współczucia szczególnie Rodzinom Pilotów,bo tych meRdia i i tzw

doradcy iopluli koszmarnie,nie mówiąc juz o tzw "ekspertach"od papierowych samolocików ,ale nie od Samolotów...wstyd mi za nich..

10

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#221346

O honor mogą walczyć tylko ludzie honoru, ci którzy aktualnie są u władzy zdolność honorową utracili już dawno o ile kiedykolwiek ją posiadali...

Pozdrawiam.

Vote up!
0
Vote down!
0

Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo

#221349

gość z drogi

zgadza się ,oni go nie mają a nawet nie wiedzą ,co to SŁOWO znaczy

pozdr serd i dobrej nocy :)

Vote up!
0
Vote down!
0

gość z drogi

#221351

z wywiadu dla mnie sa bardzo istotne stwierdzenia

"Analizę katastrofy każdego statku powietrznego bez względu na to, czy jest to Columbia czy Tu 154 rozpoczyna się od tego, że odnajduje się szczątki, dokładnie oznaczając ich pozycję za pomocą GPS i fotografuje się każdą, nawet najmniejszą, cześć samolotu. Jest to systematyczna, żmudna i długotrwała praca, żeby nie zgubić niczego, bo nawet najmniejsze fragmenty mogą wskazać przyczynę. Następnie wszystko to zbiera się pod dachem w hali, i bada się za pomocą urządzeń analitycznych, mikroskopów, etp. Każda pęknięta powierzchnia mówi coś inżynierom i naukowcom. "

"Jak pan ocenia profesjonalizmu i jakość badania przez polską stronę przyczyn katastrofy smoleńskiej?
Bardzo źle, żeby nie powiedzieć więcej. Chciałbym usłyszeć, dlaczego manipulowano nagraniami z „czarnych skrzynek”, podając do wiadomości publicznej wypowiedzi typu „dzień dobry, generale”? Dlaczego niszczono dowody, cięto wrak i przewody hydrauliczne, manipulowano....."

no i a' propos slynnej brzozy :

"W wyniku uderzenia samolotów w World Trade Center 11 września 2001 taka
„lekka
aluminiowa konstrukcja skrzydła” przecięła stalowe belki.

Myślę, że każdy winien wypowiadać się w zakresie swoich kompetencji."

Awarie i katastrofe samolotu w Kabatach ustalono np.
jako wady materialowe w lozyskach silnikow odrzutowych.
Ale takie badania wtedy zrobiono.
A po Smolensku zero badan materialowych a dowody leza poniszczone pod ruskim niebem !
Dla mnie to jednoznacznie wskazuje na spracow, chcacych ukryc dowody w sledztwie.
A ogladanie wraku przez laikow nie znajacych sie na materialoznawstwie - to jak recepty od Kononowicza.

Vote up!
0
Vote down!
0
#221353

Już tylko te przytoczone z wypowiedzi prof. Biniendy zdania potwierdzają słuszność stwierdzenia "...jednoznacznie wskazuje na spracow, chcacych ukryc dowody w śledztwie..."

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam.

Vote up!
0
Vote down!
0

Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo

#221421

Dziękuję za linki. Nie dało rady na jeden raz. Zwyczajnie nerwy puszczają na Polszewię. Dwie sprawy, które ze swej strony pragnę podnieść. Jedna to kwalifikacje kapitana załogi samolotu mjr. Arkadiusza Protasiuka. Tutaj chylę czoła. A krew wrze na kłamstwa kierowane do jego osoby jak i pozostałych członków załogi. Druga to pozwolę sobie zacytować zdanie wypowiedziane w końcówce wykładu pana prof. Wiesława Biniendy " tutaj jest wszystko spójne, tutaj wszystko pasuje, natomiast w raporcie MAK i w raporcie Millera nic nie pasuje". To zdanie pozostawiam bez komentarza. To mówi samo za siebie i świadczy przeciwko dotychczasowym kłamstwom. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony "ekspertów" komisji Millera z panem Edziem na czele tłumaczę tym, iż oni zwyczajnie tego nie rozumieją. Ich potencjał naukowy zakończył się na papierowych modelach samolotów i łódkach puszczanych w kałuży po deszczu. Ich rozwój intelektualny jak i naukowy, specjalistyczny zakończył się na etapie (dziś już mało znanej wśród dzieci) gry kapselkami od oranżady w wyścig pokoju. Kto grał ten pamięta i wie o czym piszę.

Wielkie podziękowanie dla pana profesora Bieniendy, za to, że zechciał poświęcić czas swój oraz swoich kolegów dla przybliżenia prawdziwej przyczyny katastrofy rządowego samolotu w Smoleńsku.

PS. raven59 dycha za pamięć.

A ciebie Rospinie, Bracie serdecznie proszę, abyś uruchomił poniższy filmik. Jako hołd dla załogi i pamięć o nich.

Pozdrawiam serdecznie

http://www.youtube.com/watch?v=haNfPNLvw9w

flight home - lot do domu

Każdego dnia jesteśmy bliżej prawdy. Nadejdzie też dzień zapłaty.

 

Vote up!
0
Vote down!
0
#221539

Do usług !
Ja sam "na spokojnie" - o ile można tu użyć słowa 'spokojnie' - obejrzałem powtórnie całość dopiero wczoraj wieczorem.
Prof. Binienda i jego żona to wspaniali ludzie, którzy posiadają wiedzę i wiedzą co czynią i mówią - czapki z głów !
Przytoczę słowa komentarza zamieszczonego na innym portalu pod tą notką: "Polonia semper fidelis" - słowa jakże aktualne !

Pozdrawiam

Vote up!
0
Vote down!
0

Cave me, Domine, ab amico, ab inimico vero me ipse cavebo

#221554